רכילות בקטנה: קווין רובין נכנס לאח הגדול VIP?. ענת מוסברג

רכילות בקטנה: קווין רובין נכנס לאח הגדול VIP?

השבוע ב"רכילות בקטנה": מיקה צור נפגעת וכועסת, גל גדות מגיעה לישראל, הסדרה החדשה שתכבוש את הנוער וגם: ההריון החדש בביצה

אם גם אתם הייתם עסוקים בלחגוג לפרוגי יום הולדת ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור, גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 

 (כמעט) הכי יפה בעולם

יעל שלבייה דורגה במקום השלישי ברשימת סיכום שנת 2018 לפנים היפות בעולם של המגזין הכי גדול ומוערך בארהב TC Candler. בסיכום שנת 2017 שלבייה דורגה במקום ה 17 הרבה מעל גל גדות מה שגרם לה לפרוץ בישראל ובעולם. השנה היא במקום השלישי, הרבה מעל גל גדות שדורגה למקום ה-38, מתוך 100. טיילור היל, מלאכית ויקטוריה סיקרט, מי שמוגדרת ככפילה של שלביה, הגיעה למקום ה-12.

 

חוזרת לביזנס 

אחרי הקליפ ללהיט הענק "Thank you, next", שעמד בציפיות הגדולות שלו, אריאנה גרנדה שומרת על הרף הגבוה וצילמה השבוע קליפ חדש ללהיט חדש שבדרך אלינו. השבוע אריאנה נתפסה על ידי צלמי הפאפרצי מצלמת את הקליפ המסקרן בבית בהוליווד, כשמסביבה שלל אנשי צוות שעומדים לקראת ההפקה החדשה. אנחנו כבר לא יכולים לחכות!
 

עוזרת מהיוטיוב

אשלי וקסמן בקשי יוצאת למסע גיוס כספים למען מטרה חשובה במיוחד. הכל החל כשבנה של אשלי וקסמן בקשי נולד עם בעיה בלב ועבר ניתוח מספר ימים לאחר שנולד. במהלך הניתוח אשלי הכירה את עמותת ״הצל לבו של ילד״, עמותה אשר דואגת לניתוחי לב מצילי חיים לילדים ממדינות מתפתחות ללא קשר לגזע, דת, מין, מגדר או מצב כלכלי. בעקבות החיבור הרגשי שלה לאותה העמותה החליטה בקשי לטוס עם משלחת מיוחדת של העמותה לטנזניה שם פגשה ילדים שעברו ניתוחי לב וליוותה אותם לאורך כל התהליך.  בעקבות כך אשלי וקסמן בקשי החליטה לקחת את הכוח הרב שלה ברשתות החברתיות והחליטה לפתוח במסע גיוס כספים עבור העמותה.
 
 

ילד פלא

הילד שריגש מדינה שלמה, רוי פרישר גוטמן, כמעט בן שש, עומד בראש קמפיין ראשון לרשת אופנת הילדים "נויז" (מבית מאניה ג'ינס). אביו, ינאי, היה דוגמן בעברו, נתן לו הוראות, הדריך אותו ושמר עליו קרוב קרוב. בעוד הורים מפורסמים רבים עובדים קשה בלהרחיק את ילדיהם מחשיפה, רוי היה חלק בלתי נפרד מהאג'נדה של אמיר ז"ל וינאי- ולא סתם: היתה בכך הצהרה - זוג גברים שבחרו להפוך לאבא ואבא בפונדקאות ולהראות שזה לגמרי רגיל.

© שי יחזקאלי

קרנבל בנח"ל 

אחרי מיונים, אודישנים וזימונים, הזמרת עדי ביטי התקבלה ללהקה צבאית. הזמרת מככבת בימים אלו ב"ג'ינג'י" ובמדורי הרכילות בהקשר הרומנטי ועובדת על שירים חדשים. מעניין לראות איך תשלב את הקריירה יחד עם הצבא. בהצלחה!

