רכילות בקטנה: הזמרת שמגיעה למסך הקולנוע. צילום מסך מאינסטגרם

רכילות בקטנה: הזמרת שמגיעה למסך הקולנוע

השבוע ברכילות בקטנה: הלהקה החדשה של תובל שפיר, התפקיד הקייצי של אורטל עמר, סלינה גומז מבלה עם האחות הקטנה ומעיין אשכנזי פותחת את חמש עשרה דקות התהילה

הייתם עסוקים מדי במהלך השבוע בלהנות מהימים הראשונים של חופשת הפסח ולא הספקתם להתעדכן? מזל שיש אותנו כדי לסכם לכם את כל מה שקרה השבוע ואולי פספסתם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

טוויסט!

דניאל לוי החלה את הקריירה שלה בתור ילדה כשחקנית שלקחה חלק בפסטיגל, ומאז לא כל כך שמענו ממנה, עד השנה האחרונה שפרצה בקריירה מוזיקלית בשירים כמו: "להתפוצץ" ו"בא לי לדבר", עכשיו היא חוזרת שוב למשחק ותשחק בסרט שכתב אחד התסריטאים והבמאים המצליחים בישראל: שלומי אלקבץ בסרט שייקרא:"הסוסיתא של הרצל" מי שעוד ייקח חלק בהפקה הם: שי מיקה-יפרח, צחי הלוי ואיל שקרצי. יש למה לחכות!

 

תכירו את סבין 😏 #הסוסיתאשלהרצל 🎬

A post shared by Daniel Levy (@daniellevy00) on

הוליווד

אם שאלתם את עצמכם מה ההבדל בין עידו מוסרי לטל מוסרי, אנחנו פה בשביל לעזור. טל מוסרי מתמקד בעבודתו בארץ הקודש, בעוד שעידו מבלה בחו"ל בהפקות בינלאומיות, אחרי שכיכב ב"אל תתעסקו עם הזוהן","באקי לארסון: נולד להיות כוכב", ואמש (ה') התקיימה הפרמיירה החגיגית לסרט "סנדי" בכיכובו.

 

I made it to Sandy Wexler premiere!!! Get ready, April 14, Netflix.

A post shared by Ido Mosseri (@ido_mosseri) on

עוד קצת הוליווד

אם עקבתם אחרי הסטורי של דניאל מורשת בשבוע שעבר, בטח ראיתם את כל הבילויי שלו. אך לצד הבילויים הוא גם היה אורח הכבוד של טל מוסרי בברבקיו המשותף עם כוכבי ה"פסטיפאן" השנתי. מורשת וכוכבות הפסטיפאן: חני נחמיאס ונעמה אתל/"נעמה סופר על" (יוצאת לקחת חמסה) שהפיקה את המופע בארצות הברית כמובן תיעדו את המפגש בתמונה משותפת.

© יחסי ציבור

הראשון שלה

השבוע, מעיין אשכנזי הלא היא אחת מפליטות הריאליטי הכי פופולריות של התקופה הזו, התחילה לנצל את 15 דקות התהילה, והן התחילו באירוע ההשקה הראשון שלה. המותג הנבחר: תכשיטי "פנדורה". נקווה ש-15 דקות התהילה הללו לא יסתיימו בקרוב, כי אנחנו ממש נרצה לשמוע ממנה עוד!

© רפי דלויה

גרנדה שואו טיים

כחלק מסיבוב ההופעות שלה "Dangerous Woman" אריאנה גרנדה הופיעה באולם הפורום הענק שבקליפוניה, בהופעה מיוחדת ומלאת אורחים מפתיעים. תחילה, מי שהגיעו להרים לאריאנה הם מאט בנט וליאון תומאס שכיכבו לצד הזמרת ב"ויקטוריוס" אי שם בתחילת הקריירה של גרנדה. גם קים קרדשיאן והבת נורת' ווסט באו לפרגן ואף התאחדו עם הכוכבת לפגישה מאחורי הקלעים לתמונה משותפת. בין שלל האורחים היה גם הראפר מאק מילר, שמתפקד כצמוד של אריאנה, ובמהלך ההופעה מילר עלה לבמה והזוג חבר לביצוע משותף לסינגל הבכורה של גרנדה "The Way" אותו הוציאו השניים הרבה לפני שהיו זוג.

 

💗 @arianagrande

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

בינלאומיות

הסופרמודל הצעירה סופיה מצ'טנר כובשת עוד פסגה, כשהשבוע נחשף הקמפיין החדש לבושם "דייזי" של מעצב העל מארק ג'ייקובס בהשתתפותה. בקמפיין סופי מככבת לצד קאיה גרבר, ביתה של דוגמנית העל המיתולגית סינדי קרופורד. גם חברתה של מצטנר הדוגמנית הצעירה דורית רבליס עשתה את הפריצה הגדולה שלה השבוע, לאחר שנחשף קמפיין השעונים והתכשיטים של בית האופנה קלווין קליין בהשתתפותה.

המשפחה של סלינה

הסופרסטארית הוכיחה לנו השבוע כי מתחת לכל הגלאם ההוליוודי, מסתתרת לה אשת משפחה אוהבת, כאשר היא נצפתה מבקרת בדיסנילנד יחד עם אחותה הקטנה גרייסי (שבינהן ישנו פער של עשרים שנה). בנוסף, אימה של גומז התראיינה וסיפרה מדוע ביתה לקחת עוד הפסקה מעולם הבידור, כי לטענתה "הכל לא אמיתי" בתעשייה הנוצצת. אמנם אומרים שאמא יודעת הכי טוב, אבל אנחנו מקווים שהפעם סלינה תהיה מרדנית ולא תיקח הפסקה נוספת.

