רכילות בקטנה: האיחוד של כוכבי "החממה" ו"השמיניה". צילום: אבשלום ששוני

רכילות בקטנה: האיחוד של כוכבי "החממה" ו"השמיניה"

השבוע ב"רכילות בקטנה": אגם בוחבוט מופתעת, נועה ומרגי נתקעים באוויר, מי השחקן שמפלרטט עם סלינה, וגם: מי סילק את עומר אדם?

אם גם אתם הייתם עסוקים בלזלול סופגניות ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור, גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

טנקיו, נקסט

אם חשבתם שלאחר הפרידה נגמרה הדרמה בין אריאנה גרנדה ופיט דיווידסון אז זהו, שלא. דיווידסון פרסם השבוע פוסט נוגע ללב שמספר על מצבו הנפשי מאז הפרידה מהכוכבת, בו חשף כי הוא סובל מבריונות ברשת מצד מעריציה של גרנדה, שקראו לו להתאבד. אריאנה כמובן לא נשארה אדישה לפוסט ולמחרת קראה למעריציה לסגת מארוסה לשעבר ושיתפה כי יש לה הרבה אהבה אליו, ומי שהבין לא נכון את הלהיט שלה "thank u, next" פספס את המטרה. התגובה של גרנדה הגיעה באיחור של יום מסיבה אחת פשוטה - היא לא ראתה את הפוסט. דיווידסון חסם אותה באינסטגרם ורק לאחר שמעריץ שלח לה את הפוסט היא ידעה מה פיט מרגיש וביקשה ממעריציה להרגיע. 
 
© Nicholas Hunt/Getty Images_IL

Freefly

ביום שני האחרון, במהלך עוד מופע של הפסטיגל, הזוג הנוצץ- נועה ומרגי, ביצעו את הנאמבר שלהם שכולל התעופפות באוויר, אך שהחלק הזה לא עבר בשלום בגלל הפסקת חשמל שהתרחשה באמצע. השניים היו תלויים באוויר במשך כמה דקות, ולאחר מכן שוחררו על ידי עוזרי ההפקה וההופעה המשיכה כרגיל. אמא'לה!

© צילום: באדיבות יחסי ציבור

No it's No

בימים אלו עובדים בהפקת ״האח הגדול״ באינטנסיביות רבה על העונה החדשה שצפויה להיות עונת VIP. אחת הכוכבות המובילות אותן סימנה ההפקה היא: כהונת הביוטי והאיפור המובילה בישראל, אשלי וקסמן בקשי. לפי דיווחים ההפקה רדפה אחרי אשלי ופנתה אליה שוב ושוב עם ההצעה המפתה לקחת חלק בעונה הבאה. אך אשלי סירבה. ולא תיקח חלק בעונה הבאה. כנראה שהיא מעדיפה להישאר העורכת-אורחת שלנו!
© צילום: רפי דלויה

אמאל'ה

סרט האימה "הדיבוק של האנה גרייס" שעלה לאחרונה לאקרנים הצליח להפחיד כהוגן לא רק את קהל הצופים אלא גם את כוכבת הסרט, שיי מיטשל. מיטשל, אותה וודאי תזהו כאמילי מ"שקרניות קטנות ויפות", סיפרה בכמה ראיונות לקידום הסרט כי היא סבלה מחרדה במהלך הצילומים: "היו לי כל כך הרבה התקפי פאניקה בשלושת השבועות הראשונים של הצילומים וצילמנו רק ארבעה שבועות" אמרה שיי, שסיפרה כי היא לא מזהה את עצמה על המסך: "אני לא יודעת אם הדמות חלחלה אל מי שאני, או שמא אני חלחלתי אל הדמות".
 
 
 

קפיצה שלישית

אחרי שתי עונות מצליחות ומדוברות, לפרוגי נודע כי הסדרה הקומית של ערוץ KidZ ב-yes, "אחותי קפצה כיתה" בכיכובם של עומר חזן, בר מיניאלי, מאיה בכובסקי, עמית מורשת ונוספים, תחזור לעונה שלישית. בימים אלו החלו ההכנות ובהמשך נזכה לראות מה עוד קרה בבית הספר המוזר.
 
 

כוכבים רואים רחוק

כוכבי קשת ו"ארץ נהדרת" התגייסו לטובת אירוע התרמה לעמותת "רואים רחוק" המכשירה את דור העתיד של היוצרים בישראל.  אל האירוע הגיעו בין היתר- ארז טל, נטע ברזילי, אופירה אסייג ושני כהן. במהלך הפאנל הכריז יוצר ועורך "ארץ נהדרת" מולי שגב: "יש כאן חיפוש של מוסיקאים ושחקנים ובמאים. אני חושב שאם נחפש קומיקאים, נמצא אמנים מדהימים בין ילדי העמותה. אם נתמקד ונחפש אנשים שהומור זה הכלי שלהם - אנחנו כמערכת ניקח על זה חסות וננהל את הסדנה הזו."