 

עדי ביטי
עדי ביטי © צילום מסך מיוטיוב

 

שובר צפיות

אמנם התואר של הקליפ הכי נצפה בתולדות יוטיוב שייך עדיין ל"דספסיטו", אבל השיר "Girls like you" של "מארון פייב" שבר גם הוא שיא מכובד. הקליפ, שהושק במאי, הספיק לצבור 1.5 מליארד צפיות תוך שמונה חודשים ובכך השיג את התואר המכובד - "הקליפ הכי נצפה בשנת 2018". אגב, בין הנשים העוצמתיות שהופיעו בשיר, ניתן גם למצוא את גל גדות שלנו. גאווה.

 

האח המאוהב

השבוע פורסם כי זוכה "האח הגדול", ישראל אוגלבו, בזוגיות חדשה עם קארין סנדל. שם המשפחה שלה לא סתם קרץ לכם, כי מדובר באחותה של שירן סנדל. השניים הכירו במסגרת משימה בבית "האח הגדול" ונפגשו שוב כשיצא. בשבוע הבא ייאלצו השניים להיפרד לתקופה כיוון שקארין ושירן יצטלמו לעונה החדשה של "גולסטאריות".

מלכת יום ההולדת!

המלכה של הביצה, שלומית מלכה, חגגה יום הולדת במסיבת פיגמות הכי שווה שיש. זו הפעם שנייה ברציפות שהטופ מודל חוגגת יום הולדת בקונספט של מסיבת פיג'מות וכמובן שכל החברים הקרובים הגיעו לחגוג ולשמח את שלומית, ביניהם: דר זוזובסקי, קורל סמינוביץ, לירן כוהנר וליקי מאמנת הכושר של הסלבס. מעניין מה אליאנה תדהר הייתה אומרת על זה...

סטורמי צריכה רישיון?

חג הכריסמס, שנחגג ברחבי העולם בשבוע האחרון, לא פסח בכלל על הסלבס ובין שלל המתנות שחולקו, הייתה מתנה אחת קצת יותר מדי חגיגית. הדוגמנית קיילי ג'נר קנתה לבתה בת השנה, סטורמי, מתנה שלא תשאיר פה אחד לא פעור. ג'נר לא חסכה וקנתה לה אוטו צעצוע, מיני למבורגני, ואם זה לא מוגזם היא גם הקפידה שזה יהיה עטוף בלוגואים צבעוניים של לואי ויטון. פייר? מושקע.

נפגעה ולא משחררת

מיקה צור, אותה כולנו מכירים עקב השתתפותה בסדרת הנוער המצליחה ״אילת״, נפגעה השבוע מבעיה מחמירה בצה"ל ולא נשארה שותקת. השחקנית נחבלה בראשה ופונתה לקבלת טיפול רפואי, אך מצאה את עצמה ממתינה זמן רב עבור טיפול שצריך להיות דחוף ומהיר. מיקה טענה כי אחת הבעיות הגדולות לכך היא כמות החיילים שלא באמת זקוקים לטיפול הרפואי ומגיעים כדי להוציא גימלים (ימי זכות לשבת בבית במקום להגיע לבסיס), ובכך למעשה פוגעים במי שבאמת מגיע לו טיפול רפואי. 

קריצה לאקסית מפעם?

ברק שמיר הוא אחד האנשים הכי עסוקים בישראל, חוץ מזה שהוא דוגמן מצליח הוא גם חייל - ששילוב בין השניים צורך ממנו שעות רבות במהלך היום. לכל האינסטיביות הזו, ברק החליט כי מרחיב את אופקיו ופותח עסק חדש- מכון שיזוף. פרט מאוד מעניין הוא שכידוע נועה קירל (האקסית המיתולוגית שלו) אמרה בשלל ראיונות שהיא מאוד אוהבת להשתזף ושזה ללא ספק אחד התחביבים הגדולים שלה. 
 
