רכילות בקטנה: עדי ביטי מתכוננת לצבא. צילום: טל הנדלסמן

רכילות בקטנה: עדי ביטי מתכוננת לצבא

השבוע ברכילות בקטנה: הסולחה של רותם ובר, הסטנדאפיסט שיככב בסדרת נוער והבשורה המרה למעריצי "עד עצם היום הזה". סיכום שבוע

התעסקתם בבגרות האחרונה של החורף ולא היה לכם זמן להתעדכן? קבלו גם השבוע את כל מה שחם בעולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

להיות איתן

רותם וסלע ובר רפאלי עלו לבמה יחד בהופעה של עומר אדם שנערכה אמש בהיכל מנורה מבטחים. כזכור, בר הייתה אמורה לגלם את התפקיד הראשי ב״להיות איתה״ שכתב אסי עזר ויועדה להיות מבוססת על חייה, אלא שעבר בין השניים חתול שחור ומי שככבה בסדרה היא רותם סלע שהפכה לבסטי של עזר, שלא מהסס להראות את אי-חיבתו לרפאלי. אלא שברבור הוכיחה לכולם כי אין שום באד בלאד בין השתיים ופרסמה תמונה שלה ושל רותם וכתבה: ״כי כולנו משפחה״. בעוד למחרת עזר העלה את אותה התמונה ופשוט שינה את הפרצוף של רפאלי לפנים שלו.

הוונדר השבועי

אחרי שכבשה את הוליווד ושברה קופות עם ״וונדר וומן״ כעת גל גדות כובשת עוד פסגה נחשקת בקריירה שלה. השבוע פרסמה גל בחשבון באינסטגרם שלה כי היא תיקח חלק בתכנית הטלוויזיה האייקונית ואהובה ״משפחת סימפסון״ וכי היא תדבב את עצמה בפרק שיעלה בחודש ספטמבר, ועל הדרך היא לא חסכה להפגין את התרגשותה מהעניין, ובצדק. #איןסוףלגאווה

 

לימודים בכל הכוח

אחרי שבתחילת שנה היה זה השחקן דניאל מורשת שהחליט לעשות מעין מנוחה מעומס תפקידים לטובת לימודי משחק, כעת גם השחקן טום יפת מ"שכונה" ימצא את עצמו בחזרה על ספסל לימודי המשחק אלא שזה יעשה זאת אצל המלהקת חלי מון סנגו ואיתו תלמד גם הזמרת מיטל דה רזון. 

עולים על טרנינג

אחרי שחשפנו לכם ובגדול על דבר הסדרה החדשה של KidZ ב-HOT, "טרנינג" שתעסוק בפנימיית ספורט כעת נודע כי גם השחקן עמית מורשת והסטנדאפיסט חן מזרחי יככבו גם הם באותה הסדרה. השבוע כל חברי הקאסט נפגשו לראשונה להקראה מיוחדת יחד עם שאר הכוכבים כמו: גאיה גור אריה, אור טרגן, עמית רהב ונאיה פדרמן.

© אור גפן

מלכת המדידות

רגע לפני שתכנס תחת החופה עם בן הזוג, שוקי ביטון, עדן בן זקן הגיעה למדוד שמלת כלה אצל המעצבת ברטה בליתיתי (אמה של האיטגירל החדשה ליבר) שעיצוביה ידועים במיוחד ברחבי העולם ואף נלבשו על ידי כוכבות כמו טיילור היל. לרגל האירוע המרגש שיערך בעוד כשלושה חודשים מדדה מלכת השושנים כשלוש שמלות. אנחנו כמובן כבר לא יכולים לחכות ולראות את מה שתלבש עדן לחופה, אם כי דבר אחד בטוח - זה ממש לא יהיה ב-"30 שקל".

© רפי דלויה

כל כך יפה ורק בת 16

הגיע הזמן להגיד לסופיה מצטנר שיש לה מתחרה חדשה בתחום והיא עונה לשם: דורית רבליס. השבוע הזה הוא לגמרי שלה, עם שני קמפיינים חדשים ומעניינים: הראשון הוא לחברת הביגוד H&M - אותו מובילה לגמרי לבדה בגיל 16. ואם זה לא מספיק היא נכנסה לנעליה של הזמרת ריטה ונבחרה להיות הפרזנטורית של רשת התכשיטים והשעונים ROYALTY. הזמרת ריטה כיכבה בקמפיין בשלוש השנים האחרונות אך עכשיו הגיע זמנה של דורית, שתעשה לשנה עבור התפקיד כ-200 אלף שקלים.

