רכילות בקטנה: לאלי מתגעגעת ותובל שפיר עובר שינוי. צילום: אלי כהן, נוה צור

רכילות בקטנה: לאלי מתגעגעת ותובל שפיר עובר שינוי

השבוע ברכילות בקטנה: האיחוד המרגש של ג'סטין ביבר, סלינה גומז ודה וויקנד עולים שלב ועדן בן זקן מסתבכת. וגם: און רפאלי ישתף פעולה עם האחות הגדולה על המסך

התכוננתם לבחינת הבגרות באנגלית ופספסתם את הידיעות החמות? גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לא מגדילה

סערה לא קטנה התחוללה השבוע סביב שפתייה של ביונסה, לאחר שאתרי רכילות מסביב לעולם טענו כי "קווין בי" עשתה קיילי ג'נר ועברה ניתוח להגדלת שפתיים. מי שלא אהבה בלשון המעטה את השמועות היא אשת יחסי הציבור של הכוכבת, שלא אהבה את העובדה שהזמרת מואשמת בהגדלת שפתיים בעודה בהריון עם תאומים, כך ששינויים בגופה הם דבר מתבקש. במכתב תגובה שפירסמה היחצנית נכתב: "אתם חבורה של עלובים שמציקים לאישה בהריון, ויש לכם לב קר ובזוי. אתם צריכים למצוא משהו אחר לעשות בזמן הפנוי שלכם", כתבה אשת יחסי הציבור. אנחנו מסכימים וקוראים לעזוב ביונסהל'ה במנוחה עד שתביא את יורשי העצר לעולם. 

© אינסטגרם

מלכת הכבישים?

לא בדיוק ברור אם סתם משתמשים בשם של עדן בן זקן, או שמדובר פה במשהו רציני, אבל נראה כי הוגש כתב אישום נגד הזמרת עדן בן זקן, על נסיעה במהירות מופרזת. מקורבים אליה דווקא דיווחו כי בכלל אחיה נהג, ורק האוטו רשום על שמה. 
 
© אינסטגרם

דואגת לחינוך

והשבוע בפינת הסלב טוב הלב שלנו, אנחנו נתקלים ברפרית האחת והיחידה, הלא היא ניקי מינאז' כמובן, שבחרה לפרגן לכמה מהמעריצים היותר מלומדים שלה, ושילמה להם על שכר לימודי הקולג' שיכולים להיות לפעמים יקרים ממש!

© אינסטגרם

האגדה מתעוררת

העבודה על מחזות הזמר שיתחרו בפסטיגל החלה. ומבין כל ההופעות המתוכננות נודע כי עובדים על מחזמר מחודש ל"אלאדין" - בחור האשפתות שבעזרת הג'יני הופך לנסיך. הליהוק של עדי הימלבלוי בתור יסמין וטוביה צפיר, שיחזור לתפקיד הג'יני לאחר שדיבב אותו בסרט המקורי - כבר התפרסם. אך עכשיו מגיע השם הכי חשוב ברשימה - אלאדין בעצמו. מי שייכנס לנעליו הוא אסף הרץ. רק אנחנו רואים דמיון?

אסף הרץ
אסף הרץ © אינסטגרם

מתגעגעת

בקושי חודש עבר מאז ביקורה בישראל וכבר לאלי אספוסיטו מראה סימנים של געגוע. השבוע התארחה הכוכבת הארגנטינאית בתכנית טלוויזיה מקומית, אצל אחד המנחים הכי פופולרים שם ומאחורי הקלעים החליט המנחה לצלם לייב לפייסבוק שלו. מרסלו דיבר עם אספוסיטו על הטור העולמי שלה ושאל אם היא שרה באיטלקית, הכוכבת ענתה בשלילה ומיד אמרה: "אני יודעת לשיר בעברית!" ופצחה בשיר "ערוץ הילדים המקום האמיתי" - אותו למדה במסגרת קידומי המופע של "כמעט מלאכים" בישראל. אך זה לא נגמר פה, לאלי ניסתה ללמד את מרסלו כמה מילים בסיסיות בעברית כמו "מה שלומכם" ו"שלום". נראה לנו שהוא יצטרך עוד קצת שיעורים, וכפי שאנחנו זוכרים מהראיון עם לאלי באולפן שלנו, היא לגמרי שולטת בחומר!

לאלי אספוסיטו מלמדת עברית. מתוך פייסבוק
 
לאלי אספוסיטו באולפן פרוגי. מגיש: משה אבוטבול | מתורגמנית: עדן טוב
 

משפחה בהופעה

אין ספק כי סלינה גומז ודה וויקנד הם הזוג המתוק בעולם, וכמו כל זוג, גם הם הגיעו לשלב ההיכרות עם המשפחה. כחלק מסיבוב ההופעות העולמי שלו, הזמר הופיע בעיר הולדתה של הגירלפרינד שלו במדינת טקסס, כשבקהל צפו בו בני משפחתה של הכוכבת המפורסמת שהגיעו לחזות בחבר החדש בפעם הראשונה. הכי קאפל גולס.

