רכילות בקטנה: שיר מורנו חושפת סוד מ"החממה". צילום מסך מ"החממה"

רכילות בקטנה: שיר מורנו חושפת סוד מ"החממה"

השבוע ברכילות בקטנה: זאק אפרון מפתיע במעשה טוב, אינה בקלמן מותקפת ועדי הימלבלוי נפרדת בכאב

הייתם עסוקים מדי בלאגור ציוד לסופה הגדולה ולא עקבתם אחר כל מה שחם? גם הפעם הבאנו לכם את כל מה שקרה השבוע בעולם הבידור ואולי פספסתם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

שומרת אחותי

אם עד עכשיו הכרתם את מור חממי כמשתתפת בריאליטי הריקוד "רק רוצים לרקוד" וככוריאוגרפית הצמודה של נועה קירל, אז תחשבו שוב. השבוע נודע כי חממי תהיה אחראית על הצעדים בקליפ הבכורה אחותה הצעירה טליה, אושיית אינסטגרם עם מעל ל-12 אלף עוקבים שבמעגל החברים שלה נמצאים שמות כמו סטפן ונועה עצמה, כך שאל תתכנו על קאט פייט כלשהו בין הכוכבת והכוכבת לעתיד. גם לקירל יש "קלף" משלה, והשבוע אחיה האמצעי, עופרי, שגם הוא החל את דרכו המוזיקלית לאחרונה, הצטלם השבוע לראשונה לפרסומת של ביסלי לצד סופר נני.

עשה חשק?

השבוע נערך אירוע השקה ריחני במיוחד לפופ אפ בשמים ראשון מסוגו של המותג paco rabanne בקניון גינדי בתל אביב. הגיעו להריח מנחה השנה של גולשי פרוגי, אסי עזר והבעל אלברט שהצטלמו עם תינוק חמוד במיוחד - האם בקרוב הם ירחיבו את הקן המשפחתי? עוד נכחו: קורין גדעון, ג'ני צ'ראווני ויאנה יוסף.

© דנה קופל

רוח הקודש

רגע לפני תחילתה של שנת 2018 אושפז סיינט ווסט, בנם בן השנתיים של קים קרדשיאן וקניה ווסט בבית החולים. הסיבה? בייבי קדוש חלה בדלקת ריאות והיה מאושפז במשך כשלושה לילות מחובר למכונת חמצן. עם הדיווחים על אשפוזו של העולל היו כאלו שהאשימו את קימי בהזנחת בנה הפעוט, לאחר שנצפתה מבלה במסיבת השנה החדשה. קרדשיאן לא נשארה חייבת להאשמות וצייצה בטוויטר: "לא השארתי את הבן שלי לבד לרגע אחד במהלך שהותו בבית החולים. היינו שם מביום רביעי בלילה עד יום שבת. הלילה היה הלילה (מסיבת השנה החדשה). אנשים באו כאשר סיינט כבר ישן! אפילו אל תנסו אותי כשזה מגיע לילדים שלי".

 

Mommy & Son day today

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

זו מלכותה, הוד מלכותה

אולי היום מייגן מרקל, ארוסתו של הנסיך הארי, עסוקה בהכנות לחתונה המצופה שתתקיים בעוד כחמישה חודשים, אלא שמרקל (שהרבה לפני יחסיה עם הארי נודעה כשחקנית בסדרת הלהיט "חליפות") נשקלה להשתתף באחד מהסרטים הגדולים בהוליווד. אנחנו מדברים כמובן על סרטי ג'יימס בונד, ורגע לפני ההכרזה על אירוסיה לנסיך מייגן הייתה אחת מן המועמדות הסופיות לגילומה של נערת בונד הבאה בתפקיד שוודאי היה מקפיץ את הקריירה שלה. אבל בתכל'ס מי צריך את ג'יימס בונד אחרי שהפכת כבר לסינדרלה?

