הכל עובר בגנים: המשפחות שמייצרות כוכבים. צילום: GettyImages

הכל עובר בגנים: המשפחות שמייצרות כוכבים

לפעמים הכישרון ואבק הכוכבים עוברים בגנים המשפחתיים, לכבוד יום המשפחה 2016 הבאנו לכם את רשימת המשפחות שמכילות בתוכן יותר מכוכב אחד

משפחת מורנו

הקשר: אחיות.
כישרונות משפחתיים: הגשה ומשחק.

מי בפנים? האחות הגדולה - טלי מורנו שעד לפני שבוע הגישה את המהדורה של ערוץ 10 והאחות הקטנה - שיר מורנו שלא מפסיקה להופיע על המסך מאז 2012 עם "החממה", "מועדון החנונים" ו"מרי לו". שיר אולי פחות מתעסקת בהגשה כמו אחותה, אבל אנחנו לנצח נזכור שהיא הגישה אצלנו את אינסטוש!

טיב הקשר: הכי אחיות!

 
ויש גם את קיציס בעסק
ויש גם את קיציס בעסק © רפי דלויה

משפחת מוסרי

הקשר: אחים.
כישרונות משפחתיים: הגשה, דיבוב ומשחק.

מי בפנים? טל מוסרי הבכור במשפחה התחיל בצעירותו ב"צעירי תל אביב", בהמשך הפך ל"המנחה הנצחי" של ערוץ הילדים אותו עזב לטובת המתחרה / "ניקלודיאון".

האח הקטן - עידו מוסרי. גם הוא שחקן טלוויזיה ותיאטרון נורא עסוק ושיחק גם לצד טל ב"צעירי תל אביב", את קולו אתם וודאי מכירים בתור בובספוג, אך לאחרונה השתתף בשתי תכניות קומיות המיועדות לילדים ונוער /"שבט צוצלת", "סוסי פרא" ו"מועדון החנונים".

 

כמו עידו, גם טל עסק בדיבוב, בעבר דיבב את רפאל מצבי הנינג'ה ואת ספיידרמן בסדרה הותיקה.

© צילום מסך מאינסטגרם

טיב הקשר: האחים מוסרי "השתלטו" על ערוץ ניקלודיאון וזה רק עניין של זמן עד נזכה לפרוייקט משותף של השניים.

 

משפחת קרדשיאן

הקשר: הורים, אחים, ילדים ובני זוג.

כישרונות משפחתיים: לא לשעמם לרגע ולככב במדורי הרכילות.

מי בפנים? קרדשיאן פרצו לחיינו בזכות תכנית הטלוויזיה שלהם "keeping up with the kardashians". קים, שהתפרסמה בזכות הסדרה, הפכה לאחות המפורסמת במשפחה. קלואי, האחות עם הלב הרחב, שעוברת לא מעט טרגדיות בחייה האישיים עוזרת לכולם ומעלה לבני משפחתה את מצב הרוח. קורטני היא האמא הכי מתוקתקת בעיר עם שלושת ילדיה: מייסון, פרינסס פי וריין.

 

הצעירות במשפחה הן קנדל, הטופ-מודל שמדגמנת כבר כשהייתה בת 15, וקיילי שלאחרונה השיקה את קולקציית השפתונים המצליחה שלה.

© gettyimages

במשפחת קרדשיאן כמו במשפחת קרדשיאן, אין גבולות לצחוקים, לדרמות ולטרגדיות, והכי חשוב: הם עוברים את זה ביחד.

טיב הקשר: It's complicated.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

משפחת ארמוני

הקשר: אם ובת.

כישרונות משפחתיים: משחק ושירה.

מי בפנים? אם המשפחה היא דפנה ארמוני - שחקנית וזמרת ישראלית שעומדת מאחורי מספר להיטים ישנים ואהובים וכמה אירוני -שלאחד מהשירים קוראים "אלה" (כמו ביתה), לרבים מכם היא בעיקר זכורה גם כי בשנת 2011 השתתפה בתכנית הריאליטי "היכל התהילה".

 

את ביתה, אלה ארמוני, אתם וודאי מכירים מאחת מסדרות הנוער בישראל, "שוברי גלים" שבעונתה השנייה קיבלה את התפקיד הראשי. אלה התחילה את הקריירה שלה בגיל צעיר, ובין היתר השתתפה ב-"100 בתנ"ך".

© צילום מסך מאינסטגרם

כמו כן, כיכבה אלה יחד עם שיר מורנו, ג'וי ריגר, ועומר דרור בתפקיד הראשי בסרט "מקובלות" ששודר בערוץ 11, למען מודעות "האחר הוא אני".

טיב הקשר: לא יכולות להיפרד לרגע.

 

משפחת סמית'

הקשר: הורים וילדים.
כישרונות משפחתיים: שירה, הפקה, דיבוב, ריקוד ומשחק.

מי בפנים? האבא - ויל סמית': קומיקאי, שחקן, מפיק וראפר אמריקאי שזכה בין היתר בפרס הגראמי. מבין התפקידים המובילים של ויל הם סטיבן הילר ב"היום השלישי" והסוכן ג'יי ב"גברים בשחור".

האמא - ג'יידה פינקט סמית': שחקנית, מפיקה וזמרת-יוצרת. כיכבה בסרטים המצליחים כמו "הפרופסור המטורף" ו"הצעקה 2" ודיבבה את גלוריה ההיפופוטם ב"מדגסקר".

© gettyimages

הבן - ג'יידן סמית': בן 18, ראפר ושחקן קולנוע. ג'יידן החל את קריירת המשחק שלו בגיל שבע בסרט "המרדף לאושר" שם כיכב לצד אביו / ויל שגילם את הדמות הראשית והפיק את הסרט ואף שחקו יחד בסרט "העולם אחרי" שיצא בשנת 2014. וויל ג'וניור שר יחד עם ג'סטין ביבר את הלהיט "Never Say Never".

 

הבת: וילו סמית': בת 16 וכבר שחקנית וזמרת. בשנת 2007 השתתפה בסרט המצליח "אני אגדה" וב"קיט קיטרדג': נערה אמריקאית", את קריירת המוזיקה שלה החלה בשנת 2010 כשהוציאה את השיר "Whip My Hair" ואת "Fireball" אותו היא מבצעת יחד עם ניקי מינאג'.

טיב הקשר: ההורים קצת רבים, אבל המשפחה אוהבת.

 

משפחת עיון

הקשר: אחיות.
כישרונות משפחתיים: משחק והגשה.

מי בפנים? האחות הגדולה - יסמין, התפרסמה לפני כחמש שנים כשגילמה את אילנה בסדרה "אליפים" ולאחר מכן כיכבה לצד דניאל גד בסרט "מפריח היונים".

© צילום מסך מאינסטגרם

בשנה האחרונה האחות הקטנה שתופסת את משבצת ההערצה היא ליאנה עיון שהחלה בכלל כמדבבת ובשנה שעברה פרצה בסדרה המצליחה "שכונה" בתור מיטל, אותה היא תשוב לשחק ממש בקרוב. וכיום מככבת בתור הסיד/קיק של טל מוסרי ב"צ'מפיונסניק".

טיב הקשר: כמו תאומות!

 



תגובות