רכילות בקטנה: מה קרה בין דניאל מורשת לאליאנה תדהר?. צילום: שוקה כהן

רכילות בקטנה: מה קרה בין דניאל מורשת לאליאנה תדהר?

השבוע ב״רכילות בקטנה״: ההישג המיוחד של כדברא, ההכנות לחתונה של ג׳סטין, התגובה של עדן פינס ומה קרה בהופעה של טיילור סוויפט?

אם הייתם עסוקים מידי בלנוח מכל הבגרויות ולא הספקתם להתעדכן, גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

זה נקע אחד קטן, וצעד גדול לנטע

השבוע, נטע ברזילי נקעה את רגלה במהלך סיבוב ההופעות שלה באירופה ודחתה את טיסתה המתוכננת לארצות הברית. אלא שלמרות הפציעה, יש גם חדשות טובות למאמי הלאומית; ברזילי תופיע בשבוע הבא בתכנית הבוקר האמריקאית, "טודיי שואו", בה מתארחים בקביעות כל האמנים החמים בזירת הבידור הבינלאומית. מה שמראה לנו כי ברזילי לא מוותרת וממשיכה לכבוש פסגות.

© צילום מסך מהאינסטגרם

בר מצווה אמיתית

דין מירושניקוב אולי כבר בן 30, אך רק אתמול הוא חגג את בר המצווה שלו כמו שצריך. השחקן והכוכב האהוב פרסם בחשבון האינסטגרם שו פוסט נרגש על החגיגות וכתב: "היום חגגתי את בר המצוה שלי כמו שצריך, ולא רק בגלל שעשינו זאת בכותל, אלא כי שני ההורים שלי היו איתי פה.אין מאושר ממני. בקרוב תראו גם אתם את השמחה". אנחנו מחכים!

סוגרים מעגל 

במהלך מופע של טיילור סוויפט בפילדלפיה, התקיימה הצעת נישואין. ההצעה תועדה ושותפה על ידי לא אחרת מהזמרת עצמה שפרסמה גם על תהליך ההיכרות של השניים שסגרו מעגל בהופעה הזו. הזוג נפגש לראשונה בסיבוב ההופעות של טיילור לפני חמש שנים, ומאז הם בלתי נפרדים. השבוע, חמש שנים אחרי, הם סוגרים מעגל עם הצעת נישואין בסיבוב ההופעות הנוכחי של טיילור. בן הזוג הודה לטיילור ואמר שהשירים שלה הם מה שחיברו בין השניים. 

הזכייה של "צפוף"

רגע לפני העונה השנייה: הסדרה "צפוף" שמשודרת בערוץ zoom ב-HOT, זכתה בפרס הראשון של מועצת הכבלים והלווין לשידורי ילדים ונוער. נימוקי השופטים לזכייה היו שהסדרה מתמקדת במשפחה מודרנית ולא שגרתית בדרך אותנטית ומרתקת. הסדרה מאפשרת הזדהות, עוסקת באיזון מגדרי, ומציעה מבט לעולמם של הילדים בגילאים השונים. יוצריה יקבלו פרס בסך 10,000 ₪. כבוד!

צפוף
צפוף © יחסי ציבור

חוזרת להיות ילדה רעה? 

מיילי סיירוס כבר לגמרי לא במקום שבו היא הייתה הילדה הרעה. נכון שאחרי ימי האנה מונטנה, הכוכבת המצליחה קצת התבלבלה, אך נראה כי היא חזרה להיות הילדה הטובה שכולנו מכירים ואוהבים. עם זאת, השבוע קרה משהו שיותר מתאים למיילי הישנה. מיילי מחקה את כל התמונות בחשבון האינסטגרם שלה, שאחריו עוקבים כשבעים ושש מליון עוקבים. המעשה של מחיקת כל התמונות באינסטגרם של סלבס שונים הוא אקט ידוע ומוכר, וכבר נעשה על ידי כוכבים רבים בתחום, לרוב כדי ליצור באז, או דווקא לבשר על פרויקט חדש וגדול כמו למשל מוזיקה חדשה.

זוג נולד

הבנים או הבנות? מסתבר שהיו כאלו שהצליחו לערבב את העונה החדשה של ערוץ הילדים בפרטנר TV. השבוע נודע לפרוגי כי שניים מכוכבי התכנית התחרותית הפכו לזוג על סט צילומי העונה. מדובר במתמודדים יצחק שרעבי ונועה עמבור שהצליחו להקסים גם אותנו!

חמודים!
חמודים! © עומר רביבי

שיר פרידה?

