רכילות בקטנה: און רפאלי נפרד והבשורה של "פאודה". צילום: גבע טלמור

רכילות בקטנה: און רפאלי נפרד והבשורה של "פאודה"

השבוע ברכילות בקטנה: מור סילבר בקמפיין נחשק, כוכבי "המירוץ למיליון" הופכים לזוג ולמה סלינה גומז הורידה עוקב לג'יג'י חדיד?

הייתם עסוקים במועד החורף של הבגרות בהיסטוריה ולא הספקתם להתעדכן במה שקרה השבוע? גם הפעם הבאנו לכם את הידיעות החמות של עולם הבידור בשבוע החולף.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אייטם חשוב מאוד!

העונה השנייה של הסדרה המצליחה "איש חשוב מאוד" מצטלמת בימים אלו תתמקד הפעם בחלום האמריקאי של יהודה לוי ובנסיונותיו להצליח גם שם כשחקן. השבוע בהפקה עלו מדרגה לקראת הצילומים בחו"ל שיתקיימו בארץ האפשרויות ופרגנו לכוכב האהוב בצילומים במטוס. הסדרה תשודר בהמשך השנה ב-HOT3.

© אור גפן

מה נשמע?

אין כמו לגלות ששני מתחרי ריאליטי הופכים לזוג, השבוע זה קרה כאשר פורסם שכוכבי העונה הנוכחית של "המירוץ למיליון", נטע (מצמד האחים עומר ונטע), ודניאל (מצמד הדוגמנים אליהו ודניאל), הפכו להיות זוג במציאות. לפחות אם אחד מהם יזכה למיליון, גם השני/ה יצאו מורווחים. צאו לדרך!

Demi VS. Demi

לפי הדיווחים החדשים מעבר לים - השחקנית המצליחה דמי מור, בת ה-55, יוצאת עם גבר חדש ומפורסם מאוד. הופתענו לגלות שאחת השחקניות הבולטות בהוליווד נמצאת יותר ויותר בסביבתו של הזמר ניק ג'ונאס בן ה-25! סיפור ההיכרות שלהם זה בטוח סיפור ששווה לספר לנכדים: הבת של דמי מור הכירה בין השניים. נציין שלג'ונאס יש היסטוריה עם בנות בשם דמי, הזמרת דמי לובאטו שהיא ה-BFF שלו מזה שנים ואף יצאה עם אחיו, ג'ו.

© יוטיוב

כולם באילת

השבוע החלו הצילומים לסדרת הנוער החדשה של ערוץ הילדים ויוצרי "גאליס" שתקרא "אילת". יחד עם זאת נחשף כי גם כוכב הנוער נוה צור ישחק את אחת הדמויות המרכזיות והמצחיקות בעלילה לצד חברו מ"מועדון החנונים" יואב רוטמן ולצורך התפקיד נאלץ להצטייד בתספורת חדשה הנושאת את האות "Z" - קיצור של שם הדמות בדמותו: צחי. בנוסף אליהם, יככבו גם כמה שחקנים חדשים בתעשייה - יהונתן רוזובסקי, השחקנית הצעירה עמית סידי והדוגמן דוד בוארון שעבורם מדובר בתפקיד ראשון בעולם הבידור.

אביב כפול

סרטוון משעשע במיוחד רץ באינסטגרם בשבוע האחרון ובו השחקן והדוגמן אביב אלוש מפגין כישורי חיקוי מדהימים ויחד עם איפור תואם הכולל נקודת חן על הלחי, הוא מחקה את הזמר והמנטור אביב גפן בצורה מדוייקת למדי. פייר? אנחנו היינו שוקלים במקומו לרוץ מיד לעונה הבאה של "ארץ נהדרת".

איחוד מהסרטים

השבוע זכינו לאיחוד מרגש בביצה ההוליוודית, כוכבי הסרט "אשמת הכוכבים"- אנסל אלגורט ושיילין וודלי. במהלך טקס פרסי גלובוס הזהב שהתרחש השבוע, נפגשו השניים יחד וריגשו את כולנו. כזכור, בסרט השניים גילמו זוג מתוק שנאבקים במחלת הסרטן, ומאחר שבסוף הסרט הם מופרדים זה מזה - היה לנו קשה שלא להזיל דמעה מחדש כשראינו תמונה של השניים יחד. עכשיו רק נותר להם להגיד אחד לשני "אוקיי? אוקיי." ואנחנו נמסים ממתיקות באופן סופי.

 

לא נחה

אחרי סערת הפוטושופ, הסערה חדשה מבית היוצר של סלינה גומז מסעירה את המעריצים. גומז הורידה עוקב לכמעט 280 חשבונות שעקבה אחריהם וביניהם גם לג׳יג׳י חדיד ודמי לובאטו. הטוויסט מגיע לאחר שהמגזין "אל" מדווח כי לגומז אין את הסיסמא לאינסטגרם שלה עצמה וכי העוזרת שלה מעלה את התמונות שלה, ככה שיש מצב ולא מדובר בכוונה אישית של סלינה אלא מדובר בצעד להפוך את האינסטגרם לעסקי ולא אישי. אנחנו מקווים שזה לטובה.

