רכילות בקטנה: אריאנה גרנדה הופכת למשחק מחשב. צילום: GettyImages

רכילות בקטנה: אריאנה גרנדה הופכת למשחק מחשב

השבוע ברכילות בקטנה: איזה תפקיד דר זוזובסקי הייתה אמורה לקבל ב"או בוי", טיזר מוזיקלי ראשון של "היפה והחיה" נחשף וג'סטין ביבר תומך בישראל

גם השבוע ב"רכילות בקטנה" הבאנו לכם את הידיעות החמות שאולי חמקו מכם במהלך חיי השגרה שלכם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

באד גירלז

האם סרט הקאלט "ילדות רעות" סופסוף יזכה לסרט המשך? לפי דבריה של השחקנית הראשית בסרט לינדזי לוהן, ישנו סיכוי כי בקרוב נזכה לסרט שיספר את המשך העלילה של הסרט מ2004. בראיון ל-CNN אמרה לוהן "אני ממש מנסה לעשות "ילדות רעות 2" אבל זה לא בידיים שלי" והוסיפה כי יוצרי הסרט אמנם עסוקים כיום, אך השחקנית הבטיחה שהיא לא תשקוט עד שלא יצולם סרט המשך "אני אמשיך ללחוץ עליהם ולדחוף עד שאנחנו נעשה את זה". אם סרט ההמשך לא יצא לפועל, לוהן ושאר מעריצי הסרט יכולים להתנחם בעובדה כי מחזמר המבוסס על הסרט יעלה בחודש אוקטובר הקרוב בוושינגטון. 

התפוח לא נופל רחוק מהעץ

נטלי דדון לא מתייחסת לביקורות החריפות שהיא מקבלת על העלאת תמונות של בנה לחשבון האינסטגרם הרשמי שלה, ואף לביקורות שקיבלה על כך שפתחה לו חשבון משל עצמו כשהוא בקושי בן חצי שנה! למרות כל הביקורות החריפות היא ממשיכה בשלה ומצטלמת לקמפיין "Minime" מיוחד של דלתא עם רפאל שיגרום לכולכם להתמוגג ממתיקות!

נטלי דדון והבן
נטלי דדון והבן © שי קדם

כשהריאליטי פוגש את המציאות

אז ככה, זוכרים את יוכי אפוליאון מ"המירוץ למיליון"? זוכרים את טום קשתי? אז ככה, השניים סוף סוף הודו בכך שהם יוצאים! וזה לא הזוג היחיד בהקשר התכנית -  אדריאנו ומונדה שהתחרו כזוג במירוץ ואז נפרדו - חוזרים! 

סילבסטר יבש

ג'ניפר לורנס מחליטה שהיא רוצה להתוודות בפני הקהל שלה על כמה דברים שיפתיעו את רובכם. הראשון, הוא שהיא בעצם מעולם לא התנשקה או נושקה בערב השנה החדשה, כפי שנהוג, בעיקר בקרב הקהל האמריקאי. מפתיע לא? בכל זאת, מדובר בג'ניפר לורנס! בנוסף,  סוף סוף היא מסבירה מדוע היא בדרך כלל מסרבת להצטלם עם מעריצים - היא מספרת שהיא פשוט מעדיפה לשמור על הבועה האישית שלה נורמלית כמה שיותר, וטוענת כי אנשים שוכחים שהיא לא מכירה אותם, ולכן קשה לה להפתח לאנשים אחרים. טיפה מבאס, אבל אכן אפשר להבין אותה.

 
 

גיימרים: התכוננו לאריאנה!

בקרוב מאוד, פיקסלים יעטפו את פניה של אריאנה גרנדה, כיוון שהיא מתכננת להוציא דמות משלה במשחק מחשב חדש! נשמע מגניב, לא? את ההודעה המרגשת היא פרסמה בחשבון האינסטגרם הרשמי שלה, ואף יכולנו להבין שהיא בעצמה לקחה חלק ניכר בעיצוב הדמות. 
 
 

עולה מדרגה

ברק שמיר, הדוגמן הישראלי הלוהט, ובן זוגה של נועה קירל, פרסום בחשבון האינסטגרם הרשמי שלו את כל שבועות האופנה הקרובים שבהם יקח חלק וביניהם ניתן להבחין בפריז, מילאנו וכנראה גם לונדון! ככה שאנחנו יכולים לסמוך על שמיר שייצג אותנו בכבוד בכלל רחבי אירופה. כבוד ישראלי.
 
