34 אימפריה: השחקנים חוגגים יום הולדת למאור זגורי. צילום: צילום מסך מפייסבוק

34 אימפריה: השחקנים חוגגים יום הולדת למאור זגורי

בעיצומה של העונה השנייה, כוכבי "זגורי אימפריה" חגגו יום הולדת ליוצר הסדרה, מאור זגורי, במסיבת תחפושות מטורפת. אז מי לדעתכם הכי השקיע?

תחילת מרץ, ו"זגורי אימפריה" כבר מתקדמת בקצב מהיר לעבר סיום העונה השנייה, שבסופה נדע סוף סוף מה קורה בין אביאל לשוג, מתי ימכרו את הלאפל והאם אביאל וליזי יהיו ביחד. אבל נעזוב לרגע בצד את העלילה המסובכת, ונתמקד בדבר החשוב באמת. יוצר הסדרה מאור זגורי, חגג ביום שישי האחרון במסעדת "יאסו בר" בתל אביב, יום הולדת שארגנה לו בהפתעה בת הזוג היפה, חן אמסלם, ביחד עם כל החברים הטובים מהקאסט, אבל זה לא הכל.

כולם להגיד גבנ"צ © ענת מוסברג
ישראל אטיאס והחברה נעמי
ישראל אטיאס והחברה נעמי © ענת מוסברג
יערה פלציג ויפית אסולין השקיעו בתחפושת
יערה פלציג ויפית אסולין השקיעו בתחפושת © ענת מוסברג
שיקרצי למה לא התחפשת? © ענת מוסברג
© צילום מסך מהפייסבוק של הילי לואיס
אנחל ודושי מפרגנים
אנחל ודושי מפרגנים © ענת מוסברג
© ענת מוסברג

כל מי שהגיע, היה צריך להתחפש (בכל זאת, פורים) ואין ספק שכולם השקיעו. בין המתחפשים ניתן למצוא את ישראל אטיאס ובת זוגתו נעמי, אנחל בונני, עם אשתו דושי, הילי לואיס, דניאל סבגזוהר שטראוס, יערה פלציג, אסף בן לולו, אייל שיקרצי, יפית אסולין ואורי לייזרוביץ. אם חשבתם שאמסלם הזמינה רק את החברים מהקאסט אז טעיתם, על החלק האמנותי הופקד זמר יווני כיאה לאווירה של המקום. 

© צילום מסך מהפייסבוק של הילי לואיס
דניאל סבג מקום ראשון בתחפושת הכי מקורית © ענת מוסברג
הילי לואיס כובשת
הילי לואיס כובשת © ענת מוסברג
העוגה המטורפת
העוגה המטורפת © ענת מוסברג
הזוג המלכותי!
הזוג המלכותי! © ענת מוסברג
 

מי שעוד הגיעו לפרגן ליוצר הסדרה הן מירב פלדמן, שמשחקת עם אמסלם במחזמר "שיער" בקאמרי, ורד פלדמן ההריונית עם בעלה, והדוגמנית נטלי דדון שיכלה להשקיע קצת יותר בתחפושת. בכל מקרה, את עוז זהבי, נינט או משה איבגי, לא ממש תמצאו במסיבה. השלושה לא הגיעו והבריזו מהאירוע החשוב. לא נורא, נתראה ביום הולדת 35, או בחתונה של אמסלם וזגורי, מה שיבוא קודם. אז שיהיה במזל!

© ענת מוסברג
© ענת מוסברג


עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

 

 

 

 

תגובות