הוא כבר גדול: תובל שפיר בן 22!. צילום: רפי דלויה

הוא כבר גדול: תובל שפיר בן 22!

השחקן שכולנו אוהבים, יונתן מ"גאליס" או בן בן מ"השמיניה", חוגג את יום הולדתו ה-22. מה הוא עבר עד כה ומה יש לנו לאחל?

אחד מכוכבי הנוער הבולטים ביותר בישראל חוגג היום את יום הולדתו ה-22, כמובן שאנחנו מדברים על תובל שפיר, הבחור שלא מפסיק להוביל אחריו גדוד של מעריצות. מה הוא עבר לפני סדרת הלהיט "גאליס" ואיך הכל התחיל?

© רפי דלויה

את שפיר הכרנו לראשונה בסדרת הנוער המצליחה "השמיניה" בתור בן-בן, אך לפניה הוא נראה בקלטת הילדים "סבא טוביה". כן כן, זה עם הפטרייה באמצע. 

  

כבר בגיל צעיר שפיר החל לדובב בסרטים מצוירים ובתכניות ילדים כמו "דובוני אכפת לי" ו"כוח הצלה" ולמרות שהחל להתפרסם מוקדם, את הפרסום הראשוני הוא קיבל בסדרת ההרפתקאות "החולמים", בה גילם את יונתן, נער אמיץ שחיפש ביחד עם חבריו אבן שמסוגלת להגשים משאלות. את חבריו שיחקו הפרטנרית הנצחית שלו אליאנה תדהר, דניאל מורשת, דניאל ליטמן ועוד רבים. 

שיר הפתיחה של "החולמים" בביצוע של תובל ואליאנה
 

לאחר שהסדרה זכתה לחשיפה גדולה היה ברור לכולנו ששפיר הוא שחקן נוער מצליח שיסחוף אחריו מעריצים רבים, מה שאכן קרה. בסדרת הספין-אוף "גאליס" ההצלחה שלו רק גדלה וממנה יצאו פרויקטים בהם שפיר לקח חלק, כמו מופעי ענק של "גאליס", מופעים בהנחייתו ברחבי הארץ וכמובן איך אפשר לשכוח את הסרט "גאליס - המסע לאסטרה?"  

 
© פייסבוק
© פייסבוק
© פייסבוק
© אינסטגרם
בחזרות למופע
בחזרות למופע © אינסטגרם
© רפי דלויה

בין תפקידיו הוא השתתף בסרט "פעם הייתי" של אבי נשר ובסדרה "נשרים" של ערוץ לוגי, בה גילם את עופר שנכנס להרפתקה בטעות דרך אחיו ולהתאהבות במאיה, חברתו לכיתה. 

הפתיח של "נשרים"
 
© צילום מסך מיוטיוב
תובל שפיר ונטע גרטי ב"פעם הייתי"
 
© צילום מסך מיוטיוב

מה לגבי פסטיגלים? שפיר הוא לגמרי טל מוסרי של הפסטיגלים. הוא השתתף בארבעה פסטיגלים כשהאחרון בהם הוא משחקי הפסטיגל, וכרגיל כשעלה על הבמה או כשרק הזכירו את שמו מילאו את האולמות צרחות נלהבות של מעריצים, בעיקר מעריצות. הסיפור המפורסם ביותר של שפיר במסגרת הפסטיגל הוא הנפילות שלו מהסגאווי. שלוש פעמים הוא עלה על הבמה עם הסגאווי כשהתחיל להתנגן השיר שלו אך עוד לפני שהוא התחיל לשיר הוא נפל ממנו, כנראה ביש מזל. בכל מקרה אין ספק שמדובר בבחור עם כישרון, תרתי משמע. 

תהיה מוכן בדיוק בזמן ותיזהר מהסגאווי! © רפי דלויה
© רפי דלויה
© רפי דלויה
השיר של תובל בפסטיגל
 

שפיר עלה למגרש של הגדולים בסדרת המתח "פצועים בראש", פרי יצירתם של גיא עמיר וחנן סביון. בסדרה שפיר גילם את יובל פרנקו, גאון מחשבים שנמצא בארגון סודי ובה השתתף לצד שמות גדולים כמו אגם רודברג ורותם זיסמן. עד כה שודרה עונה אחת בלבד ובקרוב הסדרה תחזור לעונה חדשה.

© אינסטגרם
© אינסטגרם
"אז מתי העונה החדשה?" © אינסטגרם
"אני לא מאמין! אוטוטו!" © פייסבוק
 

כמובן שכמו כל שחקן מצליח גם שפיר זכה לתארים רבים, בעיקר בטקסי נבחרי הילדים של ערוץ הילדים. בשנת 2012 הוא זכה עם תדהר בתואר זוג השנה ובשנת 2013 והשנה הוא זכה לתואר שחקן השנה. בין כל התארים והזכיות שלו במצעדים שנערכים באתרים רבים, בעיתונים ובכל מקום אפשרי הוא זכה במקום הראשון עם שיר הפסטיגל האהוב ביותר "הילדים של העתיד" שמבוצע על ידו ועל ידי תדהר, ובמקום השני עם שיריו "זה הזמן לקפוץ" ו"אם רק נקשיב לרוח". במשחקי הפסטיגל הוא זכה במקום השלישי עם שירו "להיות מוכן בדיוק בזמן", אז אפשר לומר שמשנה לשנה הוא רק יורד למקום נמוך יותר, אבל אין ספק שכל עוד הוא נשאר בשלישייה הוא תותח אמיתי.

הזכייה הראשונה בטקס נבחרי הילדים
הזכייה הראשונה בטקס נבחרי הילדים © אינסטגרם
 
 
שחקן השנה לשנת 2013 © צילום מסך מיוטיוב
 
 
שחקן השנה גם השנה! © צילום מסך מיוטיוב
 

תובל, אנחנו מאחלים לך המון מזל טוב ושתמשיך להצליח! מאמינים שתגיע גם להוליווד אחרי שתסתיים העונה ה-1000 של "גאליס" כמובן. 

 

עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

הצטרפתם כבר לאינסטגרם של פרוגי? 

ולפייסבוק שלנו?

 
תגובות