רכילות בקטנה: הבשורה המפתיעה של נואה סנטינאו. צילום: Gettyimages.IL/Matt Winkelmeyer

רכילות בקטנה: הבשורה המפתיעה של נואה סנטינאו

השבוע ב"רכילות בקטנה": הכפילה של נועה קירל, עדן סבן תככב בנטפליקס, הקמפיין של קווין ודניאלה וגם: מי ירה על ניקי מינאז' וקניה ווסט?

אם הייתם עסוקים מדי בלחשוב מי נבחרי השנה שלכם ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור, גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

OMG

לראשונה, המותג הבינלאומי MICHAEL KORS, ישתף פעולה עם סלבריטאית מקומית, ירדן הראל. מנהל מותג מייקל קורס בישראל, אמר: "ירדן מתאימה להלך הרוח של המותג באופן מושלם. היא משקפת מאוד את האישה ה׳מייקל קורסית׳: יפה מבפנים ומבחוץ, עצמאית, בטוחה בעצמה ולבבית". מלא בהצלחה! 

ירדן הראל
ירדן הראל © שי פרנקו, באדיבות יחסי ציבור

זגורי הופכת לאימפריה 

המון מזל טוב לחן אמסלם ומאור זגורי שמצפים לבייבי משלהם בפעם הראשונה. השבוע חן ומאור, העלו שניהם לחשבונות האינסטגרם, תמונה זוגית שמאשרת את הידיעה, כי השניים מצפים. כידוע השניים הכירו על הסט של הסדרה של מאור, "זגורי אימפריה", מאז השניים הספיקו להיפרד, לחזור מחוזקים יותר, התחתנו ועכשיו סוף סוף מתרחבים לאימפריה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Maor Zagouri (@maor_zaguri) on

בינלאומית

יוצאת האח הגדול, הדוגמנית עדן סבן, מתרחבת לגזרה הבינלאומית ולוהקה לסדרה של נטפליקס העונה לשם "המשיח" שתצולם בירדן. עדן תגלם דמות של חיילת לא ישראלית. הסדרה תגולל את סיפורו של אדם מסקרן במיוחד שמצליח לחולל ניסים ומעשיות שלא ניתן להסביר, והוויכוח סביבו, האם הוא באמת המשיח או מתחזה. נזכיר שסבן היא לא היחידה שלוהקה השבוע לסדרה של נטפליקס, כפי שחשפנו גם מייקל לואיס לוהק לאחת הסדרות האהובות - "אקדמיית החממה".

© אינסטגרם

גירל פאוור

Reebok ממשיכה במסורת העצמה נשית והפעם, בנוסף לגל גדות, משתפת פעולה עם הראפרית קארדי בי וממשיכה את מסורת ההעצמה הנשית המעודדת את הנשים להיות הגרסה הטובה ביותר האפשרית של עצמן. למסורת מצטרפות נשים מפורסמות רבות שמקדמות את המסר.

הולכת על זה
הולכת על זה © באדיבות ציפי רומנו יחסי ציבור

כבוד ישראלי בסטייל

השבוע נרשם הישג ישראלי בגזרת האופנה הבינלאומית. מסתבר שהזמרת מדיסון ביל הגיעה לתצוגה של ויקטוריה סיקרט עם שמלה של מעצבת האופנה הישראלית ברטה. מדובר בהישג גדול ומרשים שכן תצוגות האופנה של ויקטוריה סיקרט, מדוברות ומתוקשרות המיוחד, בהן מופיעות מיטב הדוגמניות המובילות בעולם, לצד ידוענים רבים שמגיעים לצפות בתצוגות.

 
 
 
View this post on Instagram

@madisonbeer in #BERTA at the @victoriassecret Pink Carpet 💗

A post shared by BERTA (@berta) on

כבר לא הבויפרנד?

השחקן, נואה סנטינאו, שאנחנו רגילים לראות על המסך בזמן האחרון בתפקיד החבר החתיך בסרטים כמו 'לכל הנערים שאהבתי' ו-'סיירה ברג'ס לוזרית', משנה כיוון. בראיון שנתן, אמר שסירב כאשר הוצע לו תפקיד נוסף בנעליו של ''הנער שובה הלבבות'' וציין: "כן, סירבתי, כי זה מה שאני מגלם כל הזמן". ואף הדגיש שהתדמית שנוצרה עליו ועל הדמויות שמגלם בכלל לא בכיוון שאליו הוא מעוניין להגיע בקריירת המשחק שלו. אנחנו היינו מציעים לו תפקיד בסרט "לכל הנערות ששברת להן את הלב כרגע".

© Gettyimages.IL/Matt Winkelmeyer

הקטנה כבר גדולה

כמו בכל שנה, שוב מיכל הקטנה חוגגת יום הולדת במסיבה הכי גדולה וצבעונית שיש. כהרגלה, מיכל השקיעה בבלונים, קיר פרחים, אוכל והמון צלמים שיתעדו את הכל. בין האורחים נכללו: אייל גולן,  אלין כהן, נטע אלחמיסטר, עודד פז טל מוסרי ועוד רבים אחרים שהגיעו במיוחד בשביל כוכבת הילדים. מזל טוב!

טל מוסרי ומיכל הקטנה
טל מוסרי ומיכל הקטנה © אור גפן

חם פה

שריפות הענק שמשתוללות בקליפורניה ופגעו בין היתר גם בביתהם של כוכבים גדולים כמו: מיילי סיירוס, ליאם המסוורת' וקייטלין ג'נר, הגיעו גם לביתם של קים קרדשיאן וקניה ווסט. על פי הדיווחים הלהבות הגיעו על לשטח שבבעחות זוג הכוכבים, ואלו בתגובה שכרו כבאים פרטיים שיסיעו בכיבוי האש בשטחם ובשטח של שכניהם. מקווים שהכל בסדר עכשיו!

