רכילות בקטנה: ההפתעה שעומר חזן לא ציפה לה. צילום מסך מאינסטגרם

רכילות בקטנה: ההפתעה שעומר חזן לא ציפה לה

השבוע ב"רכילות בקטנה": ג'ורדי הפך לאבא, זוכי הגראמי מודלפים, בן אל כועס על כל העולם וגם: הזמרת הישראלית שגרמה לכותרות בטורקיה

אם הייתם עסוקים בלהתכונן לבגרות באזרחות, ולא הספקתם להתעדכן, גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

איפה אלברט? בטלוויזיה!

אחרי שהפך למיני כוכב בעצמו עם שיעורי העברית האייקונים בסטורי ופרסומת בכיכובו, אלברט אסקולה, בעלו הספרדי של אסי עזר, עושה עוד צעד אל עבר קדמת הבמה. הפעם נודע כי אסקולה נמצא במגעים להשתתפות בתכנית הטלוויזיה החדשה של חנוך דאום ("מחוברים", "המתנחל") שתעסוק בקבוצת אנשים מפורסמים הרוצים לעשות שינוי בחייהם ויעזרו בדאום, שילווה את המשתתפים בין יועצים ומנטורים בדרך לשינוי. כאמור, אלברט נמצא במגעים להשתתפות בתכנית לצד מפורסמים נוספים. יש למה לצפות.

אין גיל לאהבה

יוצא להקת "וואן דיירקשן" ליאם פיין, אמנם נפרד מאם בנו הבכור, הזמרת שריל קול (ששפטה באודישן שלו ב"אקס פקטור בריטניה" ומבוגרת ממנו בעשור) אך הוא כבר לא לבד. לפי הדיווחים, פיין (25) נמצא בתחילתה של זוגיות עם הסופרמודל הידועה נעמי קמפבל (48), הגדולה ממנו ב-23 שנים. הזוג הטרי נצפה מבלה בהופעה בלונדון, שם השניים התאפקו לא להפגין חיבה בציבור אך חדי העין תפסו את שניים מגניבים מבטים ונגיעות הדדיים, בנוסף לתגובות "חשודות" באינסטגרם. 

אין גיל לאהבה. נעמי וליאם
 נעמי וליאם © Dimitrios Kambouris/gettyimages_IL ,gettyimages 

התחלה חדשה

עבר הספורט של מגי טביבי, המלווה בעשרות מדליות וגביעים שזכתה באליפויות ישראל ואירופה בשחייה ובאתלטיקה, לגמרי עוזר לה בקמפיין החדש שקטפה שכן משתלב עם ערכי המותג של אנדר ארמור ״אתלטיקה וספורט״. כחלק מהקמפיין, טביבי מובילה נבחרת של ספורטאים, ולא אושיות אינסטגרם כמתבקש, אשר כל אחד מהם מתמחה בענף ספורט שונה. מלא בהצלחה!

זה בדרך

אחרי ש״ריברדייל״ כבשה את העולם, כעת מגיעה עוד סדרה המבוססת על הקומיקס ארצ׳י, עליה מבוססת סדרת הלהיט. הסדרה החדשה תעקוב אחרי דמות הקומיקס הידועה, קייטי קיין, שמתפקדת כאושיית אופנה ותתרחש בשנות ה-20 בניו-יורק. הסדרה תעסוק בניסיונות של דמויות שונות בברודווי ובתעשייה האופנה והמוזיקה. כיאה לכך, זו תהיה דרמה מוזיקלית. לא יכולים להפסיק לחכות! 

© Vivien Killilea/Getty Images. IL

ילדה זהב

מפיק העל, ג'ורדי או בשמו האמיתי - ירדן פלג, ואשתו, הפכו ביום שלישי האחרון להורים טריים לבת בכורה! יום לאחר הלידה, פרסם המפיק פוסט מרגש שהקדיש לאשתו, דורין, וכתב: "תודה על המתנה המושלמת הזו ותודה שעברת את היום המטורף הזה כמו שעברת אותו - עבורנו ועבור הילדה שלנו". המון מזל טוב!

השושבינה מישראל

הזמרת, שי רון, פירסמה בשבוע שעבר קאבר בו אחותה הקטנה, נועה, שרה את השיר מתוך הסדרה האהובה "הכלה מאיסטנבול". כשהאחות הקטנה של רון החלה לשיר את השיר המרגש, אף עין לא נשארה יבשה והיא גרמה לסערה ברשת. לא תאמינו, אבל הקאבר הגיע עד לחדשות בטורקיה בכותרת "ילדה ישראלית שרה שיר בטורקית מבלי לדעת טורקית!". אז מה אתם אומרים בקרוב היא תשיר את שיר הפתיחה של הכלה מאינסטנבול? 

הכלה באה

עוד בענייני הטלבנולה הטורקית: אחרי שכבשו את לבבות הצופים הישראלים, כוכבי "הכלה מאיסטנבול", יגיעו להופעה מיוחדת בישראל. על פי רן בוקר, כתב התרבות של Ynet, כוכבי הטלנובלה האהובה, אסלי אנבר ואוזג'ן דניס, יגיעו באפריל אל ארץ הקודש. לא יכולים לחכות!

