אחד עשר כוכביא: כך נראה ליל הסדר של הסלבס. צילום מסך מאינסטגרם

אחד עשר כוכביא: כך נראה ליל הסדר של הסלבס

עלו הרבה תמונות מליל הסדר ולא הספקתם לעקוב אחר כולן? טוב שיש אותנו לעשות סדר (סטגדיש) ולרכז לכם את הסטוריז ותמונות האינסטוש של הכוכבים מהחג המשפחתי

בזמן שאתם הייתם עסוקים בלטבול כרפס במי מלח או לתעד בעצמכם לאינסטוש, גם הכוכבים שלנו לא יכלו לפספס את החג שמביא הכי הרבה סטוריז ותמונות יפות לחשבון האינסטגרם שלהם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מור סילבר

מורצ'ו ווידוש טסו עד לתאילנד עם שון שון הקטן אבל גם בחופשה הזאת הם לא שכחו מהמסורת היהודית ועשו שולחן ליל הסדר כהלכתו. זו גם הפעם הראשונה של שון סביב שולחן הפסח - אז בכלל מרגש!

© אינסטגרם

ספיר בן רובי

ספיר עשתה צעד אחד קדימה ביחסים שלה עם בן הזוג בחודשים האחרונים והחליטה על סדר משותף בין המשפחה שלה לבין המשפחה של החבר - מה שהוליד סלפי יפייפה שגרם לנו לחשוב - האם זה צעד לפני חופה?

© אינסטגרם

שגיא ברייטנר

מי שהצליח לעקוב אחרי הסטוריז של שגיא ברייטנר אמש, מצא סטורי קורע במיוחד כשזה בחר לשתף תמונה של גפילטע פיש ולהתמרמר על כך שהוא לא משתייך לעדות בהן הגפילטע לא נכלל בתפריט הסדר

מקווים שהסדר עבר בלי פרידות © אינסטגרם

עידן שקרוקה

הנה ממי שעבר סדר נינוח לגמרי. עידן שקרוקה לא הרחיק הרבה מחולון ונסע למשפחה בעיר מודיעין. הוא דווקא בחר לשתף אותנו בלוק שלו לליל הסדר. היוש או ביוש?

נינוח
נינוח © אינסטגרם

סטטיק

היי יו סבא, יש מצב אתה נותן לי משהו כזה? אוקיי, אוקיי, אוקיי, אם חשבתם שסטטיק לא ידאג לנו לתיעוד עם טוויסט מליל הסדר - "קל" שאתם לא עוקבים אחריו מספיק. הכוכב של הערב שיתף באינסטגרם את הכריאוגרפיה ההיסטרית שלו ל"אחד מי יודע" וגרם לזה להיות עם מלא סוואג!

 

הריקוד המלא🤗

A post shared by סטטיק (@static_official) on

וזה לא הכל, סטטיק גם הציג לנו את המסורת המיוחדת שלהם במשפחה - להרביץ עם בצל ירוק במהלך השיר "דיינו". 

 

בבקשה שזה קורה בעוד משפחה...😶💪🏽 #דיידיינו

A post shared by סטטיק (@static_official) on

שירן סנדל

מאז שהמציאו את הסטורי, קשה שלא לשתף כל מהלך בסדר. שירן סנדל בחרה לשתף סטורי ממש מתוך השולחן ואנחנו ממש מקווים שזה היה אחרי "שולחן עורך" כי זה לא כיף סלפי רעב!

סיי מצה!
סיי מצה! © אינסטגרם

שיר מורנו

הבחירה של שיר לתעד את ליל הסדר שלה הייתה מעניינת, בעיקר כי היא נמצאת ימים ספורים לפני הלידה והיא עלולה ללדת בכל רגע. לכן, הכוכבת שיתפה תמונה שלה בדרך לסדר והפעם מזווית הבטן.

מרגש
מרגש © אינסטגרם

תובל שפיר

מאז שתובל גילה את הסטורי הוא לא מספיק לתעד דברים בצורה משעשעת. גם אתמול הוא לא פסח על המסורת (אהבתם את משחק המילים?) ותיעד סטורי משפחתי קצת הפוך ועם צבע ורוד על השן. מעניין אם זה בכוונה או שהוא התכוון לצייר שם משהו...

© אינסטגרם

גילי איצקוביץ'

למרות כל הדביקות והאהבה הפורחת בינה לבין דין גרבר, את ליל הסדר הם העבירו בנפרד. גילי הציגה לנו את מלוא משפחתה ואנחנו גילינו כך שהיופי והעיניים היפות לגמרי עוברות בגנים. בקיצור, אנחנו אכולי קנאה (אבל קנאה כשרה לפסח, כן?) 

© אינסטגרם

זאק פקיאל

אנחנו לא יודעים אם זה בגלל החזרה של "פלאשבק" בחודש הבא, אבל חוץ מזה שזאק תיעד סטורי של סוף הסדר הוא גם חשף בפנינו את זה שהוא התגלח אחרי חודשים ארוכים שהסתובב עם זיפים. לא משנה איך ומה - אנחנו לגמרי אוהבים!

© אינסטגרם

הראל סקעת

בדיוק כמו סטטיק, גם סקעת בחר לתעד את השיר "אחד מי יודע?" כדי לשתף עם עוקביו את הסדר, אך מה שמיוחד אצלו שההגדה שלו הייתה דווקא מהאייפון!

 זה מה שקרה בסדר פסח השנה, אם שמתם לב - באמת היו כאן אחד עשר כוכביא בכתבה! חג שמח!

תגובות