מרחיב אופקים
מרחיב אופקים © צילום: רפי דלויה

הוונדר השבועי

גל גדות  הספיקה הרבה השבוע. היא פתחה בפוסט סיכום מרגש על סיום צילומי הסרט "וונדר וומן 1984" שצפוי לצאת במהלך שנת 2020 ואף חזרה לביקור בארץ המולדת. על פי דיווחים גל נצפתה מסתובבת ברחובות תל אביב יחד עם בנותיה בעודה חומקת מצלמים. לא ידוע לכמה זמן היא תשאר, אבל כל עוד היא פה אנחנו מאושרים!

מלכים!

הסדרה הנצפית ביותר של HOT לשנת 2018, "מלכות", הסתיימה והשבוע נערכת מסיבת הסיום העונה שלה. בעקבות הצלחת העונה, הוכרז אתמול כי יוצרי הסדרה כבר יוצאים לתהליך פיתוח העונה השנייה. אל האירוע הגיעו כל כוכבות וכוכבי הסדרה, ביניהם: ריטה, ליהי קורונובסקי, נופר סלמאן, מיכאל אלוני ומיכאל גבעתי. לאחר מפגש האיחוד המרגש ישבו כולם וצפו בפרק הסיום של הסדרה, ובסופו קיבלו חפיסות קלפי "מלכות".

© רפי דלויה

כחול לבן

אין כמו להתחדש בשמלה חדשה ובמיוחד אם זה בשביל החגים. השחקנית אמה סטון אירחה השבוע מסיבת כריסטמס בלוס אנג'לס והגיעה נוצצת במיוחד באוברול פאייטים שחור של המעצבת הישראלית גליה להב. עוד מישהי שהחליטה להתלבש כחול לבן, היא הזמרת מייגן טריינור שהתחתנה ביום שבת האחרון. הכוכבת לבשה שמלת כלה של מישהי שכולנו מכירים- המעצבת הישראלית ברטה. המעצבת סיפרה בראיון למגזין people: "לאחר כחודשיים שנדרשו על מנת לעצב את השמלה המותאמת אישית ושתי מדידות עם טריינור, הכוכבת נראתה מודרנית, זוהרת ועוצרת נשימה". וכמובן שברטה לא עוצרת כאן וגם במסיבת הכריסמס המדוברת של קים קרדשיאן, אחת השמלות שלה כיכבה על ה-BFF של קלואי קרדישאן. גאווה!

© באדיבות יחצ חו"ל

תורמות

השבוע התקיים אירוע התרמה בשם "צמה של עוצמה" של עמותת "זכרון מנחם". באירוע ההתרמה הכוכבות התגייסו ותרמו משערן לחולי סרטן. בין התורמות היו: יוצאת האח הגדול מעיין אשכנזי, השחקנית לירז צרכי והכוכבת ליהיא גרינר.

בייבי בום 

כזכור, לפני כחודש השחקן, ידידיה ויטל, נישא לבחיר ליבו, ארז. השבוע העלה ידידיה פוסט המסבר כי השניים הפכו להורים לתינוקת בשם אורה, בשותפות הורית יחד עם אישה בשם איילת. ויטל פירסם תמונה של התינוקת וכתב: "בדיוק לפני שבוע הגיעה אלינו בשעה טובה אורה בת מתוקה לאיילת, ארז וידידיה". מרגש!

הצד של דמי

מאז פורסם לראשונה שדמי לובאטו בתהליכי שיקום, נכתב עלייה כמעט כל דבר אפשרי במדורי הרכילות וברשתות החברתיות. דמי מצידה, לא שיתפה יותר מידי אבל עכשיו בסדרה של ציוצים היא מספרת על מחיר התהילה לצד הרגעים הקשים. בין היתר צייצה: ״אל תאמינו למה שאתם קוראים. אנשים מנפחים דברים כדי למכור לכם סיפורים וזה מחליא. תפסיקו לכתוב על תהליך השיקום שלי, בגלל שזה לא עניינו של אף אחד מלבדי. אני שמחה להיות בחיים".

