פיגוע אחרי הופעה של אריאנה גרנדה: 22 הרוגים, 59 פצועים. צילום: gettyimages

פיגוע אחרי הופעה של אריאנה גרנדה: 22 הרוגים, 59 פצועים

אירוע קשה בבריטניה; בתום הופעתה של הזמרת האהובה מחבל התאבד מחוץ לאולם וגרם למותם של 22 הרוגים ו-59 פצועים. לגרנדה שלום. כל הפרטים

הלילה, בסביבות השעה 22:30 (שעון בריטניה) נשמע פיצוץ עז מחוץ לאולם "מנצ'סטר ארנה" בבריטניה, רגע אחרי הופעתה של אריאנה גרנדה שנמצאת בימים אלו בסיבוב הופעות עולמי. באולם שהו כ-20 אלף איש מתוכם נודע כי 22 בני אדם נהרגו ו-59 נוספים נפצעו במשטרה סבורים שמדובר בפיגוע התאבדות ולפי CNN זיהו בזירה גבר שהיה ככל הנראה המחבל המתאבד. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

גולשים רבים ברשתות החברתיות פרסמו סרטונים שתיעדו אלפי צעירים כשהם נסים על נפשם מהמקום. אנשי היחידה לסילוק פצצות הגיעו למקום וערכו פיצוץ מבוקר לחפץ חשוד שנמצא סמוך למקום. חברת הרכבות הודיעה כי תחנת ויקטוריה הסמוכה הפסיקה את פעילותה, וכוחות הביטחון סגרו את הכניסות והיציאות מהתחנה. ממשרד החוץ נמסר כי לא ידוע על ישראלים שנפגעו באירוע. 

עדכון (14:00): דאע"ש נטל אחריות על הפיגוע.

תיעוד מהאירוע
 

ניק שארוק, בן 28 ממנצ'סטר שהיה בהופעה אמר ל"דיילי מייל": "אריאנה בדיוק סיימה את ההופעה וכל האורות נדלקו. כולם התחילו להתקדם לעבר תעלות היציאה, ופתאום אירע פיצוץ בתעלה השמאלית". 

אלפי מעריצים פרסמו הודעות תמיכה בזמרת הצעירה בשעות שלאחר הפיצוץ, ובשעות הבוקר היא צייצה בחשבון הטוויטר שלה: "שבורה. אני מתנצלת מעומקי לבי. אין לי מילים". לאחר מכן הודיעה על הפסקת סיבוב ההופעות העולמי שלה.

© gettyimages

אמנים מוכרים מרחבי העולם הפגינו אף הם תמיכה במה שקרה הלילה בהופעתה של הזמרת בחשבונות הטוויטר שלהם. "מצער לשמוע על מה שקרה הלילה, ליבי עם משפחות הנפגעים", כך כתב הזמר שון מנדס בחשבון שלו.

כמו כן, אף הספיקו להמציא לוגו תמיכה מיוחד שמופץ בשעות שמאז הפיגוע, ברשתות החברתיות. המורכב מ"אוזני הארנב השחורות" המוזהות עם גרנדה.

 

A post shared by Lali (@laliespositoo) on

 

תגובות