רכילות בקטנה: ג'סטין נגד סלינה וכוכבי הנוער בבית החולים. צילום: GettyImages

רכילות בקטנה: ג'סטין נגד סלינה וכוכבי הנוער בבית החולים

השבוע ברכילות בקטנה: גל גדות מסתבכת, קים קרדשיאן תשחזר את השוד בסרט, מיילי סיירוס חוזרת לשורשים וגם - האם צפויה עזיבה דרמטית נוספת בלהקת הבנות פיפת' הרמוני?

היה לכם שבוע עמוס ולא הספקתם לעקוב אחרי כל החדשות החמות? גם השבוע סכמנו לכם את כל הידיעות שאולי פספסתם!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כוכבים מתאחדים

נדב גדג', זוכה העונה השנייה של ה"כוכב הבא" ונופר סלמאן, זוכת המקום השני בעונתה השלישית של התוכנית יופיעו יחד בהרכב משותף. כל זה קורה במסגרת השירות הצבאי בלהקה צבאית בה משרתים השניים. יחד עם נגן נוסף השלושה יעברו ברחבי הארץ ויופיעו מול חיילים במוצבים של חיל החינוך.

© פייסבוק

דרמה זוגית

הזוגיות המפתיעה בין סלינה גומז לדה וויקנד ממשיכה לעורר סערה, והפעם האקסים של השניים מעורבים. דווח כי האקסית של הזמר בלה חדיד (שאחותה ג'יג'י חברה בסקווד הבנות של טיילור סוויפט יחד עם סלינה) מרגישה פגועה מהכוכבת והיא מרגישה שגומז הפרה את קוד החברות בינהן, שלפיו חברות לא יוצאות עם אותו הבחור. בתגובה מסרו מקרוביה של הזמרת לכלי התקשורת כי היא אינה מרגישה אחראיות לפגיעתה של הדוגמנית כי היא מעולם לא הייתה קרובה לאחיות חדיד. גם האקס המיתלוגי ג'סטין ביבר התבטא בדבר מערכת היחסים החדשה וסיפר לחבריו כי סלינה מנצלת את דה וויקנד בשביל פרסום, ולפי יודעי דבר גם חדיד הזהירה את הזמר כי גומז מנצלת אותו. 

דה וויקנד וסלינה גומז
דה וויקנד וסלינה גומז © gettyimages

My name is NOT step fun

הרקדן והראפר סטפן לגר הפך בחודשים האחרונים לתופעת רשת עולמית, לאחר ששירו "Step Fun" הפך לאתגר ריקוד גלובלי. לגן לא מפסיק לקבלות פרגונים מרחבי הפלנטה לאחר הצלחתו העולמית של השיר ואף פרסם כמה מההודעות המפרגנות שקיבל, אמנם הכותבים כינו אותו בשם השיר "Step Fun" ולא בשמו האמיתי סטפן. העיקר שפאן לו.

עובדת קשה

אריאנה גרנדה רק רצתה לשתף את מיליוני העוקבים שלה בכך שהיא עובדת במלוא הכוח כדי לתחזק את הקריירה המצליחה שלה אלא שזו לא ציפתה לחטוף מהגולשים. גרנדה העלתה תמונה לחשבון האינסטגרם לכתבה לצידה "כשאת חמודה אבל את גם האדם בן 23 שעובד הכי קשה על פני כדור הארץ" והרשת לא אהבה את התואר שהזמרת העניקה לעצמה וטענו כי היא הורידה מכבודם של האנשים האחרים בני ה-23 ברחבי העולם שעובדים לא פחות קשה מהדיווה.

אין כבר הרמוניה

אם לא נפגענו מספיק מעזיבתה של קמילה קאבלו מלהקת פיפת' הרמוני, ומזה שלורן עובדת על מוזיקת סולו, עכשיו גם אלי ברוק (חברת הלהקה) עובדת על מוזיקת סולו משל עצמה. מוקדם יותר השבוע הגיע אלי לסטודיו שם היא נפגשה עם פיל בנטלי (כותב שירים) מה שמצביע על הצעד הראשון שלה בקריירת סולו.

 

First session of 2017 with the amazing @allybrookeofficial of #fifthharmony !

A photo posted by Phil Bentley (@philbentleymusic) on

מתאג"ד לשלטון!

אנחנו התרגלנו לראות את תום גרצאני עם ממריצים בתאג"ד, כעת תום קיבל תפקיד בסדרה המבטיחה של HOT, "שלטון הצללים" שתספר על פרשייה מסתורית שמאיימת על עתיד המדינה. אל הסדרה כבר לוהקו: נועה קירל, זאב רווח, כוכבת שכונה עומר גולדמן, כוכבות זגורי אימפריה יפית אסולין וחן אמסלם, אביב אלוש ותום אבני.

