לא מצליחים להבדיל: 7 זוגות סלבס בעלי שמות דומים מידי. צילום מסך מאינסטגרם

לא מצליחים להבדיל: 7 זוגות סלבס בעלי שמות דומים מידי

נכון, כל סלב מיוחד בניצוץ שלו ובכישרון המיוחד שלו. אבל יש סלבס, זמרים ושחקנים, שבחרו לעצמם כינויי במה או פשוט נתקעו עם שמות ממש דומים, או אפילו יותר מידי דומים לסלבס אחרים בביצה המקומית והעולמית. הרשימה המלאה

קרה לכם פעם שדיברו איתכם על סלב מסויים, הייתם בטוחים שחשבתם על אותו אחד ואז בסוף השיחה התברר לכם שמדובר במישהו אחר בכלל, אבל השמות הדומים מידי בלבלו אתכם? כי לנו זה קרה המון, לכן אספנו במיוחד בשבילכם את הסלבס בעלי השמות הדומים מידי, עם קצת עצות איך להבדיל ביניהם.

רובי וויליאמס ורובין וויליאמס

בזמן שרובי וויליאמס הגיע לישראל, קרה לכם לדבר עם החברים ולחשוב לעצמיכם, "רגע, רובי וויליאמס מגיע לישראל? הוא עוד חי?" זה אולי השם הכי מבלבל בהוליווד, אם לא בכל העולם! כדי לא ליצור מצב לא נעים, נבדיל ביניהם ע"י כך שנזכור/ רובין וויליאמס, עם נ' הוא השחקן המנוח, ורובי, ללא הנ' הוא הזמר שגם הופיע בישראל!

© טאמבלר

משפחת קרדשיאן

לא מספיק שלמשפחה הכי מתוקשרת בביצה יש סיפור אהבה עם האות K, גם שם המשפחה שלהם מתחיל ב-K! קורטני,קלואי,קים,קנדל,קיילי ועכשיו גם קייטלין. אז איך נוכל להבדיל ביניהם? פשוט תזכרו את החשובים ביותר- קים, מלכת הסלפיז שגם ביקרה בישראל. קנדל וקיילי, האחיות הכי מחוברות במשפחה, וקייטלין, היא ברוס לשעבר. כל השאר הן פשוט האחיות למשפחת קרדשיאן. תאמינו לנו, זה עובד.

© אינסטגרם

ג'ניפר לופז וג'ניפר לורנס

אז נכון, השם משפחה שלהם לא דומה כמו האחרים, אבל העובדה ששתיהן שחקניות כל כך מצליחות בסרטים עכשווים, השם הראשון שלהן הוא "ג'ניפר", ושם המשפחה שלהם מתחיל בצליל "לו" בהחלט מבלבל. לא פעם קרה לנו שדיברנו על אחת וחשבנו על השנייה, ויצאנו מהשיחה נבוכים במיוחד, ולכן המצאנו לעצמנו את השיטה לזכור מי זו מי, ג'ניפר לופז גם זמרת, וג'ניפר לורנס, אחראית על "משחקי הרעב".

© אינסטגרם

ג'סי ג'יי וג'וסי ג'יי

השמות הבאים גם גרמו לנו לבלבול רב בעקבות שמות הבמה שלהם. לא פעם ואף לא פעמיים חשבנו ששיר מסוים היה ביצוע של הזמר האחר, והחיפוש אחר השיר לא הצליח. לכן השיטה לזכור מי זה מי, היא שג'וסי ג'יי הוא זמר, וג'סי ג'יי היא בכלל זמרת. כך תדעו על מי לדבר, והחיפוש אחרי השיר המושלם שנתקע לכם בראש יצליח.

© אינסטגרם

אשלי בנסון ואשלי אולסן

לשתיהן קוראים אשלי, הן שתיהן הבלונדיניות הכי יפות בביצה, ואם זה לא מספיק, הסיומת של שם המשפחה שלהן ממש דומה. עוד פרט שגורם לנו להתבלבל בין השתיים הוא העובדה שהן שתיהן שחקניות מצליחות ומאחוריהן שורת סדרות איכותיות במיוחד, לכן מה שעוזר לנו להבדיל בין השתיים היא העובדה שלאשלי אולסן יש תאומה, ואילו אשלי בנסון היא שקרנית קטנה ויפה במיוחד.

© אינסטגרם

אנה קנדריק ואנה קאמפ

בין שתי השחקניות הבאות קשה להבדיל, ולא רק בגלל השם. לשתיהן יש את אותו השם- אנה, ההתחלה של שם משפחתן זהה במיוחד, ואם זה לא מספיק הן היו באותו הקאסט של הסרט המוסיקלי "פיץ' פרפקט". בנוסף, לשתיהן יש קול מדהים שהוכיח את עצמו בסרט, ושתיהן משחקות בו בתור דמויות מרכזיות. אחרי כל כך הרבה תחומים משותפים, איך אפשר להבדיל ביניהן? הסוד הוא לזכור שאנה קנדריק שיחקה גם בסרט המצליח "דמדומים" וצבע שיערה חום, ואילו אנה קאמפ היא בלונדינית.

© אינסטגרם

קייטי פרי וקייט הדסון

האחת זמרת מצליחה ומאחורה שורה של להיטים, והשנייה שחקנית ומאחוריה שורה של סרטים מצליחים במיוחד. הפעם, כמעט ויתרנו על למצוא דרך להבדיל ביניהן כי השמות לא דומים, הם פשוט זהים! למזלנו, גילינו את העובדה כי שמה של הזמרת קייט הדסון הוא בעצם שמה האמיתי של קייטי פרי, ולכן זהו הפרט שיעזור לנו להבדיל, קייט הדסון הזמרת היא בעצם קייטי פרי.

© אינסטגרם, טאמבלר
תגובות