רכילות בקטנה: מה גנבו לכוכב האהוב באמצע הרחוב?. צילום: fotolia

רכילות בקטנה: מה גנבו לכוכב האהוב באמצע הרחוב?

השבוע ברכילות בקטנה: ג'סטין וסלינה מתקרבים דרך ההורים, אגם בוחבוט חוגגת, גל גדות ממשיכה להביא כבוד ועל מה תובעים את קיילי ג'נר

עסוקים בלנקות את הריבה או ללכת למופעי חנוכה ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שחדש בעולם הבידור? גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שחם.

בקצב של העיר

השבוע התקיים אירוע חגיגי בביצה המקומית. הזמרת הצעירה אגם בוחבוט חגגה ביום ראשון 14 אביבים ועל הדרך גם הוציאה סינגל חדש בשם ״חוזרת אלייך״. אל האירוע הנוצץ הגיעו משפחתה, חבריה לכיתה ומהתעשייה; שירן סנדל, עומר חזן, קים אור אזולאי, גל גברעם וגם הזמרים משה פרץ וליאור נרקיס. ואם אתם שואלים את עצמכם איפה החברה הטובה נועה קירל, היא הייתה עסוקה בלשחק במחזה החדש בכיכובה - ״שלושת המוסקיטרים״. אבל קירל דאגה לשלוח לה מתנה למרות חסרונה. זו חברות!

© צילום-יבגני זיביק

הכי יפה שהוא מכיר

רק לפני שבועיים הספקנו להתוודע למערכת היחסים הזוגית החדשה של סטטיק וכבר אנחנו זוכים לתמונה מתוקה במיוחד של השניים המאשרת סופית את מערכת היחסים שמתקיימת ביניהם. שרית פולק בת זוגתו הטריה העלתה תמונה לכבוד יום הולדתו ופרגנה לו בברכה חברית במיוחד - השניים חגגו את יום הולדתו בחדר בריחה במבצר ענק. סטטיק אגב כבר הספיק למצוא לה כינוי מיוחד "ממלוק". ואם זה לא מספיק לכם, השבוע םולק הוזמנה לאירוע השקה ראשון שלה, בה התראיינה לתכנית "גיא פינס" והספיקה לתת מעין תגובה ראשונה לזוגיות.

הוונדר השבועי

נראה שגל גדות הספיקה הרבה השבוע, זה התחיל באין סוף סרטונים לסטורי שלה בהם גל פוגשת מאות מעריצים בכנס הרשת "קומי-קון" המתקיים מדי שנה ואליו מגיעים כל חובבי הסרטים, סדרות ומשחקים. גל, עמדה במשך שעות ארוכות בחדר קטנטן ואליו נכנסו ויצאו מעריצים נלהבים כדי להצטלם עם הוונדר וומן שלנו. אגבנ- מחיר על כל מפגש קצרצר ותמונה גדות מקבלת לא פחות מ-175$. ואם כבר מדברים על היותה רווחית, לאחרונה מגזין פורבס ציין כי היא שווה כ-8 מליון דולר! אנחנו כמובן גאים בטירוף.

© צילום מסך מ-PeopleTv

מלכת הפרגונים

הזמרת עדן בן זקן העלתה השבוע סטורי מחמם את הלב לחשבון האינסטגרם שלה. בסרטון אותו פרסמה תחת הכותרת "גדול!" רואים חיילת משטרה צבאית שרה את השיר "אל תתקשר אליי" של בן זקן בחיקוי מדויק שלה. עדן שלא יכלה להישאר אדישה העלתה אותה לסטורי ורגשה אותנו ובמיוחד את החיילת המוכשרת.

איטגירלה

אחרי שנודע לנו כי חבורת איטגרילז המקורית החליטה להפריד כוחות, השבוע קיבלנו מידע על ליהוק חדש ומעניין לעונה הבאה ולהרכב החדש של חבורת הבנות הפאשניסטיות. עדן פינס, היא דוגמנית שככל הנראה תזהו את פרצופה מהקליפ של השיר "קרמלה". נוסף על כך היא מתחזקת קריירת דוגמנות מצליחה מעבר לים ומדגמנת לאתר הקניות הגדול "אסוס". פינס גם מתחזקת פרופיל אינסטגרם מצליח עם למעלה מ-65 אלף עוקבים. כך שכל אלו ביחד יוצרים את האיטגירל המושלמת עבורנו. ובכל זאת, הצגת חבורת האיטגירלס החדשות תתקיים רק בשבוע הבא. אנחנו במתח! 