 

A post shared by Just Jared (@justjared) on

רק שנייה

אמנם סדרת הנוער "כפולה" עלתה רק השבוע, אבל לפני שהספקתם להתמכר נספר לכם כי צילומי העונה השנייה לסדרה, שחודשה לעונה נוספת בעוד טרם עלתה לשידור, החלו השבוע וכפי שפרסמנו לראשונה גם ספיר בן רובי מצטרפת לקאסט הסדרה. אמנם "כפולה" היא לא הסדרה היחידה שצילומי עונתה השנייה החלו השבוע וגם צילומי "איש חשוב מאוד", סדרת הדרמה המעורכת בכיכובו של יהודה לוי החלו השבוע מעבר לים.

© יחסי ציבור KidZ

כמעט רומן

בראיון למגזין "זמנים מודרנים" חשפה שיר מורנו כי לסופי, דמותה האייקונית ב"חממה" תוכנן רומן לסבי בעונה השלישית עם דמות נשית נוספת - דריה. מורנו סיפרה בראיון כי היא התנגדה לרעיון וכי הרגישה ש:"על כל אותם 50 אחוז ילדים שיתחברו לזה יש 50 אחוז אני עלולה לבלבל אותם". אמנם בסוף לא הייתה דמות גאה ב"החממה" אך כזכור ב"שכונה", סדרת נוער נוספת פרי יצירתו של גיורא חמיצר, כבר הוכרז כי אם לא היו שינויים תהיה דמות אשר תצא מהארון בעונה השלישית המתקרבת. 

 

כבר לא

אחרי חצי שנה של זוגיות, אותה שמרו בפרופיל יחסית נמוך, ניקי מינאז' ובן זוגה הראפר נאס נפרדו. זו הייתה הזוגיות הראשונה של מינאז' לאחר הפרידה מארוסה הראפר מיק מיל, אך גם מערכת היחסים בין נאס לניקי לא צלחה והשניים נפרדו (אם כי לאחרונה נפוצו שמועות כי הכוכבת נכנסה להריון, אך הן כאמור לא נכונות). אתר TMZ מדווח כי האקסים הטריים נפרדו בהחלטה משותפת ובכבוד, כך שהם לא צפויים לכלכלך אחד על השנייה בפומבי.

 

A post shared by Barbie® (@nickiminaj) on

נפרדת בשנה החדשה

את השנה החדשה עדי הימלבלוי לא התחילה ברגל ימין. בצער רב, הכלבה של עדי, מילה, הלכה לעולמה ביום הראשון של השנה החדשה. עדי העצובה העלתה אלבום תמונות קטנטן לחשבון האינסטגרם שלה עם רגעים לאורך השנים עם הכלבה האהובה, וכתבה:"מילה בובה, יפה שלנו, אהובה שלנו, 'מטומבלת' שלנו, הלב שלי נשבר. אוהבת אותך לנצח".

בחור מבית טוב

זאק אפרון, המככב בימים אלו בסרט המדובר "האומן הגדול מכולם" עשה מחווה מרגשת לעיר הולדתו. השחקן המפורסם שילם עבור כל הכרטיסים של שלו הקרנות של הסרט החדש שלו בבית הקולנוע שבעיר הולדתו. אמא שלו אמרה על המעשה: "הוא רק רצה לעשות משהו נחמד לעיירה שבה גדל". הנה עוד הוכחה לשלמות!

 

מכמעט למלאכית

כבר כשהייתה קטנה, לאלי אספוסיטו השתתפה בלא מעט סדרות טלוויזיה אותן יצרה כריס מורנה, ועכשיו זו סוגרת מעגל מרגש. בימים אלו לאלי עובדת על אלבום שלישי, ושיחררה את הסינגל "Tu Sonrisa" (החיוך שלך) את השיר מקדישה לאלי לשחקנית וביתה השחקנית של כריס מורנה, רומינה יאן, שכיכבה ב"קטנטנות" ולצידה של אספוסיטו ב"כמעט מלאכים 4". יאן נפטרה לפני כשבע שנים כתוצאה מהתקף לב שנגרם מאנורקסיה. את השיר כריס שמעה כשבאה להופעה של לאלי שאף אמרה בהופעה: "בהרבה אהבה וכבוד, אני מקדישה את השיר הזה לך, לנכדייך ולרומינה. הוא עוסק בגעגוע שלנו לאלה שכבר לא נמצאים איתנו".

