רכילות בקטנה: הדייט המפתיע של אנה זק וסטפן. צילום: אור גפן

רכילות בקטנה: הדייט המפתיע של אנה זק וסטפן

השבוע ברכילות בקטנה: גולשי פרוגי בוחרים את הסוף של "פולמון", אמא של סלינה מגיבה לראשונה בתקשורת ושירן סנדל מצטרפת למוסד

הייתם ב"היכון" לסופת הרוחות שמתחוללת בחוץ ומרוב לחץ לא הספקתם להתעדכן בכל מה שחם? גם השבוע עשינו לכם סדר בעולם הבידור! 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

מצטרפת למוסד

כוכבת הנוער והשחקנית האהובה, שירן סנדל, לוהקה לתפקיד אורח בסרט "המוסד הסגור", בו תשחק לצד עומר דרור, עדי הימלבלוי, צחי הלוי, עידו מוסרי, דביר בנדק ונוספים. התפקיד החדש של סנדל מגיע לאחר שכיכבה הקיץ על מסכי הקולנוע בסרט הילדים והנוער "מועדון החנונים", והצטלמה לסרט לקהל הדתי לצד אליאנה תדהר.

מלכת השושנים

הזמרת האהובה והמצליחה, עדן בן זקן, שאף זכתה בתואר זמרת השנה של גולשי "פרוגי", הצטלמה ביום רביעי האחרון לקליפ החדש שלה בנמל ת״א, לקראת סינגל ראשון מאלבום חדש ורביעי שעתיד לצאת במהלך השנה האזרחית הנוכחית. הסינגל המדובר ייצא בקרוב, ואף יבוצע בהופעתה הקרובה של בן זקן על במת היכל "מנורה מבטחים" בסוף חודש פברואר.
 
© באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור

חיים בסרט

האירוסים של הזוג המלכותי במיוחד של הנסיך הארי והשחקנית מייגן מרקל גרם לרשת הטלוויזיה המצליחה lifetime"" לצאת הצהרה במסיבת עיתונאים בה סיפרו כי הם מתכננים סרט טלוויזיה על הסיפור הרומנטי הזה, והנה הפרטים הראשונים. הסרט יקרא:"הארי & מייגן סיפור האהבה המלכותי", לפי פרסומים הסרט יעסוק החל מהדייט הראשון שלהם שכידוע היה "בליינד דייט" ועד לאירוסין המתוקשרים.

כמו באגדות

בסוף השבוע שעבר המריאו כוכבי הרשת טיילור מלכוב ובן זיני לעיר הרומנטית בעולם, פריז, בה צילמו את הקליפ החדש שלהם לשיר חדש שמתוכנן. כזכור, הצמד שחרר בעבר שירים שהפכו לויראליים ולהיטים במהרה, כמו "טיי", ו"fight". נראה כי הקליפ החדש לשירם שייקרא "כמו באגדות" יציג פן רומנטי יותר, שכן השיר האחרון של השניים נגמר ב"כמעט נשיקה" ובהבטחה כי "המשך יבוא".

מזל טוב

לאחר שסיפרה בגילוי לב על ההפלה הטבעית שעברה לאחר פרסום ההריון, ולאחר ציפיה נוספת וארוכה, ביום שלישי האחרון בשעות הלילה, הדוגמנית המצליחה אסתי גינזבורג, ובעלה איש העסקים עדי קייזמן, הביאו לעולם את בנם השני המשותף, אח לרפאל בן השלוש. אנו מאחלים המון מזל טוב ובריאות!

 

Happy new year!!! ❤️🎉💋🥂 #2018

A post shared by Esti Ginzburg Keizman (@esti_ginzburg_) on  

הוונדר השבועי

לאחר שזכתה בשלל פרסים ותארים, והפכה לגאווה ישראלית ומודל לחיקוי בכל רחבי העולם, הפעם זוכה הוונדר וומן שלנו, גל גדות, להכרה נוספת מארץ מולדתה. בעיריית נצרת־עילית החליטו לקרוא על שמה של הכוכבת ההוליוודית הבלתי מעורערת את בית הקולנוע החדש שנפתח ביום רביעי האחרון.

© GettyImages

דייט ויראלי

ביום רביעי האחרון נפגשו כוכבי הרשת ואושיות האינסטגרם האהובים, הזמר סטפן וכוכבת הרשת של גולשי "פרוגי"- אנה זק, עם הזוכים המאושרים בתחרות הריקודים של נביעות פוש אנד שייק. מלבד הפגישה עם הכוכבים האהובים, הזוכים זכו אף בארוחת ערב מפנקת, סרטוני קליפים שטרם נראו של השניים ותצלומי סלפיים מהממים.

אנה זק וסטפן
אנה זק וסטפן © אור גפן

שילוב מנצח

הדיג'יי והמפיק המוזיקלי גל מלכה אירח צמד הרגאיי "אקסום" ואת הזמר הצעיר אבי היילו. ביום חמישי האחרון התבצעו צילומים בסמטאות תל אביב לקליפ העונה לשם "להלה". מדובר בשיר במקצב אפריקאי המדבר על בחורה בשם להלה שכובשת את ליבם של כל הבחורים. צילומי הקליפ כללו אווירה צבעונית במיוחד עם ריקודים בוויב שכונתי.

