קאט פייט: הסכסוכים הבולטים של הסלבס. ענת מוסברג,  Jason Merritt/gettyimages_IL

קאט פייט: הסכסוכים הבולטים של הסלבס

אם חשבתם שעולם הבידור קל, אז כדאי שתחשבו שוב. המון מתח מתפתח בין הכוכבים האהובים במהלך השנים, מריבים קטנים ועד חברויות שמתפרקות. למרות שחייהם נראים לנו "נוצצים", הנה כמה ריבים שלא נעשו בצורה הכי "נוצצת" שיש.

אמנם הכוכבים רגילים להיחשף אל מול המצלמות, אבל לא תמיד זה קל - במיוחד כשמדובר בריבים צורמים. הכנו לכם רשימה של הריבים הבלתי נשכחים של הסלבס, וגם כאלו שלא נגמרו בצורה הכי טובה שיש...

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

אסי עזר ובר רפאלי

הטופמודל בר רפאלי, והמנחה אסי עזר, כבר לא BFF. אמנם בעבר הם היו החברים הכי טובים, אך לאחר שרפאלי הבריזה לעזר, היחסים התפוצצו. המנחה כתב סדרה מצליחה בשם "להיות איתה" שמבוססת על הדוגמנית, והתפקיד הראשי נכתב עבורה. אבל לצערנו, ברגע האחרון היא הודיעה לו שהיא לא יכולה להשתתף בפרויקט ועזר נאלץ לשנות כל פרט שקשור אליה בתסריט. בעקבות כך, המנחה ניתק עם רפאלי קשר וכיום השניים לא מדברים. אנחנו מחכים לראות מה יהיה כשהם ינחו יחד באירוויזיון.

קניה ווסט וטיילור סוויפט

לפני כעשור, בטקס קבלת פרסי הווידאו קליפים של MTV, התחוללה שערורייה. הזמרת, טיילור סוויפט, זכתה בפרס הקליפ הטוב ביותר למוזיקאית, רק שבעיניי קניה ווסט זה לא מצא חן. הראפר התפרץ לבמה, חטף מסוויפט את המיקרופון ואמר: "אני שמח בשבילך ואני אתן לך לסיים, אבל לביונסה היה את אחד הקליפים הטובים ביותר אי פעם!". לאחר המקרה השניים השלימו אך החזירו נקמה. המוזיקאים כתבו אחד על השנייה שירי נקמה כמו "look what you made me do" של סוויפט ו"Famous" של ווסט. בלאגן גדול התחולל סביב השיר של ווסט, מכיוון שהזמרת טענה כי לא הרשתה לראפר להשתמש בשמה. אבל, לפי חברם המשותף, ג'יי זי, לאחר כל הנקמות, השניים החליטו לפתוח דף חדש ולשכוח מהכל.

 

דנה זרמון ואדל בספלוב

האיט גירלז, דנה זרמון ואדל בספלוב, ידעו המון עליות ומורדות במהלך העונות של האיט גירלז. לאחר העונה ה-3, הסתבר שהן סיימו את העונה בריב; בספלוב כעסה על זרמון על כך שהיא לא הוזמנה למסיבת הרווקות שלה ונגרם נתק בין השתיים. בנוסף לכך השתיים לא הופיעו בחתונות אחת של השנייה ומאז המקרה לא דיברו. מקווים שלסיפור הזה יהיה סוף טוב...

ניקי מינאז' וקראדי בי

גם בין הזמרות המצליחות, קראדי בי וניקי מינאז', התפתח ריב שכלל הרבה דברים לא נעימים. לאחר שטענה קארדי בי, כי ניקי מינאז' מפיצה עליה שקרים, קארדי זרקה עליה נעל במסיבה, ותקפה אותה מול מעריצים ובתצוגת אופנה. כתגובה, מינאז' כתבה שני שירים בנושא, הריב זלג אל הרשתות החברתיות וכלל תגובות שונות של סלבס, כמו ליטל מיקס שצידדו במינאז'. לאחר שהריב הגיע לשיאו, לשמחתנו, השתיים שמו הכל בצד והשלימו.

סלינה גומז ודמי לובאטו

הכל התחיל כשהן היו קטנות, שתיהן היו ילדות דיסני, יצא להן לבלות המון ביחד על סט הצילומים של הסדרה "החברים של ברני" ואפשר להגיד שכל השאר היסטוריה. בין השתיים נרקמה חברות חזקה, אך לצערנו, בין הזמרות עבר חתול שחור והן הפרידו כוחות. אך לאחר שלובאטו אושפזה כתוצאה מנטילת מנת יתר של סמים קשים, גומז סיפרה כי הלכה לבקר אותה. חברות אמת לעד!

© ason Merritt/gettyimages_IL

טיילור ובן זיני נגד שלומי לקאו 

מלבד השירים המצליחים, דייר "האח הגדול" הטרי, בן זיני, ובת זוגו, טיילור מלכוב, בעלי ערוץ יוטיוב מצליח בשם "החיים על פי בן וטיי". השניים החלו יחד עם הצלם של הערוץ, שלומי לקאו אך נוצר קרע בין השלושה. לאחר שפתחו את הערוץ, ההצלחה הייתה גדולה, והם זכו בפרס ה"Silver Button" של יוטיוב, שניתן לבעלי מעל 100,000 רשומים. אך כשהתהילה מגיעה מגלים שלא הכל באמת ורוד, שלומי החליט שהוא רוצה לעזוב ולא להיות יותר צלם בערוץ, מכיוון שהוא חש שהוא לא קיבל את כל הפרסום שמגיע לו ואף יצא על הזוג ברשת. העיקר שהשלושה המשיכו לעסוק בתחומים שהם אוהבים גם בנפרד.

דמי לובטו וסלינה גומז. ason Merritt/gettyimages_IL
 



 

תגובות