© הנס מוריץ

גדלה בשנה

הזמרת הצעירה, דניאל לוי חגגה השבוע את יום הולדתה ה-22. את החגיגה בחרה לעשות במסעדת "סופרה" שבתל אביב יחד עם חברות קרובות במיוחד, ביניהן נכחה גם שירה לוי, איתה הופיעה יחד כילדת פסטיגל בשנת 2004. בקרוב מאוד נוכל לשמוע שירים חדשים של דניאל ואפילו נוכל לראות אותה על הבמות - הפעם תחת הגיל החדש. מזל טוב גם מאיתנו!

© אור גפן

כבר לא ילדה

אחרי תקופה ארוכה של שתיקה מוזיקלית מצידה, עדי ביטי חוזרת לעניינים ובגדול. הכוכבת הצעירה אומנם תחזור בקרוב לכס המנחה בצ'מפיונסניק, אך במקביל ממשיכה לטפח גם את הקריירה המוזיקלית איתה פרצה. השבוע צלמה ביטי קליפ חדש לשיר שעתיד לצאת ממש בקרוב. על הסט נראתה מרוגשת במיוחד וסיפרה כי בעוד שבועיים היא מתייצבת לצו ראשון בתל השומר. ביטי נשאלה האם היא כבר החלה לתכנן א השילוב שבין הצבא לעשייה וזו ענתה: "אני מאמינה שכשיגיע הרגע, הצבא יתחשב בי כדי שאוכל גם לשרת את המדינה וגם להמשיך לעסוק במה שאני אוהבת".

© טל הנדלסמן

חוזרים קצת אחרת

אחרי שהם הופיעו בטלוויזיה, על המסך הגדול ואפילו במסכים הקטנים בכל כך הרבה גרסאות, "צבי הנינג'ה" חוזרים ובגדול. השבוע ניקלודיאון חשפו שממש בקרוב תוכלו לראות את הצבים שוב נלחמים בפשע אבל בגרסא שלא הכרתם קודם. כלל הדמויות עברו שינוי משמעותי בעדכון החדש, אך הטוויסט המיוחד הפעם הוא שלראשונה 
החברה הכי טובה של הצבים, אפריל אוניל, תהיה כהת עור. הגיע הזמן!

סוף הסיפור

בשורה מאכזבת למעריצי הסדרה "עד עצם היום הזה". השבוע פורסם כיהסדרה האהובה שכללה 7 עונות לא תמשיך לעונה נוספת בגלל רייטינג נמוך. כזכור עד העונה השישית הסיפור המשיך את אותו קו העלילה ואילו בעונה השביעית, בעקבות עזיבתם ופרישתם של כמה מהשחקנים הראשיים, הוחלט על מעין איתחול מחדש של הסיפור, שלא הצליח לשחזר את ההצלחה.

© צילום: ABC באדיבות yes

מטרה טובה

סופיה מצ'טנר, לירון וייצמן, אביה מלכה, קסניה טרנטול, וכוכבות נוספות נרתמו למען מטרה מפוצצת בסטייל עם מסר חשוב. מותג התיקים הבלגי Kipling משתף פעולה עם עמותת "רוח נשית" העוזרת לנשים נפגעות אלימות, ויחדיו עם עזרתם של סלבס ומעצבים ישראלים הם עיצבו תיקים, שיוצעו למכירה וההכנסות שלהם יתרמו לעמותה.

עושים עוד ג'סטה

אחרי הצלחה גדולה בקופות ואהבת הקהל, הוחלט להפיק סרט המשך לסרט הנוער הקייצי "ג'סטה" שכיכב בשנה הקודמת. לפרוגי נודע כי מלבד המשך השתתפותם של און רפאלי ונאיה פדרמן בעלילה החדשה, לסרט יקראו (נכון לעכשיו) - "עד הקצה: ג'סטה 2". הצילומים צפויים להתחיל כבר ממש בקרוב יחד עם הכוכבים האהובים. שיהיה בהצלחה!

פרמיירת הסרט ג'סטה. כתבת: דינה גלוכמן | צילום: אופיר שרמן | עריכה: תום עוזיאל
 

מוכנה לאביב

אחלו המון מזל טוב לדוגמנית והשחקנית יערה בנבנישתי שנבחרה להיות הפרזנטורית של רשת החנויות של המעצבת מיכל נגרין. בנבנישתי נבחרה להוביל את קולקציית האופנה והתכשיטים לעונת אביב קיץ 2018 של המותג. לאחרונה היא בילתה ביום צילומים באזור ים המלח כאשר לקראת סוף הצילומים זכתה יערה להתנסות בבוץ של ים המלח, כשפניה נצבעו בבוץ לצורך הצילומים.

תגובות