רכילות בקטנה: האיחוד בין מר וטיאגו וימית סול בהריון . צילום מסך מאינסטגרם

רכילות בקטנה: האיחוד בין מר וטיאגו וימית סול בהריון

השבוע ברכילות בקטנה: סלינה גומז מתאוששת עם קמפיין יקר, מייגן טריינור עוברת ניתוח וג'סטין ביבר שוב מסתבך

סיכום מיוחד שמסכם את כל מה שחייבים לדעת על עולמם של הכוכבים האהובים שאולי פספסתם השבוע. שנתחיל?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

קיילי פופ

בסוף השבוע האחרון השיקה קיילי ג'נר ברעש גדול את חנות הפופ-אפ שלה בקניון בלוס אנג'לס. כמו שבוודאי ניחשתם, בחנות נמכרים מוצרים שכולם קיילי. מליין האיפור הנחשק שלה ועד לוח שנה לוהט בכיכובה. ערב לפני הפתיחה המעריצים המסורים כבר הקימו אוהלים בתקווה שהם יהיו הראשונים שיכנסו לחנות. אלא שפתיחת החנות לא הייתה החגיגה היחידה בחייה של הקרדשיאנית הצעירה, שכן היא הוזמנה למסיבת יום ההולדת של הזמרת כריסטינה אגילרה. כזכור ג'נר התחפשה לאגילרה בחג ההלוואין האחרון ודיוות הפופ הזמינה אותה לחגוג לה במסיבה ואף ביקשה שקיילי תגיע מחופשת אליה.

 

Details on the next restock coming soon ... 💕

A photo posted by Official Kylie Jenner Shop (@thekylieshop) on

נוסע בשפות

ג'ניפר לורנס וכריס פראט, מי שמסתמנים כזוג ה-BFF החדש של הוליווד נמצאים בימים אלה בעיצומו של מסע הקידום לסרטם המשותף "הנוסעים". כחלק מקידום הסרט, התראיינו השניים לאתר בידור גרמני אלא שהחלק שכולם לא הפסיקו לדבר עליו אחריו הראיון הוא לא כישורי הגרמנית שהפגין פראט, אלא התגובה הקורעת של לורנס ההמומה למשמע הדברים. 

 

אופס, היא עשתה את זה שוב

זו כבר עובדה ידועה שבריטני ספירס וזיכרון לא חברים טובים, ולא פעם נוכחנו לגלות כי ספירס מתבלבלת ולא זוכרת דברים (כמו בפעם הזו שהיא טענה שהיא לא פגשה את טיילור סוויפט, למרות שתמונות מצביעות אחרת). הפעם נסיכת הפופ הופיעה יחד זמרת טינאשה עם הסינגל המשותף שלהן "Slumber Party". בסיום ההופעה פירגנה הזמרת לטינאשה והורתה לקהל למחוא כפיים לכבודה, אלא שספירס טעתה בהגיית השם ואמרה "Tinasha" במקום "Tinashe". אופסי.

 

OMG קילרית!

אחרי שנודע כי תשחק בסדרה חדשה סטייל האנה מונטנה בערוץ הילדים החדש של YES גילינו השבוע כי נועה קירל גם תנחה תוכנית כשרונות צעירים מוזיקלית חדשה באותו הערוץ, תוכנית שתעלה ממש בחודשים הקרובים. התוכנית היא לא הדבר היחיד החדש בחייה של קירל, שכן ממש בקרוב נזכה לצפות בשער זוגי חדש שלה ושל הבויפרנד ברק שמיר שצולם השבוע. ואם כבר עסקנו בערוץ הילדים החדש (yesKidz), נספר שגם כוכבי היוטיוב, עופר ומאור, יהיו אחראיים על תכנית מערכונים חדשה בשם "OMG" שתשלב דמויות ממערכוני היוטיוב שלהם לצד דמויות חדשות.

קים חוזרת

השבוע העולם כולו התרגש כאשר לראשונה מאז ירדה למחתרת, התפרסם סרטון חדש של קים קרדשיאן מתוך צילומים למגזין האומנותי "לאב". בסרטון קרדשיאן מוצגת כמעין חייזרית בכוכב שלה, מה שמזכיר קצת באירוניה את מצבה (נמצאת במחתרת רחוקה מהעין הציבורית).

אמנם קים נמצאת כיום במחתרת, אך הסטייל שלה עדיין חי ובועט בין אנשי העולם, והשבוע נודע כי אוניברסיטת קווינס בארצות הברית הורתה לסטונדטים שלא להגיע לטקס הסיום לבושים כמו כוכבת הריאליטי - משמע לא להתלבש קצר וחשוף. למרות שהסטייל של הקרדשיאן מסתובב חופשי היא כזכור במחתרת, ולמרות שבעלה קנייה ווסט נפגש עם דונלד טראמפ, מלכת הסלפיז אמרה לא לנשיא הנבחר והעדיפה להישאר בבית. אאוץ'.

