רכילות בקטנה: עודד פז נפרד בדמעות. צילום מסך מהאינסטגרם

רכילות בקטנה: עודד פז נפרד בדמעות

השבוע ב"רכילות בקטנה": אריאנה גרנדה לא שותקת למעריץ, הקריירה החדשה של און רפאלי וטיילור ובן זיני מפסיקים להסתיר

אם הייתם עסוקים בחגיגות היציאה לחופש הגדול ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור, גם השבוע עשינו לכם סדר!

התחנה הבאה

לאחר שחשפנו לכם כי בן זיני מצטרף לקאסט סדרת הנוער החדשה של KidZ, "התחנה", כעת הצילומים יוצאים לדרך ובכך נחשף שם נוסף ונוצץ - גם השחקן גפן ברקאי לוהק לסדרה החדשה, ויצטרף לקאסט הראשי בכיכובם של לירון רביבו, שירה לוי, דין מירושניקוב, שירן סנדל, יוני מלס, יוני גרין, ירון בן הרוש ונוספים.
 
© אלירן אביטל

גרנדה מאוהבת

אחרי שהעולם הופתע כולו מהאירוסים של אריאנה גרנדה ופיט דווידסון לאחר פחות מחודש של זוגיות מגיע שלב ההוכחות לאהבתה הגדולה המאורסת הטרייה לבן זוגה. והכוכבת הכריזה השבוע באמצעות תמונה ששתפה בסטורי כי היא ודיוודסון עברו לגור יחד. גרנדה השתמשה גם ברשתות החברתיות והכריזה כי באלבומה החדש "Sweetener" שייצא בקיץ הקרוב ישנו שם בשם "פיט", על שם ארוסה כמובן. הידיעה על השיר המדובר היכתה גלים ברשת ועוררה את חמתם של חלק ממעריציה של אריאנה ואף כינו אותה "מטומטמת" בעקבות הבחירה להקדיש שיר לבן זוגה. הזמרת לא נשארה חייבת והגיבה חזרה כי: "אני לא שמה פס.. החיים קצרים מידי כדי להיות סתמית לגבי משהו כל כך יפה כמו האהבה זו". יו גו גירל!

© אינסטגרם

פרשייה אחת ביום

הביצה סערה השבע בעקבות פרשת העתקת קונספט חולצות "משפט אחד היום" של עידו גרינברג על ידי שתי חברות אופנה וטקסטיל מצליחות ובין המגיבים הרבים לפרשייה נכלל גם עידן עמדי, שיצא כנגד טרנד החולצות המדובר ופירסם בחשבון האינסטגרם שלו "חלאס אכלתם את הראש עם החולצות האלה @בחייאת". כזכור, זוהי לא הפעם הראשונה בה עמדי מביע דעה ברשתות החברתיות וגורם לסערה כשבפעם הקודמת זו הייתה עדי ביטי. אלא שבניגוד לביטי שענתה לעמדי במה שהפך לסכסוך פומבי גרינברג הלך על תגובה יותר קלילה שפרסם את הפוסט של עמדי בצירוף פוטושופ של עמדי עם אחת מן החולצות הידועות שלו וציין בהומור שהמשלוח שלו בדרך.

 

יוצאים מהארון

גולשי פרוגי כבר יודעים זאת חודש לאחר חשיפת ההוכחות אצלנו, אך למעשה לכולם זה היה ברור, ובכל זאת - רק השבוע החליטו הצמד טיילור מלכוב ובן זיני להכריז בפירוש בפני הקהל שהם זוג. כל זה קרה בראיון למוסף "זמנים מודרנים" של ידיעות אחרונות בו סיפרו על התאהבותם. זמן מה לאחר מכן החליטו השניים לפרסם תמונות זוגיות של עצמם. 

© אינסטגרם

גאה

"מחוץ לארון וגאה. כל כך שמחה להגיד את המילים האלה". במילים האלה פתחה כוכבת משחקי הרעב, אמנדלה סטנברג, את פוסט האינסטגרם שהעלתה השבוע בו הכריזה כי היא לסבית. סטנברג בת ה-19 היא שחקנית מוכרת שאת התפקיד המוכר ביותר גילמה בסרט "משחקי הרעב" כשגילמה את רו, אותה אימצה ג'ניפר לורנס בסרט. בעבר קיימה סטנברג זוגיות עם ג'יידן סמית', בנו של השחקן וויל, שמוכר בין היתר בתור הילד מהגרסה החדשה של קארטה קיד.

תעלול מיותר

הסטנדאפיסט חן מזרחי פירסם השבוע פוסט באינסטגרם על חוויה קשה ולא נעימה שחווה. מזרחי היה אמור להופיע בתיכון באשדוד באירוע התרמה למען חולי סרטן, אך קבלת הפנים שספגו חן ומנהלו, מכמה ילדים שכנראה לא הבינו את גודל החשיבות של האירוע הייתה לא מכבדת ואף תוקפנית. הילדים זרקו עליהם שקיות מים שהרטיבו אותם וגרמו להם לבושה רבה ולאכזבה, מזרחי שיתף את החוויה הלא נעימה בפוסט באינסטגרם, וכתב בין היתר: "ויתרתי על הזמן הפרטי שלי, עזבתי הכל והגעתי במיוחד... לא יכולתי לקחת חלק באירוע, כיבו אותי, וחזרתי הביתה מבואס".