עוד בענייני סיירוס, דיווחים מעבר לים טוענים כי זו ביטלה את החתונה שלה עם השחקן ליאם המסוורת' והשניים נפרדו. על פי מקרוב שהתראיין לדיילי מייל נמסר כי מיילי לא באמת רוצה להתחתן, מרגישה שמוקדם לה מדי כל העסק ומושכת את הזמן בעוד בן הזוג המפורסם כבר רוצה להתמסד ולהקים משפחה. עוד נמסר מהמקורב כי משפחתו של המסוורת' לא בעד הקשר ומנסה לגרום לו לפקוח את העיניים. אך אל תמהרו לבכות על הפרידה - במקביל לחרושת השמועות, השניים תועדו יחד בשדה תעופה.

התגובה של פינס

אחרי הפוסט של השחקנית מיה דגן, על הפסול בלדגמן הלבשה תחתונה לנערות בצורה מינית, הרשת כולה געשה, וגם עדן עצמה מצאה זמן להגיב. הדוגמנית פרסמה פוסט באינסטגרם ורשמה כתגובה ״מכבדת את כל נקודות הראיה של כל אדם, ומאד אוהבת לשמוע דעות ועמדות. ובאותה העת, אני לא מתכוונת להתנצל על דבר!" 

ברוכים הבאים לשנת 2018 חברים שלי! אני גאה במי שאני, בגוף שלי (עם כל הצלקות, והפגמים) ובבחירות שלי. מכבדת את כל נקודות הראיה של כל אדם, ומאד אוהבת לשמוע דעות ועמדות. ובאותה העת, אני לא מתכוונת להתנצל על דבר! מטורפת על העבודה שלי ועל כל דבר שאני עושה. כל נערה, בחורה, אשה, לביאה! צריכה לאמץ לעצמה את הכח הפנימי והחיצוני שלה ואהבה עצמית. ושכולנו נמשיך לעשות מה שלעזאזל בא לנו, ומה שעושה לנו רק טוב. אוהבת יותר מדי 🖤 עדן Welcome to 2018 everyone! I'm proud of who I am, of my body and my choices. I respect everyone's views and I love hearing everyone's opinions, and in the same time I won't be apologizing for anything! I'm crazy for my job and for everything that I do 👅 All girls should have a sense of power and self love, and we should all continue to do whatever the hell we feel like 💪🏻💪🏻 Yours, Eden🖤

A post shared by Eden Fines עדן פינס (@edenfines) on


חוזרת לביזנס 

קארדי בי, הראפרית שטרפה את כל הקלפים בדרך לפסגה, מתחילה לחזור לעניינים אחרי לידת ביתה הבכורה. כידוע, לפני שבוע וחצי ילדה הראפרית המצליחה את ביתה העונה לשם המיוחד "קאלצ׳ר קיארי סיפוס". השבוע, קארדי עדכנה באינסטגרם על מצבה ואמרה:"תודה לבני המשפחה ולחברים שבודקים מה קורה איתי....אמא זו עבודה שדורשת יום שלם, כל הלילה, תשומת לב... אני אנסה לכתוב לעתים קרובות יותר". קארדי חושפת בדרך שלה את הימים הראשונים שלה כאמא על ידי סרטונים בעמוד האינסטגרם, של בובות שונות אותם היא מדבבת בדרכה המצחיקה, ועל הדרך גם מדברת פה ושם על היותה אמא.

מכשפים את העולם

אחרי שנמכרה בהצלחה לפולין, הסדרה "כדברא" (TEENNICK ב-yes) עושה זאת שוב והשבוע נודע כי זו נמכרה לשידור גם בפורטוגל בגרסתה המקורית. זו היא לא הסדרה הראשונה הנמכרת לערוץ הפורטוגלי והיא מצטרפת לסדרות נוער ישראליות רבות שהגיעו אל מעבר לים וזוכות לאהדה רבה. אנחנו לא ממליצים לכוכבי הסדרה לטוס לחופשה ולצפות ששם יהיה חופש ממעריצים.

© גיא פיטשון

 

מהריאליטי למציאות

סרטון בו מגי טביבי בוכה אל מול הטלוויזיה הופץ ברשתות החברתיות. לפי הטענות, המסר שישראל קיבל מהבית לא שודר במלואו, ההפקה הזמינה את מגי, בת זוגתו, לצלם לו מסר והודיעו לה על כך חצי שעה לפני. למרות חוסר הזמן, מגי הצליחה וצילמה את המסר. בסופו של דבר, ההפקה חתכה את הקטע שבו בת הזוג משתתפת והדבר עורר מהומה רבה.

