פרידה והפסקה מאור הזרקורים: התקופה הקשה של אריאנה. צילום: Kevin Winter/GettyImages.IL

פרידה והפסקה מאור הזרקורים: התקופה הקשה של אריאנה

הכוכבת האהובה חווה בתקופה האחרונה זמנים לא קלים עם הרבה ירידות ועליות, כך שלצד הקריירה המשגשגת שלה ישנן גם לא מעט דרמות בחייה האישיים איתן היא נאלצת להתמודד

לצד ההצלחה הגדולה שלה בחודשים האחרונים עם אלבום ולהיטים שוברי שיאים, על אריאנה גרנדה עוברת תקופה לא פשוטה בכלל. אמש (ד') הודיעה הזמרת בסטורי שפירסמה (וכבר הספיק להימחק) כי היא לוקחת הפסקה מהרשתות החברתיות: "הגיע הזמן להיפרד שוב לקצת מהאינטרנט. קשה לא להיתקל בחדשות או דברים שאת מנסה לא לראות. זה מאוד עצוב". הפרישה הזמנית של גרנדה מהמדיה החברתית מגיעה בעקבות ביטול האירוסים שלה לפיט דיווידסון ולא מדובר בפעם הראשונה בה הזמרת מביעה רצון לפסק זמן מעין הציבור לאחרונה, שלצד העשייה המקצועית הפורה שלה היא נאלצת להתמודד עם התרחשויות קצת פחות חיוביות בחייה. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כזכור, בשנת 2016 התרחש פיגוע טרור קטלני בסיום הופעתה של הזמרת במנצ'סטר. לאירוע הקשה היו כמובן השלכות על הכוכבת הצעירה, שהודתה שמאז הפיגוע היא סובלת מהפרעת דחק פוסט-טראומטית ומהתקפי חרדה. לאחר הפיגוע ביטלה גרנדה את סיבוב ההופעות שלה, חזרה לסיים אותו ומאז שמרה על שקט תעשייתי עד שחזרה לעולם המוזיקה בקיץ האחרון עם קאמבק מתוקשר עם אלבומה "Sweetener". במסגרת הקאמבק שלה גרנדה הרבתה להתראיין ולספר על ההתמודדות שלה עם חרדה, אך לצד זאת היא לא היססה להצהיר כי היא חיה את התקופה הטובה בחייה, לא מעט בזכות הזוגיות עם פיט דיוודסון, לו התארסה לאחר כשלושה שבועות של היכרות.

בתחילת החודש שעבר הראפר מאק מילר, עימו ניהלה אריאנה מערכת יחסים שארכה כשנתיים ונגמרה בחודש מאי האחרון, נמצא ללא רוח חיים לאחר שנטל מנת יתר. מקורבים לגרנדה השבורה מיהרו להודיע כי היא לוקחת פסק זמן מאור הזרקורים על מנת להתאושש מהמוות המצער של מילר והזמרת הספידה אותו בפוסט מרגש: "אני כל כך כועסת. אני כל כך עצובה. היית חברי היקר במשך הרבה זמן ואני כל כך מצטערת שלא יכלתי לקחת או לתקן את הכאב שלך". למרות ההצהרות על פסק זמן, גרנדה תועדה ללא הרף על ידי צלמי הפפארצי בצילומים בהם היא נראתה עצובה, אך במקביל היא המשיכה להעלות פוסטים למדיה החברתית שלה ולעבוד על שלל פרוייקטים חדשים.

"מצטערת שלא יכלתי לתקן את הכאב שלך". אריאנה יחד עם מאק מילר ז"ל © צילום מסך מאינסטגרם

לאורך כל החודש האחרון צצו באתרי הבידור בהוליווד דיווחים על הקושי, הלגיטימי כמובן, של גרנדה בתקופה האחרונה ומיום ליום נשמעו עוד ועוד דיווחים כי הכוכבת עתידה לפרוש מאור הזרקורים. הזמרת מצידה המשיכה לעבוד, לשדר עסקים כרגיל והיא לוהקה לעיבוד הטלוויזיוני למחזמר הידוע "מרשעת". לצד כל אלו אריאנה ממשיכה לחוות התקפי חרדה, ובימים האחרונים היא שיתפה על ההתמודדות שלה איתם בסטורי שלה: "לא יכולה להאמין שכמעט נתתי לחרדה שלי להרוס לי את זה היום".

אחרי ההתמודדות עם מותו של האקס שלה, הרצון להפסקה מאור הזרקורים והחרדות, כעת גרנדה נאלצת להתמודד עם פרידה קשה. כאמור, מי שהיה גורם משמעותי לחוזקה של הכוכבת והיווה עבורה תמיכה ברגעים הקשים בחודשים האחרונים היה הקומיקאי פיט דיווידסון, עימו החלה לצאת כשבוע וקצת לאחר הפרידה ממילר. השניים התארסו אחרי שלושה שבועות של זוגיות ובתחילת השבוע השניים ביטלו את החתונה שלהם, לאחר מערכת יחסים מתוקשרת ואינספור קעקועים משותפים. בחזרה להודעה על ההפסקה מהרשתות החברתיות  בתחילת הכתבה, הכוכבת ציינה בה כי "זה מאוד עצוב ואנחנו מנסים בכל הכוח להמשיך הלאה" וסקוטר בראון, מנהלה האישי של הסטארית, סיפר כי היא נעדרה מאירוע צדקה שערך כי היא "מתמודדת עם עניין אישי", שהוא כאמור הפרידה המתוקשרת שעוררה עניין ושיח נרחב בעולם הבידור.

מנסים להמשיך הלאה. אריאנה ופיט בזמנים יפים יותר © Nicholas Hunt/GettyImages.IL for MTV

אנחנו מקווים שאריאנה תמשיך להישאר חזקה לנוכח האירועים האחרונים בחייה ותיקח עבורה את כל הזמן שהיא צריכה בשביל לטפל בעצמה, כך שגם אם היא תחליט לקחת פסק זמן ממושך מהקריירה על מנת לנוח, אנחנו לגמרי בעד.

 

תגובות