רכילות בקטנה: הקאמבק של כוכב "השמיניה" למסך. צילום אוהד רומנו

רכילות בקטנה: הקאמבק של כוכב "השמיניה" למסך

השבוע ברכילות בקטנה: האיחוד של כוכבי "גאליס", האיטבוי הראשון של ישראל נחשף ובלה ת'ורן מסולקת מהמלון. סיכום שבועי בבידור

הייתם שקועים בהכנות לבגרות בתנ"ך או שהתרגשתם מחגיגות 7 שנים לפרוגי ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שחם? גם השבוע עשינו לכם סדר במה שקרה בעולם הבידור.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כן זזים

הזמר הצעיר והמצליח, אביאור מלסה, התרגש במיוחד מהדרך החדשה אליה יוצא. בין כל הסינגלים המרגשים, הדבוע הכוכב העולה סיים את שירותו הצבאי לאחר שלוש שנים. כזכור מלסה פרץ אל חיינו באמצע השירות ומאז הפך לאחד ההבטחות הגדולות בעולם המוזיקה. מי שעוד סיים את שירותו הצבאי השבוע הוא כוכב הסדרה "שכונה", ניר חלפון. אצל חלפון מדובר בשחרור ממש טרי כיוון שזה גזר את החוגר הצבאי שלו אתמול (ה'). אנחנו מאחלים לשניכם בהצלחה באזרחות!

האומנם?

המשפחה המפורסמת בעולם, משפחת קארדשיאן, מככבת בקמפיין משפחתי חדש של "קלווין קליין". כחלק מהמהלך ניתן לראות את הבנות יחד בתמונה אחת גדולה. אך כמובן מי שגנבה את הפוקוס היא האחות הצעירה במשפחה, קיילי שהתכרבלה לה מתחת לשמיכה. כידוע קיילי לא אישרה את הריונה בניגוד לאחותה הגדולה קלואי. מה שמעלה תהיות לגבי השמיכה הזו ודברים שהיא הייתה צריכה להסתיר מתחתיה.

עולים על טרנינג

אחרי שחשפנו אותה כאן לראשונה וכך גם את ליהוקה של נאיה פדרמן, כעת מגיעים עוד פרטים על הסדרה הקומית והספורטיבית החדשה של ערוץ KidZ שתקרא "טרנינג". השבוע נודע כי מי שעוד לוהקו לסדרה הם עמית רהב שכיכב בסדרות "פלאשבק", "סוסי פרא" ו"משפחה שולטת" והזמר אור טרגן, הזוכה האחרון של "כוכב נולד" שכיכב בתפקיד הראשי בעונות האחרונות של "השמיניה". הצילומים יחלו בקרוב והסדרה תעלה לשידור כבר באפריל. לקראת הצילומים לקחו את פדרמן, שתגלם אלופת סייף תחרותית במיוחד, לקבל שיעורי סייף כדי לבצע את התפקיד על הצד הטוב ביותר.

© אריאל שרוסטר

חוזרות בזמן

שירה לוי שכיכבה השנה ב-"סטורי של פסטיגל", עשתה לכל העוקבים שלה חמים בלב עם הסופה שמתרחשת בחוץ, כאשר העלתה לסטורי זיכרונות בהם הייתה ילדת פסטיגל איי שם ב-2004 ("לא יאומן כי יסופר") שם כיכבה לצד הזמרת העולה דניאל לוי. רק נזכיר שהשבוע השתיים הגיעו ביחד גם לאירוע החגיגות של פרוגי!

אז והיום © אינסטגרם, ענת מוסברג

מה יהיה?!

הכוכבת ההוליוודית, בלה ת'ורן, הועפה השבוע מבית מלון ביוטה שבארצות הברית. בימים אלו ת'ורן שוהה ביוטה לצורך פסטיבל הסרטים "סאנדנס" ולפי מקור בלה הגיעה עם הפמליה שלה שכללה גם את בן זוגה, והם הועפו מהמלון אחרי שאחד מהחברים נתפס מעשן סמים, אך עם זאת הכוכבת התייצבה בפסטיבל כרגיל.

נשרפה האהבה

אחרי חצי שנה של זוגיות, איתי לוי ובת זוגתו מוריאל לוי נפרדו. הזוגיות של השניים הסתמנה כסופר רצינית ובשיאה לוי את לוי אף התגוררו תחת קורת גג משותפת, אך כאמור האידיאליה נקטעה והזוג פירק את החבילה ממש ימים אחדים לפני שלוי ציין את יום הולדתו ה-30. 

 

את הל❤️️שלי @moriel_levi

A post shared by Itay Levi העמוד הרשמי🔥 (@itaylevi7) on

סולחה?

מסתבר לאחר יציאתו של זאין מאליק מלהקת "וואן דיירקשן" היחסים בינו לבין ליאם פיין נהרסו ולא היה ברור אם השניים יחזרו להיות בקשר. אך אימרה חדשה מפי פיין התפרסמה השבוע כשהוא מדבר על מאליק: "אם הוא רוצה לבלות איתי - אז ברור שאבלה", המילים האלו מגיעות קצת לפני "טקס פרסי המוזיקה", לשם צפויים להגיע השניים. נציין כי אכן יש התקרבות בין השניים בתקופה האחרונה לאחר שליאם איחל לזאין בטוויטר יום הולדת שמח לפני כשבועיים.