אתגר חד הקרן חוזר?

השבוע צולם הקמפיין החדש של "אורבניקה" ומי שנבחרו להוביל אותו הפעם הם לא אחר מאחד הזוגות הכי וויראלים שנחשפו השנה - קווין רובין ודניאלה קריסטיה, כוכבי "חיים בחארטא". השניים שהוציאו את הזוגיות בחודש האחרון, יכולים להיות רגועים כי גם בחברה הבינו שהזוגיות שלהם פוטוגנית במיוחד. הזוג הצעיר עלה על "וואנזי" בכל מיני צורות, ביניהם גם חד קרן שהזכיר לרובין את האתגר שגרם לו בעבר להיות וויראלי. רק נזכיר ש"קווינאלה" (ניסינו...) מועמדים כ"זוג השנה" בנבחרי גולשי פרוגי.

© באדיבות יחסי ציבור

הבטחות מקיימים

עוד בענייני ה"חארטא גאנג": כוכב הרשת, גל זהבי, הבטיח קבל עם ואינסטגרם שאם הוא מגיע ל-100 אלף עוקבים הוא גוזר את הקוקו המזוהה איתו. ובכן בסוף השבוע שעבר זהבי אכן הגיע לכמות הנדרשת אך לקח לו כמה ימים לחשוף את הלוק החדש שלו - קרחת.

את החיים שלי

השבוע, הציע שחקן הכדורגל המצליח, כריסטיאנו רונלדו, נישואין לג׳ורג׳יניה רודריגז שכמובן אמרה כן. רודריגז היא, דוגמנית ספרדייה וחברתו של כריסטיאנו בשנתיים האחרונות. לשניים בת משותפת, אלאנה מרטינה. שיהיה במזל!

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

כפולה גרסת המציאות

השבוע, הרשת סערה בעקבות תמונה שפורסמה ובה נראית חיילת הדומה שתי טיפות מים לזמרת נועה קירל. הכפילה אמנם לא קשורה לזמרת, אך הגילוי של הרשת דווקא יכול לעזור לנועה שמשלבת לו"ז צפוף במיוחד עם הלימודים לבגרויות. מה את אומרת נועה, שנסדר לך כפילה?

דומות?
דומות? © אינסטגרם

כפרה עליהם!

לאחר שהתקיימו האודישנים הסודיים ביום שישי האחרון להנחיית האירוויזיון, נחשפו המובילים להנחייה כרגע– הטופמודל בר רפאלי וגם לא אחר מאשר, גיא זוארץ וביניהם גם ארז טל, אניה בוקשטיין, אסי עזר וליאור סושרד. בניגוד אליהם, הזמרת והשחקנית, שירי מימון, החליטה דווקא לוותר על התפקיד וירדה מהפרק, בשל לו"ז צפוף, אך אל תדאגו, אותה אתם הולכים לראות כשופטת בעונה הקרובה של "הכוכב הבא", שם תנסה למצוא את מי שיהיה הנציג לאירוויזיון של ישראל.

יתן דוז פואה?
יתן דוז פואה? © צילום: שוקה כהן

מנומרת

עדן בן זקן נבחרה להוביל את הקמפיין של מותג מרככי הכביסה "בדין״. במסגרת הקמפיין, בן זקן חוזרת לאוברול המנומר המפורסם איתו עלתה לאודישן על במת ה"אקס פקטור". הקמפיין שיעלה השבוע, מציג בגדים ככוח מניע, ואת בן זקן במספר פריטי לבוש, כולל האוברול המפורסם. אין כמו נוסטלגיה!

 

לא לאלימות 

עולם הראפ נמצא בשיא מתיחותו בימים אלו עם הסכסוך של קארדי בי וניקי מינאז׳ (שעל פני השטח הסתיים). השבוע שערורייה חדשה פקדה את מינאז', שצילמה קליפ חדש עם קניה ווסט והראפר סיקסטיניין, אלא שצילומי הקליפ נקטעו לאחר שבמקום התרחש ירי. מינאז' אמנם איחרה לצילומים ולכן לא נפגעה, אך חדר ההלבשה שלה כן וחלונותיו נשברו. לעומתה, ווסט היה על הסט בזמן הירי ועזב את המקום מידי לאחר התקרית. 

ניקי מינאז'
ניקי מינאז' © gettyimages

גבעת חלפון

החיים שאחרי "שכונה": השחקן ניר חלפון לא מוותר על מופעי חנוכה, ולאחר שבעבר כבר השתתף בפסטיגל, השנה לוהק למחזמר חגיגי אחר. מדובר ב"בעקבות הלב", עיבוד ל״הלבלר הקטן מפירנצה״ מתוך ספרו של אדמונדו דה אמצ׳יס: ״הלב״.סיפור על חברות אמת, קבלת השונה ואהבת חינם. מי שיככב יחד עם חלפון במופע - מיכאל גלנסקי ("שוברי גלים 2", "הקלמרים", "הבנים והבנות") ולצידם גם מאיר סוויסה, ישי לפידות ונוספים. את המחזה כתב הזמר והשחקן שולי רנד ומביים יותם קושניר ("אליפים"), בנו של אבי קושניר.

על הבמה
על הבמה © צילום פרטי

 

תגובות