נתפסו על חם: תמונות שהכוכבים לא היו רוצים שתראו. צילום מסך מהאינטסגרם

נתפסו על חם: תמונות שהכוכבים לא היו רוצים שתראו

לצד רגעים זוהרים ונוצצים, הסלבס בביצה נתקלים גם בסיטואציות מוזרות, הזויות ובעיקר מצחיקות וכמובן שהם דואגים לתעד את הרגעים הללו ואת עצמם. קבלו את כל התמונות שהסלבס לא היו רוצים שתראו: זהירות, זה הולך להיות מביך

אזהרה: זה הולך להיות מביך. הכוכבים שאתם תראו בכתבה זו הם כוכבי על בביצה ובעיקר סלבס שעסוקים בעבודה יום-יומית וארוכה. יצא לכם לחשוב שכנראה אחרי שגרה כה מייגעת, הם עלולים להתחיל להשתגע? חשבתם נכון: לא מעטות התמונות המביכות, ההזויות ובעיקר המצחיקות שאפשר למצוא ברשתות החברתיות של הסלבס אם מחפשים נכון. תחילה היה נדמה כי התופעה בה הסלבריטאים השתעשעו עם עדשת הנייד שלהם היא זניחה והתוצאות היו מביכות בהתאם, אך לאט לאט הסתבר כי תופעה זו של לצלם את עצמך בפוזות מוזרות ומצחיקות ולשתף את התמונות ברשת הפכה לויראלית יותר ויותר.

מספיק מבט חטוף אל תמונות ישנות מעט בתוך חשבונות האינסטגרם והפייסבוק של בכירי הסלבס בביצה, כדי שתוכלו למצוא תמונות שבעיקר יגרמו לכם לחשוב: "די נו, היא לא באמת העלתה את התמונה הזאת עכשיו, נכון?", אבל לפני הכל – פשוט יגרמו לכם לצחוק. לרגל התופעה ההומוריסטית עשינו לכם סדר בעניינים וסידרנו לכם את כל התמונות המביכות במקום אחד. ולא, אל תנסו לקרוא את הכתבה הזאת בלי משאף - אתם עומדים להיחנק מצחוק.

>>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<< 

מעבר לעובדה כי בר רפאלי היא מותג בינלאומי בפני עצמה, הדוגמנית המצליחה ביותר בישראל חובקת חשבון אינסטגרם עם מעל למיליון וחצי עוקבים מכל רחבי הגלובוס. כנראה שהעובדה שכל תמונה ופוסט של רפאלי מעורערים מיד את נושא השיחה הקלאסי בין כל ישראלי וישראלי שחיים במדינה (וגם שלא, האמת), לא בדיוק מפריעה לסופרמודל להעלות איזה תמונות שהיא רוצה, גם אם מדובר בתמונות שלאו דווקא כוללות פילטרים, איפור ושלל פוזות מחמיאות. טוב נו, גם אם רפאלי תצטלם עם חיתול על הראש – לא נוכל לקרוא לה מכוערת, כי ככה זה כשאת דוגמנית וקוראים לך בר רפאלי. אבל היי, הנה כמה תמונה הזויה של רפאלי שהצלחנו למצוא, לפני טיפול שהיא קראה לו "טיפול ערפד". מודים, אותנו הטיפול הזה קצת מפחיד. עכשיו אתם מרגישים יותר טוב?