 

ספורטיבית

השבוע, המנחה דנה גרוצקי החליטה לקחת את תחביב הספורט שלה צעד אחד קדימה - ולהשיק שיטת כושר חדשה. כידוע, גרוצקי אוהבת להתאמן עם כל חברותיה מהביצה המקומית ויחד לעשות סרטוני ספורט ולשתף אותנו ברשתות החברתיות. הפעם היא שילבה בזה יציבות על מזרן ים תוך כדי תנועות כושר. קשוח!

 

@aquaforza.israel התמכרות 💪🏻💦❤️

A post shared by @danagrotsky on

פירקו את החבילה

עוד זוג שנפרד מעבר לים. השבוע, הזמרת דמי לובאטו והחבר המתאגרף החליטו שזה לא זה, ופירקו את החבילה. מקורות מספרים כי הפרידה לא הייתה דרמטית בכלל, השניים פשוט הבינו שהם לא נועדו להיות יחד. דמי, אנחנו עוד בטוחים שהאביר על הסוס הלבן עוד יגיע.

רפאלי פקטור

ההכנות לעונה החדשה של "אקס פקטור" בעיצומן, ונודע כי ככל הנראה אל מנחת התוכנית ההריונית בר רפאלי יצטרף רפאלי נוסף, אחיה הקטן און. כוכב "פולמון" בן ה-20 ינחה את התוכנית המקדימה ומאחורי הקלעים של הריאליטי המוזיקלי בעוד הטופמודל תנחה את משדר התוכנית המרכזי בפריים טיים. הדברים עדיין נמצאים במגעים ושום דבר אינו סופי.

© אינסטגרם

מול המעריצים

לקיארה פראני, הפאנשניסטה האיטלקיה שהוכתרה לא פעם כבלוגרית האופנה המצליחה בעולם, היו שתי סיבות מרגשות במיוחד לחגוג השבוע. הראשונה היא שהשבוע פראני החליפה קידומת וחגגה יום הולדת 30. ואם זה לא מספיק, ממש ביום הולדתה, בן זוגה הראפר פדז, איטלקי גם הוא, העלה אותה על הבמה בהופעתו והציע לה נישואים מול הקהל המשתולל. ברור שהיא אמרה לו כן. שיהיה במזל!

 

תמו צילומונו

הפרויקט החדש עליו דיווחנו לאחרונה, "פרא אציל", סיים להצטלם ממש השבוע. ואם זה לא מספיק לכם - אחד מהכוכבים שמשתתפים בפרוייקט המסקרן הוא השחקן איל שקרצי שהעלה השבוע תמונה לאינסטגרם וכתב: "פוצצו אותי מכות" - אבל אתם יכולים להרגע זה קרה במסגרת הצילומים יחד עם שירה האס ונוה צור.

לא באמת
לא באמת © אינסטגרם

צאו לדרך!

השבוע החלו צילומי העונה החדשה של "המירוץ למיליון". היעד הראשון: ארצות הברית. בין המשתתפים האונימים אפשר למצוא גם שני פרצופים מוכרים: כוכבת הרשת, מור סילבר, שהשאירה את שון-שון בן השנה בבית ותתחרה עם ה-BFF, והזמר רגב הוד יחד עם בת הזוג.

מור סילבר ושון
מור סילבר ושון © צילום פרטי

מתחדשות לקיץ

ביום שלישי האחרון השיקה רשת האופנה "GALITA" את הסניף הראשון שלה בתל-אביב. בין הכוכבים שהגיעו לפרגן ולהתרשם מהקולקציה החדשה היו נועה קירל והבוייפרנד ברק שמיר, יאנה יוסף, נטלי דדון, טהוניה רובלוכמובן הפרזנטורית של מותג האופנה שמתחתנת בסוף החודש – דנה פרידר.

© אלירן אביטל

גאווה ישראלית

הדוגמנית הבינלאומית המצליחה, אשלי גרהאם, העלתה תמונה לאינסטגרם כשהיא לבושה בשמלה של מעצבת ישראלית נילי לוטן (שאגב את אותה שמלה ממש לבשו בעבר גם קיילי ג'נר וקים קרדישיאן) כזכור, גרהאם ביקרה לפני חודש בישראל בפעם ראשונה. גם בעבר אשלי לבשה בגד של מעצבת ישראלית, גליה להב, על השטיח האדום.