© ורד אדיר, באדיבות yes

מתנדבת

כנראה שדמי לובאטו כבר התאוששה ממסע ההופעות העולמי שלה לצד הניק ג'ונאס, וכבר השבוע היא נסעה לאפריקה בשביל להתנדב עם ילדים. תמונות מרגשות זרמו להם אל האינסטגרם - מה שמוכיחים לנו כל פעם מחדש כמה דמי היא באמת משהו מיוחד.

ידידים פלוס

רק לפני מספר חודשים אושר כי קורטני קרדשיאן וסקוט דיסיק שוב ביחד, ואף נטען כי השניים מצפים לילד נוסף. אלא שהאידיאליה המשפחתית נהרסה לרגע השבוע כאשר קרדשיאן נצפתה בדייט עם ג'סטין ביבר עימו היא כבר נצפתה בעבר. לאחר הדייט הלילי ישר נפוצו דיווחים כי כוכבת הריאלטי והזמר יחד אלא שמקור סיפר לאתר הרכילות ET על מצב היחסים בין השניים "הם חברים במשך שנים. ג'סטין וקורטני היו שכנים והוא עדיין חבר מאוד קרוב עם המשפחה" והוסיף "קורטני וג'סטין יצאו ביחד למועדון לילה. זה לא סיפור".

לא יכולים לחכות לנצח

לאחר שנודע כי טיילור סוויפט וזאיין מאליק הרסו חדר יוקרתי בבית מלון במהלך צילומי הקליפ החדש שלהם "I Don't Wanna Live Forever" המעריצים של הצמד לא יכולים לחכות לראות את התוצר הסופי. הצפייה אצל המעריצים גברה כאשר סוויפט העלתה תמונה משותפת של השניים מצילומי הקליפ, ובתגובה חשבון הטוויטר שלה הוצף בבקשות והתחננויות מצד המעריצים שהקליפ יצא כבר.

 

HAPPY Z DAY

A photo posted by Taylor Swift (@taylorswift) on

וונדר וומן?

גל גדות נתבעה השבוע על ידי קשיש בן שמונים על סך שלושים אלף שקלים, בטענה שגל הפילה אותו עם העגלה של ביתה בפארק, עם זאת השבוע נודע כי גל תככב בהפסקת הפרסומות המפורסמת שבעולם של משחק ה"סופרבול" בפרסומת לצד השחקן ג'ייסון סטיית'האם לחברת "wix", אנחנו נציין שהישראלית היחידה לפני גל שהשתתפה בהפסקת הפרסומות של "הסופרבול" היא בר רפאלי.

 

זרמון בקניון

צילומי העונה השלישית של "איטגירלז" בעיצומה, והאיט גירל דנה זרמון לא מפסיקה לעבוד. השבוע זרמון התייצבה לצילומי הקמפיין החדש עזריאלי ראשונים של קניוני עזריאלי שיפתח בקרוב בראשון לציון. כיאה לאיט גירל מקצועית, הבלוגרית חגגה על הסט עם המון פריטי אופנה שיקים ואף קיבלה שלל טיפים מהסטייליסטית ודוגמנית העבר מיקי ממון שייעצה לדנה איך להצטלם ממש כמו סופרמודל מקצועית. ג'יג'י חדיד מאחורייך.

דנה זרמון
דנה זרמון © רפי דלויה

קרייזי אין לאב

בריטני ספירס 'סוג של' אישרה את הזוגיות החדשה שלה. הרבה שמועות נפוצו לאחרונה כל כך שהזמרת יוצאת עם סאם אסגרי - דוגמן כושר שהשתתף בקליפ שלה. אז אחרי שהיא הופיעה אצלו באינסטגרם וצייצה סלפי משותף שלהם, פרסמה הזמרת לפני מספר ימים תמונה שלו עם הכיתוב: "אהבה מטורפת לבחור הזה". אז נכון, לא מדובר פה בהצהרה רשמית, אבל בחייאת', אין מצב שמדובר פה בקשר אפלטוני. לא אחרי תמונה כזאת. אולי הפעם מדובר באחד ונראה את מלכת הפופ מתחתנת? אנחנו מקווים שכן...

© טוויטר

סרט גנוב

על הסרט "אושן 8" בכיכובן של סנדרה בולוק אן הת'אווי וריהאנה שיהווה רימייק לסדרת סרטי "אושן" ויעסוק בחבורת שודדות כבר שמעתם, והשבוע נודע כי קים קרדשיאן תופיע בסרט בהופעת אורח יחד עם קנדל וקיילי ג'נר. הסרט הוא אמנם קומדיה אבל עבור קרדשיאן מדובר בנקודה מעט רגישה, שכן הסרט יעסוק בשוד תכשיטים, מקרה מזכיר את תקרית השוד האלימה שלה בפריז לפני כשלושה חודשים. יודעי דבר מספרים כי יוצרי הסרט לא וויתרו על האירוניה המתבקשת והשורה שתגיד כוכבת הריאליטי בסרט תהיה קשורה לשוד תכשיטים. מילה מאחת שיודעת.