 

גרנד פינלה

עבר לא מעט זמן מאז ששמענו מוזיקה חדשה של אריאנה גרנדה, אבל הנה - הגיעו ימי הבצורת אל סופם. הזמרת אישרה כי היא עובדת על להיטים במספר תמונות מתוך האולפן בסטורי שלה באינסטגרם. פייר? מתרגשים!

נחשת אינסטוש

הדוגמנית וכוכבת האינסטגרם המצליחה, נטע אלחמיסטר, הצטלמה השבוע לקמפיין נועז במיוחד. כחלק מקולקצית המכשפות החדשה של חברת ההלבשה FIX, אלחמיסטר אזרה אומץ רב והצטלמה על הסט עם לא אחר מאשר נחשית צהובה ענקית במשקל 22 קילוגרם. הנחשית אגב אינה ארסית ונראה כי נטע הרגישה בנוח עם המצב. 

© רפי דלויה

מה נשמע קרלי?

הופתענו לגלות כי מירנדה קוסגרוב, הכוכבת הראשית שגלמה את דמותה של קארלי בסדרת הנוער המיתולוגית ("איי קארלי"), אומרת שהיא לא מתגעגעת לבסטי שלה מהסדרה. בראיון אמרה כי היא מאוד מתגעגעת אל כל הקולגות שלה מימי הסדרה חוץ מג'נת מקארתי שגילמה את דמותה של החברה הכי טובה שלה- סאם. אלא שהטוויסט הוא שמירנדה לא מתגעגעת אליה כי היא החברה הכי טובה שלה גם במציאות! מרינדה הוסיפה: "החברה הכי טובה שלי היא ג'נת… נפגשתי איתה אתמול בלילה. לכן אני לא מתגעגעת אליה".

גל בלי גלגל

ה-Dj המצליח גל מלכה נאלץ לפתוח את השבוע בצורה מעצבנת במיוחד. מסתבר שגל הגניבות לא פוסח על הכוכבים האהובים עלינו ובסוף השבוע הקודם מלכה הופתע לגלות שלאחר שקשר את אופניו בחנייה, גנבו לו את המושב של האופניים. באסוש!

© אורי דוידוביץ'

בונז'ור

הכוכבת העסוקה דנה גרוצקי מצאה זמן פנוי לצורך שיחת בנות ובילתה אותו עם החברות הטובות: אינה בקלמן, שביט ויזל ויערה בנבנישתי. הן דיברו על התכנונים לסילבסטר, שתו קפה, אך אחת הסיבות העיקריות לפגישה הייתה גם הצילומים של קמפיין שפתונים למותג הצרפתי "בורז'ואה פריז". נציין כי גרוצקי לא רק לקחה חלק בקמפיין היא גם משמשת כשגרירה הישראלית של הקמפיין. כבוד!

© צילום: ערן לם, לנס הפקות

הצרות של ג'נר

קיילי ג'נר נתבעת בגלל אתר הקוסמטיקה שלה "kylie cosmetics", בו נמכרים מוצרי האיפור שלה. אישה בשם אנטואנט סוצ'נקו תובעת את העסק של קיילי כיוון שהוא אינו נגיש לעיוורים. התובעת טוענת כי האתר של ג'נר לא נגיש, הכוונה היא שאנשים עיוורים לא יוכלו לקנות באתר וזו בעיה. נציין כי לתובעת אין שום כוונה להרוויח כסף מהתביעה וגם היא תובעת את העסק ולא את קיילי אישית.

קיילי ג'נר
קיילי ג'נר © gettyimages

תחלופת כוכבות

הדוגמנית המצליחה קורל סימנוביץ' מתחדשת לה בפרויקט חדש, הדוגמנית תחליף את דנה פרידר ותשמש כפרזנטורית של "גליתה". אם זה לא מספיק נציין כי יש גם תאריך לחתונה של קורל וסרג'יו. ה-30 במאי 2018 בחוות רונית.

