רכילות בקטנה: התמונה שריגשה את כוכבת "שכונה". צילום מסך מאינסטגרם// יחצ ניקלודיאון

רכילות בקטנה: התמונה שריגשה את כוכבת "שכונה"

השבוע ברכילות בקטנה: שמועות לגבי מין העוברים של ביונסה, הארי פוטר מתחתן והאם אריאנה גרנדה הגיעה לישראל?

מחדשת

הזמרת המצליחה ניקי מינאז' הוציאה לאוויר שלושה סינגלים חדשים "No Frauds", "changed it", "Regret in you tears". השירים הללו יצאו לאחר לא מעט זמן שלא שמענו אף שיר חדש של מינאז' ולכן שמחנו לשמוע שלושה חדשים ביום אחד.

 

הילד כבר גדול

האם השחקן דניאל רדקליף שמוכר לכולנו בעיקר בתור הכוכב של "הארי פוטר" עומד להתחתן? השמועות אומרות כי רדקליף הציע נישואים לבת זוגו בחמש שנים האחרונות, ארין דארק, אך מקורב לשניים ואף רדקליף בעצמו, מכחישים את השמועות. 

© צילום מסך מהסרט

עושה טיילור סוויפט

השבוע, הזמר ''דה וויקנד'' שחרר סינגל חדש שנקרא "I Feel It Coming", אשר לכאורה הוא נראה כמו עוד סינגל מוצלח של הזמר, אך מגזין אמריקאי פתח את עיננו כאשר חשד שהסינגל מוקדש עבור האקסית  המיתולוגית שלו, הלא היא בלה חדיד. לפי המגזין האמריקאי, המאובן שמתפורר בסוף הקליפ מייצג את ''ההתפוררות'' של מערכת היחסים של השניים. דה וויקנד, לדעתינו יש רק מקום אחד בביצה למי שכותב שירים על האקסים, וזו בהחלט טיילור סוויפט.

 

בת הים הקטנה בלייב

כידוע, הסרט בת הים הקטנה התפתח והשתדרג והגיע לגרסת לייב אקשן. השבוע, שוחרר הטריילר הראשון לסרט. הסרט מבוסס על הגרסא המקורית של דיסני, אך משודרג יותר, כאשר עלילתו סובבת סביב נערה שראתה אישה יפיפיה והיא בטוחה שמדובר בבת הים האמיתית, כאשר במהלך הסרט היא יוצאת ומחפשת אותה. הסרט ישוחרר מאוחר יותר השנה.

 

זאב מאורס

פחות משנה עברה מאז שהשחקן בסדרה המבטיחה "זאב צעיר'", קולטון היינס, יצא מהארון, וכבר השבוע התארס היינס לבן זוגו. בחיר ליבו, מעצב הפרחים ג'ף לית'האם שהפציץ בהפקה עבור היינס, הכללה את הזמרת שר ששרה את השיר המפורסם ביותר שלה, "I got you babe". כמובן שהיינס אמר כן!

נשף של גיבורים

כ- 1,200 ילדים חולי סרטן וסי.פי ובני משפחותיהם, הגיעו בשבוע שעבר לאולם Xanadu בפתח תקווה,
לחגוג את מסיבת הפורים השנתית של עמותת ״להושיט יד - שמחה לילדים״. כמובן שסלבס הביצה התייצבו כדי לחגוג ולשמח את הילדים. על החלק האומנותי הייו אחראים משה פרץ, יובל המבולבל, אדיר גץ, קטריקס ודורון ביטון שעלו להופיע על הבמה. אבל הרשימה לא נעצרת כאן כי כוכבים נוספים הגיעו לשמח את הילדים, בניהם: דניאל גד, דניאל מורשת, שירה לוי, נועה פילטר, עמית רהב, עומר חזן, קים אזולאי, מור סרוסי ונוספים.
 
© צוות עוז שכטר

זוג חדש בביצה?

השבוע, שיר אלמליח ומאור בוזגלו הפגינו זוגיות על הסט של חברת האופנה 'לי קופר', אבל אל דאגה, מדובר בזוגיות מקצועית לשם צילומים בלבד. השניים נבחרו לפרזנטורים של החברה וכל אחד מהם קיבל עבור הקמפיין לצילומי האביב קיץ 2017 לא פחות מ-100 אלף שקלים. לגמרי בקטנה.

פורים מרגש

השחקנית אושרת אינדיגשט, העלתה לחשבון הפייסבוק שלה תמונה של ילדה קטנה שמחופשת אליה וכתבה "פורים הזה תפס אותי לא מוכנה, יוצאת לרחוב ורואה מינימי שלי. ילדות קטנות שהחליטו להתחפש לאושרת מהפסטיגל. מרגש." והוסיפה "שתמיד נחגוג את מי שאנחנו ואת הייחודיות שלנו". 

© צילום מסך מהפייסבוק

שוב

היו לא מעט פעמים שאדל בספלוב ובן הזוג מאצ' אבד נפרדו וחזרו, לאחר שהשניים נפרדו לפני פחות מחודש, השבוע בספלוב העלתה תמונה משותפת עם אבד וכתבה "בייבי". כנראה שהשניים חידשו את מערכת היחסים שלהם וחזרו שוב זה לזו. מקווים שהפעם זה לתמיד, כי כבר התייאשנו.

© אינסטגרם

תאלין גראנדה

בשישי שעבר חגגנו את חג פורים, שנותן לנו את ההזדמנות יום אחד בשנה להיות מישהו אחר, אז אומנם טום באום התחפש לביונסה, אבל מי שלקחה לנו את צומת הלב הייתה זמרת אחרת אריאנה גרנדה, שמי שהתחפשה אליה הייתה תאלין, שהעלתה תמונה לחשבון האינסטגרם שלה לצד תמונה של אריאנה. נו אז... מצא את ההבדלים.

תגובות