 

I want to meet you all TONIGHT during my book signing at @bntribeca 97 Warren St. @6pm!!!

A post shared by A S H L E Y G R A H A M (@theashleygraham) on

 

נהג VIP חדש לפנייך

השבוע התבשרנו על שני נהגים חדשים בישראל. הראשון הוא השחקן עומר חזן שבישר לכולם בסטורי שלו כי הוא עבר טסט ראשון, ואילו השני הוא הזמר נדב גדג' שאולי כבר יש לו רישיון על אופנוע, אך הכוכב החליט שהוא מוכן גם לרכב עם ארבעה גלגלים. כזכור בחודש פברואר האחרון גדג' עבר תאונה עם האופנוע ונאלץ לשהות ימים ספורים בבית החולים. מקווים שהפעם ינהג בזהירות. 

בזהירות!
בזהירות! © אינסטגרם

השיער המיוחד של המיועד

גם אנחנו הופתענו מהסטורי המיוחד של תובל שפיר השבוע כשהחליט לחשוף בפנינו את התספורת החדשה שלו. הפעם לא מדובר בבלורית, אותה טיפח עד כה, אלא בתספורת צבאית אחידה של כל השיער. מעניין אם זה לצורך תפקיד חדש או סתם רצון לשנות...

הלם
הלם © אינסטגרם

ג'סטין מגשים משאלות

זוכרים שג'סטין ביבר הגיע לארץ וכל מה שחלמתם עליו זה איזה סלפי קטן וזריז עם האומן, אז יש אחד שהצליח, מי הוא בר המזל אתם שואלים? אז ככה ג'סטין פעיל בעמותה שנקראת "Make a wish" שמגשימה חלומות לילדים חולים, ג'סטין נפגש עם הרבה מאוד ילדים בעקבות העמותה, וכמתבקש כשהגיע לארץ הוא הגשים משאלה לילד ישראלי, ונפגש עם מעריץ מאחורי הקלעים של ההופעה שתיזכר לנו לנצח לתמיד. בנוסף, כחלק מסיבוב ההופעות שלו ג'סטין יטוס בפעם הראשונה להופעה בהודו, מה שגורם להתרגשות רבה לאוכלוסייה ההודית, יש כאלו שבחרו לקחת את זה צעד קדימה, כמו חברת התכשיטים Ridhima Kapoor sahni שהכינה לג'סטין ואמא שלו חבילות מיוחדות.

© גיא בן אהרון

הפתעה! בערך...

מה קורה שמחברים בין חבורת קרועים פופולרים לבין מתיחות על אנשים תמימים? התשובה היא קמפיין חדש ל"דוריטוס" במהלכו שלישיית הסטנדאפיסטים יוסי גבני, עומר בורשטיין וגיורא זינגר, צריכים למתוח אנשים תמימים בסיטואציות מטורפות כמו חסימת פתח המעלית כך שנוסעיה "יתקעו" בניילון נצמד, תרנגולת שזורקת ביצים מהעץ על אנשים תמימים שרק עברו ברחוב, למתוח מוכר שווארמה ועוד. כל זה נועד לקדם פעילות חדשה בה אנשים בוחרים טעמים אהובים ונכנסים להגרלה על חופשה זוגית באירופה הכוללת לינה והופעה שווה.

המתיחה!
 

נגד בריונות ברשת

הזמרת הצעירה, אגם בוחבוט, מסבירה לנו שמה שבאמת עושה לה טוב זה שלא תהיה בריונות ברשת. על מה אנחנו מדברים? השבוע צילמה אגם בוחבוט קמפיין נגד בריונות ובתור נערה מצליחה שיוצא לה לחוות תגובות ולעיתים אף שיימינג, אנחנו בטוחים שיש לה מה להגיד בנושא.

הכי גבוה

מי היה מאמין שמהריאליטי "TLV" יצמח לנו כוכב על. אנחנו מדברים כמובן על אסף גורן שעושה חיל בחו"ל והספיק להשתתף שם במספר תכניות ריאליטי מקומיות, קליפ של בריטני ספירס, להתארח אצל אלן דג'נרס וכעת מוסיף לעצמו טייטל חדש - מנחה ב-MTV! גורן יהיה אחראי על אתגרי כראוגרפיה וריקוד - המקום ממנו הוא בא. גאווה!

אסף גורן
אסף גורן © GettyImages

WTF?

אם קים קרדשיאן היא מלכת הרשתות החברתיות, אז בעלה כנראה שלא. קנייה מחק את חשבונות האינסטוש והטוויטר, הסיבה כרגע לא ידוע וממנהלו האישי לא נמסרה תגובה. אך ממקרים דומים בעבר, כמו למשל ג'סטין ביבר, זה רק עניין של זמן עד שהוא יחזור.

תגובות