רכילות בקטנה: ביטי בתפקיד חדש והאם ליאם פיין התחתן?. צילום מסך מאינסטגרם, Gettyimages

רכילות בקטנה: ביטי בתפקיד חדש והאם ליאם פיין התחתן?

השבוע ברכילות בקטנה: הכוכבת ההוליוודית נשדדת, אסי עזר מגיב לגולש אכזר, מופע הפסטיגל במחווה מרגשת ולמי חגג סטפן?

המכשיר שלכם היה רותח מדי מהשמש שלא יכולתם לקרוא ולהתעדכן בכל מה שחם? גם השבוע הבאנו לכם את הידיעות המיוחדות מעולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הצילו!

הילארי דאף היא שחקנית אהובה, שכנראה מוכרת לכם מ"ליזי מקגוויר" או "יאנגר", ותכלס אף אחד לא היה רוצה שיקרה לה משהו רע. אבל כנראה משהו התהפך. בזמן שהיא הייתה בחופשה בקנדה עם הבן שלה, היא גילתה שפרצו לביתה שבבוורלי הילס וגנבו תכשיטים בשווי מאות אלפי דולרים. בהמשך דאגה דאף לתחזק את האבטחה של ביתה על מנת למנוע ממצב כזה לקרות שוב.

סוף לשיימינג

אחד מעוקביו של אסי עזר בחר להשאיר לו תגובה לא כל כך נעימה בדף האינסטגרם שלו וכתב לו שחבל שלא הוא זה שטבע במקום אמיר פרישר גוטמן ז"ל. כמובן שמפורסמים רגילים לקבל תגובות לא נעימות, אך על התגובה הזו עזר כבר לא יכל היה לפסוח. והגיב בפוסט נגדי: "קורא את זה פעם אחר פעם ולא מאמין, אין סוף לרשעות. די כבר לאלימות ברשת! די!".

כפיל VIP

קארה דלווין כבר הושוותה לכל שחקנית אפשרית, החל מאל פאנינג ועד לאמה סטון, אבל נראה כאילו הכפיל האמיתי שלה הוא מישהו שבכלל לא העלנו על דעתנו-הארי סטיילס. בראיון של השחקנית אמרה דלווין: "אתם יודעים בעצם למי אני דומה? להארי סטיילס." האמת שקשה לנו כרגע לראות דמיון.

בית הביטי

אחרי נועה קירל, גם הזמרת עדי ביטי, מתחילה להתברג לה בתחום המשחק. עדי תצטרף בתפקיד אורח בעונה השנייה של "בית הכלבים" בניקלודיאון (yes), שם תשחק לצד נאיה פדרמן, גאלה קוגן, עידן אלתרמן ואבי גרייניק, שיהיה בהצלחה.

© אור אזולאי

חוגג עם הביצה

השבוע חגג הפזמונאי רון (בי) ביטון את יום הולדתו ה-27, מי שהגיעו לחגוג איתו היו: דניאל לוי, סטפן בליווי הרקדנים שלו, אלי פרץ מ"האולטראס" שבא יחד עם החברה החדשה, שקד קוממי, איתי לוי, ג'וזי מ"המירוץ למיליון" ועוד.

סטפן
סטפן © אור גפן

התחתן?

כידוע, ליאם פיין הוא אבא לתינוק מהזמרת שריל קול, איתה הוא נמצא בזוגיות, אך הם לא נשואים. או שכן? השבוע התארח ליאם בתכנית רדיו ובה הוא אמר שהוא עזב את אשתו ובנו כדי להגיע ולהתארח בתוכנית. מה שכמובן העלה את ההשערות כי הוא ובת זוגתו התחתנו.

ליאם פיין
ליאם פיין © צילום: GettyImages

הם גדולים מהחיים

השבוע ערכה עמותת "גדולים מהחיים" שמטרתה הוא סיוע לילדי חולי סרטן, יום כיף ב "סופרלנד" אליו הגיעו גם שלל סלבס כמו למשל: שירן סנדל, קים אזולאי, איב אנד ליר, שלל מכוכבי "הבנים והבנות", כוכבי "הישרדות", דנה זרמון, אדל בספלוב ואון רפאלי.

עלו שלב

לאחר זוגיות צמודה ופוטוגנית של ארבעה חודשים בלבד, הזמר דודו אהרון החליט שהגיע הזמן לעלות שלב בסולם הזוגיות, ולעבור לגור יחד עם נטלי. כידוע, אהרון התחיל לצאת עם הדוגמנית שבועות ספורים לאחר שנפרד פרידה מתוקשרת במיוחד מארוסתו לשעבר.

 

Vacation mood 🌞

A post shared by Dudu Aharon (@duduaharon) on

כמעט יולדת

הדוגמנית והשחקנית הארגנטינאית, כוכבת ״כמעט מלאכים״, אאוחניה סוארס, אישרה ממש השבוע את היותה בהיריון וכי היא מצפה לילד שני. כידוע, סוארס ילדה את ביתה הבכורה, רופינה, לפני ארבע שנים בדיוק, והשבוע נודע כי היא מצפה לילד שני. כזכור, בכל הריאיונות התקשורתיים של סוארס, היא דאגה להדגיש את העובדה שהיא תרצה להיות אמא בגיל צעיר להמון ילדים. עכשיו, מגיע שלב ההוכחות.