מתכוננים לחתונה

נראה שג'סטין ביבר והיילי בולדווין שהתארסו השבוע לא שורפים זמן וכבר התחילו לתכנן את החתונה שלהם. על פי דיווחים ממקורב לשניים, הזוג הנוצץ מעוניין בחתונה אינטימית וצנועה שתכלול רק את הקרובים של השניים. עוד נמסר שג'סטין יעדיף לשים לארוסתו את הטבעת במדינת הולדתו קנדה. נאמר עליו כי הוא אוהב את המקום ומרגיש שם בבית. פרוגה שלנו לא מאבדת תקוות ועדיין מחכה להזמנה.

האמת נחשפת

אחרי חרושת שמועות על חתול שחור שעבר בין אליאנה תדהר ודניאל מורשת בעקבות העובדה שהשניים לא עוקבים אחד אחרי השנייה באינסטגרם, האמת מאחורי הדרמה האינסטגרמית נחשפת. כשמורשת ענה לשאלות בנושא דרך פיצ'ר החדש בסטורי שלו, חשף הכוכב כי תדהר חסמה אותו בטעות לאחר שאדם שהתחזה אליו ניהל איתה שיחות בשמו ולכן השניים שכיכבו יחד ב"גאליס" ועל הבמות "הפרידו" כוחות ברשת. מזל שכל הדרמה הזו היא בגבולות האינסטגרם בלבד ולא קיימת דרמה ברייל לייף בין שני הכוכבים האהובים ואנחנו מתפללים לפרויקט משותף. מי שתהה - השבוע בוטלה החסימה והשניים חזרו לעקוב. 

הכל טוב
הכל טוב © צילום מסך מאינסטגרם

מהיוטיוב אל המסך הגדול

הוולוגר וכוכב הרשת המצליח, סהר קליזו, חזר החודש אל הוולוגים אחרי שפרש בשיא סדרת הוילה-וולוגים המצליחה שלו, "MYVIBE". במהלך הוולוגים האחרונים, קליזו קיבל את הבשורה כי הוא יככב בתכנית חדשה ב-HOT בידור ישראלי ויגשים את החלום הגדול. הסדרה תשלב את הרשת והטלוויזיה לראשונה בישראל ותקרא- "פרויקט קליזו". במהלך העונה, המצלמות של הערוץ יתלוו אחר היוטיובר המצליח מאחורי הקלעים של הוילה שלו, בדרכה של החבורה שאיתו להגשים את כל מטרותיה. 

 

ליידי כחול-לבן

לליידי גאגא ישנה חיבה מיוחדת לעיצוביו של המעצב אלון ליבנה ובמרוצת השנים היא כבר לבשה לא מעט בגדים מבית היוצר של המעצב הישראלי הידוע. השבוע היא עשתה זאת שוב כשהסתובבה במעיל עור שחור שעיצב ליבנה ולקוח מהקולקציה האחרונה שלו שהוצגה בשבוע האופנה האחרון בתל אביב.

פרצת, שילמת

השבוע דווח כי אמריקאית בשם סוזן אטראץ' אשר פרצה לחשבונות המייל והאייקלאוד של סלינה גומז עומדת בפני כתב אישום חמור במיוחד. אירועי הפריצה, שהתרחשו ב-2015 ו-2016, לא נעשו בעזרת כישורי האקינג מיוחדים ואטראץ' הצליחה לאפס את הסיסמא לחשבונות של גומז בעצמה (פעולה שניתנת על ידי מענה לשאלות אישיות ובמקרה הזה בו מדובר בסלינה, לא קשה למצוא את התשובות ברשת). אמנם סוזן לא מכרה את המידע אליו נחשפה לאתרי הרכילות אך היא הדליפה ברשת מידע ותמונות אישיות שלה הזמרת. כעת אטראץ' מואשמת ב-11 עבירות של מרמה, גניבת זהות וזיוף ובמידה ותורשע היא עלולה להיכנס לכלא לתקופה של עד עשר שנים.

אמאלה
אמאלה © יוטיוב

 

מעשה בחארטא

למי שעוקב אחר ווילת "חיים בחארטא" של קווין ורז והחארטא גאנג, יכל להבחין בוולוג משונה למדי שעלה אתמול (ה') אל הערוץ שלהם תחת השם "מעשה בחמישה בלונים". למי שתהה מה הכוכבים מנסים לעשות שם ובמה מדובר, נספר שזו חידת רשת מטורפת המאתגרת את הצופים שלהם ובנויה בסגנון "חדר בריחה". האמת שגם אנחנו עוד לא הצלחנו לפתור את החידה. בהצלחה!

 

 

תגובות