רכילות בקטנה: גל גברעם משחזרת והזוג מהריאליטי נפרד. צילום מסך מאינסטגרם

רכילות בקטנה: גל גברעם משחזרת והזוג מהריאליטי נפרד

השבוע ברכילות בקטנה: דנה פרידר מוחלפת מתכנית הטלוויזיה בכיכובה, דין ושירן בבילוי זוגי, דמי משיקה טריילר לסרט דוקו שלה ונועה קירל משתפת פעולה עם סטפן

הייתם עסוקים בהקפות? רק עכשיו חזרתם מהחופשה בחו"ל? תרשו לנו לעושת לכם סדר בבלגן ולרכז עבורכם את כל מה שקרה השבוע בעולם הבידור.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הדובים

בגיליון החג של "ידיעות אחרונות" התראיין השחקן יהודה לוי ובין היתר נשאל על מתי יגיע שלב ההורות שלו ושל שלומית. יהודה ענה כי הוא כבר מוכן מזמן וזה תלוי באשתו, שלומית מלכה. אך הנה הגיעה התשובה מצד מלכה שהחליטה לשתף הבוקר בסטורי צילום מסך מהעיתון וכתבה "תעשה לי ילד".

תשברי רגל

אם נהניתם לראות דנה פרידר בתכנית ״הכל הולך״, צר לנו לאכזב אבל כנראה שלא תראו אותה בתכנית בזמן הקרוב. הסיבה לכך - דנה שברה את הרגל ובתכנית שמחייבת אותך להביא מעט כוח פיזי כמו במשימות ריקוד, אלתור וטיפוס על במה בשיפוע, יהיה קשה מאוד לעשות זאת עם רגל שבורה. אך אל דאגה מי שתחליף את דנה עד שתחלים היא הקומיקאית והשחקנית שאף תקח חלק בפסטיגל השנה ובסדרה על נועה קירל - עדי חבשוש.

חבשוש! (מימין)
חבשוש! (מימין) © ניר פקין (יחצ)

שיר אחרון

את צמיחת הזוגיות בין הזמרים הצעירים אלי חולי ושיר קורן, ראינו על מסך הטלוויזיה בעונה הרביעית של "דה וויס". השניים הפיצו את הזוגיות ביניהם בכל עבר ואף יצאו לחופה משותפת בפריז. אלא שבימים האחרוני נמחקו התמונות המשותפות מהחופשה המדוברת ולפרוגי נודע כי אכן השניים סיימו את מערכת היחסים ביניהם. באסוש

בימים יפים יותר
בימים יפים יותר © שוקה כהן / יחסי ציבור

סופרפז

אחרי שהנחו יחד בערוץ הילדים, עודד פז ורוני דואני-"סופרסטאר" יחזרו לשתף פעולה. בימים האחרונים העלו השניים תמונות משותפות לסטוריז מאולפן ההקלטות ולפרוגי נודע כי אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, השניים צפויים להוציא יחד סינגל. כזכור, עודד הוציא כבר שני להיטים ("שחרר" ו"פצפצים") ורוני אחראית על לא מעט פסקולים בז'אנר הפופ המקומי.

אצל היוטיוב של הדוב

השבוע צולם סרטון ה״ריווינד 2017״ הישראלי המסורתי בהשתתפותם של שלל כוכבי רשת מובילים ובהפקתם של ערוץ "הדובים". בין הרגעים הויראלים ששוחזרו בסצינות לסרטון, בחרו החבורה בגל גברעם ובכוכבת הרשת מיכל מצוב שיעשו מחווה לנועה קירל ואגם בוחבוט באאוטפיטים זהים מ״הדודה והדוד״.