 

#•D•U•O•M•O__D•I__M•I•L•A•N•O• #Milano🇮🇹 #day17 @whynotmodels

A photo posted by Barak Shamir (@itsbarakshamir) on

 

חורף נוראי

נראה שהחורף האחרון לא הביא רק עלינו את הצינון. סטטיק חטף צינון במהלך סבב ההופעות של הפסטיגל בתל אביב, אך נראה שעם כמה כדורים וחברה טובה מצבו השתפר. גם שלומית מלכה חלתה בצינון, ובזמן שאנו צופים בה בריאה וחיננית בפרקי האודישן של דה וויס, מסתבר שהיא צופה באותם פרקים מתחת לפוך ועם הרבה תה חם.
 
 

שווים הרבה

מגזין פורבס מפרסם מידי שנה רשימות שונות של הסלבס המרוויחים ביותר מסביב לעולם. הפעם מדובר ברשימת הסלבס המרוויחים ביותר מתחת לגיל 30. במקום השישי מופיע ג'סטין ביבר שבקרוב יבוא לישראל שבגיל 22 הרוויח לא פחות מ-56 מיליון דולר השנה, והוא בעצם הסלב הצעיר ביותר שדורג ברשימה. במקום החמישי ריהאנה, במקום הרביעי אדל שהגיחה לחיינו שוב השנה, במקום השני והמפתיע - להקת וואן דיירקשן, שלמרות פסק הזמן השנה, המשיכו להרוויח לא פחות. וקבלו במחיאות כפיים סוערות, את טיילור סוויפט במקום הראשון ולא בפעם הראשונה! 
 

לא נח לרגע

עוד קצת על ג'סטין: ימים עמוסים עוברים על הכוכב הצעיר ותוך זמן קצר הוא מצליח להסתכסך עם מתאבקת, לצייץ תמיכה לישראל ולהכריז על שיר חדש.
 
נתחיל מההתחלה - שנייה לפני הסילבסטר הפסידה התאבקת רונדה רוסי בקרב אחרי 48 שניות בלבד. מה עשה הביבר בתגובה? במקום לתמוך הוא שיגר עלבון בטוויטר ועשה לה "נוק אאוט". לשניים היסטוריה ארוכה, כשב-2014 סירב ביבר להצטלם עם אחותה הקטנה של רוסי בפסטיבל קאן.
 
ונעבור מחוסר תמיכה לתמיכה - לפני כמה ימים צייץ מנהלו של הזמיר נגד החלטת האו"ם ובעד ישראל. מעריץ שפחות הסכים איתו הגיב לו שמדובר במדינה שמפציצה חפים מפשע. בתגובה שלח לו בראון הודעה פרטית. אתם שואלים את עצמכם איך זה קשור לג'סטין? הו! כאן זה נהייה מעניין. מיד לאחר ההודעה הפרטית מהראון, קיבל הבחור גם הודעה פרטית מג'סטין בה נכתב שהוא אוהב את ישראל. כמובן שהמעריץ לא האמין שזה ג'סטין אלא בראון עצמו, שיתף צילום מסך של ההודעה וקיבל המון תגובות ממעריצים אחרים שטענו כי ג'סטין לא מפעיל את הטוויטר שלו, ומי שעומד מאחוריו זה בכלל בראון. רגע? אז זה אומר שבראון הוא זה שצייץ עלבון לרוסי? התבלבלנו.
 
© צילום מטוויטר
נעבור קצת לחדשות טובות - אומנם ביבר פרש מהאינסטגרם אבל הוא עשה קאמבק קטן לרשת החברתית בחשבון של הראפר 2 צייניז עם החדשות הכי טובות אבר. מסתבר שהשניים עובדים על שיר חדש לכבוד 2017. אנחנו לא בדיוק יודעים מתי הוא יספיק להקליט אותו, שכן הוא במסע הופעות עולמי, אבח אנחנו בטוחים שימצא זמן!
 

קווין גל

הוונדר וומן הישראלית, גל גדות, שנבחרה לאחרונה כפרזנטורית של משקפי אירוקה, החלה לצלם את הקמפיין הראשון לשנת 2017. הצילומים נערכו במאליבו שבלוס אנג'לס, בבית פרטי ששוויו 40 מיליון עם רצועת חוף ים פרטית. בהמשך השנה תצטלם הכוכבת לקמפיינים נוספים של המותג שיכללו סרטוני טלוויזיה, שלטי חוצות, קטלוג, פוסטרים ועוד. בינתיים - נסתפק בהצצה קטנה לצילומים במאליבו ונקנא בשמש שזורחת שם.
 
© דודי חסון

לייק קיילי

במידה והעובדה שקיילי ג'נר היא מלכת האינסטגרם הבלתי מעורערת עדיין לא הייתה ברורה לכם, השבוע נחשף כי הג'נרית הצעירה קיבלה במצטבר כ-1,464,381,508 לייקים ברשת החברתית במהלך שנת 2016. עוד נחשף השבוע כי אושיית הרשת החליטה לפרגן לבן זוגה טייגה, וקיעקעה את האות T שהיא האות הראשונה בשמו על הראפר הקרסול שלה.