הכל טום

טום באום, שבמשך שנים היה מזוהה עם ערוץ הילדים ואף נמנה עם מנחי הערוץ, לוהק לתפקיד חדש בעונה השנייה של סדרת הנוער ״כפולה״ המשודרת בערוץ KidZ. באום מצטרף אל קים וויס, ספיר בן רובי וליטל שוורץ שיקחו גם הם חלק בעונתה השנייה של הסדרה האהובה. כזכור, זוהי לא הפעם הראשונה של טום בסדרת נוער, שכן הוא גם השתתף גם ב״גאליס״ וב"או בוי".

© אור גפן

הכי גרועות?

עונת הפרסים ההוליוודית בעיצומה, ולצד טקסים כמו האוסקר וטקס גלובוס הזהב מתקיים גם טקס הראזי, בו מוענקים מידי שנה פרסים לגרועים ביותר על המסך הגדול בשנה החולפת. מי שהוכרזו השנה כמועמדות לפרס השחקנית הגרועה ביותר הן אמה ווטסון, דקוטה ג׳ונסון וג׳ניפר לורנס, כולן שחקניות מן השורה הראשונה כך שתרשו לנו ממש לא להסכים עם מועמדותן של הכוכבות בטקס. סורי נוט סורי.

#גאליסלנצח

אמנם כבר חלפו כמעט שנתיים מאז ש״גאליס״ ירדה מן המסך, אך הכוכבים עדיין ממשיכים לשמור על קשר הדוק. תובל שפיר, אליאנה תדהר, נוה צור, שירן סנדל, דניאל מורשת, בן אדם והבמאי עודד רז קיימו מפגש איחוד ונפגשו לארוחת ערב משותפת, שתועדה גם בסטורי של סנדל. כל זה קורה בשבוע בו מציינים שבע שנים לעלייתה של "החולמים" - שהיא הייתה הבסיס לסדרת ההמשך. אז מה עם איזו עונת איחוד?

© אינסטגרם

לא רק לילדים

כוכב הנוער וזוכה גולשי פרוגי בפרס השחקן של 2017, עידן שקרוקה, לוהק לסדרת הדרמה החדשה של ״קשת 12״ המצטלמת בימים אלו ותקרא ״שטוקהולם״. בסדרה המדוברת, השחקן המשרת בימים אלו בצה"ל ישחק חייל גולני, לצד שחקנים מוערכים וביניהם תיקי דיין, דובל'ה גליקמן, ששון גבאי ועידית טמפרסון. עבור שקרוקה וטמפרסון זהו הפרוייקט השני יחד כי זו שיחקה את מנהלת בית הספר בו למד מצליח, אותו מגלם שקרוקה בסדרת הנוער האהובה ״שכונה״.

 

איזה כיף לנו !🎬 #שטוקהולם #אוהבאתהמקצועשלי

A post shared by Idan Shakroka (@idanshakroka) on

בייבי חדש

השחקנים המצליחים והמוערכים, בני הזוג יעל בר זוהר וגיא זו-ארץ, השיקו את המופע החדש והראשון שלהם "פעם בשנה" שביים אלון אופיר בפרמיירה חגיגית להצגה המצליחה בתיאטרון יהלום. בין האורחים שבאו לספוג תרבות ולפרגן לזוג: גיל ססובר, חנה לסלאו, רמי קליינשטיין ואלכס, עדן הראל ועודד מנשה, מושיק גלאמין, זאב רווח , גלית גיאת, משה דץ, בוגרי הישרדות טילטיל ומעיין אדם, ישראל אטיאס ואשתו נעמי, קובי מחט, זוהר ליבה ונוספים.

החדש של דנקר

השבוע נערכה במוזיאון תל אביב ההשקה החגיגית של הדרמה החדשה של HOT3, "מיגל". לאירוע הנוצץ הגיע השחקן הראשי רן דנקר מלווה ביוצר הסדרה, שנכתבה בהשראת סיפורו האמיתי, טום סלמה. עוד נכחו באירוע: עלמה זק ובעלה אלון נוימן, יובל שרף, סיוון מסט, טל מוסרי, איתי תורג'מן, דנה זרמון, אביבה תבורי, יסמין עיון, מיכל ינאי ועוד.

© רפי דלויה

בא לשכונה בחור חדש

השבוע בנות ה-ITGIRLS פגשו לראשונה את ה"איטבוי" החדש  והראשון בתכנית - דין זילברשטיין. המפגש התרחש בקניון "רננים" ברעננה לעיני המצלמות באירוע צילומי פרק סיום העונה הרביעית לצד בני משפחה, חברים קרובים ומעריצים. על עמדת ה- DJ הייתה האיטגירל לשעבר, אבישג נגר, שבאה להרים את האווירה, כשהבנות הקודמות של שלושת העונות הקודמות הבריזו מהאירוע, למרות שלפי מקורבים והפקת התכנית כולן הוזמנו. 

© אור גפן

דין זילברשטיין, דוגמן בינלאומי בן 22 מרעננה, שעל צירופו נודע בימים האחרונים, הוא בנו של הבעלים של זכיינית מותג האופנה העולמי "קדס", כך שהייחוס רק שיחק לטובתו בתכנית האופנתית. אין ספק שהסדרה ביססה את מעמדה כמפגן של כוח נשי, ואחרי שלוש עונות, החליטו לגוון ולהוסיף את דין כשחקן חיזוק. הבנות כמובן קיבלו אותו בהתחלה קצת קשה ולא ידעו איך לעכל את הבשורה, אבל התרגלו לסיטואציה די מהר.

 

 

תגובות