זוגיות של מלאכים

ניקולאס ואסקז וחימנה אקרדי, הידועים בתור ניקו ומלווינה מהטלנובלה הנצחית "כמעט מלאכים" התחתנו השבוע בחתונה מקסימה שאיחדה את כל הקאסט החלומי של הטלנובלה. בין האורחים היה ניתן להבחין באיחוד המרגש ביותר בין מר וטיאגו הלא הם לאלי ופיטר שלא התראו מזה שנים! תודו שמרגש!
 

Todo soñado. No podemos pedir más amor! Gracias! ❤👰 Ph: @cuikafoto

A photo posted by Gimena Accardi (@gimeaccardi) on

 

האיחוד של לאליטר!
האיחוד של לאליטר! © אינסטגרם

 

והנה עוד אירוע מיוחד שנרשם בחתונה המדוברת. בהתאם לטרנד ולתופעה העולמית, ניקו וחמי החליטו לערוך את אתגר "בובות הראווה" בחתונה שלהם יחד עם כל האורחים!

 

מתאוששת

מסתבר שסלינה גומז, זמרת, שחקנית ודוגמנית שווה הרבה יותר ממה שאי פעם תיארתם לעצמכם. בשבוע האחרון היא חתמה על חוזה בסך לא פחות מעשרה מיליון דולרים על מנת להיות הפנים של המותג "קואצ'". סחתייך עלייך סלי!

בלי הרמוניה

לאחר שעלתה לכותרות בעקבות יציאתה מהארון, לורן הורגי מלהקת פיפת' הרמוני שוב בכותרות, והפעם בנסיבות לגמרי שליליות. הדיווחים מעבר לים מספר כי הורגי נעצרה עם שקית סמים מסוג מריחאונה בשדה התעופה רגע לפני עלייתה לטיסה לברזיל שם הלהקה הופיעה. בסופו של דבר הזמרת נשארה בארצות הברית והופעת הלהקה בברזיל התקיימה בלעדיה.

 

Dallas

A photo posted by laurenjauregui (@laurenjauregui) on

גל גדות סטייל

פיג'מה חדשה בדרך! תרגעו, לא מדובר בעונה נוספת של הפיג'מות (באסוש!), אבל אמש (ה'), הכריזה כוכבת הסדרה, ימית סול, על כך שהיא בהריון שני. וכל זה - בחשבון האינסטגרם שלה. התרגשנו!

© אינסטגרם

הקנאה

זוכה הגראמי המוכשר הלא הוא ג'סטין טימברלייק, החליט להפתיע תלמידים אוסטרליים במסע לקידום הסרט החדש שלו "טרולים". במהלך הביקור, החליט לשיר איתם ביחד ברגע מרגש במיוחד ואמר לתלמידים כי "אתם באמת מיוחדים. זה היה תענוג אמיתי לבוא עד לפה כדי לשמוע אתכם ולראות אתכם, תודה." היי ג'סטין, גם בישראל יש תלמידים מוכשרים, רק תבוא!

 

קולולו!

כוכבת הסדרה "שקרניות קטנות ויפות", טרויאן בליסאריו, התחתנה השבוע בחתונה נוצצת במיוחד, כאשר את טקס החתונה סגרה עם בן זוגה בכפר ליד החוף המרכזי של קליפורניה מול בני משפחה וחברים. בין האורחים , כפי שבוודאי ציפיתם, הופיעו גם כוכבי הסדרה כמו לוסי הייל, אשלי בנסון, טיילר בלקבורן, ועוד.

דה ז'ה וו

במהלך הקיץ של 2015 מייגן טריינור נאלצה לבטל את סיבוב ההופעות שלה לאחר דימום במיתרי הקול וניתוח. עכשיו, הזמרת המוכשרת נאלצת להפסיק את הסיבוב הנוכחי שלה, למען ניתוח נוסף. טריינור העלתה תמונה לאינסטגרם ובה הסבירה הכל: "לצערי, אני לא מרגישה טוב והיום לאחר שעזבתי את הרופא נוכחתי לדעת שאני חייבת לתת מנוחה למיתרי הקול שלי." תרגישי טוב מייגן!

חוגגים לרגע

הקאסט של סדרת הדרמה "מתים לרגע", חגגו השבוע חברי הקאסט את צילומי העונה השנייה בערב קריוקי סוער במיוחד במועדון ה"פלאג אין" ברמת החייל. בין חברי הקאסט, מי שבלט באותו הערב היו ורד פלדמן, אגם רודברג, מיכאל אלוני, ועוד.

© אור גפן

והנה עוד איחוד של כוכבי HOT, כוכבי הסדרה ״מטומטמת״ פרגנו באיחוד לצורך צילומי פרסומת משותפת. בת חן סבג, משה אשכנזי ושני קליין, נפגשו השבוע לצורך צילומי קמפיין לחברה שהיא גם נותנת החסות הראשית ל"אח הגדול". כוכבי הסדרה סיפרו כי "אין ספק שהולך להיות פה משהו גדול".