 

April 2: Selena at Disneyland in Anaheim, California.[HQs at gomez-pictures.com] #selenagomez

A post shared by Selena Gomez News (@stunningselenamg) on

 עוד מעט הקיץ

צילומי העונה החדשה של "הבנים והבנות" שתעלה ממש בקרוב בערוץ הילדים (HOT) כבר יצאו לדרך, והשבוע נודע כי אורטל עמר, בת הזוג של בן אל תבורי תנחה תוכנית חדשה שתלווה את ריאליטי הילדים השנה. התוכנית החדשה תציג בכל פעם לילד שהודח באותו השבוע, כשעמר מלווה אותו ברגעים שאחרי עזיבת התוכנית. אמנם את זהות הילדים שישתתפו השנה בתוכנית נדע רק בקיץ, אך השבוע נודע כי אופק גינדי, בתו של אחד מבעלי קבוצת "גינדי השקעות" תופיע על המסך במסגרת העונה החדשה של התוכנית.

 

#הבניםוהבנות

A post shared by ortal_amar (@ortal_amar) on

חוגגים

בסוף השבוע שעבר התקיימה הקרנת הסיום של החצי הראשון בעונה הראשונה של סדרת המדע בדיוני המצליחה בניקלודיאון (yes) - "כדברא". כוכבי הסדרה הגיעו לאירוע, צילמו סלפי, וכמובן עשו לנו חשק לפרקים החדשים.

כישפו!
כישפו! © נטלי ברקוביץ

השקה בכחול

ממש לפני שעדי ביטי עלתה על מטוס בדרך לברצלונה במסגרת הצ'מפיונסניק, היא פירגנה לכולם בנוכחותה בהשקת הסרט שבו דיבבה, הסרט "הדרדסים - הכפר האבוד". כמובן שמפורסמים רבים הגיעו לאירוע, שהיה בחסות מי עדן, עם הילדים שלהם או האחים כמו למשל מיכל הקטנה, סופיה מצ'טנר ועוד. מקווים שגרגרמל לא נכח!

© סיוון פרג'

שרד עם רומן?!

שגיא ברייטנר, שחשף בפנינו השבוע כי הוא הולך לקחת חלק בסאטירה "היהודים באים", גם יחשוף בפנינו, בעתיד הרחוק בפרקי "הישרדות" שהוא ומורן אדם, שעד לא מזמן הייתה הדוברת של מירי רגב, ינהלו רומן על האי הכי לוהט בעולם. 

 

Just an ordinary day // #היהודיםבאים #צילומים

A post shared by Sagi Braitner (@sagibraitner) on

תובלהקה

נראה שתובל שפיר סוף סוף מתגעגע אלינו בדיוק כמו שאנחנו מתגעגעים אליו! הכוכב פותח במופע מוזיקלי חדש, "תובל והלהקה" אשר ירוץ בקיץ בכל רחבי הקניונים, מלונות והעיריות במדינה. אנחנו מאחלים לו המון בהצלחה ולא יכולים לחכות למה שהמופע יביא איתו!

 

״ תובל והלהקה״ חמישי מתחילים!!! אור יהודה @haverimhafakot

A post shared by Tuval Shafir (@tuvalshafir) on

ניפגש בשמחות

נראה שהכוכבת ירדן הראל פשוט לא נחה לרגע! אחרי תפקיד בטלנובלה "פולמון", "המלאך השומר שלי", הישר להקמת אתר משלה ולבסוף קמפיין קניוני עזריאלי בו היא מככבת, הראל תשחק גם בסיטקום העונה לשם "שמחות" לצדו של האחד והיחיד זאב רווח ודנה פרידר. בהחלט מרגש!

גל וגד

דניאל גל היא הראשונה שלוהקה מיידית לתפקיד של המאהבת של המחזאי הגדול שייקספיר בעיבוד הבימתי הישראלי של "שייקספיר מאוהב". לנו רק נותר לגלות מי הוא בר המזל שיגלם את שייקספיר בכבודה ובעצמו. נראה שההתלבטות הייתה קשה מאוד ולכן נבחרו לעבוד ברוטציה על התפקיד מיכאל אלוני ודניאל גד. נראה שהשחקנית תסכה להנות מכל העולמות בצורה טובה ביותר! ואנחנו מקווי שלא יתבלבלו בין גל לבין גד מאחורי הקלעים.

WTF?!

בכל שבוע נביא לכם את הכותרת הכי הזויה, מצחיקה ואולי מביכה שיכולנו למצוא, והשבוע: ארי סטיילס הוא גופה? לפני שאתם נכנסים לפאניקה, קבלו את ההסבר: אחרי זאין, נייל הורן, ולואי טומילנסון, עכשיו מגיע תורו גם של ארי סטיילס לקריירת סולו, עד כאן הכל טוב, אלא שאז הוא חשף את עטיפת האלבום, ששם ניתן לראות בן אדם בתוך מים, עם מעט מאוד תאורה עליו, שמלפנים אליו משתקפות שתי ידיים, מה שגרם להרבה מאוד מעריצים לתהות האם מדובר בבן אדם או בגופה. כמובן שהכל נעשה הפעם ברוח קלה ואווירה מצחיקה ולא כתיאוריית קונספירציה שבדרך כלל אנחנו רגילים לשמוע.

 

SIGN.OF.THE.TIMES // 7.APRIL.17 //

A post shared by @harrystyles on

תגובות