רכילות בקטנה: הכבוד של גל גדות ואביבית בדרך לריאליטי . צילום מסך מהאינסטגרם

רכילות בקטנה: הכבוד של גל גדות ואביבית בדרך לריאליטי

השבוע ברכילות בקטנה: ריטה אורה חושפת את האמת על הלהיט הגדול של סלינה, עם מי באמת התנשק דה וויקנד ומה הסתירה אשלי וקסמן בקשי עד עכשיו?

הייתם עסוקים במלחמות חוטים וספריים למיניהם או סתם חגגתם עצמאות כמו שצריך? גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

השבוע שלהם

יעל גולדמן והשחקן המצליח אורי פפר הפכו השבוע להורים לשלושה. התינוק החדש מצטרף לשתי הבנות הגדולות יותר של הזוג: עמנואל ותהילה. החדשות הטובות שמגיעות ממשפחת פפר לא מסתיימות כאן והן מגיעות אף במישור המקצועי. אורי פפר לוהק לסרט דרמה חדש שנקרא: ״להתעורר בסנואולנד״ הדרמה תגולל סיפור אמיתי ומרגש בטירוף של שני חברים כשעל הרקע מהדהד מבצע צוק איתן.

ורודה וכיף לה

בתקופה האחרונה קייטי פרי מייצרת לא מעט כותרות בעקבות כס השיפוט שלה ב"אמריקן איידל" שמוליד לא מעט הפתעות. הכותרת השבועית של הכותרת עוסקת בשל העובדה שפרי צבעה את שיערה לצבע ורוד זוהר. נציין שזו לא הפעם הראשונה שקייטי עושה תסרוקות משונות בשיער. הזמרת ידועה בשלל תסרוקות, ופאות בשלל צבעים.

לא רטוב

המנחה הכי צבעוני ומצחיק בטלוויזיה, אסי עזר, התחדש לו בקמפיין חדש. עזר נבחר להוביל את הקמפיין למשקה FRUIT WATER בפרסומת חדשה שמתרחשת על המים. בין כל סדרת הפרסומות שצילם, נתבקש באחת הסצינות לעלות על סוג של סירה בלב ים, אך זה הבהיר לכל אנשי ההפקה, שלתוך המים הוא לא ניכנס ואלה מבחינתם היו צריכים להיות יצירתיים במיוחד ונשאו אותו אל הסירה בידיים. 

תופתעו לגלות

הזמרת ריטה אורה (שתגיע בקרוב לישראל) חשפה פרט מעניין על השיר "It ain't me". השיר שמבוצע במקור על ידי קייגו וסלינה גומז - נכתב עליה! פרט זה מגיע לאחר שאורה הופיעה עם שיר זה בפסטיבל קוצ׳אלה. מאז יציאת השיר יש לא מעט שמועות שטוענות שהשיר נכתב על מערכת היחסים של סלינה וג׳סטין ביבר, אך ריטה מבהירה כי מדובר בשיר שנכתב עליה. ריטה אמרה: ״הבחור שכתב את השיר...כתב את השיר הזה עליי".

חוגגים בלי עגבנייה

ערוץ הטלוויזיה הקומי החדש "טדי" (פרטנר tv) מצטרף לחגיגות 70 השנה של מדינת ישראל בקליפ חגיגי ומושקע. בקליפ רואים את הטאלנטים הבולטים של הערוץ כמו "דובדבני וקובץ" רוקדים לצלילי עיבוד חדש ללהיט כל הזמנים "בסבוסה" שהופק במיוחד לקליפ הזה יחד עם הזמר שריף.

 

 

מוחק ושב

הזמר כריס בראון הצליח לעורר את מדורי הרכילות בעולם לאחר שבאופן מפתיע החליט למחוק את חשבון האינסטגרם שלו ולאכזב מעל ל-42 מיליון עוקבים. הסיבה בגללה מחק את החשבון, נעוצה בתגובה שלו על פוסט בו רואים את האקסית שלו, קארוצ'ה טראן, עם החבר החדש שלה. כריס בראון התייחס לשניים כשהגיב: "מטרות" והסויף אימוג'י של איש שמתרחק משני אוהבים. הרבה מעריצים מצאו את התגובה הזו מביכה ופתטית, מה שגרם לכריס בראון לחזור בו ולמחוק את חשבונו. כאמור, נראה כי הוא הספיק להתגבר על התקרית כשהחזיר להפעיל את עמודו אמש (ה').

