מפז עד ביונסה: הסלבס שהתחילו כקבוצה ואחד הצליח יותר. יוסי צבקר

מפז עד ביונסה: הסלבס שהתחילו כקבוצה ואחד הצליח יותר

לא מעט כוכבים מצליחים בקריירת סולו, אך ישנם כאלה שגם פורצים דרך זה שהם נמצאים בתוך קבוצה, הרכב או להקה. קחו לדוגמה את עודד פז משלישיית "הפיג'מות" או את ביונסה מלהקת "דסטניס צ'יילד". אילו עוד כוכבים הצליחו יותר מכולם?

עודד פז מ"הפיג'מות"

הסדרה "הפיג'מות" פרצה לחיינו לפני 12 שנים ואיתה הלהקה שכללה את אילן רוזנפלד, קובי פרג' ועודד פז. במהלך ולאחר תשע עונות מצחיקות שגוללו את חייהם של השלישייה הכי מצחיקה בטלוויזיה, זכינו לראות את פז בשלל פרויקטים לעומת השניים האחרים. במקביל לסדרה הוא התחיל להנחות בערוץ הילדים וגם בתוכניות נוספות כמו "ששטוס", ולאחרונה הוא מנחה את העונה החדשה של "הבנים והבנות". על כף יד אחת אי אפשר למנות את כל הדברים שעשה ועוד ממשיך לעשות, אך ננסה לתמצת אותם עד כמה שניתן. הוא החל לשחק בסדרה המצליחה "גאליס", השתתף בפסטיגלים ובעיקר לא הפסיק לככב בערוץ הילדים, כאחד המנחים הבולטים והאהובים ביותר.

 
© יוסי צבקר

רוס לינץ' מ"R5"

אם השם הזה נשמע לכם מוכר, כנראה שאתם מזהים אותו מהתוכנית "אוסטין ואלי" או מסרטי הטלוויזיה "חוף מהסרטים". רוס לינץ' הוא חבר בלהקת פופ/רוק משפחתית לצד אחיו רייקר, רוקי וריידל וידיד המשפחה, אלינגטון ראטליף. כנראה שאת השאר אתם לא מכירים, אבל אל תרגישו אשמים. לדעתנו, כל מה שלינץ' היה צריך זה פרסום בטלוויזיה משום שלהקת "R5" הוקמה עוד לפני "אוסטין ואלי". האזינו לאחד משירי הלהקה מתוך אלבום האולפן השני שלהם: 

 
מתוך
מתוך "אוסטין ואלי" © צילום מסך מהיוטיוב

ביונסה מ"דסטניס צ'יילד"

את להקת הבנות המצליחה "דסטניס צ'יילד" משנת 1990 אתם בוודאי לא ממש מכירים, אבל את אחת מחברות הלהקה אתם מכירים טוב מאוד. מדובר כמובן בביונסה שלפני קריירת הסולו שלה פצחה בקריירה מוזיקלית עם קלי רולנד ומישל ויליאמס. בלהקה זו היו חברות להקה רבות אשר הוחלפו, אך מי מביניהן שנשארה לאורך כל הדרך הייתה ביונסה. הלהקה שרה בסגנון רית'ם אנד בלוז, מכרה כ-60 מיליון אלבומים וסינגלים ונחשבה לאחת מלהקות הבנות המצליחות והטובות ביותר בעולם. התהילה הסתיימה לבסוף כשהן החליטו לפרק את הלהקה ולהתמקד בקריירות סולו, וכך כל אחת מהן שיחררה אלבומים עצמאיים. ביונסה שיחררה חמישה אלבומים, זכתה ב-53 מועמדויות לגראמי וב-20 זכיות והיום היא נחשבת לאחת הזמרות המצליחות ביותר בביצה העולמית, שמוכרת המוני אלבומים. 

אחד מהלהיטים המוכרים של הלהקה
 
מתוך "Pretty Hurts" © צילום מסך מהיוטיוב

ניק ג'ונאס מ"האחים ג'ונאס"

להקת הבנים הפופולרית "האחים ג'ונאס" שמורכבת משלושת האחים: ג'ו, ניק וקווין, התפרקה לפני שנתיים, זוכרים? אם שכחתם איך הכול התחיל ואיך זה נגמר נזכיר לכם. השלושה התפרסמו באמצעות סדרות טלוויזיה, כמו "האנה מונטנה", בה השתתפו בתפקידי אורח, ובסדרת הריאליטי "האחים ג'ונאס: לחיות את החלום" שתיעדה את מסע ההופעות. בנוסף, הם הפכו לכוכבי דיסני של ממש כשעלתה סדרה מקורית בכיכובם, בשם "JONAS".

© צילום מסך מיוטיוב

בתחילת הקריירה המוזיקלית שלהם הם רק עשו הופעות חימום לזמרים רבים, כמו קלי קלרקסון, אך בהמשך הופיעו כלהקה ושיחררו ארבעה אלבומים מצליחים. בין לבין, הם כיכבו בסרטי דיסני "קאמפ רוק" לצד דמי לובאטו. לבסוף, כמו "דסטניס צ'יילד", השלושה החליטו להתפזר כל אחד לקריירת סולו משלו ומי שהצליח להרשים אותנו ולא רק אותנו, אלא את כל העולם בערך, יותר מכולם, הוא ניק ג'ונאס. למעשה, כבר לפני שהלהקה הוקמה הוא שיחרר אלבום סולו על שמו ולאחר שהיא התפרקה הוא שיחרר אלבום נוסף עם שירים מעולים, ביניהם "Avalanche" שאותו כתב ושר עם חברתו הטובה לובאטו שאיתה הוא מקים חברת תקליטים. לנו יש הרגשה שהוא ימשיך להפתיע בהמשך

מתי ייצא הקליפ?
 

טום באום מהצמד "טום ואוריאל"

תוכנית הריאליטי "המירוץ למיליון" הביאה לפריים טיים את הצמד הכי כובש ומצחיק בעונה האחרונה, טום באום ואוריאל יקותיאל שזכו במקום השני. במהלך התוכנית השניים חשפו בפנינו את הלקסיקון המשוגע והחדשני שלהם, גרמו לנו לצחוק לא מעט ובעיקר לרצות לראות אותם יותר. לאחר שהתוכנית הסתיימה, השניים החלו להגיש את תוכנית האירוח "שישי טייק אווי" בערוץ 2 ויקותיאל קיבל קמפיין לחברת משקפי שמש עם בר רפאלי, אולם באום זכה לתהילה גדולה יותר. הוא החל להגיש פינה בתוכנית "מלחמת המינים", הצטרף לשורת המנחים בערוץ הילדים ומשתתף בימים אלה מגיש תכנית בערוץ הילדים שנושאת את שמו - "הכל טום". מי אמר זמן תהילה ולא קיבל?

הרמיקס המוכר!
 
© ראובן שניידר

עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

תגובות