רכילות בקטנה: עמית פרקש חוגגת לגפן ברקאי. צילום: ענת מוסברג

רכילות בקטנה: עמית פרקש חוגגת לגפן ברקאי

השבוע ברכילות בקטנה: עדי ביטי סוגרת מעגל בתפקיד חדש, סלינה מבזבזת 30 אלף דולר על החבר, אליעד נחום חוזר לשחק ומי האקסים הישראלים שכמעט נפגשו בחו"ל?

הייתם עסוקים מדי בלחרוש לבגרות בהיסטוריה ולא הספקתם לעקוב אחרי הידיעות החמות של השבוע? מזל שיש אותנו כדי לעשות לכם את כל הסדר בעולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

השקה כפולה

בסוף השבוע שעבר התקיימה הפרמיירה החגיגית של הדרמה "בתולות" המשודרת ב-HOT, אליה הגיעו כוכבי הסדרה ביניהם גם כוכבת "נעלמים" נועם לוגסי והשחקנית מגי אזרזר. אך מי שגנבו את ההצגה היו ללא ספק רועי ניק ושירה נאור שהציגו זוגיות בפומבי בפעם הראשונה באירוע מתוקשר. כל זה קורה בשבוע בו התבשרנו כי הסדרה נמכרה לשידור גם ברוסיה. כבוד!

רועי ניק ושירה נאור
רועי ניק ושירה נאור © שוקה כהן

אחד באפריל?

רוח שטות נפלה על ג'ו ג'ונאס השבוע והוא החליט למתוח את מעריציו כאילו היינו באחד באפריל ולא בפברואר. ג'ונאס נפגש השבוע עם דבי לובטו על השטיח האדום של טקס הגראמי וכזכור השניים כיכבו בסרטי קאמפ רוק. המוזיקאי המטריל העלה לחשבון האינסטגרם שלו סלפי משותף עם הזמרת לו הוסיף את הכיתוב CR3?, ומיד הצית שמועות ותקוות בקרב המעריצים על סרט שלישי. אבל, כאמור, מדובר באזעקת שווא וכרגע לא מתוכנן סרט המשך. לא מגניב לעבוד עלינו ככה ג'ו, לא מגניב בכלל.

 

CR3?

A post shared by J O E J O N A S (@joejonas) on

ביטי מככבת

הזמרת עדי ביטי מסמנת וי נוסף בקריירה שלה ובחודש הבא תופיע על במה אחת יחד עם שלושה גיבורי תרבות מובילים – רבקה מיכאלי, טוביה צפיר ומשה להב "הטיש הגדול". המופע המשותף יתקיים בצוותא תל אביב ויאפשר לביטי ולמיכאלי לסגור מעגל, שכן השתיים הופיעו יחד בקלטת הילדים הראשונה של ביטי כשהייתה בת 4 אז גילמה מיכאלי את סבתא שלה. במופע היא תשיר יחד עם רבקה מיכאלי מחרוזת משירי הילדים.

© צילום מסך

עדי סיפרה לנו בתגובה: "אני מתרגשת כמו ילדה קטנה מהמפגש עם הטיש ורבקה מיכאלי ושמחה ומודה להם על הבמה שהם נותנים לי להופיע לצידם".

סגירת מעגל!
סגירת מעגל! © עדי אורני

מתנות קטנות?

סלינה גומז ודה וויקנד, וחגיגות יום ההולדת של דה וויקנד שיתפו אותנו בעוד רגע פרטי. לכבוד יום הולדתו ה-27 לזמר, החליטה סלינה גומז לסגור לו את המסעדה האהובה עליו בנוסף לאטרקציות נוספות למשך שלוש שעות כדי לחגוג את יום הולדתו. כמה התענוג עלה לה? 30,000 דולר. מתנות קטנות? לא ממש, אבל מה שיותר הפתיע אותנו, היא העובדה שגומז לא הספיקה לחגוג איתו את יום הולדתו, מכיון שהייתה עסוקה בשבוע האופנה בניו יורק.

 

All that matters is that Selena's happy ❤

A post shared by Selena Gomez Updates (@gomezupdates) on

כמעט מפגש

הזוג המדובר ביותר בתעשייה, לי בירן ואליאנה תדהר סיימו לבלות וחזרו לארץ מצילומים בלוס אנג'לס, קליפורניה. גם האקסית של בירן, דר זוזובסקי, נמצאת בעיר הגדולה ומבלה. מזל שלוס אנג'לס ענקית ושהסיכוי שהם נפגשו בטעות הוא קלוש. מה שכן, לי לקח את אליאנה למקום הכי אהוב עליו בעיר, אותו מקום אליו הלך עם דר, וגם נתן באינסטגרם את אותו התיאור. בנוסף, בחודש הבא זוזובסקי תהיה הנציגה של ערוץ ניקלודיאון לטקס ה-K.C.A שיתקיים גם הוא בלוס אנגל'ס.
© אינסטגרם

לא זמין

אם תהיתם למה אד שירן לא עונה לכם לטלפונים או להודעות אז דעו ש"זה לא אתם, זה הוא". לזמר המצליח אין בכלל מכשיר סמארטפון כבר יותר משנה והוא מעדיף לחיות בלי אחד כזה. מוזר? אולי לא כל כך. שירן, שהתארח בתכנית של אלן דג'נרס אמר: "קניתי אייפד ואני עובד דרך האימייל. זה פחות מלחיץ. אני לא מתעורר בבוקר ל-50 הודעות מאנשים שמבקשים ממני דברים. זה פשוט.. אני מתעורר ושותה תה". לא, זה הכי בריטי שלך עד עכשיו. אבל, אנחנו שמחים שאתה רגוע ומאושר.  