לא בפיק

הזמר והמלחין הבולט בישראל, צביקה פיק, בן ה-68 נאלץ לבטל את הופעתיו ביום העצמאות השנה - זאת בעקבות שחש ברע במהלך טיסה מלונדון לישראל. לאחר התייעצות עם רופא שהיה על המטוס, הוחלט לבצע נחיתת חירום באוסטריה, שם פיק פונה לבית החולים בוינה. בני משפחתו מסרו מאוחר יותר: "קצת לא הרגיש טוב, הכל בסדר". אנחנו שמחים לשמוע זאת גם בגלל העובדה שבקרוב נזכה לראות אותו מלווה את ביתו דניאלה אל החופה יחד עם הבמאי האמריקאי המוערך קוונטין טרנטינו, אליו התארסה בשנה שעברה.

פגישה מהסרטים

אמה ווטסון ששיחקה בסרטים את הרמיוני גריינג'ר נפגשה לאחרונה עם מת'יו לואיס (נוויל לונגבוטום) ועם השחקן טום פלטון, ששיחק דראקו מאלפוי. אם השמות האלה לא מוכרים לכם, מדובר בדמויות המפתח של סדרת הסרטים המיתולוגית "הארי פוטר". השלושה נפגשו השבוע למפגש איחוד מרגש, בו אחד השחקנים שיתף בחשבון האינסטגרם את התמונה של שלושתם וכתב "חברים מבית הספר" כשהוא רמז על בית הספר לקוסמים הידוע "הוגוורסט" שכיכב בסרטים. התמונה הזו, מעוררת בנו תחושות נוסטלגיה ורצון עז לסרט חדש.

שופטת את האופי

כוהנת הביטוי המובילה בישראל, אשלי וקסמן בקשי, תשפוט השנה בטקס מלכות היופי. מי שעקב אחרי אשלי יכל לראות בחודשים האחרונים כי היא מצלמת וולוגים במקומות שונים, אך מעדכנת את צופיה שהיא לא יכולה להגיד במה מדובר. בוולוג שעלה השבוע אשלי אמרה שהיא הולכת לשפוט במלכות היופי וזו הסיבה שהסתירה. אשלי עוד הוסיפה כי עבורה מלכת היופי היא מלכת האופי. לדעתה מי שמחזיקה בתואר ״מלכת היופי״, מעבירה מסר וערכים ולכן אשלי תבחר מישהי גם על פי הפנימיות ולא רק החיצוניות.

© אינסטגרם

גיבור על?

עדיין לא הספקנו להתנער מהמקרה בו ג'סטין ביבר שבר פלאפון של מעריץ בשבוע שעבר, והביבס שלנו כבר הספיק להסתבך השבוע בעוד מקרה אלימות - הפעם מסיבה טובה. בזמן שחגג עם ההמונים בפסטיבל המוזיקה קואצ'לה- היה ביבר עד למקרה בו גבר אלמוני התנהג באלימות כלפי בחורה, הביבס צעק לעברו בטענה שיעזוב אותה לנפשה. כשהבחור לא הסכים להקשיב לו והמשיך להתעלל בבחורה, ביבר החטיף לו אגרוף בפרצוף. אנחנו שמחים לשמוע שהזמר הקנדי היה שם על מנת לעזור לאותה בחורה, ונראה כי הוא בהחלט מנסה לשפר את רופיו הטוב שנפגע במהלך השנים האחרונות.

היכונו לריאליטי

לא מעט תכניות ריאליטי בדרך למסך שלנו, ועדכונים החמים בגזרה כבר החלו. נפתח עם "האח הגדול" שהשבוע פורסם כי הדיירת הראשונה שבפנים היא הדוגמנית מריה דומרק, בת ה-22, שהפכה להצלחה אינסטגרמית מסחררת עם למעלה ממיליון עוקבים, עוד פורסם כי בעונה החדשה כניסת הדיירים תתפצל לשני ימי שידור, מתחם שדור המשפחה יהיה חלק מהבית והפרס יחזור להיות מיליון שקלים - אך בשביל כל זה נאלץ לחכות לעליית העונה לאוויר. בגזרת העונה החדשה של "הישרדות" (שמסתמנת כעונת VIP), השבוע התפרסמו כי גם יוצאת "האח הגדול" - אביבית בר זוהר שהחזירה את עצמה לתודעה בעקבות הסטוריז שלה באינסטגרם, נמצאת במגעים מתקדמים מו ההפה וכך גם השחקנית והדוגמנית הישרלית והבינלאומית - נועם פרוסט. נקנח בריאליטי מוזיקלי, נודע כי מירי מסיקה תשוב ל"קשת" ותעזוב את "דה וויס" של "רשת" לאחר עונה אחת בלבד. מסיקה צפויה להצטרף לריאליטי הכשרונות החדש של אביב גפן ואייל גולן על תקן שופטת.

