סיכום שנה בצהוב: ארבעת הסיפורים שעשו לנו את השנה. צילום: ענת מוסברג, יוטיוב

סיכום שנה בצהוב: ארבעת הסיפורים שעשו לנו את השנה

2015 נמצאת בשבוע האחרון שלה, ואנחנו החלטנו לסכם אותה בצורה הטובה ביותר! מי יצא מהארון, מה היה בחתונה של בר רפאלי ולמה מכנים את טל מוסרי בוגד? זמן לסכם!

 

עוד במדור הבידור של פרוגי:

טל מוסרי עוזב את "ערוץ הילדים"

ללא ספק היום העצוב והמוזר ביותר בחיינו הוא ה-29 למאי. זוכרים מה קרה בתאריך הזה? ה-מנחה של ערוץ הילדים, טל מוסרי, הפתיע את כולנו והודיע שהוא עוזב את הערוץ לאחר 18 שנים שהוא היה לגמרי הסמל שלו. אפשר להגיד שהעזיבה של מוסרי עוררה לא מעט רעש ברשת אם זה התגובות בפייסבוק ובאינסטגרם ואם זה הסרטונים הוויראלים שצולמו בעקבות העזיבה. כמה ימים לאחר מכן נודע לנו כי לא רק שהוא עזב את ערוץ הילדים, מוסרי גם עבר להנחות בערוץ המתחרה, "ניקלודיאון" וכאן בדיוק העלילה הסתבכה. כשאזרחי ישראל שמעו את הבשורה הם החלו "להפציץ" את מוסרי בתגובות לא נחמדות במיוחד ואף נפתח אתר מיוחד שמראה לנו עד כמה הוא בוגד. כיום אנחנו נמצאים כחצי שנה אחרי הבשורה ועוד לא הצלחנו להתאושש. ואתם?   

© חן אביב

רן דנקר יוצא מהארון 

ב-22 ליוני השחקן והזמר רן דנקר סיפר במהלך בריאיון מיוחד, שהוא ניהל במהלך השנים האחרונות מערכת יחסים עם גבר. כזכור, בעבר דנקר היה במערכות יחסים עם נינט טייב, יעל פוליאקוב, אפרת בוימולד וליאל דניר. לא יודעים מה איתכם, אנחנו לא כל כך הופתענו בעיקר כי במהלך השנים היו לא מעט רמזים לעניין הזה.  

© רפי דלויה

בר רפאלי מתחתנת

החתונה של בר רפאלי היא ללא ספק האירוע הגדול ביותר של השנה. החתונה של השנה התקיימה לפני כשלושה חודשים, ב/24 לספטמבר ואנחנו בטוחים שתסכימו איתנו בכך שהיא הייתה החתונה הכי מדוברת שהייתה כאן עד היום. רפאלי רצתה להשאיר לעצמה את האופציה להחליט אילו תמונות וסרטונים מתוך האירוע יתפרסמו, מתי, ואיפה ולכן החליטה שהיא רוצה לסגור את השמיים, שר התחבורה לא בדיוק הסכים עם העניין ולכן החליט שהשמיים לא יסגרו, כמובן שרפאלי לא וויתרה, אך זה לא עזר ובסופו של דבר הם  לא היו סגורים. בנוסף, החליטה רפאלי כי תקח לכל מוזמני החתונה את הטלפונים הניידים בכניסה בכדי למנוע את צילום האירוע ופרסום תמונות וסרטונים. ואילו תמונות מקצועיות מתוך האירוע נמכרו לעיתון בחו"ל ורק אז הגיעו לארץ.

© אייל נבו ופיפל פוטוגרפי

שינוי הקונספט של הפסטיגל

הפקת הפסטיגל החליטה השנה לשנות את קונספט המופע ולהפוך אותו למשהו מיוחד שלא ראינו עד עכשיו. עד השנה הפסטיגל היה מופע מוזיקלי בעל עלילה, לכל אחד ממשתתפי הפסטיגל היה שיר משלו (לעיתים שירים זוגיים), בין שירי המופע הייתה תחרות שבה הקהל הצביע לשיר האהוב עליו ובסוף תקופת הפסטיגל נבחר השיר הזוכה. השנה ההפקה החליטה לשנות את הקונספט והפכה את המופע למחזמר בעל מסר חשוב. במהלך המופע לא לכל אמן היה שיר, רוב השירים היו קבוצתיים ורק למעטים היה שיר יחיד או זוגי, עלילת המופע עסקה בתיכון שבו התקיימה תופעת השיימינג על אחת מתלמידות בית הספר ואף יש במופע שיר ששמו הוא "שיר השיימינג" שמדבר על התופעה הזו.  

© חן אביב

 

 
תגובות