בר רפאלי 2: לי בירן ודר זוזובסקי בורחים מהצלמים. צילום: אור גפן

בר רפאלי 2: לי בירן ודר זוזובסקי בורחים מהצלמים

שחקני "החממה", הלהיט מבית היוצר של גיורא חמיצר, השיקו בסוף השבוע את העונה השלישית והארוכה מכולן. אז מי הגיע ראשון ומי ניסה להבריז מהאירוע?

במקום לאכול קוסקוס בצהריי יום שישי, מעריצי "החממה" פלוס השחקנים השווים, השיקו את העונה השלישית והארוכה מכולן. בנוסף, זכינו לראות את פרק הפתיחה הכפול מלווה בצרחות וצעקות. הייתה היסטריה, רעש והמון התלהבות מטעם הילדים הנרגשים, שחיכו בקוצר רוח לראות את הכוכבים האהובים עליהם על המסך הגדול. באירוע הייתה הפרדה כבדה בין השחקנים למעריצים, והאינטראקציה היחידה שהייתה לכוכבים איתם, הייתה כשהם היו במרפסת ונופפו לשלום.

© אור גפן
© שלי זילכה
© אור גפן
© אור גפן
© אור גפן

בתחילת האירוע, כשהמעריצים רק התחילו להגיע, יכלנו למצוא בינהם את שחקני הסדרה המשניים כמו: רועי דר, לירן דוד, אסף שיינברג, מורדי גרשון ושרון שטרק שהגיעה עם בנותיה. גם כשהם נכנסו חיכתה להם היסטריה לא קטנה, שלא נזכיר אפילו על בואו של ה'אבא' גיורא חמיצר, ששם היינו מופתעים מההתלהבות של הילדים שרצו לעברו וביקשו להצטלם או אפילו ללחוץ יד.

© שלי זילכה
© שלי זילכה
© אור גפן
© אור גפן

אבל חוץ מהם הגיעו גם: גאיה שליטא כץ, דניאל ליטמן, שיר מורנו, הזוג המלכותי דר זוזבסקי ולי בירן, ג'וי ריגר, ליאור שבתאי, וסמדר חייט. היחידה שנעדרה היא אלי קרן אסף, שנמצאת בימים אלו בלונדון.

© שלי זילכה
© שלי זילכה
© אור גפן
© אור גפן
© שלי זילכה

כאשר כולם התכנסו באולם וחמיצר יוצר הסדרה סיפר מעט על העונה השלישית, היו לא מעט מחיאות כפיים וצרחות של התרגשות לקראת תחילת הפרק. השניים שהיו זוגיים במיוחד היו לי בירן ודר זוזובסקי, שניסו להתחמק מהמצלמות כמה שיותר, ואפילו הגיעו באיחור קל לעומת השחקנים האחרים. בסוף ההקרנה, כל חברי הקאסט חיכו לתמונה קבוצתית והזוג המלכותי שלנו הגיע באיחור קליל, אבל אל דאגה, בסוף כולם נכנסו בתמונה.

© אור גפן
© אור גפן
© אור גפן
© אור גפן

 עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

 

תגובות