© אינסטגרם

הוונדר השבועי 

מתי היא תדליק משואה? הגאווה הישראלית שלנו בעולם, גל גדות, נבחרה השבוע בתור אחת מתוך מאה האנשים מעוררי ההשראה בעולם של מגזין "טיים". ברשימה השנתית מככבת גדות לצד אנשים כמו ג'ניפר לופז, הספורטאי רוג'ר פדרר ומנכ"ל מייקרופסט. בחשבון האינסטגרם שלה כתבה גדות על הבחירה בה: "איזה כבוד גדול להיות ברשימה הזאת עם כל האנשים המדהימים האלו" וכמובן הודתה ללינדה קרטר, הוונדר וומן המקורית, שכתבה עליה את המילים במגזין.

קרטר וגדות © gettyimages

דרמה משפחתית

שבוע וקצת אחרי שנודע כי טריסטן תומפסון בגד בקלואי קרדשיאן רגע לפני שילדה את בתם המשותפת, שבאופן אירוני זכתה לשם טרו (אמת), הדרמה מסרבת להירגע. אתרי הרכילות מעבר לים מדווחים כי קרדשיאן נשארה בקליבלנד (שם היא עברה לגור בגלל זוגיות עם תומפסון), ואף נשארה לגור בביתם המשותף, אם כי טריסטן עזב את הבית. עוד דווח כי היא סלחה לו על הבגידה, והיא מאשימה את חבריו בסיטואציה וכי כל מה שחשוב לה כרגע היא התינוקת. בנוסף לכך, במהלך השבוע צץ ברשת קטע מתכניתו של המדיום טיילור הנרי, שחזה כי הוא לא רואה דברים טוב מהמרחק של בני הזוג.

 

טעות בזיהוי

עולם הרכילות ההוליוודי שמח השבוע לדווח כי הזמר דה וויקנד והאקסית בלה חדיד נצפו מתנשקים. כזכור, השניים ניהלו מערכת יחסים יציבה לפני שוויקנד עבר לסלינה גומז, ששברה לו את הלב כשחזרה לג'סטין ביבר. אלא שהשמחה הייתה מוקדמת מידי, וחדיד הגיבה על פוסט של חדשות E! שדיווח על הקאמבק הזוגי "זו לא אני", מה שהשאיר כמובן מיליוני מעריצים מאוכזבים שציפו לקאמבק. אז עם מי כן התנשק הזמר? הכירו את שנטל ג'פריס, שחקנית, דיי-ג'יי ואושיית אינסטגרם שיצאה בעבר עם ג'סטין ביבר.

פעם שנייה גלידה

בדיוק לפני שנה ורגע אחרי הפרידה, קיילי ג'נר והראפר טייגה נתקלו אחד בשני בפסטיבל קוא'צלה. מעריציה האדוקים וודאי זוכרים כי בזמנו ההתקלות המקרית הזו השפיעה עליה מאוד (ואף תועדה בריאלטי שלה "החיים על פי קיילי") מאז הדברים והשתנו, וג'נר נמצאת בזוגיות יציבה עם טראוויס סקוט, אבי בתה סטורמי שהגיעה לעולם לפני חודשים ספורים. אלא שההיסטוריה חוזרת על עצמה, וגם הפעם נתקלה קיילי בטייגה בפסטיבל, אך הפעם היא הייתה מלווה בבויפרנד שלה וגם טייגה לא היה לבדו, כשהיה צמוד לראפרית איגי אזליה. אז נפגש גם בשנה הבאה?

זכרונות מהעבר
זכרונות מהעבר © אינסטגרם

ילדת פיצה

קנדל ג'נר מצטרפת לשורת הדוגמניות שהפכו גם למגישות (היוש בר רפאלי ושלומית מלכה), והשבוע נודע כי ג'נר תגיש תכנית רדיו בשם "פיצה בויז" יחד עם חברה הטוב הדיי-ג'יי דניאל שטרית. התכנית, שתשודר ברדיו 1 של שירות המוזיקה "אפל מויזיק" באופן חודשי, תעסוק בחברות, מוזיקה, מסיבות פיצה בסלון והשניים יארחו בתכנית גם את חבריהם ובני משפחתם המפורסמים. 
 

שובר מוסכמות

השבוע פורסמו זוכי פרס פוליצר היוקרתי. מי שזכה בתחום המוזיקה הוא הרפאר קנדריק לאמאר. קנדריק זכה בפרס על אלבומו DAMA. אלבום זה הוא אלבום עטור שבחים ופרסים רבים. נציין שקנדריק שבר שיא ענק, כאשר הפרס הוענק ליוצר שפועל בתחום המוזיקה הפופולרית, דבר שלא קרה מאז 1943! (השנה שבה הומצאה הקטגוריה).

קנדריק למאר
קנדריק למאר © gettyimages

 

תגובות