אד שירן
ברגוע © צילום: יח"צ חו"ל

כאן כדי להישאר

אם לא מספיקים לכם כל התפקידים שמקבל ברייטנר לאחרונה, השבוע נודע כי החל מהחודש הבא ישמש כפרזנטור הרשמי של מותג הסלולר 012 מובייל. וזה לא הכל, מרוב שהשנתיים האחורנות של שגיא עברו מהפך מהקצה לקצה - יצא שהוא סגר מעגל מיוחד. השבוע הוא העלה תמונה עם האחיות גברעם וציין שהאחות הגדולה שימשה כמפקדת שלו והיא זו שצילמה את הסרטונים שלו בתור חייל שסחפו את הרשת ואילו האחות השנייה והמוכרת, גל גברעם היא זאת שבישרה לו את זה מיד בסיום המופע הענק של כוכבי הרשת.

שגיא ברייטנר
שגיא ברייטנר © אפי שמח

חוזר למשחק?

אחרי שנים של היעדרות מעולם המשחק לטובת התמקדות בעולם המוסיקה, אליעד נחום הזכיר לנו שהוא גם שחקן מוכשר לא פחות כשהשבוע שודר מערכון בכיכובו בסדרה "אנחנו על המפה" בתפקיד עצמו. כזכור, בתחילת דרכו כיכב בסיטקום המצליח "שמש" בתור בר ולפני כשש שנים שיחק בעונה הראשונה של סדרת הנוער "אליפים" בתור רמי הבטיח.

עושה קיילי

השבוע, כוכבת הוליוודית נוספת החליטה לנסות את מזלה ולקיים שיתוף פעולה עם חברת קוסמטיקה לייצור ליפסטיק משלה. לא, אנחנו לא מדברים על קיילי ג'נר, שחברת הקוסמטיקה שלה כבר מזמן הצליחה לשבור כל שיא, אנחנו מדברים על שחקנית לא פחות נערצת בביצה העולמית, הלא היא בלה ת'ורן. ת'ורן חשפה השבוע כי היא הופכת להיות פנים של חברת קוסמטיקה, ובנוסף לכך יש דיבורים על ייצור קו משלה עבור החברה, שיתחיל בליפסטיק. אנחנו לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו ממש אוהבים את השילוב שבין סלבס לאיפור.

 

Peep @buxomcosmetics’ IG story to watch me slay behind the scenes of our new collab ❤💃🏽 #ad

A post shared by BELLA (@bellathorne) on

בשמלה אדומה

השחקן והדוגמן אושרי כהן משמש בשנים האחרונות כפרזנטור של חברת הג'ינסים "Mania jeans", אז מה קשורה שמלה אדומה לקמפיין הג'ינסים? השבוע צולם הקמפיין החדש בו רואים את כהן לבוש בשמלה אדומה ומטייל ברחבי המדינה, אך אתם מוזמנים להירגע הכל תוכנן כחלק מסרטון הפרסומת. אגב, מיד אחרי הצילומים הוא מיהר לשדה התעופה כדי להמריא ללונדון, שם מצלם סדרה חדשה, עתירת תקציב, של רשת BBC בשם "MacMafia".

מצחיק!
מצחיק! © שוקה כהן

לא "באד רומנס" בכלל

משהו טוב עובר על ליידי גאגא בתקופה האחרונה, גם בקריירה וגם בחיים האישיים. אחרי הופעה מוצלחת בסופרבול ועוד אחת היסטרית עם מטליקה בטקס הגראמי, התפנתה הגאגא לקצת זמן איכות עם הבויפרנד החדש, כריסטיאן קנריו. השניים נראו צמודים ומאוהבים באפטר פארטי של הגראמי ולפי הרכלנים שהיו במקום הם רקדו, נהנו ולא התביישו להראות את חיבה בפומבי.

פאשניסט בנשמה

אם חשבתם שהעובדה שקניה ווסט היה מועמד לשמונה פרסי גראמי תגרום לו להגיע לטקס הנוצץ - טעיתם. הזמר ומעצב האופנה החליט דווקא לבלות בניו יורק בזמן ש(כמעט) כל חבריו המוזיקליים עושים להם מינגלינג על השטיח האדום. אבל לפני שאתם חושבים על הראפר דברים רעים, נרגיע ונספר שיש לו סיבה טובה להברזה - הוא שהה בניו יורק לרגל שבוע האופנה והיה חייב לעבוד על התצוגה שלו.  