 

1 Billy 😳 Thanks for all the love this year 💋

A photo posted by Kylie (@kyliejenner) on

קרב הדיוות

בעיות סאונד בהופעתה של מריה קארי בערב השנה החדשה בניו יורק גרמו לכך שההופעה הייתה מביכה במיוחד שכן הפלייבק עימו הופיעה קארי התחלף באמצע ולא שמעה את השיר מה שגרם לעובדה שהזמרת עמדה על הבמה במבוכה במשך דקות ארוכות בשתיקה. מיד לאחר שידור ההופעה הגולשים עקצו את קארי והיו כאלה שאף הספידו את הקריירה שלה. בין המספידות הייתה גם ג'ניפר לופז שעשתה לייק לתגובה שלעגה לקארי. כזכור, הכוכבת הצהירה בעבר שהיא "לא מכירה את לופז" והתעלמה מקיומה, כך שעבור הזמרת הלטינית זו הייתה הזדמנות לנקמה.

 

חוגגת

תניה גרבר חגגה בתחילה השבוע יום הולדת, ואם חשבתם שכל החברים הטובים מבית האח יגיעו גם לפרגן, אז טעיתם ובגדול. זה אומנם לא סוד שלא היו לתניה הרבה חברים בבית, אך אפילו איציק קרסנטי, וארבל קינן מי שהיו הדמויות הכי קרובות אליהם גם הן לא נכחו באירוע, מי שדווקא כן פירגן והגיע הוא כמובן בן הזוג המפורסם שי-חי ורז מהצמד "רז ואלכסה" מהריאליטי המקביל.

בנעליו

אחרי שהודיע על שיתוף פעולה עם בית האופנה "ורסאצ'ה" זאיין מאליק חובר למעצב ג'וזפה זנוטי בעיצוב קולקציית נעליים מיוחדת לגברים. הקולקצייה האקסלוסיבית תושק במהלך החודש ברחבי העולם ובין השמות שהעניק מאליק לדגמי הנעליים ניתן למצוא נעל בשם "זאג'י" שהוא כמובן הכינוי הזוגי שלו ושל ג'יג'י חדיד.

 

A photo posted by Zayn Malik (@zayn) on

הגל הבא

רק לא מזמן גילינו על הפרידה הכואבת של גל אמיתי ואגם רודברג שלגמרי שברה לכולנו את הלב, וכבר השבוע גילינו על מערכת היחסים החדשה של אמיתי עם ארבל אברמוב, אחותה של מגישת הטלוויזיה אפרת אברמוב.

עטור מצחה?

בקרוב יעלה בהבימה מחזמר חדש שיתבסס על השירים המוכרים והאהובים של אריק איינשטיין. מי שיככבו במחזמר הם עוז זהבי וככל הנראה גם השחקנית דנה פרידר שנמצאת במגעים אחרונים עם התיאטרון לגבי השתתפותה.

© צילום מסך מאינסטגרם

הולכת לנפוש

אנחנו כבר לא יכולים לחכות שלאלי אספוסיטו תגיע שוב למופע בארץ באפריל הקרוב, אז בינתיים אנחנו ממשיכים לעקוב אחר הפרסומים שלה באינסטגרם. השבוע, הזמרת הארגנטינאית האהובה, פרסמה תמונה שלה וכתבה מילות תודה לשנת 2016 ולאנשים שליוו אותה לאורך השנה הזו והוסיפה כי היא יודעת שהשנה הבאה תהיה מדהימה מכיוון שהיא מתכוונת לעבוד קשה בשביל זה. בנוסף, אספוסיטו שיתפה אותנו השבוע בחשבון האינסטגרם שלה בכך שהיא לקחה חופשה קצרה מסיבוב ההופעות הנוכחי שלה ויצאה לנופש עם המשפחה.

מאורסים ומשמחים

אחרי שנודע לנו על האירוסים הכל כך מחממים את הלב של ליאם המסוורת' ומיילי סיירוס, השבוע השניים הלכו כדי לשמח ילדים חולים בבית חולים, מיילי אף העלתה סרטון משותף מהמפגש המרגש עם המעריצים.

שוברת שתיקה

כוכבת "מלכות הצעקה", בילי לורד, שוברת שתיקה לאחר שסבתה ואמה נפטרו. כידוע אמה של בילי היא שחקנית "מלחמת הכוכבים" קרי פישר, שנפטרה לפני כשבוע, יממה לאחר מכן גם סבתה של בילי נפטרה. בילי שברה שתיקה ופרסמה באינסטגרם את הפוסט הבא: "קיבלתי כל תפילותיכם ואת המילים החמות במהלך השבוע האחרון, זה נתן לי כוח במהלך הזמן. חשבתי שכוח זה משהו שעוד לא יוכל להתקיים אצלי. אין מילים כדי להביע עד כמה אני אתגעגע".

