בקטנה: החדש של ספיר בן רובי ושירה נאור ב"החממה". צילום: מתוך אינסטגרם

בקטנה: החדש של ספיר בן רובי ושירה נאור ב"החממה"

השבוע ברכילות בקטנה: הסודות של קיילי ג'נר לסלפי המושלם נחשפים, קים קרדשיאן נחשפת בתמונות חדשות ואחותה של אגם רודברג בדרך לסדרת נוער עם יון תומרקין

כמו בכל שבוע, גם השבוע אנחנו כאן עם כל הדברים הכי חמים ומענייניים בעולם הבידור שאולי פספסתם.

אחד יוצא - אחת נכנסת.

כוכב "סוסי פרא" ו"פלאשבק", עמית רהב, הוריד השבוע את מדים וסיים את שירותו לאחר שלוש שנים בצה"ל. לעומתו, נופר סלמאן, זוכת המקום השני ב"הכוכב הבא", התגייסה ברביעי האחרון ותשרת בלהקה צבאית.

נופר סלמאן מתגייסת
נופר סלמאן מתגייסת © יחסי ציבור

שוברים שיא

הסרט שמסתמן להיות בין המוצלחים של השנה הקרובה, "היפה והחיה", שובר שיא ראשון בדרך להצלחה, כאשר הטריילר של הסרט שבר את כמות הצפיות שאפשר לראות ביממה, שנכון לעכשיו עומד על כ-127.6 מיליון צפיות.

 למי קראתם מטומטמת?

אחרי שכבשה את המסך בגדול - "מטומטמת" סיימה עונה באירוע חגיגי בבר האריא בתל אביב ושם התייצבו כל כוכבי הסדרה וביניהם - בת חן סבג (שירי), משה אשכנזי, מוקי ומי שרק השנה התאהבנו בו ב"נעלמים" - עדי אלון. אנחנו כבר מחכים לעונה החדשה!

בת חן סבג, עדי אלון
בת חן סבג, עדי אלון © עדן שוחט

כבר לא

בתחילת השבוע נודע כי הפאוור קאפל הלוהט, הזמר דה וויקאנד והדוגמנית בלה חדיד נפרדו לאחר שנה וחצי של זוגיות. זו הפעם השנייה בה הזוג נפרד לאחר פרידתם הקצרה בדצמבר 2015, אלא שהפעם נראה כי זו הפרידה היא סופית. אך נדמה שבלה לא יושבת בבית עצובה, ורק כמה ימים אחרי הפרידה פורסם כי חדיד התחילה לצאת עם שחקן הפוטבול אודל בקהאם ג'וניור.

 

 

כבר לא

בתחילת השבוע נודע כי הפאוור קאפל הלוהט, הזמר דה וויקאנד והדוגמנית בלה חדיד נפרדו לאחר שנה וחצי של זוגיות. זו הפעם השנייה בה הזוג נפרד לאחר פרידתם הקצרה בדצמבר 2015, אלא שהפעם נראה כי זו הפרידה היא סופית. אך נדמה שבלה לא יושבת בבית עצובה, ורק כמה ימים אחרי הפרידה פורסם כי חדיד התחילה לצאת עם שחקן הפוטבול אודל בקהאם ג'וניור.

 

A photo posted by Bella Hadid (@bellahadid) on

החדש של ספיר

ספיר בן רובי כבר לא לבד. אחרי שחשפנו לכם לפני חודש וחצי שהיא והאקס שלה נפרדו, כעת נודע לנו שהיא יוצאת עם מישהו חדש שקוראים לו יוסי, השניים עדיין לא עוקבים אחד אחרי השני באינסטגרם, אך מרבים  להיות יחד ומדי פעם גם לעשות "סטורי" לאינסטגרם. ומה מצחיק? שלמרבה האירוניה גם לאבא של ספיר קוראים יוסי! (וגם לשחקן שמשחק את פיזנטי, אבל זה רק למכורים כמונו!)

ספיר בן רובי
 

מלאכית תוצרת כחול לבן?