© gettyimages

כבוד נשיאותה?

האירוע שהכי נזכור מטקס פרסי גלובוס הזהב השנה, הוא ללא ספק הנאום המסעיר והמרגש של השחקנית אופרה ווינפרי. בנאומה דברה כנגד פרשת ההטרדות המיניות שפוקדת את הוליווד בשנה האחרונה, ועשתה זאת בכריזמטיות יתר. הדבר גרם לקמפיין אינטרנטי עצום תחת השם "אופרה 2020" שכוונתו היא להפוך את אופרה לנשיאת ארה"ב בשנת 2020 (שנת הבחירות הקרובה של ארה"ב). 

מתכוננים לעונה הבאה

השבוע התכנסו הפרזנטורים הגדולים של חברת ההלבשה "קסטרו" לצילומי קולקציית עונת האביב של שנת 2018. שני הפרזנטורים הנחשקים, עומר דרור ואביב אלוש פגשו במקום את רותם סלע שהגיעה עם שפעת ורגע לפני חופשה רומנטית עם בעלה בלוס אנג'לס ולמרות הכל - הצטלמה מבלי להתלונן על כך.

© שוקה כהן

מסתערים על המסך

עונתה השנייה של סדרת המתח של yes, "פאודה", בכיכובם של ליאור רז ורונה לי שמעון, רק עלתה לאוויר והביאה איתה ביקורות לא פחות נלהבות מעונתה הראשונה וההיסטרית. השבוע פורסם כי הסדרה, שנרכשה גם על ידי Netflix העולמית, תחודש לעונה שלישית במספר והיא כבר בשלבי כתיבה בימים אלו. 

פולמון של כדורגל

השבוע יצאו נבחרת העונה השישית של גולסטאר לצילומי העונה החדשה שייערכו השנה בתאילנד. חברי העונה החדשה נצפו יחד בנמל התעופה המקומי. השף יונתן רשופלד, ירון ברלד, רז זהבי, דין מירושניקוב שכבר חווה את תאילנד במסגרת צילומי "פולמון", שחקן כדורגל בעבר פליקס חלפון, דוד רביבו, חיים שועי ויוסי בובליל ("האח הגדול"), אלכסיי מורוזוב ("היפה והחנון") והמתמודד האנונימי אושר קסרי נפגשו עם המזוודות לתמונת פרידה רגע לפני חודש שלם של אימונים ומשחקים מעבר לים, מי שהצטרפו אל הנבחרת הם שייע פיינגבוים המאמן של הקבוצה עם התוספת החדשה בצוות המאמנים - אייל גולן.

© רפי דלויה

מוכנה לקיץ

בזמן שיש כאלו שמצלמים קולקציות אביביות, יש מי שכבר מוכנה לעונת הקיץ. אושיית האינסטגרם, האופנה וכוכבת "המירוץ למיליון", מור סילבר, כובשת פסגה נוספת ומוסיפה לעצמה את הטייטל דוגמנית. סילבר נבחרה להיות פרזנטורית של ליין בגדי הים הקולומביאניים מבית "גוטקס" שעוצבו במשותף עם המעצבים הקולומביאניים.
זוהי הפעם הראשונה שמור משמשת כפרזנטורית למותג בגדי ים ונראה כאילו היא נהנת במיוחד.
 
© שוקה כהן

הוונדר השבועי

גל גדות כבר מזמן כבשה כל פסגה אפשרית וכנראה שהיא ממש לא מתכוונת לעצור. השבוע קטפה הכוכבת הישראלית פרויקט נחשק במיוחד ונבחרה להיות הפנים (והשפתיים) החדשות של ענקית האיפור REVLON.
גל תוביל קונספט חדש של החברה הנקרא "LIVE BOLDLY" ומסרה בתגובה כי היא מכירה את המותג ומשתמשת באיפור שלו המון שנים וכמובן שמחה להיות חלק ממנו. בנוסף, הצליחה השבוע לקטוף עוד קמפיין בינלאומי ונבחרה גם כפרזנטורית של ענקית המובייל הסינית "וואוי". כזכור, גדות כיכבה בקמפיין של החברה בעבר לשלוחה הישראלית של המותג.

בחור גזור

מבלי שהרגשתם או שמתם לב, הדוגמן והשחקן הצעיר לבית משפחת רפאלי, און רפאלי סיים השבוע א שרותו בצבא ההגנה לישראל לאחר שירות של שלוש שנים בחיל האוויר. השירות של און עלה לכותרות לפני כשנתיים בעקבות מקרה מדובר עם הרס"ר, אך נדמה שזה למד לקח וחזר למסלול וסיים את השירות ללא בעיות. אך אנחנו הופעתנו לגלות כי הכוכב לא פרסם את תמונת "גזירת החוגר" המסורתית באינסטגרם, אולי זה מפני שהוא כבר מיהר לחופשה הראשונה בחו"ל של אחרי הצבא? כיוון שזה כבר הספיק לטוס עם חברים לסרביה. 

און רפאלי
און רפאלי © גבע טלמור
תגובות