הכי ערפדית © צילום מסך מהאינסטגרם

שאלה: האם שיר מורנו יכולה לצאת בתמונה בצורה לא מחמיאה או לא יפה? תשובה: לא, ממש לא, אבל היא יכולה לנסות. הרי זה ידוע ששיר מורנו, אחותה של מגישת החדשות בערוץ 10 טלי מורנו (וגיסתו של אייל קיציס המנחה האהוב מארץ נהדרת) נחשבת כאחת השחקניות היפות בתעשיית הבידור הישראלית. הפיגורה הלוהטת והבלונד הממיס ללא ספק הופכים את מורנו לדבר החם ביותר היום. אבל האם מורנו, בידיעתה וברצונה החופשי, משתפת, תמונות מביכות במיוחד, ומשתפת אותן ברשתות החברתיות? כן, רבותיי, אתם לא חולמים. מסתמן כי מורנו החליטה לצאת מהתבניות המוסכמות בכל הנוגע להעלאת תמונות לרשתות החברתיות, והחלה לשתף את עוקביה גם בתמונות קצת פחות, איך נאמר זאת, רגילות. אנחנו הכי בעד, אגב. כנראה ששעות העבודה הארוכות של החזרות לפסטיגל גרמו למורנו קצת להתשגע ולהעלות את התמונות הבאות.

לא התכוונת אבל הבהלת! © צילום מסך מהאינסטגרם
יותר מדי שוקולד
יותר מדי שוקולד © צילום מסך מהאינסטגרם

בטח שאלתם את עצמכם איך אפשר לקיים מצעד תמונות מביכות של סלבס בלי לשתף אתכם בתמונות של הגרסא המשוגעת של האנה מונטנה. חשבון האינסטגרם של מיילי סיירוס מונה יותר מ-3,000 תמונות וכל תמונה הזויה יותר מן השנייה. תמונות עירום מטורפות, תמונות שמביעות את האהבה הגדולה שלה לפיצה, תמונות בהן היא לועגת לחבריה בביצה כגון חיקויים לתמונות של סלבס אחרים וזה עוד על קצה המזלג. גם כשנדמה לנו שמיילי הגיעה לקצה, היא מפתיעה אותנו מחדש ואנחנו חייבים להודות כי אנחנו נהנים מההפתעות שלה. אז במקום לדבר על התמונות ההזויות, הנה הן כאן כדי שתצפו בהן יחד איתנו. 

אנחנו חושבים שתמונה אחת מספיקה לסכם את הכל
אנחנו חושבים שתמונה אחת מספיקה לסכם את הכל © צילום מסך מהאינסטגרם

קבלו תמונה שהעלה אקס של אלה מ"המירוץ למיליון". את אלה הכרנו בתור הרוסיה החמודה ובת זוגתו בסדרה של וובה. למרות שהמתמודדים לא הראו חיבה גדולה אל השניים הם דווקא היו חביבי הקהל וכעת הם מצרך חשוב בהשקות השונות. אם אנחנו בעניין של פרסום תמונות קצת חטטניות, פרטיות והזויות של הסלבס התמונה הזאת מתאימה בדיוק לכתבה. הבחור כנראה לא תיאר לעצמו שביום מן הימים חברתו\ידידתו הנכבדה תתפרסם, והרי החברים בעצמם יראו את הסימן כאשר ייפגשו את אלה - ולכן החליט לעלות תמונה של היקי על צווארה של אלה. מביך.

© צילום מסך מהאינסטגרם

ג'סטין ביבר, אחד האנשים הכי מפורסמים בתעשייה כיום נוהג לשתף אותנו על בסיס יום-יומי בתמונות משגרת חייו, אם באמת אפשר לקרוא לזה "שגרה". לאחר שהצצנו בעמוד האינסטגרם שלו החלטנו לשתף אתכם בשתי תמונות מביכות, אגב, אם תכנסו לעמוד האינסטגרם של תגלו גם תמונה מצחיקה שהעלתה דווקא חברתו הטובה, מיילי סיירוס. בתמונה של מיילי אנו רואים את ג'סטין כדוגמן של קלווין קליין ובה יש לו חזה, כמובן שמדובר בנפלאות הפוטושופ. בתמונות שאנחנו בחרנו לשתף אתכם ניתן לראות את ג'סטין ביבר בפרצוף מצחיק בעת ועידה וירטואלית ותמונה נוספת בה ג'סטין הוא לא המביך, אלא המובך: בתיאור נכתב כי מעריצה ביקשה לנשק אותו על הלחי, וממש שנייה לפני שהוא נישק אותה על הלחי היא זזה. התוצאה לפניכם.