הטאלנט הבא

כפי שפורסם בעבר, כס השיפוט של תכנית הכשרונות "גוט טאלנט ישראל" עתיד להשתנות ובימים אלו בוחנים מועמדים חדשים לטייטל. לאחר שמיה דגן הודיעה על פרישה בשל אילוצי לו"ז, השבוע נודע כי מי שתתפוס את מקומה היא ככל הנראה השחקנית והכוכבת הבינלאומית מורן אטיאס. הכוכבת, שמתגוררת בחו"ל, תגיע לארץ לצילומים בלבד. שמות נוספים שזומנו לאודישן ונבחנים על מועמדות לשיפוט, הם הסטנדאפיסטים שלומי בראבא וניקי גולדשטיין.
 

סוף נורא

ביום שני האחרון, נורה למוות במכוניתו הראפר XXXTentacion בפלורידה. לפי דיווחים, הראפר נורה בעודו ברכבו על ידי שני אנשים חמושים שככל הנראה תכננו לשדוד אותו, הוא הובל לבית החולים ושם מת מפצעיו. הראפר שהיה בתחילת דרכו ולא מזמן חגג יום הולדת 20, העלה שעות ספורות לפני הירצחו סטורי בו הוא סיפר כי הוא מתכנן לעשות אירוע צדקה. אלפי מעריצים וגולשים התאבלו במהלך השבוע על מותו והספידו אותו עם שלל סרטונים שתיארו את הקריירה הקצרה שלו שנקטעה.

הראשון שלה

המחזמר החדש "מיקה שלי" שעתיד לעלות בתיאטרון הלאומי "הבימה", עובר הרבה שינויים בקאסט השחקנים, לאחר שנודע על פרישתם של עומר דרור, רוני דלומי ולי בירן בשל אילוצי לו"ז, כעת נודע על הצטרפותה של השחקנית האהובה עמית פרקש. הכוכבת, שבשבילה מדובר בתפקיד ראשון על בימת התיאטרון, צפויה לככב לצידם של אושרת אינגדשט מ"שכונה" והזמרת יובל דיין. כוכב נוסף שמצטרף לקאסט הוא עומר פרלמן (שאבאבניקים, שוברי גלים).

© טליה רוזין. באדיבות יונייטד קינג

הרכב בינלאומי חדש?

לינה מחול  מפתחת כיום קריירה מוזיקלית בינלאומית באנגלית שמגיעה לגבהים מרשימים. אחרי שלקחה חלק בסיבוב ההופעות של הלהקה המצליחה ״little mix" בבריטניה, והוציאה שני סינגלים, לינה משחררת שיר חדש שמתארח בו אורח מפתיע במיוחד-און רפאלי. און, שפיתח לו קריירת משחק בסדרה ״פולמון״ ובסרטי ״ג׳סטה״ שר את קטעי הראפ בשיר שייצא בעוד פחות משבועיים. שילוב קיץ מרענן. 
 
© Marcelo Vianna, באדיבות יחסי ציבור

עכשיו זה רשמי

בשבוע שעבר פרסמנו לכם כאן כי ג׳סטין ביבר והדוגמנית היילי בולדווין נצפו נכנסים יחדיו למועדון, מה שהעלה כמובן הרבה תהיות, לאור העובדה כי השניים יצאו בעבר. עכשיו זה כנראה הופך להיות רשמי. שכן, אם לפני שבוע השניים נצפו במועדון ביחד, השבוע השניים נצפו מתנשקים! 

טלנובלה מתימן

השבוע נחשפנו לפרט מעניין בחייהם של השחקן אביב אלוש והזמר הראל סקעת. מסתבר כי השניים קרובי משפחה! אז איך לא ידענו על זה עד עכשיו? מסתבר שגם הם לא ידעו וגילו את זה די במקרה. הכל החל כאשר הראל שחרר את השיר "אם ננעלו" כשהתמונה שמלווה את השיר היא תמונה משפחתית של הראל. משפחתו של אלוש ראתה את התמונה וזיהו כי הסבתא היא מהמשפחה שלהם, מה שמעיד על קשר משפחתי בין השניים. את הגילוי הם חשפו בתמונה לסטורי של התכתבותם ובה שניהם מתבדחים על הנושא ואומרים: "תמיד אמרתי שכל התימנים אחים". 

© צילום מסך

נפרדים

עודד פז נפרד השבוע מכלבו טוביה שהלך לעולמו. טוביה ליווה אותנו, הקהל בבית מידי פעם כאשר הגיח לפרק או שניים בסדרה "הפיג'מות" ובתכנית "הכלב של המדינה", והיה לחלק חשוב בעולמו של הכוכב. אך לאור מצבו של טוביה וסבלו, עודד החליט להרדים אותו. בפוסט פרידה מרגש של עודד באינסטגרם כתב: "טוביה היה הכלב שחלמתי כל חיי שיהיה לי. וללא ספק טוביה היה כלב חלום...אתה הלכת ואני צריך להתמודד עם האובדן הזה שלי באיזו שהיא דרך. אני מתגעגע אלייך, אני אוהב אותך ואני שמח שהיית חלק כל כך גדול מהחיים שלי. אתה אמנם רק כלב, אבל אתה הכלב שלי. אני אוהב אותך.
 

 
תגובות