רכילות בקטנה: הקעקוע המפתיע של סלינה גומז. צילום מסך מאינסטגרם

רכילות בקטנה: הקעקוע המפתיע של סלינה גומז

השבוע ברכילות בקטנה: קיילי ג'נר מגיעה לנשף מיוחד, דניאל ליטמן בצילומים יחד עם שירה נאור ואיך תוכלו להרגיש הכי קרוב לטיילור סוויפט?

אם הייתם עסוקים מדי בלנוח מהאוכל ומהגדת ליל הסדר - טוב שיש אותנו לעשות לכם סדר בידיעות שאולי ופספסתם השבוע בעולם הבידור.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

האריות באים

לאחר שנודע לנו כי ביונסה עתידה ככל הנראה לקחת חלק בגרסת הלייב אקשן החדשה ל"למלך האריות", כעת מגיע אלינו פוסטר הטיזר הראשון לסרט המדובר, שמציג את דמותו של האריה הרע בסיפור, סקאר. תאריך יציאת הסרט והטריילר עדין לא נחשפו ולא יכולים לחכות לדעת עוד על העיבוד החדש לסרט הקלאסי.

מלך האריות
מלך האריות © פוסטר

המוסקטרית

בתזמון מושלם עם יום ההולדת שלה שנחגג השבוע, נועה קירל התבשרה כי היא עומדת לחרוש את הבמות בחג החנוכה הקרוב לאחר שקיבלהה תפקיד ראשון במחזמר "שלושת המוסקטרים". קירל תגלם את התפקיד הנשי הראשי במחזמר, אם כי השחקנים שיכנסו לנעליהם של המוסקטרים עדיין לא נבחרו.

© רפי דלויה

מלכת הנשף

קיילי ג'נר הוכיחה לנו השבוע שהיא לא שוכחת את המעריצים שלה שהביאו להצלחתה, והגיעה עד לבית הספר של אחד מהם. ג'נר הגיעה לנשף הסיום של בית ספר תיכון בסקרמנטו, שם היא תיפקדה כדייט של תלמיד בשם לברט אוצ'ואה. כצפוי, גם לשם המצלמות ליוו את הכוכבת והתיעוד של הביקור המרגש יוצג במסגרת תוכנית הריאלטי החדשה של הג'נרית הצעירה שתעלה בהמשך הקיץ ותכלול שמונה פרקים.

השף והרקדנית

השף הקשוח ממשחקי השף אסף גרניט, והרקדנית והשופטת המצליחה אנה ארונוב ביחד! לפי מקורבים השניים יוצאים ומבלים לא מעט זמן ביחד, ובנוסף לזה ניתן לראות בסטורי של אנה לא מעט תמונות של ארוחות שף מעוצבות להפליא שרק שף מצליח כמו אסף יכול לעשות, מה שמעיד על כמה ארוחות שף רומנטיות שאכלו השניים.

פוסט משמח

בחודש נובמבר ליבנו החסיר פעימה כששמענו שבנה של השחקנית לואיסנה לופילטו שכיכבה בטלנובלה המיתולגית "המורדים" חולה בסרטן בכבד. כעת, לאחר מספר חודשים ארוכים אנו מקבלים עדכון על מצבו בהודעה מטעם משפחתה של מי שהייתה ה'לאלי' של פעם. "אנחנו אסירי תודה ושמחים לדווח שבננו, נוח, עובר בהצלחה את הטיפולים ושהרופאים מאוד אופטימיים לגבי מצבו של הילד הקטן שלנו. הוא התנהג באומץ לאורך הדרך ואנחנו שואבים השראה מהאומץ שלו. אנחנו מודים לאלוהים על הכוח שהוא נתן לכולנו.אי אפשר להביע במילים את התודה שאנחנו חייבים לרופאים ולמטפלים ואנחנו רוצים להודות גם לאלפים ששלחו לנו איחולים ותפילות. אנחנו ממשיכים במסע ונעזרים בתמיכה ובאהבה שלכם".

© אינסטגרם

מצטופפים

בסוף השבוע האחרון, התקיימו צילומי הקמפיין לסדרת הקומדיה "צפוף" שתושק בקרוב בערוץ Zoom לילדי Hot. בצילומים השתתפו כוכבי הסדרה אלי פיניש, יעל שרוני, שירה נאור, דניאל ליטמן, בר מיניאלי ועוד. אז אל תתפלאו אם תראו ברחוב שלטים ענקיים בכיכובם.

צפוף
צפוף © אור גפן

סוף סוף

למרות שכולם כבר יודעים את זה - היום שום דבר לא רשמי אם הוא לא באינסטוש! הזמר דה וויקנד סוף סוף הופך את הזוגיות עם סלינה גומז לרשמית באמצעות תמונה זוגית של השניים שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו. וזה לא כל מה שחדש אצל הזוג, או לפחות חצי ממנו. גומז התחדשה השבוע בקעקוע תואם לחברי הקאסט של הסדרה המדוברת שהפיקה - "13 סיבות".

אוווו
אוווו © אינסטגרם
© סנאפצאט

שוברים את המופע

לצערינו, המופע המתוכנן של "שוברים את הרשת" התבטל במפתיע. אנשים רבים התלוננו להפקת המופע כי המופע יתקיים בערב החג וכי לא יהיה ניתן לחזור הביתה, מאחר והאוטובוסים מפסיקים לעבוד מוקדם מהרגיל, וזה בעייתי יותר עבור הקהל הצעיר לבוא בערב חג. הפקת המופע הקשיבה לקהל והחליטה לדחות אותו למועד לא ידוע.

שוברים את הרשת
שוברים את הרשת © צילום: אור גפן

הכי קרוב לטיילור

השבוע, טיילור סוויפט הכריזה על האחוזה שלה כעל אתר היסטורי, שיהיה פתוח למבקרים בעתיד הקרוב. האחוזה שנבנתה בשנת 1934, הייתה פעם של מייסד הוליווד, ולכן האחוזה הזאת עוד יותר פופולרית ממה שאנחנו חושבים. אנחנו לא יודעים מה איתכם, אנחנו לגמרי נוכל להרגיש שם הכי קרוב לטיילור שאפשר.

גאווה!

השחקנית המקומית, שירה האס עושה עוד צעד בדרך להיות הכוכבת הבאה שלנו בהוליווד, והשבוע היא התארחה בתכנית הבוקר האמריקאית "טודי שואו" לצד הקולגה מהסרט "אשתו של שומר גן החיות" בכיכובה.
 
© אינסטגרם

WTF?

בכל שבוע נציג בפניכם את הכותרות הכי הזויות שיכולנו למצוא. והשבוע: הראפר "פיפטי סנט" הגיע להופעה בבולטימור, וכחלק מההופעה הוא ירד מהבמה לקהל על מנת לפרגן למעריצים ולתת להם ידיים. מעריצה אחת לקחה את העניין קצת יותר מידי קדימה ומשכה לראפר את היד והוא נפל עליה תוך כדי שהוא נותן לה אגרוף בחזה. גם לואי טומילסון הסתבך בפרשייה אלימה כאשר בחודש מרץ הוא תקף צלם פאפרצי בשדה התעופה. אמנם השבוע נודע כי הוא לא יועמד לדין על אירוע התקיפה, אבל אם זאת עדיין ישנו טווח זמן של שנה שלמה בה ניתן להגיש כתב אישום כנגד הזמר המכה, ולכן הסיפור הזה יכול להיות עוד רחוק מסיום.

תגובות