דואט של מרגי וקירל? קבלו את משאלות הסלבס שלנו. צילום מסך מהאינסטגרם

דואט של מרגי וקירל? קבלו את משאלות הסלבס שלנו

עומר אדם לכל דורש? גל גדות באוסקר? הושענא רבה הוא הזדמנות מצויינת לבקש כמה משאלות שהיינו רוצים להגשים

יש המאמינים כי בליל חצות של "הושענא רבה" ניתן לבקש משאלות ובקשות לשנה הבאה ואולי הן יתגשמו. לכבוד החג המיוחד, החלטנו להביע כמה משאלות מיוחדות בעצמנו הקשורות לעולם הבידור.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

גל גדות באוסקר

אולי לפרס עצמו עוד יקח זמן, אבל היי! אם לא את האירוויזיון למה שגל גדות לא תנחה את האוסקר? היא חיננית, אהובה והכי משדרת עוצמה ופאן. אז יאללה, מי מרים את הכפפה?

גל גדות
גל גדות © Kevin Winter/gettyimages_IL

עומר אדם לכולם

עוד לפני שמספיקים להגיד "בוקר טוב", הכרטיסים להופעותיו של עומר אדם נחטפים בין רגע, אז המשאלה שלנו היא שתמיד יהיו כרטיסים לכולם ולא נצטרך להרביץ מקלדת בכל פעם שמכריזים על מופע חדש. ושום מילה על משוגעים, כן?

© צילום: נעם פינבליט

דואט של אהבה

מעבר למשאלה שקירל ומרגי יתחזקו זוגיות ארוכה ולא ייפרדו (התאמה מושלמת!), המשאלה הנוספת שלנו היא שהשניים המוכשרים האלו יוציאו דואט פופי משותף. המתכון המושלם ללהיט שיכבוש את המדינה ויעשה כאן בלאגן. לשם שינוי, ולמרות הכבוד לפסטיגל המשותף, אנחנו מתכוונים לסינגל שלא קשור למופע אלא ממש כזה שאתם תוציאו בנפרד. פליז?

© צילום מסך מהאינסטגרם 

ליביאנה מעלים שלב

אנחנו האחרונים שנלחיץ, ולגמרי שיקחו את הזמן שלהם, אבל אנחנו מרשים לעצמנו לומר בקול גדול - אמן שלי ואליאנה יתחתנו כבר! זהו, אמרנו את זה. השניים האלו מתחזקים זוגיות מושלמת, מוזיקלית, פוטוגנית והכי חשוב - אוהבת ומפרגנת. אז למה שלא למסד את הקשר ולתת לנו סוף מהאגדות. רק אל תשכחו להזמין, סבבה?

© אור גפן

חוזרים עד הסוף

גם אנחנו נרגשים מהעובדה שסוף סוף או בוי חוזרת למסך והפעם ישודרו כמעט ברצף שתי העונות הראשונות. עכשיו, כל מה שנותר לקוות שזה לא ייגמר בזה ושלפחות יעשו עוד עונה (או עוד מיליון, לא נתנגד). אלוטל? מקווים ששמעת את המשאלה!

או בוי
או בוי © צילום: רונן אקרמן ויוליה טייץ

הכי מלאכית

בשנה האחרונה הדוגמנית ניבר מדר עובדת קשה על האפשרות שהיא תצעד במסלול המלאכיות של ויקטוריה סיקרטס, אז למה שזה לא יקרה? הגיע הזמן לייצוג ישראלי ראוי על המסלול ואין ספק שמדר יכולה להביא לנו שם גאווה אופנתית.

ניצחון רצוף

אחרי שנטע הביאה את הניצחון לישראל והאירוויזיון יתקיים השנה בתל אביב, המשאלה שלנו היא שנזכה שוב, רק כדי להוכיח שזו לא הייתה הצלחה חד פעמית וכי אפשר לא לזכות רק כל עשרים שנים. אומנם בעבר כבר הוכחנו שישראל יכולה לזכות פעמיים רצוף, אך בשנה שלאחר מכן וויתרנו על ההשתתפות ועל האירוח - לכן הפעם אנו דורשים תיקון הכולל דוז פואה.

© gettyimages.il/Pedro Gomes
 
תגובות