יולי-ינואר

סוכנות "יולי" חגגה את פתיחת השנה החדשה באירוע מתוקשר במסעדת AMAMA אליו הגיעו כל המיוצגים הנוצצים של הסוכנות. בין הסלבס שבאו להרים כוסית לכבוד 2017 היה אפשר למצוא את שיר אלמליח, עידן רול, קסניה טרנטול ועמרי בן נתן, מי-רן מנקס, מיטל דה רזון, משתתפי "מאסטר שף" ואושיית הרשת נועה כהן.

© שוקה כהן

תורה של ת'ורן

בגל הקאמבקים התמידי שמתרחש בעולם המוזיקה הגיע גם זמנה של בלה ת'ורן להוציא שירים חדשים לאוויר העולם. ת'ורן, שהוציאה מיני אלבום בשנת 2014, נשאלה בטוויטר על ידי מעריץ אם השמועות נכונות והיא תוציא מוזיקה חדשה ב-2017. לשאלה ענתה כוכבת דיסני לשעבר בפשטות "כן, זה נכון". אנחנו לא יכולים לחכות לשמוע!

איטגירל בעזריאלי

למי שלא כל כך ידוע אז בתקופה הנוכחית בנות ה"איטגירלס" בצילומים סופר אינטנסיבים לעונה השלישית של הסדרה, כחלק מהצילומים בנות הסדרה הגיעו לקניון עזריאלי בתל אביב, שם נכנסו לחנות של מושיק גלמין ואדל החליטה שהיא רוצה לעשות תמונת 'אינסטבלוק' או לפחות סלפי מהצילומים...

© צילום פרטי

מלאכית חלומית

אין דוגמנית שלא חולמת לצעוד בתצוגת האופנה של ויקטוריה'ס סיקרט, אלא שעבור זנדאיה מדובר ביותר סיוט מאשר חלום. השחקנית פירסמה באפליקציה שלה פוסט בו היא מספרת כי חלמה שהיא צועדת בתצוגה של מותג ההלבשה התחתונה, "אני זוכרת שהלכתי על המסלול בבגדים רחבים, אשר כיסו את הלנז'רי שהיו לי שם למטה. הלכתי הלוך ושוב לאורך המסלול שוב ושוב, כמעט כמו רובוט. המקום היה ממש קטן", זנדאיה הוסיפה כי היא הרגישה שהחלום היה כל כך מוזר שהיא ביקשה ממומחית לנתח את חלומה: "הליכה בתצוגת האופנה של ויקטוריה'ס סיקרט יכולה להיות מטאפורה לכל דבר בחיים הנוכחיים שלך", הסבירה המומחית, "ייתכן שאת נאבקת עם קונפליקט פנימי ורוצה שיראו אותך (הליכה בתצוגה) ובאותו הזמן את רוצה להיות אדם פרטי (לבישת בגדים רחבים)".

בייבי בום

גל הבייבי בום בביצה ממשיך. והפעם - פאר טסי שהפך לאב בפעם הראשונה כשנולד לו בן. עוד בגזרת התינוקות: נודע שהדוגמנית והשחקנית יוליה פלוטקין בהריון שני ובהוליווד הזמרת ג'נט ג'קסון ילדה בגיל 50 לראשונה בן בכור שזכה לשם איסא אל מאנה. שיהיה במזל טוב לכולם!

מראשי את לא יוצאת?

כאילו לא חסרות סערות בענייני הסדרה "או בוי", בתכנית של גיא פינס גילינו כי דר זוזובסקי הייתה אמורה לקבל הזמנה לאודישן לסדרה לתפקיד "גפן דרור", אך באותו הזמן היא ולי נפרדו, ולאחר התייעצות של ההפקה עם האקס, הוחלט כי עדיף שהשניים לא יעבדו יחד. את הידיעה הזאת קיבלה דר רק כשהוא שודר בטלוויזיה. ואם זה לא מספיק - השבוע היא נאלצה להתמודד עם פנצ'ר בגלגל הרכב שלה. לפחות שם זה נגמר בחיוך ובעזרה מהסביבה.

© אינסטגרם

היפה והשרה

לאמה ווטסון יש הרבה על הכתפיים במהלך השנה הקרובה בגלל תפקיד מפתח גדול, אחרי שנחשף הטריילר בכיכובה כבל ב"היפה והחיה", עכשיו נחשף קטע קול מהסרט בו שומעים אותה שרה. גם אנחנו היינו מופתעים אבל זה נשמע פשוט מדהים!

 


תגובות