© ענת מוסברג

ישראל על המפה

הבלוגרית הכי מוכשרת שהיא במקרה גם הבלוגרית הכי מפורסמת בעולם, קיארה פראני, החליטה להביא בגאווה ישראלית ולעשות טיפול פנים אצל מימי לוזון הישראלית. וזה הזמן לספר שגם הדוגמנית קורל סימנוביץ' הייתה השבוע במשרדי חברת "ריבלון" העולמית, כך שאל תתפלאו לראות אותה בקמפיין בקרוב.

© צילום מסך

כפילה של סלבס

"פיוז טי" אירחו בארץ את אמנית האיפור לוצ׳יה פיטאליס, הנודעת בשל האיפור המדויק ובשל הכישרון להתאפר כדי להפוך למישהו אחר. לצורך צילומי קמפיין חדש לחברה, פיטאליס הגיעה ארצה על מנת להתאפר ולהפוך למישהו אחר, והפעם התאפרה לשחר חסון, נועה קירל, אורי חיזקיה, וקובי פרג'.

© שוקה כהן

הדור הבא של הדיוות

השבוע ביונסה הגיחה להופעה של מאריה קרי לכבוד הכריסמס בניו יורק, והשתיים לא שכחו לפנק אותנו בתמונה משותפת מאחורי הקלעים. מאריה אפילו נתנה לנו מבט למה שבאמת קרה מאחורי הקלעים, והוא מפגש של הדור הבא - בלו אייבי והילדים של קרי נפגשו וזה ללא ספק אחד מהרגעים המתוקים שיכולים לקרות מאחורי הקלעים. 

 

Backstage at Christmas time with our beautiful children. @beyonce 😘 #christmas #family #love

A photo posted by Mariah Carey (@mariahcarey) on

חדשה?

זמר הפופ שנמצא מעבר לים, הלא הוא ניק ג׳ונאס, הפתיע את המעריצים (ובעיקר אותנו) כשהחליט לצאת לדייט בבאולינג עם בחורה מסתורית, חומת שיער, שאף אחד מהמקורות המדווחים לא הצליח לזהות כידוענית. וואו, מישהי חדשה על הפרק?

שכונה פוגשת את החממה

בסוף השבוע שעבר חגג כוכב "שכונה", טום יפת, את יום הולדתו ה-23 בחגיגה משותפת עם כוכב "החממה", לירן דוד, שגם הוא ציין את יום ההולדת. החגיגה המשותפת ב"פאשן בר" בתל אביב הולידה למפגש בין כוכבי נוער נוספים וביניהם - ניר חלפון, עידן שקרוקה, מיכאל גבעתי וגם כוכב תאג"ד, גיל כהן וכוכב "המירוץ למיליון" - יוסיאל שלומד עם יפת משחק. 

 

סך הכל כיף לנו ביותר 😎 @tomyefet @gil.cohen7 @michaelgivati @idanshakroka

A photo posted by lirandavid (@lirandavid) on

כוכבת אמיתית

טיילור סוויפט עולה לכותרות מסיבות קבועות בדרך כלל: המוזיקה שלה, בני הזוג שלה ויציאות מגניבות עם הסקוואד שלה. דבר נוסף שלא מאופיין עם עוד כוכבים רבים הוא הצדקה שהיא תמיד דואגת לתת. לא מזמן הייתה שרפה בהר סמוקי בארהב וטיילור בחרה לתרום לא פחות מ100,000 דולר לשיקום ההר! מדהים מצדה, לא?

ושוב, ג'סטין...

משחקי ספורט אכן יכולים להוציא צדדים מכוערים מבני אדם כאלה ואחרים, במיוחד כאלה כמו ג'סטין היבר שלא ממש מצילחים לווסת את רגשותיהם. על פי אתר אמריקאי ביבר החל להתעצבן במהלך המשחק באופן גורף, והחל להשמיע קריאות לעג ובוז בקול רם נגד הגבוצה שלא אהד, בצורה מזלזלת לאנשים סביבו. אדם אחד שבחר לא להתחשב במצב התעצבן וכמעט שהתנפל על ביבר. מוגזם! 

 

אין תגובה

ניקי מינאז' החליטה לבלבל את כולנו כשהעלתה עם הראפר-ארוס מיק מיל תמונות וכיתובים עליהן שהזדהו כתמונות פרידה. בעקבות זאת, כל הרשת געשה- האם השניים נפרדו או שמדובר בסתם הצתת שמועה? כרגע, אין תגובה מצד השניים והם החליטו שלא להגיב לכל שאלות הפרידה. אנחנו לא נעמוד בעוד פרידה של זוג נוצץ מאורס, כי גם השבוע אושרו רשמית הגירושין של קלואי קרדשיאן ולמאר אודום על ידי שופט בבית משפט. 

גאים בה!

ג'יג'י חדיד היא ללא ספק אחד מהשמות החמים ביותר בעולם האופנה הנוכחי. מסתבר שרחוק מן העבודה הרבה שמעסיקה אותה, בשקט בשקט היא החביאה במשך זמן די רב פרט קטן בנוגע למצבה הבריאותי. היא נלחמת לא מעט זמן במחלה בבלוטת התריס שבעצם יוצרת מעין בליטה בצווארה. אבל היי, תראו שלמרות הכל היא ממשיכה בעבודתה המסורה!

 

תגובות