השבוע, טסה הדוגמנית הישראלית לירז דרור היישר למקסיקו הרחוקה, והייתה לה סיבה טובה בה מיוחד. דרור הייתה בשלב האודישנים המתקדמים והסופיים לתצוגה השנתית של "ויקטוריה סיקרט", אחת התצוגות המסוקרות בעולם שהשתתפות בה היא חלום של כל דוגמנית. במידה ותתקבל לתצוגה היא צפויה לצעוד לצד הדוגמניות המובילות בעולם האופנה ובינהן קנדל ג'נר ג'יג'י ובלה חדיד ו-12 "המלאכיות" של החברה. בנוסף, אם תתקבל, לירז צפויה לראות את הזמרים שיופיעו בתצוגה ובינהן ליידי גאגא וברונו מארס. אלא שדרור היא לא הישראלית היחידה שנבחנה לתצוגה של "ויקטוריה סיקרט" שכן גם ניבר מדר ניסתה להתקבל לתצוגה בעבר (מה שלא קרה בסופו של דבר). אנחנו מחזיקים אצבעות ומקווים שהשנה נזכה לראות מלאכית ישראלית על המסלול בתצוגה הכי מדוברת שיש.

לירז דרור
 

גאווה שלנו

דנה זרמון אף פעם לא חסכה מאיתנו את הרצון שלה לצאת מגבולות ישראל. אז אחרי שכבר נבחרה להנחות תוכנית אופנה בחו"ל. עכשיו היא מככבת בקמפיין להלבשה תחתונה של החברה הצרפתית ETAM! אם כבר הזכרנו גאווה לאומית אז הצילומים לא נערכו בפריז אלא בדירתה של דנה בתל אביב, במהלכם דנה לא חסכה בפרטים ופירטה על החתונה שתיערך ביוני, שליהי הוד תעצב את השמלה, ושהשף אסף גרניט יהיה אחראי על האוכל. דנה צפויה לטוס למשך שבוע ימים לפריז אך להרבה מאוד פלז'ר ומעט מאוד ביזנס.

דנה זרמון בקמפיין
דנה זרמון בקמפיין © רפי דלויה

GO GIRL!

עונת הבנות של גולסטאר תחל להצטלם כבר בשבוע הבא, רגע לפני שעונת הגברים הנוכחית תעלה למסך. הפעם, בניגוד לשתי העונות האחרונות שצולמו בארגנטינה ובמקסיקו (בהתאמה), גולסטאר חוזרת למגרש המקומי, כפי שקרה בשתי העונות הראשונות. לעונת הבנות יוקם מתחם מיוחד בפולג (ליד נתניה) ובו תיקחנה חלק: לירון רביבו ואחיותיה, עינת שרוף, טובל׳ה חסין, בל אגם, סילבי ז׳אן, נסרין קדרי וטיטי איינאו.

פינק TWO

סוף סוף, זמרת הפופ המעולה מאשרת את השמועות על ילד שני שבדרך! היא אפילו עשתה זאת באמצעות שיתוף תמונה בטוויטר, שבה בתה בת החמש נראית מחבקת את בטנה ההריונית בצורה הכי מרגשת שיש. תודו שאתם ממש מחכים כבר ללידת הילד השני!

 

Surprise!

A photo posted by P!NK (@pink) on

 

הופרדו בלידה?

מיילי סיירוס ובן הזוג (ההולך ושב) ליאם המסוורת', לקחו חלק השבוע במסיבת יום הולדת מגניבה ביותר שכולה בנויה מההשראה משנות ה-90. למען האמת, השניים נראו ממש מגניב אבל בו בזמן גם ביזארי במיוחד. עם אלמנטים של זהב, וצבעים הזויים שמאפיינים את שנות ה-90 הם יצרו ביחד לוק של זוג מוזר אך מגניב בו זמנית.

מיילי וליאם
 

מלחמת האקסיות

לאחרונה הוציאה להקת הבנות "ליטל מיקס" את סינגל הממכר ''Shout Out To My Ex''. עקב שם השיר והתוכן שלו, לא היה קשה לנחש כי השיר מדבר על זאין מאליק, ארוסה לשעבר של חברת הלהקה פרי אדוראס. למרות כי מילות השיר הן מעט פרובוקטיביות ומכוונות לזאין, נחשף השבוע כי המילים המקוריות של השיר (ששונו מאז) כוונו אל בת הזוג הנוכחית של זאין - ג'יג'י חדיד. במילים המקוריות נכתב בין היתר "שמעתי שהוא שוכב עם איזו דוגמנית, כן זה כאב אני מודה אבל לעזאזאל עם הבחור הזה, אני התגברתי על כך", לאחר הפרסום גי'ג'י לא נשארה חייבת, והדיווחים מעבר לים מספרים כי ג'יג'י פנתה אל פרי ואמרה לה כי המילים של השיר הן ילדותיות וביקשה מפרי שתניח לה ולזאין. לא נעים.

