רכילות בקטנה: אליאנה מוחלפת, ירדן הראל אצל המתחרים. צילום מסך מאינסטגרם

רכילות בקטנה: אליאנה מוחלפת, ירדן הראל אצל המתחרים

השבוע ברכילות בקטנה: וונדר וומן עומדת על שלה, מיילי סיירוס סותרת את עצמה ותיעוד ראשון של הזוג החדש בביצה

הייתם מרוכזים כל כך בלהבציע ללא הפסקה עבור נבחרי השנה שלכם לשנת 2017 בפרוגי ולא היה לכם פנאי להתעדכן? גם השבוע הבאנו לכם את כל מה שקרה בעולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הצצה ראשונה

אחרי ציפייה מרובה, התאומים של ביונסה וג׳יי זי סוף סוף נחשפים. לאחר לידתם בקיץ האחרון שיתפה קווין בי עם קהל העוקבים שלה תמונה בה היא מחזיקה את התינוקות, אך פניהם לא נחשפו. אלא שהשבוע התפרסמו תמונות פפראצי של ביונסה עם התאומים (עד כמה שאפשר לקרוא לזה פפראצי, הרי ידוע שבי שולטת ביד רמה בכל התמונות שלה שמתפרסמות). אז איך התאומים סיר ורומי? בעיקר דומים להוריהם. ד״ש לבלו אייבי!

 

#TinaLawson #Beyoncé #BlueIvy #SirCarter and #RumiCarter in Miami

A post shared by Hot Tea☕ (@thehotteainc) on

הניצחון שלה

אחרי זוגיות מתוקשרות שצצו בשתי העונות בהשתתפותה ב"האח הגדול" (3 ו-6) עם ג'קי ואליאב, נופר מור שהעפילה לשני הגמרים, התארסה השבוע לבן זוגה רון ברבי ששלף את הטבעת בזמן חופשה רומנטית במיוחד בוונציה.

שיימינג ברשת

טוקבקים זה אחד הדברים הפוגעניים והנוראיים ביותר שהסלבס מתמודדים איתם יום יום בעקבות הפרסו. השבוע הכוכבים החליטו לא לשתוק על כך. כוכב הנוער, השחקן והזמר, נוה צור, העלה לסטורי בחשבון האינסטגרם שלו מספר תגובות שנאה שנכתבו עליו בפייסבוק בעקבות הההתנסות גם בעולם המוזיקה, וכתב: "לכל ההייטרים שלי, אני אוהב אותכם, לא תוציאו ממני רוע או שנאה, רק אהבה". גם המגישה האהובה לירון ויצמן ראתה תגובה פוגענית שנכתבה כלפיה בפייסבוק, והחליטה לא להישאר אדישה ולענות לכך, וכתבה: "באיזה עולם זה נראה לך לגיטימי לכתוב תגובה שטנית כזאת? אני בלתי נסבלת? תעבירי ערוץ. אחר כך מתפלאים שהילדים שלנו עושים שיימינג אחד לשני בבית הספר. בושה".

© צילום מסך

גם למבוגרים

הפעם האחרונה שראינו את עדי הימלבלוי כמגישה זה היה כשהנחתה במשך שנתיים בערוץ הילדים, כעת היא מצטרפת לצוות מגישי ערוץ "עשר"בימי שישי לצד מיטל פרנס (יועצת להורים). השתיים יגישו תכנית בוקר עם עצות להורים וידונו בנושאים שיתאימו להם.

© אלירן אביטל

אמאל'ה

"מה לא עושים בשביל המקצוע?" אם הופתעתם לראות השבוע את טל מוסרי מוותר על אחד המאפיינים המזוהים עמו, תחשבו שוב. נכון, תמונות שלו בקרחת הסתובבו פה ושם - אך תרשו לנו להרגיע, מדובר בפאת קרחת בלבד. כידוע לכולם טל מוסרי יקח חלק בהצגת חנוכה "הרפתאות דוד אריה" בתיאטרון הבימה, מה שאילץ אותו להיות עם לוק חדש (בערך).