© יוסי אלוני

דרמה מוזיקלית

לא מזמן הראפרית קארדי בי הספיקה להתפייס עם ניקי מינאז' אחרי הקאט פייט הרציני שהיה לשתיים וכבר השבוע נודע כי קארדי ובעלה, הראפר אופסט, החליטו להיפרד אחרי שנה וחצי של נישואים. זה לא נגמר כאן, יממה לאחר הפרידה פרסמה הראפרית תמונה ראשונה של בתם המשותפת בת החצי שנה, קולצ'ר. הדרמות לא נפסקות בחייה של הזמרת...

כוכבת קטנה גדולה

ביום שישי האחרון נערכה מסיבת הפתעה לאחת מהזמרות והכוכבות המצליחות-אגם בוחבוט. עם כמה שהספיקה לעשות הרבה בחייה המקצועיים, אגם רק בת 15. אל המסיבה הגיעו: נועה קירל, עומר חזן, קים אור אזולאי וכמובן משה פרץ שמלווה אותה עוד מימי "בית ספר למוזיקה". מזל טוב!

© ארן חן צלמים

אח שלנו מתחתן

לאחר חודשים של ציפייה, ניק ג'ונאס והשחקנית ההודית פראינקה צ'ופרה (אותה אולי תזהו מהסרט "משמר המפרץ") הגדולה ממנו בעשור, התחתנו בחתונה מושקעת בהודו שארכה כארבעה ימים מלאים. השניים נישאו פעמיים- פעם בטקס הודי מסורתי, ופעם בחתונה מערבית נוצרית, במהלכה לבשה הכלה שמלת כלה יוקרתית של בית האופנה ראלף לורן שהעבודה עליה ארכה כ-1,826 שעות. אם תהיתם, העבודה על הבגד ההודי הייחודי שלבשה צ'ופרה בטקס ארכה כ-3,720.
 
 
 
View this post on Instagram

And forever starts now... ❤️ @nickjonas

A post shared by Priyanka Chopra Jonas (@priyankachopra) on

 

התחרות של הפסטיגל

חנוכה ידוע כחג בו יש המון מופעים, אבל השנה קם מתחרה חדש לפסטיגל- מופע ה"פופ אפ מיוזיק", בכיכובם של עומר אדם, נינט טייב, שליישית מה קשור, עידן עמדי, מארינה מקסימיליאן בלומין, נדב גדג' והזמרת הקפריסאית (שהתחרתה בנטע ברזילי) אלני פוריירה. כל הכוכבים עלו השבוע על במת ענק לחגיגה מוסיקאלית בליווי אקרובטים ורקדנים בינלאומיים וכל החברים המפורסמים הגיעו לראות אותם וביניהם: עומר דרור, נוה צור, אבישג נגר ונוספים.

נוה צור
נוה צור © אור גפן

תוספת מצחיקה במיוחד

כוכב "כפולה", "שבאבניקים" והפסטיגל, אורי לייזרוביץ', צפוי להצטרף לתוכנית המערכונים הוותיקה של קשת- "ארץ נהדרת". לייזרוביץ' יצטרף לקאסט השחקנים המפואר, אליהם כפי שפרסמנו הצטרפו לאחרונה השחקנית גאיה באר גורביץ' והסטנדאפיסט שחר חסון. הם, לצד השחקנים הוותיקים יותר, צפויים לככב בעונתה ה-16 של התוכנית. נאחל לכולם בהצלחה!

© רפי דלויה

חזרו ובגדול

אחרי חודשיים של הפסקה, השחקן עומר דרור והדוגמנית מיכל פרס חזרו להיות ביחד! על פי מקורבים השניים החליטו הפעם גם לעבור לגור יחדיו! כזכור, הקשר בין השניים החל לפני קצת יותר משנה, הם הגיעו יד ביד להשקות ולאירועים מתוקשרים, ולמרות שלפני חודשיים הם החליטו להפריד כוחות עכשיו הם חזרו ונקווה שזו הפרידה האחרונה!

© צילום מסך מאינסטגרם

Baby I'm back 

מי שעוקב אחרי ג׳סטין ביבר, באמת יכול לשים לב כי מביחנת חייו האישיים הוא פורח, אבל מבחינת המוזיקה שלו הוא צונח. כבר הרבה זמן שהזמר המפורסם לא עבד על מוזיקה חדשה אבל נראה שהתקופה הרעה הזו נעלמה. ג׳סטין חוזר עם עשיית מוזיקה חדשה וכל זה בזכות אשתו החדשה היילי בולדווין. לפי מקור: ״הוא (ג'סטין) בילה את אחר הצהריים בהקלטות באולפן בהוליווד, בזכות האהבה והתמיכה של היילי, שגורמות לו להרגיש טוב יותר, מאושר, יציב ונרגש ליצור מוזיקה חדשה״.
 
