רכילות בקטנה: התפקיד החדש והמפתיע של טיילור מלכוב. צילום: אור גפן

רכילות בקטנה: התפקיד החדש והמפתיע של טיילור מלכוב

השבוע ברכילות בקטנה: שירי מימון עוברת למתחרים, לירון רביבו ושני אטיאס חוגגות, נטע ברזילי בקמפיין ראשון וירדן הראל לא נשארת חייבת. וגם: תומר קאפון בינלאומי

אם הייתם עסוקים בבינג' של הסדרה האהובה עליכם או שישנתם כל היום כיאה לתחילת החופש הגדול ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור, גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

פרזנטורית בצרפתית

אגם רודברג כובשת עוד פסגה בקריירה הענפה שלה, וכעת היא נבחרה לפרזנטורית של מותג הטיפוח ׳איב רושה׳. במסגרת הקמפיין רודברג תחשוף את סודות הטיפוח הצרפתיים בפני נשות ישראל כאשר מדובר בקמפיין בו ישראל היא המדינה הראשונה בה נבחרת פרזנטורית מקומית. לרגל הקמפיין השחקנית למדה במיוחד צרפתית ותגיד משפטים בשפה במהלך הפרסומת. או לה לה.

שבוע סוער

במהלך חופשתה באיטליה יחד עם דויד הנרי, חברה מימי ״המכשפים מבוורלי פלייס״, סלינה גומז זכתה לכבוד כאשר נפגשה עם האפיפיור. על המפגש פיזרה רמזים חברתה הטובה של הכוכבת ראקל סטיבנס, שאף שיתפה תמונה של גומז והנרי בדרכם לפגישה בוותיקן ובתמונה ששיתף דוויד הוא ציין כי מדובר ב״חוויה מדהימה״. אם כבר סלינה עסקינן- לאחרונה הושק אתר הסרטונים של אינסטגרם IGTV, אליו הועלתה הצצה מיוחדת לסרט אימה חדשה בשם ״סיפור אהבה״ בו מככבת גומז וצילמה וביימה חברתה הצלמת פטרה קולינס. הסרט בעל הוויב האפל כולל שלל שוטים קריפים של השחקנית וכנראה יושק לאט לאט בIGTV. יש למה לחכות.

פקה פקה על המסך

רגע אחרי שכבשה את העולם ומילאה את כולנו בגאווה כשזכתה בארוויזיון, נטע ברזילי נבחרה להוביל את הקמפיין החדש של פרטנר TV. הקמפיין, שתוכנן בפרטנר בסודיות בשבועות האחרונים, כולל עיבודים מקוריים של ברזילי המשלבים פסי קול ומשפטים אייקוניים מתוך סדרות מקוריות של נטפליקס. בין האלמנטים ששולבו בקמפיין, בולט גם הסאונד הייחודי שמופק באמצעות הלופר, הכלי המוסיקלי שמלווה ומזוהה עם הכוכבת.

לא נשארת חייבת

הדוגמנית והמגישה האהובה, ירדן הראל, נתקלה בימים האחרונים בטוקבק שכאב לה במיוחד, מטוקבקיסט שיצא כנגדה בטענה שהיא נשואה כבר 10 שנים ולא נכנסה להריון בטענה ש"לא בא לה להפסיק חלילה לטוס מסביב לעולם וללכת להשקות כדי לטפל בילד". הטוקבק המדובר נגע בנקודה רגישה עבור הראל, שכן כבר מספר שנים שהיא מספרת כי היא ובעלה רוצים ילדים ועובדים על זה וכי חלק מהדברים מגיעים בקלות וחלק פחות. הכוכבת לא נשארה חייבת והעלתה פוסט על כך לחשבון האינסטגרם שלה בו כתבה: "היד קלה עם המקלדת. עם השנים אתה לומד להיות חסין ואפילו לצחוק מחלק מהטוקבקים. אבל פעם ב...צץ אחד שהוא כולו רשעות וטיפשות ופוגע בך בנושא שכואב לך באופן אישי", וזכתה לתמיכה גורפת משלל תעשיית הבידור ומעוקביה באינסטגרם.

שבוע של ליהוקים

למעבר לרשימת המצטרפים החדשים לפסטיגל וביניהם עדן מאירי ושירה לוי שעליהם דיווחנו לכם במהלך השבוע, יש עוד מספר כוכבים שלוהקו לתפקידים חדשים. ג'וי ריגר תככב בתפקיד הראשי של סדרת הנוער החדשה של אורי גרוס "גיבור אמיתי", הזמרת הצעירה עדי ביטי תפציע על המסך בעונתה השלישית של סדרת הילדים והנוער "ג'ינג'י", וזאק פקיאל שכיכב בסדרת הנוער "פלאשבק" מצטרף ל"פוראבר", ויגלם את דויד לה-קר, זמר הליווי של נציגת צרפת לארוויזיון שנערך בישראל. כזכור השחקן נולד וחי בילדותו בצרפת, ובימים אלו אף מנסה לפתח קריירה גם שם. מאחלים לכל המלוהקים המון בהצלחה בתפקידים החדשים.

