Share The Love: הסלבס שלא מהרו לחשוף את הזוגיות. צילום מסך מאינסטגרם

Share The Love: הסלבס שלא מהרו לחשוף את הזוגיות

המעריצים כבר רגילים לכך שהסלבס משתפים אותם בהכל, אך מסתבר שיש כמה כוכבים שהעדיפו לחכות קצת עם נושא אחד מסויים עד שהוציאו אותו לאור

למרות שאנחנו חיים בעידן של שיתוף ולפרסם כל דבר, יש כמה כוכבים שהעדיפו לחכות יותר מדי זמן עד שחשפו באופן רשמי את הזוגיות ביניהם. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:


מיאמור - בן זיני וטיילור מלכוב

כזכור, כשנוצר בין השניים שיתוף פעולה ראשוני הם ספגו הרבה שיימינג ברשת. לאחר שהשניים הפכו לצמד מוזיקלי, הם ספגו המון ביקורות ואף עלו לא מעט שמועות על הזוגיות בין השניים. לפני כמה חודשים, חשפנו כאן את המתנה שהכינה טיילור לבן וכך נחשפה הזוגיות שהוסתרה במשך מספר חודשים. כשבוע לאחר מכן פרסמו השניים וולוג שמאשר את הזוגיות והם בלתי נפרדים. 

© אינסטגרם

כתוב בשמיים - לי בירן ואליאנה תדהר

כבר כשאליאנה תדהר נפרדה מהאקס אורן רוגובין, אנחנו היינו הראשונים לחשוף שיש שמועות על זוגיות חדשה שלה עם שחקן אחר ומוכר במיוחד. כבר למחרת פרסום הידיעה על הפרידה, פגשנו את אליאנה תדהר באחד הקמפיינים שלה ושאלנו אותה על כך. היא אומנם הכחישה, אך מהר מאוד התברר שצדקנו וארבעה חודשים לאחר מכן הם כבר הפסיקו להסתיר.
 
ליביאנה
ליביאנה © אינסטגרם

ספורט זה אהבה - אנה זק ושחר ג'נה 

השניים הכירו כשכוכבת הרשת והזמרת הגיעה לסטודיו של שחר, מאמן מעיר מגורייה. השניים החלו בתור קשר ידידי לחלוטין ולאחר זמן מה התאהבו, אך ממש לא מהרו להכריז על כך רשמית. במקרה שלהם היו לא מעט סטוריז ותמונות משותפות ברשתות החברתיות שהעלו ספקולציות על הזוגיות ביניהם. זה לקח למעלה מחצי שנה אבל לבסוף הכריזו השניים (באינסטגרם כמובן) כי הם בהחלט זוג. 

© אינסטגרם

לא חרטא - דניאלה קריסטיה וקווין רובין

מהרגע הראשון שדניאל הצטרפה ל"חרטא גאנג" היה ניתן לראות את הניצוץ בינה לבין קווין. לא מעט צופים שאלו אותם על כך בכל הזדמנות, פתחו להם עמודים משותפים ולא נכנעו עד אשר הזוג לא אמר זאת רשמית. לפני כשבועיים זה קרה והשניים הפסיקו להסתיר את האהבה ביניהם ואף סיפרו כי הזוגיות ביניהם החלה זמן קצר לאחר הצטרפותה של קריסטיה לחבורה.

© צילום מסך מאינסטגרם

דו קיום - צחי הלוי ולוסי האריש

השחקן והעיתונאית המפורסמים עשו את הבלתי ייאמן והסתירו את הזוגיות שלהם במשך חמש שנים. אומנם התקשורת כבר ידעה על כך מזמן אך בעקבות בקשות של הזוג וטענה כי מדובר בסכנת חיים של ממש - הוחלט לכבד את הבקשה. בחודש שעבר נישאו השניים ועם החופה החליטו לחשוף סוף סוף את הזוגיות ולא התייחסו לכל התגובות האלימות שהיו על כך מכל עבר.

© אינסטגרם

אהבה ממבט ראשון - נועה כהן וניתן בן ארי

לפני שחשפו את הזוגיות, כוכבת הרשת נועה כהן וניתן בן ארי, הבן של מוש בן ארי, נראו יחדיו כבר במשך חודש. השניים הכירו דרך התוכנית "סוואגרז" ובה נועה הזמינה את ניתן כשהחבורה הייתה בתוכנית רדיו. כבר אז היה ניתן לראות את האהבה ממבט ראשון בין השנים וכיום הם מתחזקים זוגיות.

© צילום: נבו עמרני

עד הקצה - נאיה פדרמן ודוד ויצמן

אחרי שקט ארוך מהבחינה הרומנטית מצידה של נאיה פדרמן, העלתה לפני כחודש וחצי תמונת סטורי צמודה עם בחור זר. מהר מאוד הפעלנו את הקשרים שלנו והתברר כי מדובר בזוגיות חדשה עם דוד ויצמן ושלמעשה הם הסתירו זאת במשך שלושה חודשים. הלם.

© אינסטגרם
תגובות