במיוחד לפורים: מצעד הפאדיחות של הסלבס. צילום: צילום מסך מאינסטגרם

במיוחד לפורים: מצעד הפאדיחות של הסלבס

לכבוד חג פורים שחל ממש מחר, קבלו את מצעד הפאדיחות של כל הסלבס האהובים עלינו. תתכוננו להחזיק את הבטן, כי זה הולך להיות קורע

 

כריסטינה אגילרה הגשימה את הסיוט של כל זמר והדהימה את מליוני הצופים והנוכחים במשחק הסופרבול בשנת 2011, כשהיא טעתה בשורות ההמנון הלאומי והחליטה לשנות את המילים, כלומר – לבצע גרסה משלה לשיר. מביך.

 

גאגא רצתה להוכיח לכולם שהיא מסוגלת להכל – דבר שלא הצליח לה במאת האחוזים, בלשון המעטה. כשהליידי האהובה עלתה על הפסנתר תוך כדי שהיא ממשיכה לשיר, דבר שגרם לה למעוד וליפול על הגב בצורה משפילה למדי, כשראשה נותר מתחת לפסנתר, אאוץ'. גאגא, שלא נוהגת לוותר - הרימה את עצמה מיד, קמה והמשיכה בהופעה. מלכה אמיתית.

 

כולנו אוהבים אותה, אך יודעים שבהופעות חיות היא לא כל כך מזהירה. קייטי פרי מנסה להתעלות על הקול שלה ב"שואו" גדול, ברקדנים מהירים ותלבושות צבעוניות. הפעם, פרי החליטה להראות למעריצים כישרון חדש שהם לא ידעו שקיים בה: נגינה על חליל. היא ניגנה לכיוון מיקרופון, אך מרוב התרגשות שכחה לנגן כאשר פלייבק החליל הושמע לעיני כל הקהל. הזמרת נראתה נבוכה מאוד ואמרה לקהל: "אז שיקרתי. אני לא באמת יודעת לנגן על חליל".

 

חברי להקת וואן דיירקשן לא ציפו לזה, במיוחד לא הארי סטיילס. המעריצות הבינו שאין להן סיכוי עם הכוכב, ואם הן לא יוכלו לשאת את ילדיהם של הארי – אז אף אחת אחרת לא תוכל. בשביל ליישם את התוכנית שלהן, הן זרקו נעל לאיזור אסטרטגי של הארי, שבתגובה התקפל ונפל על הבמה.

 

כשחושבים על בריטני ספירס, יוצא לנו לחשוב גם על השיער שלה. תחילה, על השיער הבלונדיני השופע שלה ומיד לאחר מכן – הקרחת המשוגעת. אז גם הפעם מדובר בשיערה, אך הפעם בתוספות השיער שלה. במהלך ההופעה, כחלק מהכראוגרפיקה, אחד הרקדנים הרים את בריטני ספירס אך שכח להרים משהו נוסף – את תוספות השיער שלה. בריטני, עכשיו כולנו יודעים את הסוד שלך.

 

אם הסיוט הגדול של כל זמר הוא לטעות במילים של שיר שהם מבצעים בהופעה מול מיליוני אנשים, ג'סטין ביבר עבר את הרף הזה פי כמה וכמה, בגדול. הוא כנראה לא חש בטוב – והחל להקיא על הבמה, במהלך השיר. מיד לאחר מכן, הוא ברח מן הבמה במהירות.

 

אחד הרגעים המהנים ביותר בהופעות הוא הרגע בו הזמר יורד מהבמה אל הקהל, וריהאנה החליטה לשמח את המעריצים ולעשות זאת. כאשר היא ניסתה לזוז, אחד המעריצים תפס את זרועה ולא נתן לה ללכת. ריהאנה שכנראה הייתה חסרת סבלנות, הכתה את המעריץ בעזרת המיקרופון ונחלצה מידיו. המקרה צולם בידי מעריץ אחר שכמובן לא השאיר את הסרטון לעצמו.

 

באחת ההופעות של הזמרת האהובה, בזמן שהיא רכנה אל עבר המעריצים, אחד מן הבחורים בשורה הראשונה תפס אותה ומשך אותה אליו. מעריץ יקר, תוותר, ביונסה תפוסה. כאשר ניסו להרגיע את הבחור בכוח, ביונסה נחלצה לעזרתו וצעקה: "היי, היי! תעזבו אותו. הוא בסך הכל התרגש. הכל בסדר", ניגשה אליו ואף לחצה את ידו. אם כבר דיברנו על ביונסה – למה לא להמשיך? לביונסה היה קשה להתרכז בשירה שלה במהלך הופעה אחרת, בעודה מנסה לחלץ את השיער שלה ממאוורר ענק, כאשר אנשי הבמה מנסים לעזור לה גם כן. בזמן שהייתה מרוכזת במשהו אחר – הקול שלה עדיין היה מדהים כרגיל. ביונסה, בכל זאת.

 

קבלו את החידוש של טיילור סוויפט למרלין מונרו. במהלך הופעה, הרוח שהייתה על הבמה העיפה לטיילור את החצאית וחשפה בפני כל המעריצים את ההלבשה התחתונה של טיילור. היא החזירה את החצאית למקומה והמשיכה לשיר – בלי לדעת שמאחור החצאית עדיין מורמת.

https://www.youtube.com/watch?v=GZiGvs_wah0
 

בואו נסיים את המצעד עם מישהי שכבר נכחה בו – ליידי גאגא, שוב. בהמלך הופעה, בעת ביצוע השיר ג'אסט דאנס, ליידי גאגא הכתה בטעות את אחת מרקדניות הליווי שלה עם המיקרופון ולא ידעה מה לעשות, אז היא פשוט המשיכה לשיר. מקסימה.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

תגובות