 

ביי גינס

אחד הדברים היותר גדולים ואפילו ענקיים ברזומה של הקומיקאי קובי מימון הוא שבירת השיא בקיום הופעה הסטנדאפ הארוכה ביותר- 42 שעות! כל זאת בשל הרצון העז לשבור שיא של גינס. למרות שההופעה במדוברת התקיימה לפני דיי הרבה זמן כעת מתברר שהשיא נפסל, מכיוון שאין מספיק ראיות שמוכיחות כי אכן נשבר השיא. לדבריהם:"אנו מקפידים על שורה של הנחיות שנועדו לוודא שכל הניסיונות לשבור שיא הם הוגנים ובני השוואה זה לזה. אם אנו לא מצליחים להשיג עדויות התומכות בתנאים הנדרשים, אין באפשרותנו לאשר את השיא".

 

חגיגה כפולה

סוכנות הדוגמנות והטאלנטים- "יולי מודלס" המייצגת בין השאר את רוסלנה, שגיא ברייטנר ואת שיר אלמליח, חגגה השבוע את כניסת השנה החדשה באופן חגיגי במיוחד. במסעדה היפנית AMAMA ברמת החייל התכנסו מיטב מיוצגי הסוכנות לחגיגות שנת 2018- בין החוגגים היה ניתן למצוא את מלי לוי, אביגיל אלפטוב ואיתה יוסי בובליל, מלכת היופי רותם רבי, מאי תגר ואחרים.

לא עוצרים

האם הזמר שון מנדס ובת זוגתו בדרך לחתונה? הדיווחים נשענים על תמונה מעניינת במיוחד בה רואים את בת זוגתו היילי בולדווין מתהלכת בחוף הים כאשר על אחת מאצבעותיה טבעת יהלום חשודה. התמונה הזו הספיקה לעורר שמועות רבות בקרב המעריצים של הזמר הטוענות שהוא הציעה לה נישואים בערב השנה החדשה. 

סופגת

בעקבות תמונת אינסטגרם שהעלתה השחקנית אינה בקלמן לחשבון האינסטגרם שלה בו רואים אותה עונדת שרשרת צלב, קיבלה השחקנית עשרות תגובות שמגנות אותה ודורשות ממנה להסיר את התמונה. שרשרת הצלב התבררה לאחר מכן כחלק מדמותה בצילומים לסדרה החדשה של HOT - "מלכות". אינה הגיבה בסטורי שלה: "למה זה משנה? שנה חדשה, קצת סובלנות וקבלת האחר ובעיקר אהבת חינם." צודקת!

© אינסטגרם

קפה מצחיק

הקומיקאי ואחד ממנחי הטלוויזיה הבולטים והאהובים על המסך, גורי אלפי, נבחר להוביל את הקמפיינים של המותג "קפה עלית" עבור כמה מוצרים של המותג. כמובן, שאת המותג המפורסם של הקפה הטורקי ימשיך להוביל השחקן אביב אלוש שגם הוא צילם קמפיין חדש למותג בתחילת השבוע.

קולולולו

יוצאת ופיינליסטית שתי עונות של "האח הגדול", נופר מור, בישרה לעולם בתחילת השבוע כי היא נמצאת בהריון ראשון, ביום רביעי האחרון היא כבר עמדה מתחת לחופה ונישאה לבן הזוג. הגיעו לחתונה: יורם זק (האח הגדול לשעבר), עינב בובליל, ליהיא גרינר ונוספים.

 

A post shared by Nofar Mor 🔅 (@nofarmor11) on

כמעט קמפיין

קורל סימנוביץ' הייתה מבין המועמדות הבולטות להחליף את גל גדות בקמפיין המקומי הנחשק של חברת המשקפיים "אירוקה". אך למה דוגמנית כה מדוברת ובסדר גודל כמ שלה לא נבחרה? דיווחים שונים מספרים כי בחברה לא רצו לספוג תגובות שליליות על הבחירה בה, שכן גם ברשת סימנוביץ' מותקפת לא מעט על הזוגיות והאירוסין שלה עם שחקן הכדורגל סרג'יו רוברטו שהוא נוצרי. אך החברה מיהרה להכחיש והסבירה כי כשייחשפו את הפרזנטורית החדשה כולם יבינו למה בחרו בה ולא בקורל. מעניין.

 

תגובות