 

Kanye out early this morning #YeezySeason5 is here 🔥

A post shared by Kanye West (@kanyewest_daily) on

הומור עצמי

זה כבר רגיל שלא מפסיקים לצחוק ברשתות החברתיות על הלבוש של מגישות תכניות הפריים טיים. הפעם, שלומית מלכה החליטה "לזרום" עם העניין והעלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה שצוחקת על הלבוש שלה בתכנית האחרונה של "The Voice".

 

A post shared by Shlomit Malka (@shlomitmalka) on

קיילי בעיר הגדולה

כיאה לאייקון שהיא, הגיעה קיילי ג'נר לשבוע האופנה בניו יורק ולא הפסיקה לייצר כותרות. בתחילה הג'נרית הצעירה ישבה בשורה הראשונה בתצוגה של המעצב פיליפ פליין לצד מדונה ונראה כי שתי הכוכבות התחברו במיוחד. בהמשך, היא הגיעה לתצוגה של המעצב אלכסנדר וונג, בה גם דיגמנה אחותה קנדל והחליטה להביך את אחותה הגדולה וצילמה לסנאפצ'אט סרטון בו היא מתמקדת בישבן שלה בזמן שזו צעדה על המסלול. כזכור, אושיית הרשת פתחה במהלך השבוע את חנות הפופ-אפ שלה שם בין היתר נמכר סווטשירט עם הדפס של להבות, שהזכיר לגולשים פריט של מותג בשם "קייק אסיה" וגרר מיד האשמות של העתקה.

 

#KylieJenner & #Tyga chatted it up with #Madonna while sitting front row at #PhilippPlein's #NYFW show!

A post shared by Just Jared (@justjared) on

ממשיכה הלאה

אגם רודברג ממשיכה להיות הפרזנטורית של אתר האופנה Adika והשבוע היא הצטלמה לקמפיין האביב של החברה. בין החלפת לוק אחד לשני, סיפרה רודברג על ההחלטה לבטל את החתונה, על השנה שעברה עליה, שנה של שינויים, עומק וההחלטה ללכת עם הלב ולצאת לדרך חדשה ולזוגיות חדשה.

החיוך חזר
החיוך חזר © רפי דלויה

לא כמו שזה נראה

אחרי שבלה חדיד ודה וויקנד פירקו את החבילה, היה נראה כי חדיד שיחקה אותה קולית שמרוצה מהטייטל החדש שלה כרווקה. אבל בראיון חדש למגזין Teen Vouge מספרת הדוגמנית על ההתמודדת לאחר הפרידה הכואבת "זו הייתה הפרידה הראשונה או השנייה שלי בעין הציבור" אמרה הסופרמודל והוסיפה "זה קשה במשך זמן מה. האהבה כואבת, אבל אתה צריך לעבור אותה בשלום". ואם כבר ענייני זוגיות במשפחת חדיד, אז גם לאחות הגדולה יש סיפור בנושא. 

השבוע, ג'יג'י החליטה לפנק אותנו בריאיון לתוכנית של אלן דג'נרס ולשתף אותנו באחד מהרגעים היותר מרגשים שלה- הדייט הראשון עם בן הזוג זאין מאליק. השתיים דיברו על מערכת היחסים עם מאליק והשיחה גלשה לזכרונות מהדייט הראשון והמתוק שלהם. חדיד חשפה כי הפעם הראשונה שהם נפגשו היה למעשה לפני כמה שנים, ומאז השניים לא התראו עד תצוגת האופנה של ויקטוריה סיקרט שם חדיד סיפרה כי ''ניסיתי לשחק אותה קול''. ואז הגיע הדייט הראשון, בו שוב סיפרה חדיד: ''שוב שיחקנו את עצמנו הכי קול שיש למשך 10 דקות, ואז נפתחנו להיות מה שאנחנו היום".

 

אופנה וזה

בתחילת השבוע נערכה תצוגת האופנה השנתית של גולברי בכיכובה של הפרזנטורית אסתי גינזבורג. התצוגה לוותה בשידור חי בעמוד הפייסבוק של הרשת ואת הלייב הנחתה יוליה פלוטקין שראיינה את דוגמניות המסלול ואת המפורסמים שקפצו לפרגן - עדי הימלבלוי, כוכבת "No_Filter#" - קים אור אזולאי, טיטי איינאו, לי לוי, נטלי דדון, ירדן הראל ועוד רבות.

 

בורא פרי הגפן

כאילו שלא הספיקו לו החגיגות באילת, גפן ברקאי חגג בתחילת השבוע את יום הולדתו ה-22 ב"אריא" בתל אביב. מי שהגיעו לאחל לשחקן הצעיר מזל טוב היו שלומית מלכה ויהודה לוי, עמית רהב, און רפאלי, מייקל לואיס, ניבר מדר, נווה צור, דניאל גד, עדי אלון והחברה, ג'וי ריגר עם יוצר הסדרה "או בוי" - אורי גרוס, עומר דרור ואפילו האקסית - עמית פרקש.

 

   

תגובות