איך אליאנה תדהר, משה פרץ ואגם רודברג התחממו בסופה?. צילום: אינסטגרם

איך אליאנה תדהר, משה פרץ ואגם רודברג התחממו בסופה?

מזג האוויר סוער והסלבס מפנקים אותנו בחשבונות האינסטגרם שלהם בתמונות חורפיות במיוחד! מי נשאר בבית והתחמם עם בן הזוג, מי הלך להתאמן בחדר כושר ומי מבשלת מרק? צפו בתמונות

מזג האוויר החל להיות סוער מהרגיל אבל זה לא הפריע לחלק מהסלבס לצאת החוצה. מי נשאר בבית והתחמם עם בן הזוג, מי הלך להתאמן בחדר כושר ומי פינק אותנו בתמונות חורפיות במיוחד? זהירות: זה לוהטטט.

משה פרץ, שירי מימון ומוקי

השבוע נערכה הופעה משותפת של הזמרים המוכשרים והמצליחים משה פרץ ומוקי בגני התערוכה שבתל אביב. למרות שהיה קריר בחוץ הם מצאו את הדרך הטובה ביותר להתחמם בסופה, על ידי שירים וריקודים שהקפיצו את הקהל ששמח לראות את שיתוף הפעולה.

© אינסטגרם


חברתו הטובה של פרץ, שירי מימון, מבצעת את הלהיט "לראות הפוך" ביחד עם מוקי וכנראה שהם ביצעו אותו בהופעה בגלל התמונה שהיא העלתה לחשבון האינסטגרם שלה יחד עם פרץ וכתבה "התגעגענו... בקרוב נבלה המון יחד!".

© אינסטגרם

בנוסף, היא העלתה תמונה נוספת רק שהפעם לא היא ולא פרץ נמצאים בה, אלא מרק של עיראקים. "שורבה. מרק של עיראקים, יצא סוף", כתבה מתחת לתמונה והוסיפה האשטג "סופה נעימה". נראה טעים!

© אינסטגרם

מימון כנראה נהנית מכל התמונות החורפיות כי היום היא העלתה תמונה נוספת. בתמונה היא מצויידת בכובע שחור ואלגנטי, צעיף לבן ובמעיל חום הורס. בלוקיישן היא כתבה "מזל שיש ג'ימבורי אצל השכנה" אז כנראה שאת בנה היא שלחה לשם. תחת התמונה היא כתבה את ההאשטגים: "חורף", "קרררר" ו"סופה נעימה". תגווני קצת!

© אינסטגרם

הדר לוי ונאור אורמיה

לאחר ש"הצילו! אני לא יודע לבשל" נגמר, שניים מהבשלנים הכושלים החלו לקחת חלק בתכנית חדשה בטלוויזיה. אנחנו מדברים כמובן על הקומיקאית הדר לוי ועל הזמר נאור אורמיה שמנחים בערוץ 24 את התוכנית הקומית "בקטע טוב". בתכנית מתארחים אורחים רבים, ביניהם מוזיקאים שמבצעים בלייב את הלהיטים החדשים שלהם. אתמול לוי ואורמיה התחממו באולפן יחד עם אחת האורחות, דנית גרינברג מ"האח הגדול". לוי העלתה את התמונה הבאה לחשבון האינסטגרם שלה וכתבה: "כולם כבר פה. מחכים לסופה. עכשיו ב-24".  

© אינסטגרם

אגם רודברג

השחקנית היפה העבירה את הסופה בקולנוע עם בן זוגה, גל אמיתי. רודברג העלתה את התמונה הזוגית והמתוקה הזאת לחשבון האינסטגרם וכתבה: "אז מה אם יש סופה באנו לראות את סטיבן הוקינג". כנראה היא ואמיתי חשבו שזו הדרך הכי רומנטית להתחמם בסופה. פייר? אנחנו מסכימים!

© אינסטגרם

מור סילבר

היום לא רק אנחנו החלטנו שאנחנו נשארים בבית, גם מור סילבר החליטה כך. הצעירה היפהפייה שמספקת לנו תמונות מלאות בסטייל בחשבון האינסטגרם שלה, החליטה לשתף אותנו הפעם בתמונה של קורנפלקס עם חלב וכתבה: "לא רוצה לצאת מהמיטה" עם המון סימני קריאה וגם האשטג "פחד אלוהים מה שהולך בחוץ". מסכימים איתך לגמרי! 

© אינסטגרם

נטלי דדון

נטלי דדון לא מרבה להיות צנועה באינסטגרם בכל הקשור לגופה. היום היא ניצלה את מזג האוויר הנעים (לא באמת) כדי להתאמן קצת בחדר כושר. היא העלתה לחשבון האינסטגרם סרטון שבו היא מבצעת תרגילים רבים תוך כדי שרואים את הבטן המושלמת שלה, ולאחר מכן העלתה גם תמונה מהאימונים. אין ספק שדדון מצאה דרך מקורית להתחמם בחורף! 

 

© אינסטגרם

ידידיה ויטל

ידידיה ויטל העלה לחשבון האינסטגרם היום את התמונה הכי מתוקה שלו, אין ספק. בתמונה הוא לבוש במעיל גשם לבן וכנראה שהוא מתחמם בחורף בביתו עם מעיל הגשם החמוד הזה. מאיפה קנית? גם אנחנו רוצים! 

© אינסטגרם

דון לני גבאי

חברתו הטובה של ויטל, דון לני גבאי, כנראה לקחה ממנו השראה. גם היא העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה חורפית, רק שהיא לבושה בסוודר עבה ומתחת לתמונה היא כתבה: "חצי יום בחוץ הספיק לי להבין איפה אני באמת צריכה להיות", והוסיפה את ההאשטג: "מתחת לשמיכה". תתחדשי!

© אינסטגרם

כוכבי הפסטיגל 

נסיים עם כוכבי הפסטיגל שלא מצאו את הדרך הכי טובה להתחמם בסופה וזה לא ממש באשמתם. הם צריכים להופיע בהופעות הפסטיגל גם בקור, בגשם וברוחות החזקות. אליאנה תדהר ודנה פרידר העלו את אותה התמונה לחשבונות האינסטגרם שלהן, ובה הן נמצאות במיניבוס בדרך לפסטיגל ביחד עם המשתתפים כשלכולם יש כובעים חורפיים. היינו מתים להיות זבוב על החלון של המיניבוס הזה!

© אינסטגרם
© אינסטגרם

גם טל מוסרי רצה שנרחם עליו ועל כל קאסט הפסטיגל כי הוא העלה תמונה שבה הוא נמצא עם אלי פיניש, מריאנו אידלמן וירדנה ארזי, ומתחתיה כתב: "פסטיקוררר" עם אימוג'ים של חורף.  

© אינסטגרם

מוסרי לא היחיד, גם דניאל מורשת הראה לנו כמה קר לו. הוא העלה לחשבון האינסטגרם תמונה שלו כשהוא עטוף כמו שצריך לחורף. מתחת לתמונה כתב: "בולי איש השלג" והוסיף את ההאשטג: "סטרפטוקוק מהלך". אבל מה זה משנה? העיקר כשאנחנו רואים אותך, נהיה לנו חם:)

© אינסטגרם

אפרופו פסטיגל, אחת המשתתפות, שיר מורנו, לקחה אתמול פסק זמן מההופעות לטובת פגישת עבודה עם גיורא חמיצר, יוצר הסדרה "החממה". מעניין מה התבשל שם! 

© אינסטגרם

 

עוד במדור הבידור של פרוגי:


הצטרפתם כבר לאינסטגרם של פרוגי? 

ולפייסבוק שלנו?

תגובות