רכילות בקטנה: עומר חזן ונאיה פדרמן משנים סטטוס. צילום: רפי דלויה

רכילות בקטנה: עומר חזן ונאיה פדרמן משנים סטטוס

השבוע ברכילות בקטנה: ההודעה המפתיעה של ג'סטין ביבר, המעריץ החדש והמפורסם של נוה צור, החגיגות הכפולות של כוכבי ומעריצי "צפוף", והארי סטיילס מראה סימנים של אהבה חדשה. וגם: טודו בום משתלט על העולם

הייתם עסוקים בלהיות שוק מזה שהחנונים השתלטו על פרוגי ולא הצלחתם לתפקד ולקרוא את הידיעות החמות? גם השבוע עשינו לכם סדר בביצה עם כל מה שאתם צריכים לדעת!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הכי ביונסה

נועה קירל כובשת עוד יעד ומסמנת את עת עצמה ככוכבת הישראלית שהכי נמצאת בסטנדרטים הוליוודים. קירל תשיק בקרוב בושם שיישא את שמה ויופץ בחנויות. מדובר בשיתוף פעולה בין הזמרת לג'וזף ז'יוואגו.

© אינסטגרם

השכנים החדשים

בימים אלו עומלים רבות על הכנת העונה השלישית של סדרת הנוער "שכונה". אחרי שחשפנו לכם כאן לראשונה כי אסף הרץ לא ימשיך לעונה הקרובה, השבוע נודע כי השחקן והזמר, מיכאל מושונוב, שמאחוריו יש תפקידים בסדרות כמו "גרעינים" ו"פרופיל 64", יככב בעונה השלישית של הסדרה המדוברת. שחקנית נוספת שלוהקה גם היא לעונה החדשה של סדרת הנוער היא השחקנית ספיר דרמון, שכזכור כיכבה ב"ראש גדול" ולאחרונה אף השתתפה בתפקיד משני בסדרה האהובה "כדברא".

ספיר דרמון
ספיר דרמון © צילום פרטי

דואג למעריצים

אחרי כותרות גדולות שצצו לאחרונה ובהן דריסת צלם פפארצי וביטול סיבוב ההופעות שלו תחת נסיבות לא צפויות, נראה שג'סטין ביבר מתעשת. השבוע פרסם הזמר פוסט מיוחד בו הוא מתנצל בפני מעריציו על ההתנהגות שלו בתקופה האחרונה: "אני אסיר תודה על המסע שלי איתכם ומאוד מודע לעובדה שאינני מושלם. כן, עוד אעשה טעויות אך לעולם לא אתן לעבר שלי להכתיב את העתיד שלי ולעולם לא אתבייש בטעויות שלי". כתב הכוכב בפוסט והוסיף: "אני רוצה שלקריירה שלי תהיה המשכיות אך אני גם רוצה לשמור על הלב והנפש שלי, בהסברים, "זאת, בכדי שאצליח להיות הגבר והבעל שנועדתי להיות בסופו של דבר, והאב שאני רוצה להיות". את הפוסט המרגש חתם ביבר בהתנצלות על טעויות הדקדוק של המכתב אבל ציין כי: "אני חושב שיש משהו מיוחד באי שלמות". פייר? כל הכבוד!

 

A post shared by Justin Bieber (@justinbieber) on

יש לנו סקופ בשבילכם

השורד הלוהט, שגיא ברייטנר, ימשיך בתפקידו כפרזנטור של רשת הנעליים scoop לצד השורדת לשעבר והשחקנית, רוסלנה רודינה, גם בעונת החורף הבאה. אם תהיתם על כמה scoop תוותר בשביל לשכור את שירותיו של ברייטנר, נעדכן כי כוכב הנוער צפוי לקבל 30,000 ש"ח עבור תפקידו.

איזה מותק 

אמרי זיו, כבר הספיק להופיע בבמה הגדולה ביותר בעולם כשייצג את ישראל בארוויזיון, אך זה לא אומר שבמת "מותק של פסטיבל" היא לא מספיק טובה בשבילו. השבוע נודע כי הזמר לוהק למופע הילדים של חנוכה "מותק של פסטיבל", וכבר הספיק לתעד סלפי משותף עם כוכבת הילדים, מיכל הקטנה, איתה יבלה זמן רב בחג החנוכה.

© אינסטגרם

כבר לא "הבת של"

רשת האופנה וכלי הבית "GOLF&KIDS" בחרה באמליה דגן פפר, ביתה של השחקנית מיה דגן, להיות הפרזנטורית של מותג הילדים המוביל. השבוע, אמליה הקטנה הצטלמה לפרסומת חדשה לקראת החזרה לבית הספר יחד עם אימה מיה, יעל גולדמן וצחי הלוי, וסיפרה על הסט חוויות מהעבודה עם אמא וגם חגגה על הדרך יום הולדת ארבע על הסט. מזל טוב כפול מאיתנו!

המנחים הבאים

השבוע פורסם כי המוזיקאי ושופט "הכוכב הבא" לשעבר, מוקי, ינחה תוכנית אירוח חדשה מבית "קשת" שתעסוק בראיונות אישיים. מנגד, בזכיינית המתחרה "רשת", צפויה לעלות תכנית הכשרונות "Got talent Israel". על טייטל מנחי התכנית מתחרים ימים אלה ראש בראש כוכב הנוער טום באום והקומיקאי אסי ישראלוף, ובגזרת המנחות עלה שמה של השחקנית המנחה והדוגמנית, דנה פרידר.

