מבני דודים ועד גיסים: קשרי המשפחה המפתיעים של הסלבס. צילום מסך מאינסטגרם

מבני דודים ועד גיסים: קשרי המשפחה המפתיעים של הסלבס

כולנו אוהבים את הסלבס מהביצה המקומית שלנו, ועוד יותר אוהבים את העובדה שבארץ קטנה כמו שלנו, יכולים להיות המון קשרים שבחיים לא ציפינו להם! לכן אספנו עבורכם את כל קשרי המשפחה המפתיעים של הסלבס. אז מה הקשר בין יהודה לוי לרועי ניק? ואיך ורד פלדמן ואלי קרן אסף קשורות? יהיה מעניין

אם יש עובדה שתמיד תהיה נכונה על עם ישראל, היא העובדה שתמיד נמצא איזשהו קשר מפתיע ביננו לבין הסובבים אותנו. כמובן, שהעובדה הזו תקפה גם לכל הסלבס המקומיים שלנו, ולכן החלטנו לאסוף עבורכם את כל קשרי המשפחה הכי מפתיעים בקרב הסלבס! מוכנים?

יהודה לוי ורועי ניק

כולנו מכירים את השחקן הכי נחשק בביצה המקומית שבתקופה האחרונה גם חזר למסלול הדוגמנות, יהודה לוי.
את לוי אנחנו מכירים כבר שנים מהמון פרויקטים שעשה במשך הקריירה, אבל אף פעם לא ניחשנו שהוא בן דודו של השחקן רועי ניק, המוכר לנו בעיקר תום מסדרות מוצלחות במיוחד כמו "החולמים" ו"גאליס". האמת, עכשיו כשאנחנו יודעים, מתחילים לשים לב לדמיון.

 

© אינסטגרם

 

© אינסטגרם

 

שיר מורנו ואייל קיציס

מי לא מכיר את שיר מורנו? אחרי שהיא שיחקה בסדרת הנוער המצליחה "החממה" ואחרי שהופיעה בפסטיגל והספיקה לככב בבמת נוקיה, אנחנו בטוחים שאין אחד שלא יכיר את אחת מהכוכבות הגדולות בקרב הילדים. גם את אייל קיציס אין אחד שלא מכיר, מהסיבה שהוא אחראי לסדרה המצחיקה "ארץ נהדרת" שהפכה לסוג של טרנד בקרב ישראל. 
קיציס ומורנו הפכו למשפחה כאשר קיציס בחר לשאת לאישה את אחותה של שיר, טלי מורנו. הופתענו!

 

© אינסטגרם

 

© אינסטגרם

 

ורד פלדמן ואלי קרן אסף

לסיפורה של ורד פלדמן הידועה לכולנו מהסדרה "האלופה" אי אפשר להישאר אדישים. כשאמה חלתה בסרטן, היא ביקשה מפלדמן לקרוא לאדם שלא ידע מה הקשר בינו ובינה. בזמן השבעה גילתה פלדמן שאותו אדם שהזמינה אמה, הוא אביה. לאביה של פלדמן יש עוד שתי ילדות, שבאופן מפתיע אחת מהם היא השחקנית אלי קרן אסף הידועה לכולנו מהסדרה "הפיג'מות". אביה של פלדמן פנה אל שתי ילדיו וגילה להם שנוספה אחות חורגת למשפחה. קרן אסף מספרת שכאשר צפתה בורד בסדרה "האלופה" הרגישה כאילו יש ביניהן קשר לא מוסבר. כיום השתיים הן חברות טובות ואף משחקות ביחד בסדרת הלהיט "החממה". מרגש!

© אינסטגרם

מיה דגן ואורי פפר

השם מיה דגן מוכר לכולנו, מהסיבה שהיא קומיקאית ושחקנית מצליחה בביצה המקומית. דגן לקחה חלק בהמון פרויקטים וסדרות כמו "החולמים" "אמא ואבאז" ועוד. את דגן כולנו מכירים, אבל מה לגבי אורי פפר? גם פפר מוכר לנו בעיקר מהטלנובלה המצליחה "אניגמה". עד עכשיו, היינו בטוחים שהדבר היחידי המשותף ביניהם היא יכולת המשחק המרשימה, אבל תתפלאו- מדובר בהרבה יותר מזה. בין דגן ופפר יש קשר משפחה של גיסים, שנוצר דרך מיה דגן שנישאה לא מזמן נישואים שניים, לאחיו של אורי פפר, ערן, וכך הפכו השניים למשפחה.

© אינסטגרם
תגובות