© אינסטגרם

גאווה ישראלית

בחודש אוגוסט האחרון ערכנו ראיון עם נציגת ישראל בתחרות "מיס טראנס" (מלכת היופי הטראנסג'נדרית) הבינלאומית, בחורה בת 20 בשם אליאן נסיאל, שחשפה לעומק את סיפורה המיוחד ודיברה בפתיחות על התהליך שעברה. ב-7 באוקטובר התקיימה התחרות, בה זכתה נסיאל במקום השלישי, המכובד והמרשים! זהו בהחלט הישג גדול למדינתנו הקטנה, במיוחד כשזכתה במקום הזה מבין 24 מועמדות מכל העולם, הישג שלא הביאה אף מלכת יופי ישראלית ב-20 שנה האחרונות. במקום הראשון בתחרות זכתה מיס תאילנד, ובמקום השני זכתה מיס ארגנטינה. אנחנו כל כך גאים באליאן נסיאל המהממת, שהביאה לכולנו גאווה ישראלית!

עושים חג

חג הסוכות של שירן סנדל ודין מירושניקוב כזוג היה די תוסס במלוא מובן המילה. השניים הגיעו אלתערוכת Coca-Cola Always Classic שהתקיימה בנמל תל אביב ופגשו מאות ילדים נלהבים שביקשו להיות צלע שלישית בתמונות הסלפי של הזוג שעושות לכולנו לקנא. אל השניים הצטרפה גם אנה זק, שפינתה זמן בין גיחות ללנדון וצילומי קמפיינים בארץ להיפגש עם המוני הילדים בתערוכה.

© שוקה כהן

השנה של דמי

אין ספק שזו השנה של דמי לובאטו. אחרי שהסינגל האחרון הגיע לעשירייה הפותחת במצעד הבילבורד הנחשב מגיע עוד בשורה מרגשת מלובאטו. השבוע שוחרר הטריילר הראשון לסרטה הדוקומנטרי של הזמרת, שנקרא ״Simply Complicated״ ייצא ב-17 לאוקטובר וידלג על שלב בתי הקולנוע, שכן הוא ייצא ישירות ליוטיוב.

 

אפור זה השחור החדש

אם יש דבר אחד שאריאנה גרנדה מפורסמת בו, מלבד הקול הענק שלה כמובן הוא השיער שלה. הקוקו הגבוה והשיער הברונטי של הזמרת הפכו עם השנים לסימן ההיכר שלה, אך כבר לא עוד. בתחילת השבוע השיקה הכוכבת את השיער האפור החדש שלה באינסטגרם והשאירה אותנו פעורי פה. אגב, חדי העין יבחינו כי הפריזורה החדשה של גרנדה זהה לפריזורה בקליפ שלה ללהיט ״Focus״ משנת 2015. ההיסטוריה חוזרת על עצמה מישהו? ואם אתם מבלים באינסטגרם מספיק, תבחינו כי גם אשלי וקסמן בקשי החליטה לצבוע את השיער והפעם לסגול-ורוד לכבוד חודש המודעות לסרטן השד.

 

btw i (it's grey)

A post shared by Ariana Grande (@arianagrande) on

כלה של הצלחה

אחרי ״וונדר וומן״, אין ספק כי גל גדות יודעת להוביל סרטים שוברי קופות. דיווחים מעבר לים מספרים כי אולפני יוניברסל מעוניינים כי אשת הפלא הישראלית תככב בתפקיד מרכזי בעיבוד החדש לסרט האימה הקלאסי ״כלתו של פרנקנשטיין" שייצא ב-2019. עלילת מספרת על מדען מטורף (הלוא פרנקנשטיין) שיוצר מפלצת נקבה שתהיה כלתו של המפלצת שיצר. מי שמיועדת לתפקיד הכלה המפלצתית היא אנג׳ילנה ג׳ולי, אך מכוון שהיא עסוקה בצילומי סרט ההמשך של ״מליפיסנט״, מפיקי הסרט רואים בגדות כלה מפלצתית ראויה כתחליף.

צעד משוגע

אחרי ששני הסינגלים האחרונים שלהם היו שיתופי פעולה, נועה קירל וסטפן החליטו שטובים השניים מן האחד, והשבוע הם איחדו כוחות לצילומי קליפ לסינגל משותף שייצא בקרוב. צילומי הקליפ המושקע תועדו בסטורי של השניים, כולל הנחש שהחזיקה קירל במסגרת הקליפ. אמאל'ה.