© אינסטגרם

הוונדר השבועי

לא מזמן החלו השמועות כי לגאווה שלנו, גל גדות, מצפה עבודה קשה לקראת הסרט השני של ״וונדרוומן״. השבוע, אושרו השמועות לעובדה רשמית - יהיה סרט המשך לסרט המצליח ביותר של הקיץ, והוא ייצא לאקרנים ב-13 בדצמבר 2019. 

מחווה לזכרו

בכל שנה בתקופה הזאת, ההכנות לפסטיגל שיתקיים נמצאות בשיאן. כידוע, אמיר פרישר גוטמן ז״ל לקח חלק פעיל בפסטיגלים שהיו במשך השנים בכתיבת שירים, ייעוצים ואף השתתפות וזכייה בחלקם. לאחר שנודע על מותו בתחילת השבוע, הפקת הפסטיגל ככל הנראה תערוך מחווה לאמן המיוחד במחרוזת משיריו והשירים שיצר עבורם.

 

חבר למופת

בסוף השבוע הקודם סלינה גומז חגגה 25 קייצים. בערב יום הולדתה גומז ערכה מסיבת פיג'מות מיוחדת עם כל החברות, אמנם רק אדם אחד נעדר מהחגיגה – בן הזוג הצמוד דה וויקנד שהופיע בצרפת באותו הזמן. אלא שהזמר לא שכח את יום ההולדת של חברתו, ומיד בתום ההופעה הוא עדכן בסטורי כי הוא בדרך אליה וטס כ-11 שעות כדי לחגוג את הכוכבת הולדתה, וכבר ביום שלמחרת השניים כבר תועדו יחד. הכי חמודים שיש.

© אינסטגרם

 

שיר נולד

פבלו רוזנברג הרים מופע סולד אאוט ענקי באמפי שוני בשישי האחרון, לרגל שתי סיבות משמחות. רוזנברג חגג 25 שנות קריירה וגם אלבום חדש. במופע החגיגי התארחו סטלה מאריס ואנטוניו קרמונה לצד אורחת מפתיעה – הדוגמנית שיר אלמליח, שהפתיעה את הנוכחים כשביצעה על הבמה שיר בספרדית. לאלי אספוסיטו מאחורייך?

© יזהר טרמו

העולם של קיילי

כוכבת הריאלטי שחשבון הסנפצ'אט שלה נפרץ השבוע, הודיעה לעולם שהיא טבעונית ואף לא היססה להשוויץ במאכלים הטבעונים שהיא אוכלת. אלא שג'נר עלתה לכותרת בזכות דרמה נוספת שהיא וודאי לא תרצה להשוויץ בה – אמנית בשם שרה פופ תובעת את אושיית הביוטי בגניבה. האמנית טוענת שהציור של שפתיים לצד מנורת ניאון שמופיע בפרומו לתכנית הריאליטי החדשה של ג'נר "החיים על פי קיילי" מועתק מיצירה שלה משנת 2015 נקראת "פיתוי נאון". האמנית הודיעה כי היא עומדת לתבוע את הכוכבת, אך לא כמות הכסף שהיא מבקשת בתביעה אינה ברורה.

יוצאים מהרשת

השבוע התקיים פסטיבל ה"פלייקון" במרכז הירידים בתל אביב, פסטיבל כוכבי הרשת הגדול והמצופה בו השתתפו כ-80 כוכבי רשת מובילים ובינהם גיא טי וי, אשלי וקסמן בקשי, קווין רובין, נועה פילטר, אנה זק, אלין כהן, קים אור אזולאי, ליגל רז, גל גברעם ורבים נוספים שהשתתפו בפאנל מיוחד שהנחה אוריאל יקותיאל. מוזמני הפסטיבל נהנו מהרצאות מקצועיות ליוצרים, מפגשי מעריצים, מופעי מיוזיקלי, מתחמי אופנה וביוטי, מתחם גיימינג וקלאש רויאל, DIY, עמדות צילום ועריכה.

© רפי דלויה

שמחה כפולה

אחרי ה-תאומים בביצת הסלבס האמריקאים, המשתייכים כמובן לקווין בי, בצעדיה הולכים גם קים קרדשיאן וקניה ווסט אשר שמועות מספרות כי גם הם מצפים לתאומים מהאם הפונדקאית. אם השמועות אכן יתבררו כנכונות, אנחנו כבר לא יכולים לחכות לתמונה המשפחתית הראשונה שלהם. בלי עין הרע!

 

© צילום: GettyImages

WTF?

העומס על הכוכב עלינו, ג'סטין ביבר, כנראה הפך את השבוע שלו לקצת מבאס. אחרי שביטל את סיבוב ההופעות העולמי שלו פורסמו השבוע דיווחים שונים ברחבי העולם כי לביבר קצת נמאס מהמוזיקה, וכי הוא נמצא בעיצומה של "התעוררת רוחנית" באדיבות כנסיית "הילסונג" החביבה על הסלבס בהוליווד (בין באי הכנסייה תוכלו גם למצוא את האקסית, סלינה גומז) - אך כל אלו לא זכו עדיין לתגובה מהזמר עצמו, כך שדובר עדיין בגדר שמועות בלבד. אם זה לא מספיק לכם, נספר כי ביום רביעי, כאשר עזב את הכנסייה, ביבר דרס בטעות את אחד מצלמי פפראצי שהסתערו עליו, אך הכוכב לא השאיר את הצלם במצב הזה ומיד יצא לבדוק האם הכל בסדר איתו.



 

תגובות