כוכב נולד: המפורסמים הישראלים חוזרים לילדות. צילום: אינסטגרם

כוכב נולד: המפורסמים הישראלים חוזרים לילדות

מי מזהה את הילדים המתוקים בתמונות? רמז: אתם ממש אוהבים אותם

יון תומרקין

הייתם מאמינים שהתינוק הבלונדיני והמתוק הזה זה יון תומרקין כשהוא היה רק בן 3? כמה שנים אחרי, הבלונד נעלם והפך לשטני. אבל מה זה משנה? תומרקין הוא גם ככה הגבר הכי חתיך עלי אדמות (בלי עין הרע כן?).

כמה הוא חמוד!
כמה הוא חמוד! © אינסטגרם
יון הקטן ואמו נעמה
יון הקטן ואמו נעמה © אינסטגרם

בר רפאלי

כן, גם הבחורה הכי יפה בעולם בר רפאלי הייתה ילדה קטנה (ומושלמת). אנחנו פשוט מאוהבים בעיניים הכחולות הגדולות שלה ובבלונד ההורס שנשאר עד היום. מהר מאוד ברבור שלנו הפכה להיות אחת הדוגמניות הכי מצליחות בארץ ובעולם, ואנחנו ממש מקנאים בתלמידים שהיו איתה בכיתה, ומאמינים שהם לא הצליחו להוריד ממנה את העיניים בכל השיעורים.

התינוקת הכי יפה בעולם!
התינוקת הכי יפה בעולם! © אינסטגרם
בר וסבא צוחקים
בר וסבא צוחקים © אינסטגרם

עמית פרקש

הילדה היפה עם הרווח בין השיניים, היא לא אחרת מעמית פרקש שגדלה להיות אפילו יותר מהממת. התינוקת שעמית מחזיקה היא אחותה הקטנה, אורי פרקש. לעומת תפקידה של עמית ב"מועדון החנונים" כחנונית שאוהבת קומיקס עמית מספרת שהיא לגמרי לא הייתה חנונית כשלמדה בבית הספר.

עמית פרקש ואחותה הקטנה אורי
עמית פרקש ואחותה הקטנה אורי © אינסטגרם
הכי מתוקות!
הכי מתוקות! © אינסטגרם

גאיה שליטא כץ

גאיה שליטא כץ כל כך חמודה בתור שושבינה קטנה ועם שמלה לבנה, אולי כבר מגיל קטן חלומה של גאיה הוא להתחתן? את זה אנחנו לא יודעים אבל מה שאנחנו כן יודעים זה שאם תשאלו את גאיה לאיזה קבוצה היא יותר מתחברת במציאות לעורבים או לנשרים היא תשאר חצויה בין השניים טיפה כמו אלה-לי.

הפעם גאיה הקטנה גם התחפשה
הפעם גאיה הקטנה גם התחפשה © אינסטגרם

אורי חזקיה

אם אנחנו צריכים לדמיין את אורי חזקיה כשהוא היה בבית הספר, אנחנו מדמיינים שהוא היה מצחיק את כל השכבה, ואפילו המורה לא הצליחה להפסיק לצחוק מהבדיחות שלו. אמנם כשהיה ילד קטן לא היה את סימן ההיכר של אורי, השיער הקופץ. במקום זה - נמצא על ראשו תסרוקת הפטרייה שמראה לנו שגם בילדותו הוא לא הסכים להסתפר.

גם בתור ילד הוא לא הסכים להסתפר
גם בתור ילד הוא לא הסכים להסתפר © אינסטגרם

לי בירן

אז לחשוב שלי בירן היה בלונדיני זה כבר מטורף, אבל מסתבר שעוד לפני שהוא הפך להיות רוקסטאר לא קטן הוא היה התינוק הבלונדיני הכי חמוד בגן. בתכלס אנחנו ממש אוהבים את הלוק הזה, אבל כמובן שאנחנו לא מתלוננים על הלוק של היום.

הוא גם הוא היה פעם ילד בלונדיני
הוא גם הוא היה פעם ילד בלונדיני © אינסטגרם
לי מגיע בפעם הראשונה לבית ספר בכיתה א'
לי מגיע בפעם הראשונה לבית ספר בכיתה א' © אינסטגרם

דנה פרידר

מי היה מאמין שדנה פרידר, הרקדנית הכי אהובה בארץ הייתה אי שם בגיל שנתיים קצת שמנמונת. ברור לנו שבכל זאת היא הייתה ״הילדה הכי יפה בגן״ וכבר אז הייתה כוכבת לא קטנה. אנחנו מתים עליה!

דנה פרידר כבר מגיל קטן כוכבת!
דנה פרידר כבר מגיל קטן כוכבת! © אינסטגרם

אסף הרץ

לפני שאסף הרץ הפך להיות הגבר הכי חתיך בארץ, כבר בגיל ינקות הוא היה הילד הכי יפה בגן, גם אם הייתה לו פטרייה על הראש. לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו מעדיפים את אסף של היום. 

הילד הכי יפה בגן!
הילד הכי יפה בגן! © אינסטגרם

עדי הימלבלוי

ואוו, אין מצב שלא זיהיתם את המבט המושלם של עדי הימבלבלוי. כבר בסביבות גיל 4 עדי הייתה מהממת לא קטנה ובטוח שברה כמה לבבות קטנים בגן. אנחנו מתים עליה היום, אבל לא היינו מתנגדים להכיר את עדי הקטנה. פשוט מושלמת!

עדי היא פשוט מתוקה!
עדי היא פשוט מתוקה! © אינסטגרם

שירן סנדל

הבלונדית הכי יפה בעיר! בטוח זיהיתם את הבלונד המהמם שלא מזמן כבש את בימת נוקיה והשאיר כמה פיות פעורים מרוב יופי. אז את שירן סנדל אנחנו ללא ספק הכי אוהבים, ולגמרי מקנאים באלה שזכו להכיר אותה כשהייתה קטנה. 

לא השתנתה מהיום
לא השתנתה מהיום © אינסטגרם
שירן והמשפחה בילדות
שירן והמשפחה בילדות © אינסטגרם

רוני דואני

אז למי שלא זיהה את הבלונדית הבאה ברשימה היא לא אחרת מרוני דואני. הזמרת שחוזרת ובגדול בראליטי מבית "רשת" -׳המירוץ למיליון׳. אנחנו לא מבינים איך אפשר לעמוד בחיוך התמים הזה שלפחות לנו גורם להתרגש. פשוט מתוקה!

תסתכלו על החיוך המתוק שלה
תסתכלו על החיוך המתוק שלה © אינסטגרם
 
עוד במדור הבידור של פרוגי:
 
 
 
 
תגובות