מריאלטי לקמפיין

אביבית בר זוהר נבחרה לשגרירה הישראל של מותג האיפור הבינלאומי "FLORMAR". רגע לפני שנת 2019, שם תפציע בתפקיד קולנוע ראשון ופרויקטים חדשים ומסקרני, בר זוהר מתייצבת מול המצלמות לכבוד צילומי קולקציית LIGHT IT UP ומציגה את שלל הלוקים החדשים של מותג האיפור. שרק תמשיכי להצליח!

© באדיבות יחסי ציבור

הכל חארטא?

ככל שמתקרב תאריך הכניסה לבית, השמועות על ליהוקי העונה החדשה של ״האח הגדול״ נמשכים. אחרי שדובר על אמו של בן אל וכוכב הרשת בן זיני, גם שמו של כוכב רשת אחר נקשר כמי שמסתמן כמתמודד בעונת ה-VIP של ״האח״ שתחל בעוד כשבועיים. מדובר בקווין רובין מ״חיים בחארטא״ שבשבוע האחרון גילה ששמועה על ליהוקו מסתובבת בשטח, שמועה עליה גילה באירוע חגיגות יום ההולדת של פרוגי. רובין אומנם מכחיש ולא מבין מאיפה זה צץ, אך מניסיון עבר אנחנו נעקוב עד הרגע בו ייפתחו הדלתות בנווה אילן.

© ענת מוסברג

מתחתנים 

המון מזל טוב לפאוור-קאפל בינלאומי שהתארס השבוע. דבי ראיין כוכבת דיסני התארסה לזמר ג׳וש דן חבר להקת "twenty one pilots". הכוכבת העלתה את תמונה הצעת הנישואין לצד פוסט ענק בו כתבה: ״הוא הלב שלי מחוץ לגוף, הוא המקום שאני יכולה לנוח בו, חברי לחיים״. ניפגש בחתונה. 

פנטזיה בעיר הגדולה

אירוע המפגש הראשון של כוכבי הסדרה "גיבור אמיתי" (מבית היוצר של אורי גרוס) התרחש השבוע. הסדרה עוקבת אחר אמה גרין (ג'וי ריגר), היוצרת של סדרת הפנטזיה הפופולארית "הלוחם", היוצאת עם השחקן הראשי בסדרה שלה, אבל בעמקי ליבה מאוהבת בעצם בדמות שהיא יצרה והוא מגלם. מה שהיא לא מתכננת – זה שהדמות שהיא יצרה תיכנס לחייה – בשר ודם. רן דנקר מגלם גם את דמותו של יותם לוי, השחקן המככב בסדרה "הלוחם" וגם את דמותו של "הלוחם", תומאס בלק, שעובר מהפנטזיה הטלוויזיונית לתל אביב של 2019. צילומי הסדרה יתחילו בחודש הבא והיא צפויה לעלות בחודש מאי ב- yes kidZ.

© אור גפן

פעם שנייה גלידה?

אחרי שנתיים שגידלה את בנה שון, מור סילבר הולכת לצרף למשפחה עוד תינוק או תינוקת. הכוכבת פרסמה בעמוד האינסטגרם שלה, תמונה בה הכריזה על ההריון. אושיית הרשת מקפידה לעדכן את עוקביה על חייה, ומפתיע שהיא הצליחה לשמור על כך כל כך בשקט. מצפים לשמוע עדכונים אבל כמובן שנאחל בשעה טובה!

הכדור חוזר

השבוע התקיימה ההשקה החגיגית של גולסטאר תאילנד (שתחל ב-30.12 ב-HOT). אל האירוע הגיעו חברי הקאסט הנרגשים: אייל גולן שהצטרף לעונה החדשה בתור מאמן לצד שייע פייגנבוים הגיע יחד עם בת זוגו דניאל גרינברג, דין מירושניקוב, ירון ברלד, שחקן נבחרת ישראל לשעבר פליקס חלפון, הכדורגלן דוד רביבו, חמימו שועי, יוסי בובליל, אושר קסרי, רז זהבי. בנוסף הגיעו לפרגן החברים הטובים וכוכבי העונות הקודמות.

אייל גולן ודניאל גרינברג
אייל גולן ודניאל גרינברג © רפי דלויה
תגובות