חולים עליהם

באופן מקרי, השבוע שני כוכבי נוער מצאו עצמם בבית חולים. הראשונה היא הכוכבת העולה ריף נאמן שמככבת על המסך בימים אלה ב"ראש גדול", ובאותו בית חולים היה אתמול (ה') גם כוכב "שכונה", עידן שקרוקה, שהלחיץ עם תמונה בסטורי באינסטגרם אך מדובר בבדיקה רפואית בלבד.

מלחיץ!
מלחיץ! © אינסטגרם

ביג סיסטר

הכל התחיל כששתי אחיות תאומות בחרו לפרסם בתמימותן קאבר לשיר של ביונסה ולהפוך לאחד הקאברים היותר ויראליים ברשת, עד כדי כך שהוא הגיע לידיעתה של ביונסה בכבודה ובעצמה! מפה לשם, האחיות הגיעו לחתום אצל ביונסה לפיתוח אלבום, וככה יצא שביונסה תומכת בהן בכל דרכן, עד כגי כך שהיא מפרסמת קאברים לשירים רנדומליים שהן מעלות לאינסטגרם שלהן. אין עליה!

 

@chloeandhalle

A video posted by Beyoncé (@beyonce) on

הופה!

תחשבו איזה משוגע זה שדאב קמרון מליב ומאדי, ובלה תורן משייק איט אפ יצאו ביחד לא? אז מסתבר שבלה תורן דווקא לוקחת את זה מאוד ברצינות וסיפרה בראיון שהיא פעם אפילו שקלה את זה בדמיונה. לכן תדעו, אולי זוגיות מעניינת תתפתח בביצת דיסני.

דנדש חדש

כוכבת "נעלמים" לא מפסיקה להנות ולהתחדש, ממש בעוד כמה חודשים היא תתחיל את צילומי העונה החדשה אך כבר השבוע היא באווירת התחדשות, במקביל להשקת סדרת הרשת החדשה בכיכובה, ספיר בן רובי התחדשה גם ברכב חדש ומפואר. מי אמר שלא כיף בעולם הבידור?

ספיר בן רובי
ספיר בן רובי © צילום פרטי

מיילי חוזרת לשורשים

בדצמבר 2012, העולם עצר מלכת כאשר מיילי סיירוס בחרה לשבור את הדמות המתוקה של דיסני שנוצרה לה, והצעד הראשון היה לצבוע את השיער לבלונד פלטינה. לפני כיומיים כולנו החסרנו פעימה כשראינו שסיירוס בכבודה ובעצמה בחרה להחזיר את שיערה לצבע חום! האם יש קאמבק לדמות המתוקה מדיסני, או שסיירוס סתם רצתה שינוי?

 

goin back 2 muah rootz #LAZY #growingphase

A photo posted by Miley Cyrus (@mileycyrus) on

הרקדן הבא

השבוע נודע שצמד המנחים האהוב, אסי עזר ורותם סלע, שמככב בימים אלו בהנחיית העונה הרביעית של "הכוכב הבא לאירוויזיון", נבחרו להנחות תכנית ריאליטי חדשה ב"קשת" בה יתחרו שתי קבוצות ריקודים ומתוכם ייבחר רקדן אחד כזוכה הגדול. כזכור, בעבר היו שתי עונות לתכנית ריקודים דומה שנקראה "נולד לרקוד", אותה הנחה בעבר צביקה הדר ויצאו ממנה כוכבים כמו רונה לי שמעון ודנה פרידר.

© אינסטגרם

הפתעה!

נראה שקייטי פרי היא החברה המושלמת ובסוף השבוע שעבר קיבלנו עוד הוכחה לכך. הזמרת המפורסמת ערכה לבן זוגה השחקן אורלנדו בלום מסיבת הפתעה לכבוד יום הולדתו ה-40. פרי הפתיעה את אורלנדו במסיבה עם כל החברים הטובים ובני המשפחה באחוזה שלו בפאלאם ספרינג וכמובן שגם הייתה עוגה עם נרות. טבל ההפתעה הכי מרגשת, כך לפחות לפי ילד היום הולדת, הייתה העובדה שאמו הגיעה בהפתעה לחגיגה. אמרנו כבר שקייטי היא החברה המושלמת?

 

It's so good to see her smile At Orlando's birthday party 13-10❣❣

A photo posted by KATY PERRY UPDATES (@katyperry.updating) on

משיקים שנה

למרות שכבר סוף חודש ינואר פה, הכוכבים המקומיים התכנסו בנמל תל אביב כדי להשיק את לוח השנה החדש של מגזין "בלייזר". השנה, בניגוד לעבר, לוח השנה לא כולל בתוכו תצלומי בגדי ים אלא לקח השראה מיצירות אומנות ובכך הראה שלא צריך להגזים מדי בכדי למכור. בין האורחים שהגיעו: ליהיא גרינר, שלומית מלכה, לירן דנינו, חזי חיים, שירה לוי, ליאון שניידרובסקי ועוד רבים.

מהאח למציאות
מהאח למציאות © רפי דלויה
תגובות