חגיגה כפולה

את השמות ריי וריף בטח כבר שמעתם! התאומים המקסימים של מיכל הקטנה ובעלה ניר ויצמן. במוצ"ש האחרון הזוג חגגו את מסיבת הברית של הולדת התאומים וכמובן בכירי עולם הבידור התייצבו. בין האורחים: גיא פינס, אגם רודברג, הילה סעדה, צביקה פיק, דנית ואליאב, עודד פז ונוספים וכמובן שבצוות האומנתי של הערב נכחו סטטיק ובן אל ואתניקס שהופיעו אל מול האורחים.

סוף משלכם

הדרמה היומית "פולמון" של HOT בידור ישראלי פותחת הזדמנויות ומשנה את חוקי המשחק. הסדרה אפשרה לצופיה לבחור - איך תגמר הדרמה דרך הסטורי של חשבון האינסטגרם של הסדרה. מדובר במהלך ראשון מסוגו, מה שאומר שצולמו כמה סופים אפשריים. גם גולשי פרוגי יזכו לקחת חלק באופן מיוחד. הצביעו לסקר המצורף ב"רכילות בקטנה" והקול שלכם ייכנס להצבעות!
 

גרושים גרושות 

לאחר הפרסום של השיתוף פעולה של אייל גולן ואביב גפן בתכנית הריאליטי המוזיקלית החדשה שתעלה בהמשך השנה בערוץ "קשת 12" , בה יתחרו השניים בתחום ההפקה המוזיקלית, השבוע פורסם מי הן צמד הבנות שינחו ויובילו את התכנית. מדובר באילנית לוי ואילנה ברקוביץ' - האקסיות המיתולוגיות של השניים שאף היו נשואים לזמרים המפורסמים. יהיה מעניין!

עולים שלב?

השבוע נרשמה עלייה במערכת היחסים של זאין מאליק וג'יג'י חדיד. הכל החל כאשר הדוגמנית העלתה לחשבון האינסטגרם שלה בומרנג בו רואים את זאין בן זוגה, ללא חולצה. כמובן שהמעריצים המושבעים (שפרוגה ביניהם כמובן) שמו לב לקעקוע חדש שלא היה קודם. מסתבר שזאין החליט שהוא רוצה את ג'יג'י לנצח או לפחות את העיניים שלה חרוטות לו על החזה לכל החיים אחרת מה מסביר את הקעקוע החדש הזה?

 

birthday boogie 🕺🏻😍🤣 @zayn

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid) on

סופר סטאר

אחרי שהנחתה איתה את התכנית המוזיקלית הראשונה של "KidZ", כוכב הרשת, המנחה והשחקן שגיא ברייטנר יחזור לשתף פעולה עם שותפתו הצעירה - נועה קירל. הכוכב האהוב הצטלם השבוע לתפקיד אורח בעונה השנייה של "כפולה" בה יגלם דמות של מנחה (אבל לא עצמו, כן?). ברייטנר כבר הוכיח את עצמו בעבר ביכולות משחק כשהפציע לראשונה בתפקיד ב"גאליס".

ידידות מופלאה 

מערכות יחסים בין מתמודדי המירוץ למיליון מתחילים לעלות שלב והפעם, המתמודד עומר ברזני והמתמודדת עדי כרמלי לקחו רציני את הקשר הידידותי בניהם והחליטו לעבור לגור ביחד! השבוע עדי פרסמה בסטורי תמונה שלה לצד עומר ודניאל פרץ שבטח חנך גם הוא את הדירה וכתבה שזה אומר "בקרוב: שותפים לדירה".

גאווה ישראלית

שחר חיון עוד רק בתיכון וכבר נחשבת כאחת ההבטחות הגדולות של השנה. הדוגמנית הישראלית שגם תשחק בסדרה "שלטון הצללים" וכיכבה אצלנו ב"אינסטה/פאשן". הביאה לנו הרבה גאווה השבוע כאשר פורסם כי היא דגמנה עבור אתרי השופינג המובילים בעולם -  "אסוס" ו"Missguided".

 

@missguided

A post shared by $hahar Hauon | שחר חיון (@shahar.hauon) on

מה שאמא חושבת

שיחזור הקשר בין סלינה גומז וג'סטין ביבר אומנם גרמו להמון אנשים לחייך, אבל כנראה לא העלו חיוך אצל אמא של סלינה. בתקציר הפרקים הקודמים תוכלו למצוא שסלינה ואמא שלה כבר לא עוקבות אחת אחרי השנייה באינסטגרם ואף פורסם כי אמא של סלינה וג'סטין לא התכתבו גם כאשר סלינה הייתה בהשתלת הכלייה. כעת אמא של סלינה מתראיינת לראשונה ואומרת: "לכל אם ובת יש מחלוקות. היא בת 25, ויודעת מה מונח על כף המאזניים עם בריאותה. אני לא שולטת בה. סלינה היא בוגרת ויכולה לבחור בעצמה".


תגובות