 

Fell in love 💔🐍🐍🐍 #Comingsoon

A post shared by STEPHANE LEGAR® (@stephane.le.gar) on

גול הכבוד

סרג׳יו רוברטו, כוכב קבוצת הכדורגל ברצלונה וארוסה של הדוגמנית קורל סימנוביץ׳ הגיע בימים האחרונים לביקור מולדת בארץ הולדתה של בת זוגתו, וברוח תקופת החגים קפץ לבקר בכותל המערבי. הכדורגלן שיתף את תמונתו בכותל ל-4.8 מיליון העוקבים שלו. חלק מהעוקבים הגיבו תגובות מפרגנות ותומכות בישראל, בעוד חלק מהמגיבים פחות אהבו את הביקור של סרג׳י בארץ הקודש והגיבו תגובות אנטי ישראליות.

 

A post shared by Sergi Roberto (@sergiroberto) on

עוד אחת למשפחה?

כשיש כל כך הרבה בני משפחה מפורסמים בשבט קרדשיאן-ג׳נר, זה היה רק עניין של זמן שעוד בני משפחה אנונומים יהפכו למוכרים. מי שזוכה בימים אלו לתהילה ברשת היא נטלי זטל, בת דודתן של הבנות המפורסמות. זטל היא בתה של אחותה של אם המשפחה קריס, מה שהופך אותה ואת האחיות הכוכבות לבנות דודות. נטלי נמצאת בתחילה של קריירת דוגמנות, כך שתשומת לב באתרי הבידור בהחלט יכולה לעזור.

 

Missed you ❤️

A post shared by @nataliezettel on

שם טבעת עליה

האקס המיתולוגי  של דנה פרידר, השחקן והקומיקאי אלי פיניש, כוכב ״צפוף״, התחתן בדיוק לפני שבוע ביום שישי, ים בחירת ליבו שלי לביא. מי שהגיעו לאירוע בין היתר היו: כוכבי ארץ נהדרת: מריאנו אידלמן, שני כהן, ערן זרחוביץ׳, ליאת הר לב, ירון ברלד ועלמה זק, אליהם הצטרפו גם אורי גוטליב, מוש בן ארי ושלום מיכאלשווילי.

אתגר המופע

אחרי שהתארח במופע חדש של דניאל מורשת השבוע ב"זאפה", לי בירן שיתף בתמונה מתוך אותו המאורע וזכה לקבל תגובות רבות. מבין כל התגובות בחר להגיב לדרישה מיוחדת להופעת סולו משלו באותו המקום. הזמר לא נשאר אדיש לבקשה והציע אתגר חדש: אם עוד 350 עוקבים ומעריכים יגיבו אצלו שהם מעוניינים במופע שכזה - הוא ידאג שזה אכן יקרה - וזה קרה. "אני תמיד טענתי שהמעריכים שלי חשובים לי ואני מקשיב לכם. אז זה בשבילכם כי אתם ביקשתם, תרשמו ביומן: 24 בינואר 2018, זאפה הרצליה", כתב הזמר בחשבון האינסטגרם שלו לאחר צליחת האתגר.

 

זה התחיל אתמול בתגובה של מעריכה ותיקה בשם ליטל, אני העליתי תמונה לתומי והיא הגיבה עליה(ואני מצטט) ״העם דורש הופעה של ליביש בזאפה״. בתגובה כתבתי לה: תביאי עוד 350 אנשים שחושבים כמוך ונפתח הופעה.. מאז היא הרימה את הכפפה, פתחה עצומה שחתמו עליה 350 אנשים ועמדה באתגר שזרקתי לה ברצינות רבה. פייר ליטל ריגשת אותי.כמו כן כל אלה שחתמו על העצומה. אני תמיד טענתי שהמעריכים שלי חשובים לי ואני מקשיב לכם. אז זה בשבילכם כי אתם ביקשתם ❤️ תרשמו ביומן 24.1.2018 זאפה הרצליה ביום ראשון ההופעה תיפתח למכירה באתר הזאפה כי עכשיו זה חג 🤓 אז חג שמח.נתראה