"מקרנה" out "טודו מוב" in:

בשבוע האחרון "הילדים של קסטרו" יצאו בקמפיין חדש לרגל החזרה לבית הספר בו משתתפים צמד הפרזנטורים סטטיק ובן אל יחד עם 20 ילדים מרחבי הארץ שנבחרו להופיע בקליפ המיוחד, וזאת לאחר שלמדו וביצעו את "ריקוד המקרנה החדש" ה "טודו מוב". צילומי הקמפיין נערכו בלמעלה מעשרה לוקיישנים שונים ברחבי הארץ שבכל אחד מהם הצמד מצלם את הקמפיין עם הילדים שנבחרו להוביל אותו יחד איתם. כמו כן, מלבד ההצלחה המסחררת שלהם בישראל כולה, הלהיט האחרון של הצמד, "טודו בום" מביא להם כבוד גם מעבר לים, וזכה במקום השלישי באייטיונס הברזילאי! בהחלט הישג מטורף וגאווה ישראלית.

© שוקה כהן

עדכון סטטוס

הם הוכתרו לפאוור קאפל של הביצה הצעירה כבר מזמן, עברו עשרות ריאיונות ביחד וכולנו נהנים לראות אותם במערכת יחסים הזו, אך להפתעתינו, עומר חזן ונאיה פדרמן עדכנו את הסטטוס הזוגי שלהם בפייסבוק רק השבוע, לאחר יותר מחצי שנה של זוגיות.

© צילום מפייסבוק

מלכה אמיתית

כולנו יודעים שהיא מלכת הפופ הבלתי מעורערת, השבוע ריהאנה הוכיחה שהיא מלכה אמיתית, גם בלי קשר למוזיקה. לאחרונה החל עניין ה״באדי שיימינג״, שנועד לצערינו לבייש, ובמקרה הזה את ריהאנה, בעקבות מידותיה. השבוע הועלה סרטון משנת 2015 לאחד מעמודי המעריצים של ריהאנה בו רואים את הזמרת לוקחת חופן חטיפים בהמשך לבאדי שיימינג שהיה סביבה ברשת. הזמרת הגיבה לסרטון המדובר ״מישהו קרה לי שמנה מידי?״ והוסיפה אמוג׳ים צוחקים כדי לרכך את האווירה, וכך הצליחה הכוכבת להשתיק את כולם וגרמה להם להבין שזה לא באמת מעניין אותה.

© אינסטגרם

לא נח

לאחר שחזר לפני כחודשיים אל שוק הרווקים, התפרסמו שמועות רבות בנוגע לחייו הרומנטיים של הזמר הארי סטיילס. השבוע, אושרה אחת השמועה שסיפרה כי סטיילס יוצא בימים אלו עם דוגמנית של ויקטוריה סיקרט, קאמיל ראו. אז מתי טבעת?

משיקים ריח

מגזין "בלייזר" ערך ביום ראשון אירוע השקה לבושם החדש לגבר Pure XS מבית "פאקו רבאן". לאירוע שנערך בבר ה"Bellboy" במלון ברדיצ'בסקי בתל אביב, הגיעו: מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה, מייקל לואיס וסוראיה טורנס, אורי לייזרוביץ, קטריקס ודורון ביטון ונוספים.

© רפי דלויה

פעם עשירית: קרדשיאן

לא, לא מדובר בעונה העשירית לריאליטי הטראש המצליח, אך מדובר בשנה העשירית בהן הקארדשיאנס בחיינו. השבוע התבשרנו כי בספטמבר תהיה חגיגה כפולה לבנות הקארדשיאנס, שיחגגו את עלייתה של העונה ה-14 של הסדרה, וגם 10 שנות פעילות בטלויזיה. מזל טוב!

 

A post shared by Kardashians on E! (@kuwtk) on

שוב יהיה להם צפוף

ביום ראשון האחרון נערגה מסיבת סיום העונה של הסיטקום לילדים ולנוער "צפוף". השחקנים והמעריצים חגגו יחד את המאורע המרגש בפלאג-אין תל אביב, ואף הכריזו כי תהיה עונה חדשה לתכנית האהובה.

© רפי דלויה

מכורים למשחקי הכס? זה בשבילכם

רשת HBO שהביאה לנו את אחת הסדרות הטובות והאהודות ביותר בשנים האחרונות, "משחקי הכס", שחררה השבוע הודעה מפתיעה במיוחד, כי יוצרי הסדרה מתכננים להוציא סדרה נוספת אשר עלילתה תסבוב סביב מציאות אלטרנטיבית, ובה האוכלוסייה הדרומית ניצחה במלחמת האזרחים, משמע העבדות הקשה של פעם נמשכה עד היום. ההודעה שהצליחה להפתיע ולרגש לא מעט אנשים עוררה לא מעט רעש וסערה ברשת בשבוע האחרון. לנו רק נותר לחכות לסדרה עצמה או לפחות לפרומו.

המעריץ החדש והמפורסם של נווה צור

מכירים את זה שחבר שלכם מתחיל לשגע אתכם ופשוט רץ לעשות לכם לייקים על התמונות הכי מביכות וישנות שלכם באינסטגרם? אז מסתבר שגם בביצת הסלבס יש מקרים כאלו. כוכב הנוער דניאל גד החליט לשעשע את עצמו ולשגע את חברו והקולגה שלו מגאליס, נוה צור, ופשוט להפציץ אותו בלייקים באינסטגרם. מסתבר שגם את צור עצמו העניין די הצחיק, והוא בחר להעלות תיעוד משעשע של הסיטואציה לסטורי באינסטגרם.

© אינסטגרם

 

 

תגובות