הוונדר השבועי

לאחר שפורסם כי הבמאי ומפיק ברט ראטנר צפוי לקחת חלק בהפקת הסרט ״וונדר וומן 2״ דווח כי גל גדות התנגדה לכך בעקבות האשמות על הטרדות מיניות שלכאורה ביצע. לאחר מכן פורסם כי גם הוונדר וומן המקורית, לינדה קרטר, תומכת בה. ראטנר הוסר לחלוטין מעבודתו אך מה שבאמת מעניין הוא מה שאמרה במאית הסרט פטי ג׳נקינס: "כל העניין קרה כבר לפני מספר שבועות. למעשה לא היה לזה שום קשר לגל. ההחלטה כבר התקבלה קודם. הייתי מופתעת מהסיפור הזה (הכוונה לאולטימטום של גל). ואילו כשגל בעצמה התארחה בתכנית הבוקר ״today" טענה כי: ״כולם יודעים מה אני מרגישה כי אני לא מסתירה כלום. האמת היא שיש כל כך הרבה אנשים שמעורבים בהפקה זה לא רק אני וכולם מרגישים אותו הדבר בנוגע לכך״.

© באדיבות גלובוס מקס

חיוך של יהלומים

כמידי שנה הגיע לו האירוע שמוציא את מיטב הסלבס מהבית. מותג תכשיטי היוקרה, ה.שטרן השיק קולקציה חדשה שעוצבה בהשראת ראשי התיבות של מייסד המותג הנס שטרן. מי שהגיעו היו: רותם סלע, יובל שרף, יערה בנבנישתי, אינה בקלמן ונוספות, אורחת הכבוד הייתה לא אחרת מאשר נינט טייב.

נינוש!
נינוש! © ענת מוסברג

SAY WHAT?

הזמרת הכי שערורייתית בתעשייה מיילי סיירוס מצהירה כי היא לא תצא לסבב הופעות עבור אלבומה החדש ״Younger Now” בשל הכנסות מאוד נמוכות מצד האלבום וזה שבוע לאחר שאמרה כי היא לא מתייחסת למצב מכירות האלבום, ובכן מיילי, התייחסת.

 

תיעוד ראשון

אחרי שהתבשרנו על הזוג החדש והצעיר בביצה, ניבר מדר וגפן ברקאי, הגיע הזמן לשלב ההוכחות. אומנם לא מדובר בנשיקה לוהטת כמו אצל סלינה וג'סטין, אך ברקאי ומדר יצאו לדייט רומנטי בתל אביב, נתפסו על ידי אתר Pplus והצליחו לספק הצצה ראשונה לזוגיות המסקרנת של השנה. בהצלחה חמודים שלנו!

עושה היסטוריה, בפעם השנייה

אחרי שהשיר שלה ״Bodak Yellow"הגיע למקום הראשון במצעד הבילבורד והיה השיר הראשון מזה 17 שנה של ראפרית לעשות זאת, הכוכבת העולה קארדי ממשיכה לעשות היסטוריה כאשר הוכרז כי יש לה שלושה שירים בעשירייה הראשונה של מצעד ההיפ הופ של בילבורד. מלכה!

 

© יוטיוב

 

חמסה חמסה

מזה חמש שנים שההרכב "הפרויקט של רביבו" מנחילים לתרבות שלנו שירים שהופכים ללהיטים או מחזירים כאלו לפלייליסט, לרגל המאורע השיקו השבוע את אלבום האוסף, "מסע בזמן". מי שהגיעה לפרגן הייתה שרת התרבות והספורט מירי רגב, אליה הצטרף גם אייל גולן, איתי לוי, אליעד, האולטראס עידן יניב, רז זהבי ונוספים. הפרויקט סיכמו חמישייה באותו האירוע ואמרו: "התחלנו את הדרך מתוך געגוע וכמיהה למוסיקה הרטרו הישראלית-ים תיכונית, יצרנו מחרוזות נוסטלגיות ושירים מקוריים. זה מרגש לראות שנגענו ללב של רבים".

