רכילות בקטנה: הסטוקר של ריהאנה והבקשה של אשלי. צילום: gettyimages, אינסטגרם

רכילות בקטנה: הסטוקר של ריהאנה והבקשה של אשלי

השבוע ברכילות בקטנה: המעריצים הישראלים תומכים באריאנה גרנדה, סטטיק חושף את השותפה למקלחת, נועה קירל נפרדת בדמעות והאם קייטי פרי בדרך לישראל? סיכום שבועי

הייתם עסוקים בלאכול עוגות גבינה והאצבעות שלכם היו תפוסות מדי בשביל לקרוא את כל מה שחם? גם השבוע עשינו לכם סדר במה שקרה בעולם הבידור.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

סיבות לחכות

למי ששכח, סלינה גומז היא לא רק זמרת ושחקנית מוכשרת, אלא היא גם מפיקת הסדרה שהפכה לקאלט "13 סיבות". השבוע גומז התראיינה לתוכנית רדיו שם היא סיפרה קצת על העונה השנייה והמצופה לסדרת הלהיט "אני חושבת שזה יהיה כל כך מרגש כי לא צפיתי לתגובות כל כך רועשות. לא ציפיתי לתגובות האלו וזה היה מדהים". הכוכבת גם התייחסה לטענות שעלו נגד הסדרה ובינהן זו שההתאבדות בה מוצגת בצורה גרפית מידי "אני חושבת שבעונה השנייה אנחנו יותר מפרטים על כמה מהשאלות האלה, על הסיפורים ועל ההחלטה. נרחיב גם על הדברים שחלק מהילדים האלה עוברים - והם עוברים". 

אופוריה אמריקאית

הבוקר נחשף באתר ynet כי הסדרה הישראלית "אופוריה" בה כיכבו רוני דלומי, דולב מסיקה ומאור שוויצר, נמכרה לרשת הטלוויזיה הענקית באמריקה - HBO והיא תופק מחדש עם שחקנים אמריקאים ובתסריט מחודש. כזכור, הסדרה (שכללה עשרה פרקים) עסקה בתלמידי תיכון שמתמודדים עם סמים, אלימות ויחסי מין.

אופוריה
אופוריה © אוהד רומנו

קירל נפרדת

הבוקר הופתענו לגלות שנועה קירל נאלצה להפרד ממישהו חשוב לה במיוחד. אחרי 12 שנים מאז אמצה את אגרול, כלב שלה. הבוקר היא בשרה לעוקביה כי הוא מת. "מלאך קטן שלי, אני אתגעגע אליך. אחרי 12 שנים שאתה איתי מאז שאני קטנטונת, תמיד אזכור אותך בלב שלי". כך כתבה קירל בסטורי הפרידה מהכלב.

עצוב
עצוב © אינסטגרם

חוזרים לשבור

המופע "שוברים את הרשת" בהשתתפותם של כוכבי הרשת האהובים - שגיא ברייטנר, עדי ביטי, אשלי בקשי וקסמן, נועה פילטר וקטריקס ודורון ביטון, חוזר לסבב הופעות נוסף בקיץ הקרוב. כל זה קורה לאחר דחייה של המופע האחרון שהיה אמור להתקיים לפני כחודש אך בוטל.

שוברים את הרשת
שוברים את הרשת © צילום: אור גפן

הולכים על זה שוב

השבוע התפרסמו שמועות כי התכנית המשעשעת והכייפית, "הכל הולך" תחזור לעונה נוספת. כל זה שנתיים וחצי לאחר ששודרה לראשונה על המסך בערוץ 2 יחד עם אליאנה תדהר, עוז זהבי, שחר חסון, טל פרידמן ונוספים. עדיין לא ידוע אם המהלך אכן ייצא לפועל והאם יקחו בו חלק אותם השחקנים מהעונה הראשונה. מרשת נמסר בתגובה: ״איננו מגיבים לתוכניות בפיתוח״.

 

חשיפה מרעישה

לאחר הפרידה של סטטיק מבת זוגו, נופר גולן, הזמר הצעיר העלה כמה סרטונים ותמונות לסטורי באינסטגרם שלו ובהן גרם לנו לחשוב שהוא מתקלח עם מישהי חדשה. לאחר מכן צילם את הכלבה שלו וכתב "היחידה שנכנסת איתי". תכלס, הפתעת!

סטטיק חושף את החברה
 

זוגיות או סלפי תמים?

גל גברעם העלתה השבוע לסטורי באינסטגרם תמונה צמודה במיוחד יחד עם חבר בשם נועם ממן (שדי דומה לעומר חזן). האם מתפתחת בין השניים מערכת יחסים צעירה ואוהבת שהיא יותר מסתם ידידות? נמשיך לעקוב אחר הסטוריז!

© אינסטגרם

כובשת

הדוגמנית ניבר מדר ללא ספק נהנתה לה מהשבוע האחרון וזאת בעקבות שתי ידיעות בקשר אליה, הראשונה היא שהיא נבחרה להוביל את קמפיין בגדי הים של מותג העל "מיסוני", שאותו אף כבר צילמה לפני שבוע בעיירה סמוכה למילאנו, והשנייה היא שהיא נבחרה לאחת מתוך מאה הנשים הסקסיות בעולם על פי מגזין "מקסים" המפורסם, תואר שבו כיכבו בעבר ישראליות נוספות כמו: גל גדות ובר רפאלי, בהחלט גאווה לאומית.