מזל טוב

השחקנית הבינלאומית שני אטיאס, שכיכבה בסדרת הנוער האהובה "גאליס", התחתנה השבוע עם בחיר ליבה טום שלום, בשמלה שעוצבה במיוחד עבורה על ידי דרור קונטנטו. הגיעו לשמח את החתן והכלה ביום המאושר: החברים דניאל מורשת, שירן סנדל, ליאור כהן, דר זוזובסקי, אפרת דור, מיכל ינאי ויערה בנבנישתי, ואחות הכלה הדוגמנית והשחקנית מורן אטיאס מלווה בבן זוגה החדש.

© צילום: כתום צלמים

בשבילו גיבורים עפים

לאחר שכבש את המסך ולב הבנות במיטב הסדרות הישראליות ששודרו בתקופה האחרונה, ביניהן "תאג"ד", "פולמון", "פאודה" ו"בשבילה גיבורים עפים", השחקן הישראלי תומר קאפון בדרך לכבוש את העולם. השבוע נודע כי הכוכב האהוב לוהק לסדרת גיבורי העל של אמזון, "The Boys" , ויגלם בה את דמותו פרנצ'י- לוחם פרוע שנאבק יחד עם חבריו בגיבורי על מושחתים.

שמחה גדולה הלילה

לירון רביבו חגגה השבוע את טקס החינה המרוקאי המסורתי רגע לפני החתונה שתתקיים בחודש הבא. האירוע שהופק על ידי "כנרת חינות", אותה חברה שהפיקה גם את החינה של עדן בן זקן וחן אמסלם, כלל את כל הדרוש בטקס המבוקש, וכלת בשמחה החליפה שלוש תלבושות מהודרות ומסורתיות. מבין 200 בני המשפחה והחברים שהגיעו לחגוג עם הזוג רגע לפני היום הגדול: אחיותיה התאומות של השחקנית- נוי ועמית, וכוכבת הנוער שירה לוי שירה לוי.

הדיירת החדשה?

לאחר המשימה הסודית בה אביבית בר זוהר, נטע ברזני, עמרי בן נתן, אדל בספלוב וטילטיל נכנסו לבית האח הגדול למספר ימים וכבר יצאו ממנו, חלק מהכוכבים קיבלו הצעה להיכנס לבית המדובר במדינה כדיירים מן המניין, כבר ביום רביעי הבא. על פי דיווחים ברשת, בר זוהר הסכימה להצעה שקיבלה מההפקה ותשוב לבית "האח הגדול". מי שהחליט לסרב על התענוג הוא עמרי בן נתן. 

צה"ל קורא לה

הדוגמנית והמיוזרית אלין כהן התפקדה השבוע בלשכת הגיוס בחיפה על מנת לעבור את הליכי הצו הראשון יחד עם חברתה. בסטורי שהעלתה כהן, שפספסה את הרכבת בדרכה לצו הראשון, כתבה "צבא הגנה לישראל אנחנו בדרך". על פי נוכחים באיזור, נרשמה התרגשות רבה בקרב החיילות שפגשו את כוכבת הרשת באיזור. בנוסף, השבוע נודע כי כהן קיבלה פינה קבוע ב"הדוח היומי" של "רשת 13" ובה תגיש פינת אופנה התסקר את הלוקים מבית האח הגדול.

© צילום מסך מהאינסטגרם

טיילור של מלון

הדוגמנית וכוכבת הרשת, טיילור מלכוב, מצרפת לרזומה שלה תפקיד חדש ומפתיע. כוכבת הנוער תקח חלק בלהיט הקיץ שצפוי להגיע בקרוב לבתי הקולנוע "מפלצת של מלון 3", ותדבב בתפקיד אורח את אחת הדמויות בסרט מסדרת סרטי האנימציה האהובה. הסרט צפוי לצאת לאקרנים ברחבי הארץ ב-12 ביולי בהפצת פורום פילם וא.ד. מטלון.

 

בינלאומיים

חוץ מביקורו המתוקשר של הנסיך וויליאם, גם הכוכבת הבינלואמית קת'רין מקפי המוכרת בין השאר מהשתתפותה ב"אמריקן איידול" ו-"צוות עקרב" קפצה לביקור בארץ המולדת. מקפי נפגשה בין היתר עם הצמד המוזיקלי המצליח סטטיק ובן אל והצוות שלהם איתם יצאו לקריירה בינלאומית במטרה לכבוש את אמריקה. עוד נכחו במפגש הפסגה: בנות הזוג של הצמד, שרית פולק וההריונית אורטל עמר.

עורקת למתחרים

שופטת הריאליטי והזמרת המצליחה, שירי מימון, החליטה לעזוב את תכנית הריאליטי בה שמשה כמנטורית, "אקס פקטור ישראל", ולעבור למתחרה "הכוכב הבא". זוהי תהיה תקופה עמוסה ולחוצה עבור הכוכבת שתצטרך לתמרן בין ההופעות שלה במחזמר "שיקגו" בברודווי לבין צילומי התכנית שיחלו כבר בחודשים הקרובים. לנו נותר רק לאחל בהצלחה.

תגובות