שיר לשירן

יחסיהם של אד שירן וג'סטין ביבר תמיד היו יחסים טובים, (אד אף כתב לג'סטין את הלהיט המצליח "love yourself"), וכעת כנראה הגיעה הזמן של ביבר לפרגן לשירן. בשבועות האחרונים הכוכב הג'ינג'י האהוב עלינו הוציא את הלהיט "Perfect" (אותו אף שר בגרסה עם ביונסה), והשבוע ג'סטין העלה שני סרטונים ממש קצרים בו הוא רוקד לצלילי השיר וחימם לכולנו את הלב.

 

I’m gonna get this dancing thing down

A post shared by Justin Bieber (@justinbieber) on

חתונה בהפתעה

השבוע התקיימה הפרמיירה של הפקת החנוכה "מיקי בארץ הפלאות" בכיכובה של מיקי (מיכל מוכתר). בסוף ההצגה הפתיע מפיק המופע, שהוא גם בן זוגה, כשביקש להתחתן איתה על במה מבלי שהכוכבת הפרטית שלו ידעה על כך מראש. לבמה הוכנסה חופה והתקיים על הבמה טקס כמיטב המסורת למול אורחים אישיים וגם קהל שבא ליהנות מהמופע. לאחר החופה מוזמני בני הזוג הלכו למאהל שהוקם במיוחד בחלקו הקדמי של האנגר שם חגגו חגיגת חתונה כמו שצריך. בחתונה הופיעו סטטיק ובן אל, וגם באו האורחים: אורנה ומשה דץ, לאה שנירר, ציפי רפאלי, טל מוסרי, לירן כוהנר, ניקי גולדשטיין, קובי מחט, ליהיא גרינר, ליבי רן, אליאנה תדהר, יובל שם טוב, חיים אוסדון ועוד. מזל טוב!

מתי תורכם???
מתי תורכם??? © ענת מוסברג

אמוש מפרגנת

איזה כיף זה לדבר על סלינה גומז וג'סטין ביבר בהקשר זוגי. כנראה שגם אמא של ג'סטין חושבת כך, בראיון למגזין חדש אמרה: "אני לא יודעת הרבה על היחסים האישיים שלהם, כי הוא (ג'סטין) לא חולק הרבה, אבל אני אוהבת אותה (את סלינה). אני תומכת בכל דבר שהוא (ג'סטין) עושה, אם הוא אוהב אותה אני אוהבת אותה, ופגשתי אותה. יש לנו קשר מיוחד אז אני חושבת שהיא יקרת ערך". אם חשבתם שזה רק חד צדדי נספר שסלינה עשתה לייק לתמונה של אמא שלו.

להרים ידיים

הדוגמנית המצליחה, ג'יג'י חדיד, לקחה חלק בסרטונים שעושה מגזין לאב לפני תחילת השנה החדשה, כשכל יום יש סרטון חדש וביחד הם מרכיבים את הלוח שנה של השנה החדשה. חדיד קיבלה את החודש ה-11 הלוא הוא חודש נובמבר . עד כאן הכל טוב אך במקום לקבל את ג'יג'י עושה ספורט, קיבלנו אותה  עם שיערות בבית השחי. כמובן שהתגובות היו שנויות במחלוקת - חלק שיבחו וחלק נגעלו.חדיד הגיבה לנושא כשאמרה: "אני נהנית לראות את כל הסרטונים של כל הבנות, זו חגיגה של בני אדם מופלאים ותמיד אנחנו מותחים את הגבולות".

 

נותנים רשמיות

שבוע עבר מאז הפרסום הדרמטי כי הזוגיות הדביקה והמדוברת ביותר בביצה בחודשיים האחרונים, של השחקנים וכוכבי הנוער שירן סנדל ודין מירושניקוב, הגיעה לסיומה, וכעת נראה כי השניים כבר הספיקו להתאושש מהפרידה. אחרי שמירושניקוב הגיב אצלנו לראשונה על הפרידה הטרייה, מצפייה בחשבון האינסטגרם של סנדל ראינו כי זו מחקה את התמונות המשותפות שהעלתה עם השחקן והדוגמן לרשת החברתית.

אנחנו מחכים לקאמבק
אנחנו מחכים לקאמבק © אור גפן

 

תגובות