תעשי לי סרטון!

ממש אתמול (ה') הגיעה לארץ היוטיוברית הטרנסג'נדרית, ג'יג'י גורג'ס, המוכרת מסביב לעולם וזוכה למיליוני צפיות בערוץ היוטיוב שלה. אנחנו כבר הספקנו לראיין אותה (אל תדאגו, אתם תראו בקרוב!) ומעריצים רבים מישראל כבר מתלהבים מכך שהיא כאן ורוצים לפגוש. בין כל המעריצים הופתענו לגלות באינסטגרם בקשה של יוטיוברית אהובה מקומית, אשלי וקסמן בקשי, שביקשה מהעוקבים שלה לבקש מג'יג'י לעשות איתה סרטון. אנחנו מקווים שזה יצליח!

© אינסטגרם

תורמים למנצ'סטר

מעריציה של אריאנה גרנדה עדין מתקשים להתאושש מהטרגדיה שהתרחשה בשבוע שעבר בהופעתה של אריאנה גרנדה וכחלק מהרצון לתמוך באלילה שלהם ובנפגעים מהאירוע, קבוצת מעריצים ישראלים הזמרת המכנים את עצמם 'אריאנטורס' קיימו עצרת תמיכה מיוחדת בחמישי האחרון, במסגרתה הם גייסו מעל לחמש מאות שקלים אותם הם יתרמו למען תמיכה במשפחות ההרוגים והפריחו בלונים ורודים, פי שקורה במפגשים דומים מסביב לעולם. גם אריאנה, ג'סטין ביבר, מיילי סיירוס קולדפליי ואחרים יתגייסו למען הנפגעים בהופעה מיוחדת שתתקיים במנצ'סטר, ולפי השמועות ברשת גם סלינה גומז עתידה להצטרף לגרנדה על הבמה לדואט משותף.

עצרת מעריצים אריאנה גרנדה. צילום גולשים
 

ברכות!

השבוע נודע לנו על לא מעט סלבס שלוהקו לפרויקטים מפתיעים אז הנה הסיכום השבועי: בגזרת הפקות חנוכה: מסתמן שקובי מימון יככב השנה בפסטיגל, ובמופע אחר - מי שככל הנראה תפסו מקום במחזה "מדגסקר" הם טל מוסרי ועודד פז. על המסך: ליהי קורנורובסקי תשחק ב"כפולים 2" ונינט טייב תשחק תפקיד ראשי ב"צוות אזולאי" לצד תומר קאפון, מי שלצערנו הרב ויתרה על ליהוק לעונה השנייה של "המדרשה" לצד יהודה לוי היא השחקנית ההוליוודית-ישראלית ענבר לביא ("מתחזים") שנאלצה לוותר על התפקיד וזאת בשל שהסדרה האמריקאית שלה חוזרת לעונה שנייה.

אחד למדגסקר והשניה לכפולים
אחד למדגסקר והשניה לכפולים © אינסטגרם


עוזרים לאחרים לשרוד

בזמן שאתם חגגתם את ערב חג שבועות מסביב לשולחן עם המשפחה והקרובים, כוכבי הישרדות: יוסי בובליל והחברה, שגיא ברייטנר ומעיין אדם, החליטו לעשות משהו טוב וללכת להתנדב בעמותת "לשובע" שמטרתה לתת לכל אדם כמו מחסה, מזון וחינוך. השורדים עזרו בהכנות, סידור שולחנות ואפילו שטיפה. תודו שזה מרגש.

קייטי בדרך לישראל?

מעריצים מכל העולם ומישראל צייצו אמש "#WitnessTourToIsrael" והתחילו טרנד בטוויטר למשך שעות בודדות, זה רק צעד קטן לעבר המטרה בכדי להראות את ההיענות בקרב המעריצים הישראלים. במהלך היום (ו'), צפויה הזמרת קייטי פרי, להכריז על התאריכים העולמיים של סבב ההופעות החדש שלה "Witness: The Tour".

לפי ראיון של פרי למגזין פורבס, הסבב צפוי לעבור במדינות שאינה ביקרה בעבר, ובנוסף בהמשך הראיון היא ציינה שהיא תשמח לבקר בישראל, תל אביב, וששמעה מחוויות של אמנים שביקרו פה ועל כמה מלאי רגש המעריצים פה. למרות שעבר זמן מה מראיון זה נראה שקייטי לא שכחה אותנו, בשבוע שעבר ניגש אל הזמרת מעריץ ישראלי-אמריקאי במהלך מפגש מעריצים בלונדון ושאל אותה בשם המעריצים בישראל האם היא תבוא להופיע בישראל, הכוכבת לא נענתה בחיוב אך גם לא שללה דבר זה וענתה "אני אוהבת את ישראל".

קייטי עונה למעריץ על הופעה בישראל
 

WTF?

בכל שבוע נציג בפניכם את הכותרות הכי הזויות שיכולנו למצוא. והשבוע: אדם בשם סאלמיר פראטוביץ רק שוחרר לאחר שנעצר ליד דירתה של ריהאנה וחיכה לה באובססיביות, וכעת אחרי שיצא מהכלא הסטוקר הודיע לרשויות החוק כי המשטרה לא תעצור את המרדף שלו אחרי הזמרת וכי הוא עדין ימשיך לעקוב אחריה. אמאל'ה.

 

 

תגובות