 
 
View this post on Instagram

My wife is awesome

A post shared by Justin Bieber (@justinbieber) on

 

בייבי פאשן

בשעה טובה והמון מזל טוב לאיטגירל הכי חמה בסביבה, אדל בספלוב, שמצפה לבייבי ראשון. אדל ובן זוגה מאץ׳ מצפים לבייבי אחרי מערכת יחסית מתוקשרת משנת 2014. השניים אף יתחתנו בקרוב, כיף שאת אותה השנה הם סוגרים גם עם ידיעה על בייבי ראשון, כמו שצריך.

© אור גפן

לכל הבנות שאהבתי

נואה סנטינאו כבש לכולנו את הלב כשכיכב ב"לכל הבנים שאהבתי" ו"סיירה ברג'ס לוזרית", אלא שלמרות שהוא גרם למיליוני בנות ברחבי העולם להתאהב בו, הוא דווקא בקטע של מישהי אחת שכולנו מכירים. סנטינאו הגיב השבוע "היא כל כך מהממת" על תמונה של לא אחרת מסלינה גומז. הדבר מיד גרם לנו לתהות אם נואה וסלינה בדרך להיות הפאוור קאפל החדש של הוליווד?
 

חזקה מתמיד?

אם כבר בסלינה גומז עסקינן, השבוע הושקה הקולקציה החדשה שעיצבה הכוכבת למותג הספורט פומה. בראיון לקידום הקולקציה, שהיה לראיון הראשון מאז שנכנסה למכון השיקומי, היא סיפרה בגילוי לב: "אני מרגישה חוסר ביטחון כל הזמן. אני נבוכה וחווה עליות ומורדות לא שגרתיות". אנחנו שמחים שגומז לוקחת את הזמן ומחכים בקוצר רוח עד שתשוב לאור הזרקורים.
 

הקאמבק

ביום שישי האחרון התקיימה מסיבת ההשקה לאלבום החדש של הילי ילון "כל רגע מת". כמובן שהחברים מהשמינייה הגיעו לתמוך, בינהם: עדי הימלבלוי, מיכאל אלוני ודון לני גבאי. במהלך ההופעה, הילי עשתה לכולנו נוסטלגיה והזמינה את "אחיה התאום", ידידיה, לעלות איתה על הבמה ויחד הם ביצעו שיר מאלבומה של הילי.

© עודד קיט

פעם בחיים?

אחד מהזמרים העסוקים בישראל הוא עומר אדם, וגם הוא לוקח לפעמים חופשה ובסוף השבוע האחרון ירד עם חברים ומשפחתו לאילת. בלילה הראשון, האורחים עשו שמח והחליטו לשיר עד השעות הקטנות של הלילה. האורחים במלון לא כל כך שמחו בשמחתם, והחליטו להתלונן לקבלה על חוסר השקט והבלאגן שיש בוילת הזמר. למחרת בבוקר, הזמר וחבריו התבקשו לעזוב את המלון. כנראה שלא עזר לנסוע רחוק מכולם.

© אינסטגרם

בין האקדמיה לכנרת

השבוע הגיעו אורחים ממש מיוחדים אל סט הצילומים ל "אקדמיית החממה" של נטפליקס ("החממה האמריקאית"). מדובר בגאיה שליטא כץ ובדניאל ליטמן, כוכבי הגרסה המקורית, שבאו לפגוש את היוצר ואת השחקנים אריאל מורטמן וכריס אוניל המגלמים את הגרסה האמריקאית של הדמויות שלהם. 

© אינסטגרם

קסם מקרוב

אלפי ילדים התמודדו להגיע למפגש מעריצים של הסדרה "כדברא 3" (ערוץ טין ניק לצופי yes). אך רק עשרות מהזוכים הגיעו השבוע לסט הצילומים של העונה האחרונה וזכו לפגוש את הרעים החדשים יחד עם הכוכבים גילי איצקוביץ, אביה מלכה, דניאל ליטמן, יובל שבח ודין גרבר.

© יחסי ציבור

 

חיבור של סוואג

הדיג'יי והמפיק המוזיקלי, גל מלכה, חבר לרוי סופר, רקדן הברייקדאנס וכוכב התוכנית המצליחה סוואגרז בערוץ kidz והשניים מרימים יחד מופע חדש של להיטים, ריקודים ומסיבה אחת גדולה.

© ערן לוי

תגובות