לא נוצצים במיוחד: דברים שהסלבס לא יכולים לעשות.

לא נוצצים במיוחד: דברים שהסלבס לא יכולים לעשות

הם אולי התרגלו לחיות את חיי הזוהר שזו כבר יכולת לא פשוטה, הם הולכים ממסיבה להשקה, ומהשקה לפרימיירה, אבל הסלבס היקרים שלנו לא נוצצים במיוחד כמו שחשבתם. מסתבר שיש דברים פשוטים שכל אחד מאיתנו יכול לעשות, אבל הסלבס לא. אילו דברים? המשיכו לקרוא!

להיות כוכב, זם לא כל כך קל כמו שחשבתם. מדובר בללכת על עקבים ולהראות נוצצים מתמיד 24/7. מסתבר שהכוכבים שלנו, יודעים מצוין איך להראות תמיד נוצצים, אבל את הפעולות הפשוטות שרובנו יודעים לבצע, הם שכחו. אז אילו פעולות פשוטות הסלבס לא יודעים לעשות?

זאין מאליק

זאין מאליק מתרוצץ מהופעה להופעה, ממדינה למדינה מבלי לראות את חבריו ומשפחתו למשך זמן רב, ודבר זה יכול להיות מאוד קשה, אך הוא בכל זאת מבצע את זה. מה שהוא אינו יכול לבצע היא פעולת השחייה. מאליק אמר כי "אני לא יודע לשחות, אבל אם החברה שלי הייתה טובעת בהחלט הייתי מנסה להציל אותה." אוווו, רומנטי.

© טאמבלר

קריסטן סטיוארט

אם אי פעם חשבנו שלבחור בין איש זאב לבין ערפד יהיה קשה כל כך לקריסטן סטיוארט, בהחלט טעינו. מה שקשה כל כך לסטיוארט לבצע הוא פשוט לשחק באולינג. לא הבנו אם מדובר בלזרוק את הכדור למרחק רב, או לפגוע בחיילים, אבל הפעולה פשוט קשה לה. סטיוארט מסבירה כי "אני לא יכולה לשחק עם חבריי באולינג, וזה ממש מתסכל!". אם את מתעקשת, אין לנו בעיה ללמד אותך.

© טאמבלר

ג'ניפר לורנס

העובדה הבא מאוד מפתיעה. כזכור, ג'ניפר לורנס משחקת בסרט המצליח "משחקי הרעב", כך שאוטומטית אפשר לחשוב שהיא מן גיבורת על כל-יכולה אחרי כל המשחקים הקשים שביצעה. אבל כנראה שזה לא ממש נכון, כי לורנס שלנו לא יודעת לשרוק. אם תשאלו אותנו, הדבר אירוני כי מה שמאפיין את "משחקי הרעב" הוא השריקה המסתורית. לורנס מספרת כי "הייתה סצינה בה הייתי צריכה לשרוק, ולפני כן בדקו אם אני יכולה לשרוק, אז ניסיתי. המנהל פשוט היה מופתע ואמר שאני רק אעשה עם השפתיים, ומישהו אחר ישרוק." לורנס, הפתעת!

© טאמבלר

רוברט פטינסון

כנראה שהקאסט של הסרט "דמדומים" לא כל כך בקיא בביצוע של פעולות פשוטות כל כך, כי כובש הלבבות של דמדומים, רוברט פטינסון, כבר בן 28 ועוד לא יודע איך לנהוג כהלכה. כשקנה את המכונית הראשונה שלו בלוס אנג'לס, הודה שהוא לא כל כך יודע איך לנהוג והוא למד את זה בדרך מיוחדת מאוד. פטינסון הסביר כי "לא ידעתי איך לנהוג ופשוט למדתי את זה על ידי כך שאנשים צפרו לי כל כך הרבה כי לא נהגתי טוב." עוד הוא מספר כי "זאת הייתה חוויה מיוחדת אבל קשה במיוחד."

© טאמבלר

ביונסה

היה לנו קשה לשמוע שקווין בי היא כבר לא כל כך קווין. היא אולי יודעת לרוץ מהופעה להופעה, אבל את הדבר הבסיסי ביותר היא לא יודעת לעשות. מה שביונסה שלנו לא יודעת לעשות הוא לבשל, והיא מאשימה את התהילה שלה בכך. ביונסה מספרת כי היא באור הזרקורים מאז גיל 14, ולכן הבישול לא היה עניין גדול עבורה כי התעסקה בתהילה שלה. עוד היא מספרת כי מאז, יצא לה לשרוף את המטבח כמה פעמים בגלל העניין. סדנאות בישול אצלנו, ביונסה!

© טאמבלר
תגובות