© צילום מסך מהאינסטגרם
© צילום מסך מהאינסטגרם

כולם יודעים כי רז ואלכסה, הזוג האהוב עלינו בתקופה האחרונה אשר זכינו להכיר בזכות העונה האחרונה של "המירוץ למיליון", הם זוג דביק. לשניים כנראה היה קצת קשה להוריד אחד מן השני את הידיים בערב השנה החדשה וחבריהם הרגישו צורך לתעד את זה. מהסרטון הישן אגב, הם כנראה שכחו ולכן לא דאגו למחוק אותו. אז אם בא לכם לראות את רז זלצרמן טועם את אלכסה רז, אולי כדאי שתחפשו אחר הסרטון בעמוד האינסטגרם שלו. בנוסף, קבלו תמונה נוספת ומעט מביכה של רז עם החזיה של אלכסה על פניו. לדעתנו, זאת תמונה שהייתה אמורה להשאר פרטית, אבל אנחנו מוכנים לסלוח לכם.

© צילום מסך מהאינסטגרם
טעים? © צילום מסך מהאינסטגרם

הוא שחקן לוהט, דוגמן מצליח ובעיקר גבר שכל נערה חולמת לעשות איתו סלפי שיעלה לה את מנת העוקבים בעוד כמה מאות, כמובן שאנחנו מדברים על עומר דרור. דרור הוא גבר-גבר, קשוח ומאצ'ו אבל אם אתם רוצים לראות צדדים קצת יותר משעשעים שלו, יש לכם מזל שסידרנו לכם תמונות מביכות ומשעשעות של דוגמן הבית של קסטרו היישר מחשבון האינסטגרם שלו. תבלו.

© צילום מסך מהאינסטגרם
© צילום מסך מהאינסטגרם

קבלו את אוריאל יקותיאל מוציא לשון בתמונה מצחיקה ומביכה מעט. בתמונה השנייה אפשר לראות את אוריאל בתספורת מבולגנת ולא מסודרת שעלולה לבייש סטייליסט הדוק ומקצועי כמוהו. את אוריאל הכרנו כבן זוגו של טום בעונה האחרונה של "המירוץ למיליון", והשניים הגיעו יחדיו למקום השני. אוריאל יקותיאל הוא אחד מחביבי הקהל מהעונה האחרונה, ואין לנו ספק ש- 15 דקות התהילה שלו יימשכו קצת יותר ולכן היינו ממליצים לו להפטר מתמונות בסגנון, למרות ששום תמונה לא תגרום לנו להפסיק לאהוב אותו. 

© צילום מסך מהאינסטגרם
אוריאל בהלם. גם אנחנו © צילום מסך מהאינסטגרם

על קים קרדשיאן שמעתם? הכוכבת מהמשפחת המפורסמת ביותר כיום היא מלכת הפרובוקציה ולא יכולה להעביר שבוע בלי לעלות תמונה שתגרום לנו לתהות מה גרם לה לעלות אותה מלכתחילה. השבוע היא בדיוק ביקרה בארץ הקודש, ישראל כמובן, וזכינו לקבל כמה ימים נקיים מפרובוקציות, אך בין התמונות אנחנו זוכים לראות בעיקר תמונות של הישבן שלה ובעלה קניה ווסט. בתמונות שבחרנו להציג לכם אפשר לראות את הרגל של קים שהיא תמונה שהיינו יכולים להסתדר מצויין גם בלעדיה, תמונה של קניה נאכל על ידי קים וגם את קים בתרגיל מתיחות מוזר במיוחד. קרדשיאנית טיפוסית.

ארוחת ערב מוקדמת? © צילום מסך מהאינסטגרם
© צילום מסך מהאינסטגרם
היינו מסתדרים גם בלי התמונה הזאת! © צילום מסך מהאינסטגרם
תגובות