צפוי ומלא גאווה

השחקנית הישראלית אריאל מורטמן, שאנו מכירים מכוכב צפון, עשתה רילוקיישן ועזבה השבוע את הארץ לטובת לוס אנג'לס שבארצות הברית. המהלך הזה לא היה מפתיע במיוחד, למורטמן כזכור יש תפקיד אמריקאי חשוב בענקית הסדרות נטפליקס. השחקנית מגלמת את "היילי" (אלה-לי) ב"אקדמיית החממה", הגרסה של נטפליקס ללהיט הישראלי, ככה שכנראה העזיבה המדוברת, היא בכדי להכות בברזל כשהוא חם ולבסס את מעמדה שם כשחקנית מן המניין. 

© Ronen Akerman / Netflix

מה המצב? סמיילי מאוהב 

אם חשבתם שאחרי הולדת בנו הבכור של בן אל תבורי, בן אל ישקיע במשפחתה ובאשתו ואם ילדו הטרייה אורטל עמר, אז יש לכם טעות. בתקופה אחרונה משהו עובד ממש לא תקין במערכת היחסים בין אורטל עמר לבן אל תבורי. הכל החל כאשר פורסם כאן אצלנו כי השניים הורידו עוקב אחד לשניה, דבר שהעלה חשדות רבות בנוגע לזוגיות המדוברת הזו. הדבר שכנראה שבר את הכל, היה כאשר דוגמנית דיי אנונימית, בשם אלכסנדרה לוינס, העלתה סרטון בו היא מתנשקת עם הזמר במהלך מסיבה בניו יורק. כמובן שזה לא נגמר פה, והשניים אף החלו לעקוב אחד אחר השני. ואז לכעוס על כל כלי התקשורת שעסקו בסטורי הזה  (שלהזכיר פורסם בחשבון ציבורי ובמודע), מה שגרם לבן אל לחסום את האינסטגרם של כלי התקשורת בארץ, ביניהם אנחנו. מזל שלכל אחד יש גם חשבון אינסטגרם אישי.

מזל טוב!

אחרי המון מערכות זוגיות מסובכות אשר תועדו לכל מקום, סוף סוף זה הצליח ודודו אהרון הפך לאבא. לאחר שבוע ימים, אהרון ובחירת ליבו, נטלי לוי, יצאו מבית החולים "שיבא" בתל השומר. אם לא התעדכנתם; הזמר הגיע על הבוקר, לאחר שהופיע בערב הקודם, לשחרר את ביתו רנה ואת האם נטלי.

© צילום: צ'ינו

גראמי מאמי

תעשיית המוזיקה מתוחה כולה לקראת טקס פרסי הגראמי השנתי, בו האקדמיה הלאומית לאמנויות האמריקאית מחלקת פרסים לזמרים ולשירים שעשו את השנה החולפת. אלא שבמהלך השבוע, הודלפה לרשת רשימה המתיימרת להיות רשימת הזוכים של הטקס הקרוב, שיתקיים ביום ראשון הבא, 10 בפברואר. בין הזוכים, לכאורה, היו טיילור סוויפט ב״אלבום הפופ של השנה״, קארדי בי עם ״I Like It” כ״הקלטת השנה״ וליידי גאגא וברדלי קופר עם  ״Shallow” מהסרט ״כוכב נולד״ כשיר השנה. השיר ״All The Stars” של קנדריק לאמר ו-SZA כנראה נבחר כ״ביצוע הראפ של השנה״. אלא שממארגני הטקס נמסר, כי מדובר ברשימה מפוברקת וכי תוצאות הטקס נשמרות בסוד עד לפני יום האירוע. אז האם מדובר בזוכים האמיתיים או בהדלפה? נצטרך לחכות לשבוע הבא בכדי לראות.

תקטוף עוד פרס?
תקטוף עוד פרס? © gettyimges.ILKevin Winter

רומן הוליוודי? 

לפני כשנתיים, בני הזוג, ויקטוריה ודיוויד בקהאם, עצרו את ה"רומן" הקצר שנוצר בין בנם לזמרת המצליחה, ריטה אורה. הוריו של ברוקלין לא הסתכלו על הרומן של בנם הצעיר עם אורה בעין יפה, והחליטו לעצור זאת בזמן לפני שהזמרת תוליך אותו שולל, ופער גילאים ביניהם ישפיע, כך טענו הוריו של הנער.

בסוף הכל מוצלח

שחקן השנה, עומר חזן, הכריז השבוע על פתיחת הופעה חיה ומוזיקלית משלו ב"צוותא תל אביב", אלא שהוא לא ציפה שתוך דקות המופע יהיה סולד אאוט, מה שהוביל אותו לפתיחת מופע נוסף - שתוך דקה נמכר כולו. אם זה לא מספיק - הוא פתח מופע שלישי, אבל כצפוי - תוך דקה גם הוא הפך לסולד אאוט. על פי ההערכות, חזן, שיתגייס בעוד שבועיים בדיוק, יכריז בהמשך על סבב שני של הופעות. 

 

לא חוזר

אולפני האחים וורנר, פרסמו כי הסרט הבא של באטמן יצא ב-25 ביוני 2021. אחרי שכבר סיפרנו לכם כי בן אפלק, שגילם את הדמות בשנים האחרונות, לא ימשיך לסרט הבא, לפי הפרסומים, הסרט המתוכנן החדש יעקוב אחר באטמן הצעיר (ברוס ווין) כך ששירותיו של בן לא היו רצויים לסרט הבא. תחילה בן אף היה אמור לביים את הסרט הזה, אך ויתר על כך לבסוף. בן בירך על עשיית הסרט וצייץ: ״מתרגש עבור באטמן בקיץ 2021 ומחכה לראות את החזון של מאט ריבס (בימאי הסרט)  קם לתחייה״. 

 

תגובות