יאמי: הנשיקות הלוהטות של השנה. צילום: אינסטגרם

יאמי: הנשיקות הלוהטות של השנה

לקראת הסילבסטר שקרב ובא, החלטנו להציג לכם את הנשיקות של הזוגות הכי יפים בביצה. לנו הם גרמו לקנא

השנה הרשת הוצפה בלא מעט תמונות של זוגות סלבריטאים אוהבים שגרמו לנו לרצות להתחתן איתם תיכף ומיד, או לפחות להתחלף עם אחד מבני הזוג. קבלו את הנשיקות הפוטוגניות ביותר בביצה המקומית.

חן אמסלם ומאור זגורי

חן אמסלם כוכבת "זגורי" ומאור זגורי יוצר הסדרה שהוא בן זוגה כבר לא מעט זמן מפגינים זוגיות דביקה ומתוקה. השניים לא מזמן עברו לגור ביחד ומאז הם לא מפסיקים לספק לכל עוקבי האינסטגרם שלהם תמונות זוגיות במיוחד. מתי החתונה? 

הכי אימפריה!
הכי אימפריה! © אינסטגרם

בר רפאלי ועדי עזרא

בר רפאלי ועדי עזרא הם ללא ספק הזוג הכי יפה בביצה. השניים עברו לא מעט פרידות ובכל פעם חזרו זה לזו, ולמרות כל המכשולים והקשיים אנחנו בטוחים שהם השידוך הכי מתאים שיש. גם אתם לא יכולים לחכות לרגע שיעמדו מתחת לחופה?

מתי בר תאמר
מתי בר תאמר "איי דו"? © אינסטגרם

עדי הימלבלוי ונדב פלד

הבלונדינית היפהפייה עדי הימלבלוי וחבר הילדות שלה נדב פלד יצאו משוק הפנויים-פנויות והפכו בשנה האחרונה לזוג מן המניין. השניים לא התעכבו ונישאו, אין ספק שהם מצליחים לגרום לנו לקנא בזוגיות הפוטוגנית שלהם. אנחנו כבר לא יכולים לחכות לבייבי הימלבלוי-פלד.

זוג פוטוגני במיוחד
זוג פוטוגני במיוחד © אינסטגרם

עודד פז ואושר סלים

לא מזמן מנחה ערוץ הילדים עודד פז התארס לבת זוגתו אושר סלים לאחר ארבע שנות זוגיות. השניים נתנו לנו להיכנס לחיי הזוגיות המהממת שלהם כשהם העלו תמונות רומנטיות שלהם לחשבון האינסטגרם. אנחנו מחכים להחלפת הטבעות!

חמודים!
חמודים! © אינסטגרם

רז זלצרמן ואלכסה דול

רז ואלכסה, מתמודדי "המירוץ למיליון", הם ללא ספק הזוג הכי דביק בביצה. למרות שהם מפגינים את אהבתם גם בתוכנית ובכל פרק אנחנו רואים אותם מחליפים רוק, הם רוצים לגרום לנו לקנא, הם מעלים לא מעט תמונות שלהם כשהם עושים את אותו הדבר בדיוק, רק קצת יותר. אנחנו מקנאים

לוהטטטט!
נשיקה לוהטתתת! © אינסטגרם

טהוניה רובל ומישל מרסייה

זוכת "האח הגדול" טהוניה רובל ומעצב השיער מישל מרסייה עשו קאמבק לאחר פרידה ארוכה והוכיחו לנו שגם אחרי זמן רב שבו לא היו ביחד אפשר להיראות כזוג שמעולם לא נפרד. לעוקבי האינסטגרם שלהם הם מספקים הצצה לנשיקות הפרטיות שלהם ולחיי האהבה שלהם. כזכור, רובל אמרה "איי דו" למרסייה לפני יותר מחצי שנה ובקרוב השניים ילבשו לבן ויינשאו כדת משה וישראל. 

מתוקים!
מתוקים! © אינסטגרם

מור סילבר ו-ואדים

מנחת הטלוויזיה מור סילבר ובן זוגה ואדים הם הזוג הכי מדהים שיש. הזוגיות שלהם יציבה ולגמרי פוטוגנית. השניים סיפקו לנו השנה המון טעימות מהזוגיות שלהם ובעיקר תמונת נשיקה פשוט מושלמת ולוהטת על רקע הים, ממש כמו זוג מהאגדות!

מי בכלל מסתכל על הנוף?
מי בכלל מסתכל על הנוף? © אינסטגרם

רותם סלע ואריאל רוטר

רותם סלע ואריאל רוטר משתייכים לקטגוריית הזוגות הכי אהובים בביצה. השניים מציגים באינסטגרם זוגיות מעוררת קנאה, בעיקר בתמונת נשיקה שצולמה ליד גשר המנעולים שהשלים את התמונה הרומנטית. הכי מושלמים!

לא צריך פילטר
לא צריך פילטר © אינסטגרם

איזו נשיקה הכי לוהטת לדעתכם?

עוד במדור הבידור של פרוגי:


הצטרפתם כבר לאינסטגרם של פרוגי? 

ולפייסבוק שלנו?

תגובות