OMG: השערוריות שעשו לנו את 2014 לשנה מלאת אקשן. צילום: ענת מוסברג, רפי דלויה, אינסטגרם

OMG: השערוריות שעשו לנו את 2014 לשנה מלאת אקשן

מי ההריונית הכי יפה? מה קרה לכולנו לאחר תוכנית ראליטי? מה הייתה שמלת הכלה הכי יפה? ועם מי בכינו כשהם נפרדו? מסכמים את השערוריות של 2014

לגדול ביידים טובות: טרנד הבייבי בום

בשנה האחרונה בלט מאד אצל הסלבס בישראל ההריונות או במילים אחרות "הבייבי בום". זכינו לראות את כל הכוכבות הכי גדולות נינט טייב, אסתי גינזבורג, רוסלנה רודינה, יובל שרף, לירון ויצמן, דנה גרוצקי, יוליה פלוטקין, שרי גבעתי וענבל שלוי עם בטן הריונית. האמת? שממש התרגשנו לגלות שבקרוב יהיה לנו את כל היפות האלה בקטן. חלקן כבר ילדו, חלקן עדיין לא אבל בכל זאת שיהיה במזל טוב ואנחנו יותר ממקווים שגם בשנה הבאה נזכה לראות את טרנד ההריוניות.

© אינסטגרם
© אינסטגרם
© ירדן הראל

I DO: חתונות השנה

קולולו! השנה היו גם לא מעט סלבס שהתארסו והתחתנו. עדי הימלבלוי וחבר הילדות שלה נדב פלד התחתנו לאחר זוגיות יציבה של כמה חודשים, יאנה יוסף וציון ברוך התחתנו לאחר שנתיים של זוגיות צמודה במיוחד, נינט טייב ויוסי מזרחי התחתנו לאחר חצי שנה של זוגיות ובקרוב נראה מתחת לחופה את עודד פז ובת זוגו אושר סלים שהתארסו רק לפני שלושה שבועות ואת אור גרוסמן שרק התגרשה לא מזמן יחד עם בן זוגה החדש ג'יימי דינר שהציעה לה נישואים.

© יוני רייף
© ענת מוסברג
© ראובן שניידר
© אינסטגרם

מה, איך, ולמה? הפרידות המפתיעות

במהלך השנה הזאת לצערנו ראינו גם לא מעט פרידות. יון תומרקין וחברתו אלכסה תמרי נפרדו לאחר זוגיות צמודה ויציבה של שנתיים, עומר דרור וחברתו הדוגמנית המצליחה שלומית מלכה נפרדו גם הם לאחר זוגיות של כמה חודשים. גם בחו"ל היו השנה כמה פרידות כואבות במיוחד, ג'סטין ביבר וסלינה גומז הזוג הכי און אנד אוף שאנחנו מכירים נפרדו השנה יותר מפעם אחת וגם ג'ניפר לורנס וכריס מרטין נפרדו לאחר זוגיות של כמה חודשים.

© אור גפן
© ענת מוסברג
© אינסטגרם

טבועונות שליטה: טל גלבוע באח הגדול

בעונה האחרונה של האח הגדול, זכינו להכיר מישהי מיוחדת, אנחנו כמובן מדברים על זוכת העונה טל גלבוע. גלבוע היא הראשונה שהצליחה להעביר מסר כלשהו במהלך שהותה בבית האח הגדול. כמו שכולנו יודעים המסר שהיא העבירה זה הטבעונות, היא ללא ספק גרמה ללא מעט אנשים להפוך לטבעונים. אמנם לא כולנו אהבנו אותה, חלקנו יותר וחלקנו פחות אבל את מה שהיא רצתה להעביר היא לגמרי הצליחה והיא בהחלט עשתה רעש השנה ולכן מגיע לה להכנס לרשימה.  

© אינסטגרם
© רונן אקרמן

מחוץ לארון: ידידיה ויטל באהבה חדשה

כוכב סדרת הנוער "השמיניה" ידידיה ויטל, יצא מהארון בחשבון האינסטגרם שלו לפני מספר חודשים בתמונה שהעלה יחד עם בן זוגו ובה הוא כתב "My boyfriend. My love", התמונה הזאת עלתה לאחר לא מעט רמזים בתמונות קודמות שהוא העלה כמו לדוגמה תמונה שהוא העלה כמה חודשים לפני ובה הוא כתב "שבת במזגן עם ארז. נעים לנו וטוב".

 
© אינסטגרם
© אינסטגרם

סלבס מפרסמים מוצרים באינסטגרם

השנה נחשפנו לטרנד חדש לגמרי בו הסלבס מפרסמים בחשבונות האינסטגרם הפרטיים שלהם מוצרים שונים ובתמורה לכך הם מקבלים כסף. יצא לנו לראות לא מעט סלבס השנה מפרסמים באינסטגרם תמונות שלהם עם כרטיסים להופעות של אמנים מחו"ל בארץ ובתמורה לכך כמובן הם קיבלו כרטיסים למופע חינם. בנוסף יצא לנו לראות כמה סלבס שפרסמו תמונות שלהם עם שוקולד השחר או עם מברשת שיניים. שווה להיות סלב לא? 

© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם

 

© אינסטגרם
תגובות