מהתאג''ד לחממה

את שירה נאור אנחנו מכירים בימים אלו בתור ליה, החובשת החצופה מהסדרה "תאג"ד". בכתבת השער שלה לפנאי פלוס השבוע, חשפה שירה כי היא תשתתף בגרסה האמריקאית לחממה שתעלה בנטפליקס בשנה הבאה. שירה היא אמריקאית במקור כך שההשתתפות תפורה עליה בול. כרגע לא יודע באיזה תפקיד תשתתף, אך היא מצטרפת לשחקנים הישראלים: אריאל מורטמן, עמית יגור, ישי גולן, תמיר גינזבורג (בסצינה קצרה) ונוספים שישתתפו גם הם בגרסה החדשה והמצופה.

השער של שירה
 

צוחק ונוכח

בתחילת השבוע התקיים מופע ההשקה למופע של ניקי אחר. הבדרן ניקי גולדשטיין, מי שבקרוב יהפוך למנחה הגרסה הישראלית של הרכב מארח הסלבס. מי שהגיעו לפרגן בהשקה היו כוכבי הילדים הקטנים, לצד אודי ואביעד, מירי מסיקה, צביקה הדר והזמר האהוב עלינו - הראל סקעת.

© רפי דלויה

אפרון מפרגן

מערכת היחסים המפרגנת בין השחקנים זאק אפרון ודה רוק היא כנראה בין הדברים היחידים שיעזרו לנו להחזיק מעמד. דה רוק זכה בתואר "הגבר המושך של השנה" ואין פרגונים יותר מפרגנים מאלו של אפרון כלפיו. "מה שהכי מושך בך הוא האופי. מתחת לכל השרירים העצומים, יש לב אכפתי. ברכות לגבר המושך ביותר!" מרגש, לא?

 

Our faces say it all @baywatchmovie is NO JOKE! Beastmode @therock #Baywatch

A photo posted by Zac Efron (@zacefron) on

 
 
 

כמעט מלאכים

אחרי שסיפרנו לכם כי ישראל אטיאס ישתתף בסיטקום החדש של ערוץ ניקלדיאון "המלאך השומר שלי", השבוע נודע כי לתוכנית מצטרפים גם טל מוסרי, ימית סול, יון תומרקין ואדווה רודברג (אחותה של אגם). כזכור, "המלאך השומר שלי" תעסוק בחבורת מתבגרים שלכל אחד מהם יש את המלאך השומר שלו.

אדווה
 

INSTAGIRL

יומיים לאחר שמחקה את חשבון האינסטגרם שלה, הגיעה קנדל לתוכנית של אלן דג'נרס שם הסבירה מה עמד מאחורי המחיקה המפתיעה. "הייתי מתעוררת בבוקר ומסתכלת על האינסטגרם דבר ראשון. הייתי הולכת לישון וזה היה הדבר האחרון שהייתי מסתכלת עליו", אמרה קנדל והוסיפה הרגשתי קצת יותר מדי תלויה בו,. זוהי גמילה. אני עוד אחזור". כשאחת מהדמויות הבולטות באינסטגרם משתפת בתפיסה זו, אין ספק כי מדובר בריענון ובחומר ששווה מחשבה.

שקרים של סיום

פרק סיום הסדרה המצופה של "שקרניות קטנות ויפות" ממשיך לעשות כותרות, כשהפעם נחשף כי דמות אחת משמעותית תחזור במיוחד לסיום. השחקנית ונסה ריי שמגלמת את דמותה שרלוט (למי שלא מעודכן בעלילת הסדרה נזכיר כי שרלוט היא הדמות שהתאכזרה לשקרניות בעונות האחרונות ומתה באמצע העונה הקודמת) הייתה על הסט ביום הצילום האחרון, מה שאומר כי שרלוט חוזרת לתחייה לסיבוב נוסף ואחרון עם השקרניות. איך זה הגיוני? נצטרך לחכות רק לשנה הבאה בשביל לגלות. מה שעוד ייקרה בשנה הבאה לאחר סיום הסדרה הוא פסק הזמן הארוך שמתכננת לקחת השחקנית האהובה אשלי בנסון שכיבבה כאחת מן השקרניות  "אני פשוט אקח סוג של הפסקה. עבדנו כל כך הרבה זמן במשך שבע שנים האלו".

תגובות