A post shared by Lee B (@leeb22) on

פרשה קשה

השבוע התפוצצה שערוריית ההטרדות של המפיק ההוליוודי הארווי ויינשטיין, בין שלל המתלוננות המפורסמות גם הדוגמנית והשחקנית פרסמה השבוע פוסט באינסטגרם שלה ובה חשפה את איך אותו המפיק הטריד אותה מינית. "הלכתי לפגישה איתו בלובי של מלון. המנהל עזב את הפגישה והארווי ביקש ממני להישאר ולשוחח איתו. ברגע שהיינו לבד הוא התחיל להתרברב על כל השחקניות שבהן שכב, ואיך הוא עשה את הקריירות שלו ודיבר על דברים לא הולמים אחרים בעלי אופי מיני. אחר כך הזמין אותי לחדרו... הרגשתי חסרת אונים אבל לא רציתי לנהוג כך בתקווה שאני טועה לגבי המצב. כשהגעתי הוקל לי למצוא אישה אחרת בחדרו וחשבתי מיד שאני בטוחה. הוא ביקש מאתנו להתנשק והיא החלה להתקדמות כלשהי בכיוון שלו. קמתי במהירות ושאלתי אותו אם הוא יודע שאני יכול לשיר חשבתי שזה יעשה את המצב טוב יותר... כמו אודישן. אחרי השירה אמרתי שוב שאני צריכה ללכת, הוא הוביל אותי אל הדלת, נעמד מולה וניסה לנשק אותי בפה, עצרתי אותו והצלחתי לצאת מהחדר. עדיין קיבלתי את התפקיד לסרט וחשבתי שהוא נתן לי אותו בגלל מה שקרה. מאז הרגשתי נורא שעשיתי את הסרט, הרגשתי כאילו לא מגיע לי החלק, הייתי כל כך מהוססת לדבר, לא רציתי לפגוע במשפחה שלו. הרגשתי אשמה כאילו עשיתי משהו לא בסדר. גם אני פחדתי שדברים כאלה קרו לכל כך הרבה נשים שאני מכירה, אבל אף אחד לא אמר משהו בגלל פחד.

קארה דלווין
קארה דלווין © צילום: GettyImages

נפרדים

הזמרת הלטינית המפורסמת בעולם שאקירה ואחד משחקני הכדורגל ג׳ראד פיקה מפרקים את החבילה, זאת מדיווחים רבים מעבר לים. לזוג שני ילדים וכידוע שאקירה גם צפויה לצאת לסיבוב הופעות מה שאומר שאם אכן הם מתגרשים, לא צפויים להם חיים קלים.

זמן לבילוי VIP

תקופת החגים הוציאה את חבורות הסלבס מהבתים, בין הסלבס חוגגים: דר זוזובסקי ויערה בנבנישתי בילו בהופעה של להקת "קולדפליי" בלוס אנג'לס בעוד ספיר בן רובי, טום יפת ועידן שקרוקה הסתפקו בבילוי באולינג ביום ראשון האחרון. מעניין מי ניצח?

 

play date 💚🌴

A post shared by Dar Zuzovsky (@darzuzo) on

משיבים אש

לא חסרות ביקורות שיגידו שהנחיית הסטארדי נייט לייב של גל גדות לא הייתה מצחיקה במיוחד והטוקבקיסטים, כמו הטוקבקיסטים, תמיד יגזימו ויכתבו דברים בלי לדפוק חשבון. בעמוד האינסטגרם של ה-SNL כתבו תגובות רעות על גל גדות, מה שהוביל לאינספור תגובות של ישראלים בעד הכוכבת הישראלית שהגנו על גל גדות. מי שהובילה את גל התגובות החיוביות היא כוכבת הרשת ליאל אלי.

 

תגובות