רכילות בקטנה: עומר חזן חושף את האודישן לסרט דיסני. צילום מסך מאינסטגרם

רכילות בקטנה: עומר חזן חושף את האודישן לסרט דיסני

השבוע ברכילות בקטנה: זאיין מדבר על הקשר עם הארי סטיילס, נועה קירל חוזרת לישון, שגיא ברייטנר מציג חברה חדשה-ישנה ואריאנה גרנדה כמעט ונופלת שוב

הייתם עסוקים בלנקות את הדבש שנדבק לכם מסדר ראש השנה ופספסתם את מה שקרה בעולם הבידור השבוע? קבלו קצת סדר.

הארי סטיילס וזאין מסוכסכים?

הרבה זמן עבר מאז הפרישה של זאיין מ"וואן דיירקשן" ובראיון חדש החליט מאליק לדבר על הכל. כששאלו אותו את השאלה המעניינת ביותר, האם הוא עדיין מדבר עם הארי סטיילס הוא ענה: "אם לומר את האמת, אף פעם לא דיברתי יותר מדי להארי, גם כשהייתי בלהקה. אז ככה שלא ציפיתי למערכת יחסים מסוימת בינינו אחרי שעזבתי". 

 

רשת מאופרת

בתחילת השבוע התקיים אירוע השקה חגיגי של מותג האיפור mac שפתחו סניף חדש בקניון כפר סבא. אל האירוע הנוצץ הגיעו כוכבי הרשת האהובים קים אור אזולאי, גל גברעם, עמרי מזרחי, דניאל ויינריב, רומי אברג'יל, אנג'ל ברנס ודנה וינשטיין, שקיימו מפגש מעריצים עם העוקבים שלהם, בעקבות הפרסומים של הכוכבים בחשבונות האינסטגרם שלהם הגיעו לאירוע ההשקה יותר מ-1000 ילדים ובני נוער מכל רחבי הארץ.
 
© שוקה כהן 

עולם חדש 

אחרי שהבינה שהיא לעולם לא תהיה בת למשפחת קרדשיאן, בלאק צ'יינה מצאה לעצמה מטרה חדשה בחיים: להיות ראפרית. מקור לירלר לPage Six כי צ'יינה כבר נפגשה עם ארבע חברות תקליטים, והיא אף סירבה להצעה שמנה מאחת מהן. עוד סיפר המקור כי הראפרית לעתיד רוצה שהמוזיקה שלה תהיה "צודקת", וכי היא כבר הספיקה לשתף פעולה עם כמה אמנים גדולים. שיהיה בהצלחה. 

חזרו מאי המתים 

לאחר הגמר של הישרדות שהתקיים ביום שבת, שגיא ברייטנר העלה תמונות לחשבון האינסטגרם שלו והודה לכולם על התמיכה במהלך שידור העונה. אחת מהתמונות הייתה עם האקסית, גיל לבנת, שמסתבר שמבלי ששמנו לב השניים עשו קאמבק וחזרנו להיות צמודים מתמיד. בהצלחה!

© אינסטגרם 

אופס, (כמעט) עשיתי את זה שוב

לאחר שלפני כשנתיים הנפילה שלה בהופעה הכתה גלים ברשת, השבוע זה כמעט וקרה לאריאנה גרנדה שוב. בסרטון שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, ניתן לראות את אריאנוש עולה על שרפרף ומאבדת את שיווי משקלה קלות, אך היא מיד נאחזה בשני הרקדנים שהיו לצידה ובכך נמנעה פאדיחה נוספת.

 

לא שרד ברכב

מעיין אדם, "השורדת האהובה", פרסמה פוסט על מקרה פחות נעים שקרה לה לאחר הגמר הגדול שנערך ביום שבת האחרון במהלכו נגנבה הבנדנה האהובה שלה. "אחרי הגמר יצאתי והשארתי את התיק באוטו. תיק עם מלא דברים לא חשובים והבנדנה שלי מהאי. הבנדנה הפכה עבורי לקמע של כוח ומזל, לכן רציתי אותה שם איתי." בנוסף, פנתה לגנב בבקשה אחת - שיחזיר לה אך ורק את הבנדנה היקרה לליבה, שנגנבה יחד עם התיק.

 

😢 בצד האושר של הימים האחרונים יש גם עצבות. לא שיתפתי אתכם כי לא רציתי לעשות מזה עניין, חשבתי שעם הזמן תעבור לי הבאסה אבל וואלה זה יושב לי כואב. אחרי הגמר יצאתי לחגוג עם חברים, חנינו ברוטשילד 24 והשארתי את התיק שהבאתי איתי לגמר באוטו. תיק גב כסוף, עם מלא דברים לא חשובים והבנדנה שלי מהאי. הבנדנה שלא נשרפה והפכה עבורי לקמע של כוח ומזל, לכן רציתי אותה שם איתי. בסוף הערב גילינו שפרצו לנו לאוטו, גנבו כסף ודברים יקרי ערך אבל היא הייתה הדבר הכי יקר לי שם. אם מי שלקח אותה קורא שורות אלו חשוב לי שתדע שאני נורא רוצה אותה בחזרה. אשמח שתשאיר לי אותה איפשהו, בכל מקום שיהיה לך נוח, כמו בר, חנות או מסעדה, עם איזה פתק שידעו למסור לי. תיכף יום כיפור, תעשה את זה גם בשביל עצמך. ואתם חברים, אם מישהו שמע או ראה, אשמח שתשתפו, אולי יקרה נס. אם היא שרדה עד פה, אני מאמינה בה שתשרוד גם את זה. תודה ❤

A post shared by maayan adam (@maayanadam) on

 

חברים או...?