© רפי דלויה

עלילות ג'נר

אמנם ההריון שלה עדיין לא אושר רשמית, אבל זה לא מונע מאתרי הרכילות ברחבי העולם לדווח כי במהלך סוף השבוע שעבר ערכה קיילי ג׳נר מסיבת טרום לידה סודית. כזכור, לפני כחודש נפוצו שמועות כי ג׳נר בהריון, והיא עתידה ללדת בחודש ינואר הקרוב.

ספריי חדש

במקרים נדירים מאוד יוצא לשחקן לגלם שני תפקידים שונים באותה ההצגה בהפרש של שנים. אבל, תתפלאו - זה קרה לאסף הרץ. השחקן האהוב ומתמודדת אקס פקטור, טירל יגוני, נבחרו לגלם את שני התפקידים המרכזיים של, לינק לארקין וטרייסי טרנבלד במחזמר היירספריי. התפקיד הזה מהווה עבור הרץ סגירת מעגל כי לפני 10 שנים, כשהיה חלק מלהקת הנוער של הרצליה, הוא גילם את דמותה של עדנה טרנבלד, אמה של טרייסי, אותה מגלם בהפקה הנוכחית איציק כהן. הרץ ויגוני ישחקו לסירוגין עם רוני מרחבי ועידו רוזנברג. המחזמר יעלה בתאטרון הבית בסיטי הול ברמת השרון בסינמה סיטי החל מחודש ינואר 2018.

© ניר סטולי

איזה סטורי

אליאנה תדהר כבר מזה שנים נחשבת למצרך חשוב בעשיית מופעים שונים. מה קורה כשהם מתנגשים? כידוע אליאנה מככבת לצד עוז זהבי בהצגה ״פשוט לאהוב אותך״ הבעיה היא שחלק מההופעות נופלות על התאריכים של ה״פסטיגל״, לכן בזמן שתדהר תפזז את "שיר העבדים" תחליף אותה שחקנית אחרת, אך בלי דאגה מדובר רק במופעים שיתקיימו בצפון, כשההצגה תחזור ל״קאמרי״ אליאנה צפויה לחזור יחד איתה.

אליאנה תדהר בראיון מיוחד. כתב: משה אבוטבול | צילום: ירון שרון | עריכה: אמיר סולמון
 

עוד אחד לאוסף?

אין דבר יותר מבאס מציוץ מרושע. אבל מה קורה כשהעמיתים שלך עושים לייק לפוסט מעליב? תשאלו את טיילור סוויפט כי זה קרה לה השבוע פעמיים! למרות שהיא אחת מהזמרות הכי מצליחות בעולם, הרשת לא חוסכת בעקיצות. הפעם - גולש אחד החליט להביע את דעתו וכתב: "כשמישהו חושב שטיילור סוויפט היא זמרת, אמנית וכותבת שירים יותר טובה מסם סמית'". אבל לזה טיילור רגילה, מה שהפתיע הוא הלייק שסמית' בעצמו עשה לפוסט. אבל, אל דאגה - הוא הסיר אחר כך את הלייק ואפילו התנצל. אבל, אם זה לא מספיק דרמה - גם ריס וויתרספון עשתה לייק לציוץ שמביע התרגשות מהתכנית של snl רק בגלל המנחה האורחת הקומיקאית טיפני האדיש ולא מהופעת האורח של הזמרת. אאוץ'.

© אינסטגרם

עוברת צד?

היא האייקון המזוהה עם מהדורת "חדשות הבידור" ב-HOT בידור ישראלי, ואילו השבוע הופתענו לראות את ירדן הראל ב"אחת שיודעת", התכנית המקדימה של גיא פינס בערוץ 12. אם חשבתם שמדובר ב״בגידה״, נספר שירדן רק התארחה בתכנית כדי לספר על אתר האופנה והלייף סטייל הנושא את שמה. מי אמר ששלום לא עושים עם מתחרים?

© אור גפן

 

תגובות