כבר כמה חודשים טובים שהדוגמנית ואושיית הרשת סופיה ריצי' (19), שאוחזת באקס בשם ג'סטין ביבר, מסתובבת צמודה לסקוט דיסיק (34), האקס הבוגדני והבעייתי של קורטני קרדשיאן. שמועות על זוגיות אפשרית בין השניים מסתובבות כבר כמה חודשים, וכעת מקורב לשניים סיפר לאתר הרכילות TMZ כי דיסיק נוהג לשלם על ריצ'י בבילויים המשותפים שלהם וכי השניים "בלתי נפרדים". לגמרי נשמע כמו התנהגות של זוג פוטנציאלי, רק נזכיר לכם כי בחודש מאי, כאשר דיסיק וריצ'י נצפו יחד לראשונה, סופיה מיהרה להכחיש בטוויטר כל מעורבות רומנטית עם כוכב הריאלטי. אז האם השניים הם באמת זוג או רק בסטיז? ניתן לכם לשפוט...  

זומבית מתמיד

אחרי שהוציאה בסערה את הסינגל "Look what you made me do", טיילור סוויפט שחררה השבוע את מאחורי הקלעים של הקליפ המדובר במספר סרטונים בהם ניתן לראות גם את הכפילות של טיילור ששיחקו אותה, גם את שיחזור הלוקים של טיילור מכל מיני קליפים והופעות בלתי נשכחות על השטיחים האדומים, אבל מה שכמובן תפס לנו את העין היה ״השינוי שלה לזומבית״. בסרטון ניתן לראות כמה אנשי צוות, כמה עבודה והשקעה היה צריך בשביל לעשות לטיילור סוויפט פרוצוף של זומבית עצבנית במיוחד.
 
  

אותה הגברת בשינוי אדרת

אומנם ערוץ E! לא יכול בלי משפחת קרדשיאן (שבקרוב תחגוג עשור בטלוויזיה), אבל בלי מריה קארי כנראה שהוא יסתדר מצויין. כידוע למריה היה סדרת ריאליטי בערוץ E! שנקראה ״העולם של מריה קארי״, אך הסדרה לא תשוב לעונה נוספת. אל תדאגו תוכלו לראות את מריה בריאליטי אחר, מריה תחגוג 20 שנה ליציאת אלבומה המצליח "Butterfly" וגם תצא בעקבותיו לסיבוב הופעות, ערוץ VH1 יתעד את מאחורי הקלעים של המופע, וכך אתם זכיתם שוב פעם לראות את החיים של מריה קארי ממש מקרוב רק בערוץ אחר.
 

מחוברים משיקים 

בתחילת השבוע נערכה הפרמיירה של העונה השמינית של הסדרה ״מחוברים" (ג'-ה', HOT3) בתיאטרון היהלום בהשתתפותם של ינאי פרישר גוטמן, רינת גבאי ובעלה, ועוד. בנוסף, כדי לכבד הגיעו גם אילנית לוי, מיכל אמדורסקי ובעלה. ההשקה נפתחה בווייב מצמרר במיוחד, אחרי שהשבוע התפרסם קטע מהתכנית ששבר את הרשת, על אמיר פרישר גוטמן ז״ל ושגרת שיעורי השחייה שלו. 
מתוך "מחוברים", באדיבות HOT3
 


בלבלה אותנו

השבוע, התפרסם ריאיון עם מיילי סיירוס, כשהיא מודה שבגיל 24 היא טרם מוכנה לחתונה. ״אני לא מדמיינת נישואים עדיין", מבהירה סיירוס: ״יש עוד דברים לפני החתונה שאני רוצה להספיק״. כידוע, סיירוס מאורסת לבן זוגה הנוכחי ליאם המסוורת׳, כאשר השניים חוו באמצע גם פרידה וקאמבק מתוקשר במיוחד, וכיום השניים שוב חזרו לנקודת האירוסין. אין ספק שהיא הצליחה לבלבל אותנו.

© gettyimages 

סוף של התחלה 

נועה קירל יכולה להתחיל לצבור סוף סוף שעות שינה בחזרה אחרי חודש וחצי של צילומים לסדרה "כפולה" בכיכובה. ממש השבוע הסתיימו הצילומים ואת התוצאה נראה כבר בינואר גם ב-HOT וגם ב-"יס". עוד משתתפים: עומר דרור, תובל שפיר, עפר שכטר, דין הפנר ושלום אסייג שקיבל הודעה משמחת השבוע מ"רשת" שהזמינו שתי עונות נוספות של "שנות ה-80". 

נסיך ישראלי 

אחרי שהאקסית נאיה פדרמן נבחרה לשיר את שיר הנושא בסדרת הנסיכות של דיסני, השבוע עומר חזן חשף בראיון כי גם הוא היה בדרכו לפרויקט ענק של דיסני. חזן הצעיר עשה אודישן לגרסת הלייב-אקשן של "אלאדין"  לתפקיד אלאדין בעצמו אך לצערנו לא התקבל. כזכור, ההפקה חיפשה גם שחקנים ישראלים שישתלבו ובסופו של דבר לא מצאה. מבחינתנו חזן עדיין נסיך מקומי!
 
© אינסטגרם
 
 
 
 
תגובות